ÖNEMLİ !!! Güncelleme ve kurulum mutlaka Robot şarj yuvasında iken yapılmalıdır : LİNK 360 Robot resmi web sitesi : LİNK Ülkemizdeki Resmi Distribütörü Sherman : LİNK 360 Robot ile ilgili bir haber : LİNK Robot Kafalar YouTube Kanalımız (Abone olup videolara Like ve Yorum yapmanız çok değerlidir.) : LİNK Robot Süpürgeler ile ilgili (Genel Robot Süpürge grubudur.) Facebook grubumuz (Facebook hesabınız var ise katılımınız çok değerlidir.) : LİNK Robot Kafalar instagram hesabımız : LİNK 360 Firma iletişim : LİNK 360 Türkiye Resmi Distribütör iletişim : LİNK S9 ve C50 Aksesuar seti indirim kodu için : LİNK S7 / S7 Pro ve S5 Aksesuar seti indirim kodu YAKINDA ! YENi 360 X100 Max (Ülkemize S10 adıyla giriş yapacak) S10 Yakında Ülkemizde ! TIKLA İZLE 360 Robot Süpürge Haritaları artık 3D ! Kutu açılış / İnceleme / Detay bilgi videolarımız ; 360 S7 Kutu açılış videosu : TIKLA İZLE 360 Robot Süpürge Program/Uygulama kurulum videosu : TIKLA İZLE 360 Robot Süpürge Detaylı Program/Uygulama kullanım videosu : TIKLA İZLE 360 Robot Süpürge Network Testi : TIKLA İZLE 360 Robotunuzu temizlemek için kumanda ile öne alma : TIKLA İZLE 360 Robot Süpürge Detaylı Temizleme videosu : TIKLA İZLE 360 Robot Süpürge Kısa Temizleme videosu : TIKLA İZLE 360 Robot Süpürge Hepa Filtre Temizleme videosu : TIKLA İZLE 360 Haritalı model süpürgeler kaç cm eşya altına girebilir : TIKLA İZLE 360 C50 Robot dili değiştirme : TIKLA İZLE 360 Artık TÜRKÇE KONUŞUYOR : TIKLA İZLE Robot Süpürge merdivenden/yüksekten düşer mi ? : TIKLA İZLE 360 S7 & S7 Pro Mop yaparken su akışı az oluyor ise : TIKLA İZLE Robot Süpürge Mizah videolarımız ; Gece Karanlıkta Robot Süpürge, İŞTE GELİYOR ÖZEL HAREKAT Eşliğinde : TIKLA İZLE Robot Süpürgeler VAMPİR mi ? : TIKLA İZLE Robot Süpürge Pişmanlığı : TIKLA İZLE Robot Süpürge ile kahve keyfi : TIKLA İZLE Gece Karanlıkta 360 Robot Süpürge MC Yıkık Eşliğinde : TIKLA İZLE Robot Süpürge Stickerları : TIKLA İZLE 360 Robot Süpürge Şampiyonlar Ligi intro : TIKLA İZLE GURUR !!! Robotun Türkçe konuşması adına 360 Ailesi olarak yaptığımız mail bombardımanımız ve sonucu ; (Resmi Distrübütörümüz Sherman'ın büyük desteği ile...) 360 Artık TÜRKÇE KONUŞUYOR : TIKLA İZLE 360 Ailesi olarak biz Forumda(Özellikle Forumda...) ve diğer medyalarda beraber oldukça önümüzde kimse duramaz! 360 Robot sahibi yada sahibi olmak isteyen herkese konumuza hoşgeldiniz diyorum... Konuyu favorilerinize alıp öne çıkar tuşuna basmayı unutmayın lütfen. ![]() Mutlaka okunması gereken çok DEĞERLİ ve ÖNEMLİ Mesajlar ; Su haznesini takmam gerekir mi İlk defa Robot Süpürge kullanacaklar mutlaka okumalı çok değerli bilgiler var Tüm ev temizliği yapmadan yeni bir odayı tanıtma ve haritaya ekleme Robotu birden fazla telefondan kontrol edebilir miyiz ? (EVET) Uzun süre robot kullanılmayacak ise 360 Mobil program kurulum ve kullanım videosu S7-S9 su akıtma teknolojileri hakkında bilgi Dock'ı nereye yerleştirmeliyim ? Kendi özel uygulamam Farklı bir dock sabitleme uygulaması Yatak Baza ayak yükseltme uygulaması HEPA Filtre için ek toz tutma uygulaması Dock yerini değiştirme ve yeniden tanıtma Filtre değişim periyodları ve filtre detay bilgileri Şarjı kaç kalınca görevi bırakıyor ? 360 S7 vs S7 Pro farkları nelerdir ? 360 Robot Süpürge Türkçe Kullanma Klavuzu Sherman Teknoloji Aksesuar setleri orjinal mi ? Wifi olmadan kullanım / Çift modem ile kullanım vs... 1.Mesaj 2.Mesaj 3.Mesaj 4.Mesaj Robota birden fazla wifi tanımlayabilir miyim ? Huawei telefonda dilin otomatik değişmesi sorunu hk. Elektrik tüketimi ve ayda ne kadar elektrik masrafı var ? Tekerlekten gelen sesi kesmek için 360 S7 İnceleme ⇓ 360 S9 İnceleme ⇓ 360 C50 İnceleme ⇓ 360 S5 İnceleme ⇓ < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oqi -- 3 Mart 2021; 23:46:28 > |
Hayırlı olsun.
