Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (162. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
3.511
Cevap
54
Favori
195.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 160161162163164
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrb videolarınızda bazı araçlarda kataf diye bir özellikten bahsedilmiş.clio 4 0.9 araçlarda bu varmı...varsa bunu atiker gold un hangi menüsünden aktif etmek gerekir.videolarınız çok faydalı bilgiler veriyor.ben montajı başka yere yaptrıdım ama size yaptırmadığıma çok pişmanım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inaltun

    Tesekkurler

    cevabınız için teşekkürler evet yönü enjektöre doğru olmalı..
    ponpa basıncı düşerse ms değerleri değişmez.. Dolayısyla gaz ayarlarıda .. biz ısrarla arıza lanbası yanan araçlarda stf değerlerini dikkate alarak ayar yapmıyoruz bunun dışında araç benzin gibi performanslı gidiyorsa sorun yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan2559

    mrb videolarınızda bazı araçlarda kataf diye bir özellikten bahsedilmiş.clio 4 0.9 araçlarda bu varmı...varsa bunu atiker gold un hangi menüsünden aktif etmek gerekir.videolarınız çok faydalı bilgiler veriyor.ben montajı başka yere yaptrıdım ama size yaptırmadığıma çok pişmanım.

    Erkan bey sizin araçta ve enjeksiyonlu araçların çoğunda bu kataf özelliği var ancak burada kastettiğim farklı ve teknik bir ayrıntı.. Katafa düşen bazı motorlarda ( nissan kashqai 8 enjektörlü, nissan note motroları, megane 8 enjektörlü ) exra enjeksiyon özelliği mevcut..Bu motorlarda araç katafa düştüğünde bu motorlarda gazı vermemesı gerekirken yakıt göndermeye devam eder yani bu motorlar için (exra enjeksiyonlu araçlarda ) bu özellik aktif edilmesi gerekir..
    Renu 0,9 motorda kataf özelliği tabiiki mevcut fakar exra enjeksiyon olmadığı için böyle bir özelliği programdan aktıf edilmesine gerek yok.. unarım açıklayıcı olmuştur..




  • teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: inaltun

    Tesekkurler

    cevabınız için teşekkürler evet yönü enjektöre doğru olmalı..
    ponpa basıncı düşerse ms değerleri değişmez.. Dolayısyla gaz ayarlarıda .. biz ısrarla arıza lanbası yanan araçlarda stf değerlerini dikkate alarak ayar yapmıyoruz bunun dışında araç benzin gibi performanslı gidiyorsa sorun yok..

    Cevabınız için teşekkürler. MS sürelerini dikkate alarak yapıyorsunuz o zaman doğru mu anladım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: inaltun

    Tesekkurler

    cevabınız için teşekkürler evet yönü enjektöre doğru olmalı..
    ponpa basıncı düşerse ms değerleri değişmez.. Dolayısyla gaz ayarlarıda .. biz ısrarla arıza lanbası yanan araçlarda stf değerlerini dikkate alarak ayar yapmıyoruz bunun dışında araç benzin gibi performanslı gidiyorsa sorun yok..

    Cevabınız için teşekkürler. MS sürelerini dikkate alarak yapıyorsunuz o zaman doğru mu anladım?

    Doğrudur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: inaltun

    Tesekkurler

    cevabınız için teşekkürler evet yönü enjektöre doğru olmalı..
    ponpa basıncı düşerse ms değerleri değişmez.. Dolayısyla gaz ayarlarıda .. biz ısrarla arıza lanbası yanan araçlarda stf değerlerini dikkate alarak ayar yapmıyoruz bunun dışında araç benzin gibi performanslı gidiyorsa sorun yok..

    Cevabınız için teşekkürler. MS sürelerini dikkate alarak yapıyorsunuz o zaman doğru mu anladım?

    Doğrudur..

    Çok teşekkür ettim kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: inaltun

    Tesekkurler

    cevabınız için teşekkürler evet yönü enjektöre doğru olmalı..
    ponpa basıncı düşerse ms değerleri değişmez.. Dolayısyla gaz ayarlarıda .. biz ısrarla arıza lanbası yanan araçlarda stf değerlerini dikkate alarak ayar yapmıyoruz bunun dışında araç benzin gibi performanslı gidiyorsa sorun yok..

    Cevabınız için teşekkürler. MS sürelerini dikkate alarak yapıyorsunuz o zaman doğru mu anladım?

    Doğrudur..

    Çok teşekkür ettim kolay gelsin.





  • 2004 Model Lada Vega 1.5 16 Valf aracım var.

    Bu araçlara lpg dönüşümü yaptınız mı ? Bir de hız ve devir bilgisini neresinden alıyorsunuz ?

    Çok teşekkür ediyorum.

    İyi çalışmalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RCRICOS -- 18 Ekim 2016; 15:32:35 >
  • Chevrolet Kalos 1.2 aracıma Atiker Gold taktırmayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz? Kaloslar da subap erime sorunu olmuyormuş sanırım, fiyat nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb Atikerin yeni grand modeli çıkmış diye duydum golddan iyi diye duydum aracım i20 otomatik 2016 model acaba aracıma uyumlu olurmu gold düşünürken şimdi grand çıkınca fikrimde değişti sanki birde farkları nelerdir fiyat ne kadara yapılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak-doganay

