Şimdi Ara

75 beygir clio dCi nin 90 beygir benzinliyi tokatlaması

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
2.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 39
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 20playback (8 mesaj) huso (6 mesaj) goodorevil (4 mesaj) Kuş Kafası (4 mesaj) nacker (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (29 mesaj) Mobil (21 mesaj) Mini (4 mesaj) (2 mesaj) (7 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> 75 beygir clio dCi nin 90 beygir benzinliyi tokatlaması
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5435 Mesaj

    Yokuşta yanımdan dandik dizeller geçiyor   çok samimi bir söylem olmuş  


    şimdi turbo için burada çok şey yazılırda forumda sürekli 5.000 devir redline takılan atmsoferik severlerin devirli gitseydin modundaki savaşları diğer konuda hala sürüyor burayada sarmayalım hiç...

  • Yarbay
    15148 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    @goodorevilhocam buyur  

    Hocam ben artık pes ettim, turbo dizel isterse 10 beygir olsun her türlü atmosferik benzinliyi yer diyorum. 🤔 😅


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    970 Mesaj

    Esneklik olarak evet turbo beslemeli araçlar düşük devirlerde de yeterli çekişi sağladığı için daha güçlü hissettiriyor. Ancak iş kapışmaya geldiğinde atmosferik aracı kullanmayı bilmedikten sonra değil 75 beygirlik dizel, 40 hp'lik turbo beslemeli herhangi bir motordan bile tokat yersiniz.


    Atmosferik arabada hızlanmak istiyorsan devir çevirmekten, gaza basmaktan korkmayacaksın.


    Kiloları ve kondisyonları eşdeğer olduktan sonra adım kadar eminim ki o 75 hp'lik clio'nun içinden geçerim 1.4 atmosferik Egea ile




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talhadogdu -- 12 Haziran 2021; 0:16:44 >
    |
    |
  • Yarbay
    9092 Mesaj
    65lik logan rampalarda çok can alıyor. Ama düz yolda canı 140’a kadar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    6249 Mesaj

    Duz yolda benzinli her turlu one gecer de sonucta 2 arac da gidiyor.2 arac da 150 ye kadar cıkıyor.Zaten hız sınırı 120 %10 pay koysan altında Maserati olsa Yasal olarak yapabilecegin Sınır 132KM yol ceza onemli degil dersen basarsın cezayı da pasa pasa odersin.

    |
    |
  • Yarbay
    2003 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    65lik logan rampalarda çok can alıyor. Ama düz yolda canı 140’a kadar.

    işte bundan bahsediyorum hocam, araçların ağırlıkları hemen hemen aynı. ikisi de tek sürücü gidiyor olsun. yol yokuş diyelim, egea 2. viteste ne kadar bağırtsa da, logan 4 le delip geçiyor.... sözde birisi 65 beygir birisi 95... yersen.

  • Binbaşı
    1511 Mesaj

    75 lik dci lerin şanzıman oranları çok kısa

    tam emin değilim ,3000ddk da 110-120 kmH hız yapıyorlar , bu yüzden şehir içinde çok atak bir görüntü veriyorlar , şehirlerarası yolda ise motoru bağırta bağırta

    gidiyorlar

    |
    |
  • Yarbay
    14075 Mesaj

    Ciddi ciddi 65 hp arabanın 95 beygir aracı geçebileceğini mı düşünüyorsunuz?


    Şakaysa bile komik değil yani. 65 beygir nedir  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    20playback kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    427 Mesaj
    1.4 egea 1.3 multijet egea ile kafa kafaya yürüyor mesafe ve yol uzadıkça 1.4 egea öne geçiyor benzinli avantajı sebebiyle, ya sizde ya araçta sıkıntı var 😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Binbaşı
    1105 Mesaj
    Ben gurultuyu sevmeyen birisi olarak 3000devirde 120ile yokuslari tirmanirken atmosferik arabamla, ister istemez vites dusurmemi isterdi dusurmezdim yokusu 105-110 ile tamamlardim tabi yanimdan dci lar falan sollayip gidiyor. Sonra ki yokuslarda vites dusurerek adamlarla ayni yurudum. 1 degil 2 vites dusursem bu sefer ben delecegim ama gerek yok gurultu oluyor devir arttikca. Kissadan hisse devrini vitesini bulduktan sonra mesela guc meselesi gucu yuksek arac agirlikta da onemli fark yoksa yurur gider.

    At sahibine gore kisner.