Firma bir de “ilk otopilot robot” diyerek yalan beyanda bulunmasaydı... İlk otonom, otopilot ve Slam algoritmaları kullanan robot Neato firmasının XV11 modelidir. Saygılarımla |
Siz yine de temkinli olun diyorum. Heyecanınızı anlıyorum, şimdilik her şey yolunda gidiyor ama unutmayın, geçen sene başında hiç bir Xiaomi'de de sorun yoktu. Onbinlerce satıldı ülkemizde ve sonra bir gün... 1C'ler sustu bir güncellemeden sonra. Unutmayın, hep tekrarlıyorum, ne 360, ne Dream3, ne Roidmi ne de Xiaomi kendisi robot üretmiyor. Bunları üretenler fason firmalar ve kartı bi yerden, yazılımı başka yerden, bataryası başka, tekerleği başka yerden geliyor. Hiçbirisine sarılmamanızı öneririm. Ama gençsiniz işte, heyecan başka şey. Ben dünyanın en büyük iki firmasının yıllarca ülke distribütörlüğünü yaptım: iRobot ve Neato. Her ikisi de alemin kralıydı zamanında, hele iRobot. Rakibi Samsung'un iki katına ve adeta yok satıyorduk, 30bin adetten fazla satıım o yıllarda. Bir gün R700 serisi çıktı, Avrupa'da ilk Türkiye'de piyasaya vereceğim diye ısrar ettim, kabul ettiler. Getirdik 2000 adet ve sattık iki ayda. Sonra şikayetler başladı, odadan çıkmıyor diye... ve güm. Şikayetler, geri alımlar, sorunlar, ticaret bakanlığı, geri toplama emirleri vs... iRobot 2013'de satışa kapandı ülkede. Robotun hatasını ve arızasını kabul etmeyince iRobot, ben de distrbütörlüğü bıraktım. İki yıl sonra da üretimden kalktı zaten. Koskoca iRobot... Kraldan çok kralcı olmayın. Saygılarımla |
1907hsk demiş ki;
Mesajı Yerinde Gör
S7 Pro Pil Paketi bilgileri -3200mah 44.4watt -3.7volt x 4adet (18650Lion Pil) = 14.8volt toplam Pil paketi mevcut. -Tam şarjda 4.2volt x 4adet = 16.8volt üretiyor. -Fotoğrafta da görüldüğü gibi nominal Watt çıkışı 14.8volt x 3amper (3000mah) =44.4watt ![]() 360 S7 Pro için Elektrik Tüketim ölçümleri (kw fiyatını 80kuruştan aldım) Robot Şarjı Full ve Üniteye bağlı beklerken ![]() Mavi Standby Işığı Kapalı (trickle şarjda) 1.5watt x 24saat x 30gün = 1.080kw 1.080kw x 0.8tl = 0.86tl Aylık tüketim Mavi Standby Işığı Açık (trickle şarjda) 2.5watt x 24saat x 30gün = 1.8kw 1.8kw x 0.8tl = 1.44tl Aylık tüketim Bunlar sonucunda; -Her kullanımda pili yüzde 0 a kadar tüketip tam şarj yapar iseniz yüzde 100e geldiğinde 44.4wattlık pili komple bitirip şarj etmiş olacaksınız. -Adaptörün yüzde 73 verimlilikte şarj yaptığını gördüm testlerimde. Yüzde 50ye inmiş robotu 30 watt ile fulleyip trickle şarja (damla) geçti. 44.4wattlık pili tam doldurmak için adaptör prizden 60watt elektrik çekti. -Aradaki fark adaptör verimliliğinden ısı olarak kayboluyor. %100den > %50ye düşüş > %100e şarj = 30watt civarı prizden tüketim %100den > %20ye düşüş > %100e şarj = 48 watt civarı prizden tüketim Örnek 1 Her gün %50 tüketimlik temizlik yaparsanız ayda 30gün x 30watt = 900watt tüketim gerçekleşir. 0.900kw x 0.8tl=0.72tl aylık tüketim :) Örnek 2 Her gün %100 tüketimlik temizlik yaparsanız ayda 30gün x 60watt = 1800watt tüketim gerçekleşir. 1.800kw x 0.8tl=1.44tl aylık tüketim :) Sonuç olarak S7pro ve diğer robot süpürgeler hergün pili tamamen bitene kadar temizlik bile yapsa aylık 1.5tl Şarj İstasyonu 1.5tl de Robotun kendisi toplamda 3tl elektrik tüketecektir. Bu da gayet ekonomik bir rakamdır. Hatta prizde standbyda bekleyen Tv 2watt x 24saat x 30gün = 1.44kw aylık tüketimi olacaktırki bu rakam hergün 2 saat temizlik yapan robot süpürge ile aynıdır :) Siz siz olun nekadar zor olsa da cihazlarınızın fişlerini çekin kullanmıyorken :) Dip Not: Robot bence sürekli prizde kalmalı 1 ay kullanmayacaksanız prizden çekilmeli. Düzenli kullanılan robot trickle şarda (1-2watt) ufak ufak şarjda kalmalı bence. |