    Mrb Atikerin yeni grand modeli çıkmış diye duydum golddan iyi diye duydum aracım i20 otomatik 2016 model acaba aracıma uyumlu olurmu gold düşünürken şimdi grand çıkınca fikrimde değişti sanki birde farkları nelerdir fiyat ne kadara yapılıyor

    atiker grand modelinde enjektör yazılım ve ecu değişti atiker in yeni bir ürünü ama yoğun bir sekilde kulklanıyoruz tavsiye ederim şu anda taxiler ve i20 lere bi kaç tane taktık bi sorun yok dönüşüm maliyeti 1500 tl /10 taksit detaylı bilgiyi facebook i20 garage ve youtube dan da candan muhendislik sayfamızdan elde edebilirsiniz detaylı bilgi için 0216 630 30 00 0543 624 12 20 candan mühendislik ümraniye istanbul
  • Be_Yourself kullanıcısına yanıt
    atiker gold doğru ve ıyı bir tercih tavsiye ederim kaloslar da bi sübap sorunu yok zaten ürün hızlı enjektörlu ve obd ozelliği olan bir urun maliyeti 1500 / 10 taksit bekleriz insallah 0216 630 30 00 0543 624 12 20
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    atiker gold doğru ve ıyı bir tercih tavsiye ederim kaloslar da bi sübap sorunu yok zaten ürün hızlı enjektörlu ve obd ozelliği olan bir urun maliyeti 1500 / 10 taksit bekleriz insallah 0216 630 30 00 0543 624 12 20

    Sağolun hocam ama İstanbul uzak kalıyor. Bugün Gold taktırdım yalnız kafama takılan birşey var. Sabah aracı servise bırakıp akşam aldım yani montaj esnasında ben olmadım az önce belgeleri incelerken garanti belgesinde Atiker Gold değil de Atiker Microfast GoII yazıldığını gördüm. Başka bir model takma ihtimalleri var mı acaba Gold olduğunu nereden anlayabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam iyi akşamlar. Benim sorum aracım da atiker lpg sistemini 5 yıl önce taktırdım. aracım 2004 model Peugeot 307.
    Yaklaşık 6 aydır sabahları ilk çalıştırmada araç benzinden lpg ye geçme esnasında stop ediyor.
    sadece sabahları motor soğukken ilk çalıştırmada yapıyor.
    Boğaz kelebeği temizliği yaptırdım, ayar yaptırdım birkaçgün düzeldi ama gene de olmadı.
    Bazen basınç yüksek çıkmak ta ve ustam regülatörden de yapabilir dedi.
    Bilgisayara takıldığında her şey normal gözüküyor.
    Sizce neden yapabilir?? Malatya ilinde bulunmaktayım. Teşekkürler.
  • Forumda Atiker konusu olduğunu görüyordum da konu sahiplerinin bunlar olduğunu daha yeni farkettim.

    Evime yakın olduklarından dolayı Ümraniye şubelerine birkaç kez gitmişliğim var.

    Opel Omega 2,5 V6 araca sahibim. İlk sefer enjektörleri değiştirmek için gitmiştim. 6 tane enjektöre 360 TL fiyat vermişlerdi. Ben aynı enjektörleri başka bir Atiker bayisinde 220 TL ye değiştirttim. Arada 140 TL fiyat farkı var Allahınızdan korkun. Parayı çöplükte bulmuyoruz, alnımın teriyle eşşek gibi çalışıp kazanıyorum o paraları.

    Daha sonra bir kaç sefer de kalibrasyon yaptırmak için gittim ama onu da beceremediler. Gelen aracın özelliklerine bakmıyorlar, kara düzen şekilde kaputu açıp cihazı bağlayıp bilgisayara 2 tıklamayla ayar yaptıklarını zannediyorlar. Bir ayar yaparlar sanırsın ki araba benzin yakıyor. Bir ayar yaparlar gaza yüklenince patırdama yapar. Bir ayar yaparlar vites D de iken araba gangam style dansetmeye başlar. Araba birkaç kez geldi ya, ayarı beğenmeyince plakama göre önceki geldiklerimden kaydettikleri ayarlardan birini geri yüklüyorlar. Bunu farkedince elemana sağlam bir fırçadan sonra bir daha uğramadım oraya.

    Yetkilileri sahipleri kimdir tanımam. Oraya sırf ayar için gelinse, araç başı 20 TL ücreti olsa günde binlerce TL para yapar. Tatlı para adamı böyle kör ediyor. Müşterinin işi olmuş olmamış adamların haberleri dahi yok.

    Ha; dediklerim olalı 1 seneden biraz fazla olmuştur. Şimdiki fiyat politikasını ve becerilerini/beceriksizliklerini bilmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    atiker gold doğru ve ıyı bir tercih tavsiye ederim kaloslar da bi sübap sorunu yok zaten ürün hızlı enjektörlu ve obd ozelliği olan bir urun maliyeti 1500 / 10 taksit bekleriz insallah 0216 630 30 00 0543 624 12 20

    Sağolun hocam ama İstanbul uzak kalıyor. Bugün Gold taktırdım yalnız kafama takılan birşey var. Sabah aracı servise bırakıp akşam aldım yani montaj esnasında ben olmadım az önce belgeleri incelerken garanti belgesinde Atiker Gold değil de Atiker Microfast GoII yazıldığını gördüm. Başka bir model takma ihtimalleri var mı acaba Gold olduğunu nereden anlayabilirim?

    GOLD un enjektör ve regülatörü farklıdır **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK




  • candan mühendislik C kullanıcısına yanıt
    Resim görünmüyor link olarak rica etsem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1999 Audi A4 1.8 Turbo Atiker Gold performans alabilir miyiz? Sıkıntı yaşatır mı?
  • 
Sayfa: önceki 160161162163164
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.