|
Bildirim

|
ne olursa olsun 2g kapatılmamalı. 3g uyumlu cihazlar otomatik olarak 2g'ye de uyumlu zaten. 2g'nin menzili çok geniş, dağda bayırda hayat kurtarır.
|
|
diğer bandları anlarım ama 2g menzili çok geniş.Doğal afet sırasında imdadımıza yetişecek olan 2g bandıdır. |
|
4g doğası gereği araya 3 5 kat kalın beton girince çekmiyor bunu da eklemek gerek
|
|
3G zaten 4-5 yıla gidici, telefonların ömrü bitiyor. Ama 2G temel iletişim olarak halen daha ihtiyaç ve öyle olmaya da devam edecek, temiz sıkıntısız ses ve sms iletişimi için gerekli. Tıpkı atm lerin XP kullanması gibi. 2G de hiç iptal olmamalı.
|
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
|
|
|
diğer bandları anlarım ama 2g menzili çok geniş.Doğal afet sırasında imdadımıza yetişecek olan 2g bandıdır. |
|
_____________________________
|
|
3g kapatılmalı ve 2g sadece M2M için 5 MHz açık tutulmalıdır. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi power-pc -- 3 Haziran 2026; 0:1:22 > |
|
_____________________________
|
|
Arabaları falan geçtim eski tuşlu telefonlar da iptal olur. Nostalji ayağına çekmecede duranlar vardı. Şebeke de almazlar artık. |
|
_____________________________
Bana sormadan hosting satın almayın. Her türlü hosting talebinize yardımcı olurum.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -OFLU- -- 3 Haziran 2026; 4:32:50 > |
|
_____________________________
15 Temmuzu unutmadık, unutturmayacağız.
-----Ey bir aileye bile hükmedemeyen ilerici. Üç kıtaya, yedi denize hükmeden ecdadın mı gerici? Necip Fazıl Kısakürek----- ![]() |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Referanslarım
|
|
2G yi kapatmak çeşitli krizleri öngörüsüzlüktür. |
|
_____________________________
MYZ1453 " Sonra, yemin olsun ki, o gün (size verilen) her nimetten sorulacaksınız(102-8)" FORD FOCUS 3 STYLE 2012 TCDI |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Starlink gibi 2G-3G-4G uydudan verilse çok harika olurdu. Ondan sonra şebekeler kapatılabilir. Uzayda yer derdi yok. |
|
_____________________________
-- --Bilgisayar 1-- MSI MPG X570 GAMING EDGE WIFI, AMD Ryzen 5900x, G.SKILL Trident Z Neo 64GB (4 x 16GB)DDR4 3600, MSI Radeon 6800 XT, Corsair HX1200, Corsair Air 540, 2x ST8000DM004 Seagate 8TB 5400RPM, WDC WD40EFRX WD RED 4 TB 5400 RPM, KXG50ZNV256G NVMe TOSHIBA 256 GB,Sandisk ULTA NVMe 1 TB, 2x ST1000DM003 1 TB 7200 RPM, SteelSeries RIVAL 100, Audio-Technica ATH-M50x, Samsung 28 UE590D, AOC Q3279VWF
|
|
Köy Yolunda 3G olmasa nasıl şarkı çalacak nasıl maps çalışacak zaten hat kopuyor sapagı kaçırıyoruz |
|
_____________________________
|
|
Tr de Olmaz |
|
_____________________________
|