    Devirle isim olmaz dusuk devirde yokuslarin cogunu vites dusurmeden asarim diyorsaniz turbolu 110hp ve ustu bir araciniz olsa yeter. Agirlik durumuna gore 90hp de yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5521 Mesaj
    Dizel 120 beygir araca sahibim genelde sakin kullanırım fakat yaz sıcağı 40 derecede marmaris in kıvrımlı virajlarında klima açık 4. 5. Viteste tırmalayarak çıkıyor araç. Dizel candır bana göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1647 Mesaj
    Daha yeni 1.6 benzinden 1.6 dizele geçen biri olarak çok iyi yorumlayabilirim. Benzin 115 hp dizel ise 120hp. Benzinde 4000 deviri geçersen gayet iyi çıkıyor bağırmasını ve yakıt tüketimini dert etmezsen. Dizel ise neredeyse 1000 deviri geçince rahat rahat çıkıyor bağırmadan ve benzine nispeten daha az yakarak. Benzinle 4’le girdiğim rampayı 2’yle bitirirken , dizel 4’le girersen 4’le çıkarsın. Günümüz yakıt fiyatları ve teknolojisini göz önüne alırsak dizel , benzin mukayesesinden ziyade turbo candır diyorum. (2.0 üstü atmosferikler hariçtir)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1179 Mesaj

    1.4 egeayla 50 kere yarıştık arkadaşta var 50sindede ben aldım yokuş aşağı yokuş yukarı düz yol her türlü sapladim satti arabayı dizel aldı 😂 şimdide fiorino 95lik alicaz bakalim nasipse onun kasada nasıl olur merak konusu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    zaferk_tr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2003 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Ciddi ciddi 65 hp arabanın 95 beygir aracı geçebileceğini mı düşünüyorsunuz?


    Şakaysa bile komik değil yani. 65 beygir nedir  

    Görünüşe göre hiç renonun dizel araçlarına binmemişsiniz. özellikle k9k motoruna

  • Yarbay
    2666 Mesaj
    Forumda atmosferik arac kullanmayı bilenler ve bilmeyenler varmış. Atmosferik araçta gaza basıp devri yükseltmek gerekiyormuş. Bunu bilmeyenler varmış. Gaza basıyormuşsunuz, devir yukseliyormus, hızlı gidiyormuşsunuz. Olayı anlayamayanlar bu arkadaşlara pm atsın daha detaylı açıklayacaklarina eminim.

    Sürücü kurslarında da bu bilgi verilmeli. 5 senede bir telefonla aranıp sorularak sürücülerin unutup unutmadığı test edilmeli. Çok teknik bir bilgi. Ogrenmesi de zor. Ahh su bilgiyi toplumca bir öğrensek 1.6 atmosferik araçların ne kadar performanslı makineler olduğunu anlayacağız. Şu kilise sözü söylenmesi her ne kadar boş teneke sesi çıkarmak olsada ısrarla bu önemli teknik bilgiyi bizimle paylaşan ve Öğretmeye çalışanlardan Allah razı olsun.

    65 beygir aracın 95 beygir aracı tokatlamasindan bile ilginç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    14075 Mesaj

    Bizźat kullandım, ne oluyor mesela 65 hp 100 hp mi oluyor reno motoru olunca ?


    65 beygirden bahsediyoruz, düzde yokuşta havada suda 95 beygir egeayı geçme imkanı yok, fiziğe mekaniğe mühendisliğe aykırı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    20playback kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5618 Mesaj

    sen alınmada böyle yüklü giden araclarla ne zaman karsılassam onume cıksa aklımaa hep son durak filmi geliyor tırsıyorum helede tırlardaki büyük beton veya benzerı su boruları cıkınca

    |
    |
    sinoplu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3614 Mesaj
    Magirus m2000 ler 3 ton ve 80 hp lik hava soğutmalı atmosferik dizel ile yuruyebiliyor ayni makinaya 80 hp atmosferik benzinli motor koysan yerinden kalkamaz ,senin sorunun cevabi bu durumda gizli
    Evet beygir gücü en önemli şeydir fakat birçok farkli parametrede var bunu etkileyen birde işin içinde aşırı besleme varsa durumlar değişir güç farki olsa bile yeri geliyor 0-400 metrede 650 hp lik makinalar 1000 hp lik makinalari geçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2003 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Forumda atmosferik arac kullanmayı bilenler ve bilmeyenler varmış. Atmosferik araçta gaza basıp devri yükseltmek gerekiyormuş. Bunu bilmeyenler varmış. Gaza basıyormuşsunuz, devir yukseliyormus, hızlı gidiyormuşsunuz. Olayı anlayamayanlar bu arkadaşlara pm atsın daha detaylı açıklayacaklarina eminim.

    Sürücü kurslarında da bu bilgi verilmeli. 5 senede bir telefonla aranıp sorularak sürücülerin unutup unutmadığı test edilmeli. Çok teknik bir bilgi. Ogrenmesi de zor. Ahh su bilgiyi toplumca bir öğrensek 1.6 atmosferik araçların ne kadar performanslı makineler olduğunu anlayacağız. Şu kilise sözü söylenmesi her ne kadar boş teneke sesi çıkarmak olsada ısrarla bu önemli teknik bilgiyi bizimle paylaşan ve Öğretmeye çalışanlardan Allah razı olsun.

    65 beygir aracın 95 beygir aracı tokatlamasindan bile ilginç.

    kolay gelsin, araç 95 hp, 4000 5000 devir çeviriyorum farketmiyor. 65hp dizel reno yine yokuşta geçiyor. acaba henüz 1500km'de olmasından mıdır aracım?





  • Yarbay
    3479 Mesaj

    1.5 dci 75 dynoda 85 bg çıkıyor diye biliyorum

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Sohbet
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

MAIL
0,953
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.