|
Arabayı genelde marmara ve ege bölgelerinde kullanıyorum. Kışın fazla kar yağdığına denk gelmedim ama yağmur bol tabi. Acaba 4 mevsim alsam mantıklı bir seçim olur mu? Yaz kış 2 set yapsam bir de jantlarını değiştirmesi var zarar gelebilir. gelmesin dersen yeni jant alman lazım öyle de maliyet çok artıyor. Arabayı çok fazla kullanan biri değilim yılda yaklaşık 10-15k km arası olabilir. Kullanan var mı ıslak zeminde tutuşu iyi mi, yakıt tüketimini arttırıyor mu, sessiz mi? Bir de şeyi soracaktım kışlık lastiğin tek olayı karda kaymayı engellemesi mi yoksa yağmurlu havada da ıslak zeminin kaydırma etkilerini de azaltıyor mu? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






