Şimdi Ara

75 beygir clio dCi nin 90 beygir benzinliyi tokatlaması

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
2.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 39
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 20playback (8 mesaj) huso (6 mesaj) goodorevil (4 mesaj) Kuş Kafası (4 mesaj) nacker (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (29 mesaj) Mobil (21 mesaj) Mini (4 mesaj) (2 mesaj) (7 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> 75 beygir clio dCi nin 90 beygir benzinliyi tokatlaması
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6275 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuş Kafası

    Ortalama bir eşek ile ortalama bir ceylanın arasındaki hız farkı yaklaşık saatte 50km/h. Ufak bir araştırma ile bu sonuca vardım.

    Nasıl aynı hızda olacaklar ki? Bak, hızlanma demiyorum, hız diyorum. Hızlanma bahsine zaten hiç girmiyorum.

    Ben de Hızdan bahsediyorum.Max Surat Ne?120 %10 pay koy 132 yani ceza yemeden gidebilecegin max surat 132 dogru mu?

    Diyelim ki 150 ye kadar cıktın solllama,surat vs 2 araba da 150 basıyor mu?Basıyor.

    O zaman Ceylan İle Essek aasında tek fark Acceleration Hızlanma kalıyor.2 si de 150 ile gider.Ama Essek gec o surate cıktıgı icin 10 saniye arkadan takip eder ve fark acılmaz.


    Ama yok bunlar 240 ile gitsin deniyorsa bilemem.

  • Binbaşı
    1066 Mesaj

    Max süratten kastımız hız sınırları içindeki max sürat değil, aracın çıkabileceği max sürat. Teknik verilere de bakınca zaten daha iyi anlaşılıyor. Tüm bu veriler ışığında aracın daha bir çok parametresi belirleniyor. Mesela bunlardan en basiti lastikler. Aracın şasesi, ağırlık dengesi, co2 salınımı vs vs.

    İşin özeti; birine eşek, birine ceylan diyeceksek, bunlar sadece acceleration anlamında değil her anlamda denk olmayacaklardır.

    Yukarıdaki eşek-ceylan metaforunun gayesi de şu; eşek yük taşımak içindir, ceylan ise daha narindir ve koşucudur. Rampada özellikle de yük varsa turbolu araç elbette atmosferiğe galip gelecektir. Ama düzlüğe inince olay yine değişecektir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    huso kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    888 Mesaj
    Hala bu tartışmalar mi var, işin realitesi konusursak hiç kimse atmosferik benzinli araba ile yokuşta turbo dizel ile kapışmaya girmez ! ne kadar red line yapacak , o ses ve yakıt ibresinin hızlıca aşağı gittiğini görmeyecek mi ? Aklı selim hiç bir şoför bunu yapmaz , yarış yapmayacağı gibi. ( Red line red line motoru 100.000 olmadan ele alınır) benzinli arabam oldugunda ile hiç bir zaman motoru zorlayayim 3-4. Vites ile şu arabayı geçeyim demedim , yokuşu rahat çıkacak vites ve devir ile çıktım hatta önünüze kamyon atladiginda devir kaçtı tüh derdim. Dizel aracımla yokuşta vites , devir vs. Hiçbir şeyi düşünmeden önüme araç çıktı vs. rahat rahat sessizce çıkıyorum. Turbo dizel aracın kullanim keyfi daha üst kim ne dersi desin, yok red line, devir çevir falan hikaye kimse yapmaz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukany -- 14 Haziran 2021; 8:33:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Sohbet
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.