Arkadaşlar Merhaba, 360 C50 hakkında fazla yorum belirtilmemiş, o nedenle ben 2 günlük deneyimlerimi almayı düşünen arkadaşlar için buradan aktarmak isterim. Ne kadar araştırdınız bilmiyorum fakat öncelikle belirtmek isterim ki ürünün herhangi bir haritalama, harita kaydetme veya girilmeyecek alanlar belirleme gibi özellikleri yok. Bulunduğu fiyat segmentindeki diğer markaların ürünlerine göre en büyük avantajları; **Zig-Zag yöntemi ile belirli bir rotada ilerleme (Eufy veya iRobot markaları internetten izleyebilirsiniz, oda içerisinde rastgele hareketler yaparak ilerliyorlar.) **Telefondan kontrol, zamanlayıcı ve farklı temizlik modları mevcut. (Kenar süpürme, bulunduğu 1,5m x 1,5m alanı temizleme, spiral temizleme ve komple temizlik) **Yüksek emiş gücü (Cihazı sürekli o modda çalıştırmak mantıklı değil, zaten süpürme gücü 1500Pa seviyelerinde bile yeterli düşünebilirsiniz, özellikle eviniz bol halılı ise bu özellik iyi olacaktır fakat bataryası düşük olduğu için tüm evi o modda bitiremeyecektir) Bugüne kadar deneyimlerimde yaşadığım olumsuz yönleri de aşağıda maddeliyorum. **Haritalama sistemi olmadığı için, maalesef tüm evi dolaşırken, başladığı bir odada bir bölümü unutup, farklı yere geçtikten sonra en son geri döndüğü oluyor veya hiç dönmüyor. Yine haritalama sistemi olmadığı için, herhangi bir kablo veya bir alana sıkıştığında tekrar başlatıyorsunuz ve tüm geçmişi unutup tekrar başlıyor. Yani biraz dengesiz :) **Dock'a geri dönüş çok uzun sürüyor. 15 DK bulduğu oluyor. Ben şahsen dayanamayıp kumanda ile yanına götürüp orada şarja git diyorum **Mop yaparken yere tam basamıyor ama sürekli gidip geldiği için işin sonunda güzel bir sonuç alıyoruz. **Ben yaşamasam da; bazı arkadaşlarımızda fabrika çıkışı hatalı ürün geliyor ve ürün yalnızca 1 hizada gidip geliyor, herhangi bir ilerleme kaydedemiyor. Update de maalesef çözemedi. Özetle, eviniz küçük, oda oda temizleme gibi amacınız yok ise ürünü tavsiye edebilirim. Bulunduğu fiyat segmentinde gayet iyi. Yalnız beklentilerinizi çok yükseltmeyin, unuttuğu yerler de olacak :) Eğer eviniz büyük ise veya çok detaylı bir eviniz var ise; S7 veya S5 (Daha uygun, haritalama da mevcut) öneririm. Umarım yardımcı olmuştur |
Değerli eski 360 Robot sahipleri özellikle @mali_bu16 @mavishow @ChelseaNy ve Robotlara fısıldayan adam @Hepsirobot Ali abimiz , bir çok platformda aktif olarak varım insanların merak ettiği bazı soruları ben sizlere iletip hayatında ilk defa robot süpürge alacaklar için kısa bir soru cevap oluşturalım istiyorum umarım bu mesaj birçok kişiyi aydınlatacak ve rahatlatacaktır. İlk defa robot alanlar Cihazın kutusunu ilk açtıklarında ilk ne yapmalılar ? Şarja takıp açmadan bir süre şarj mı etmeliler eşleştirip şarj mı etmeliler vs vs detaylı bilgilerinizi rica ederiz. İlk şarj süresi ne olmalıdır diye soranlar da mevcut... Ali abinin cevabı : Kutuyu ilk açtığınızda hemen şarja takın ve en az 3 saat şarj edin. Işıklarını söndürmesi veya uygulamada tam şarj göstermesi önemli değil, 3 saat şarjda dursun. Bu, batarya içindeki hücrelerin oturması ve dengelenmesi için gereklidir. İlk şarj sırasında ağ bağlantısını yapabilir ve güncelleme varsa alabilirsiniz ancak robotu şarjdan oynatmamanızı öneririm. Eşleştirmenin 5G den değil 2.4 den yapılması gerektiği biliniyor ama bu nasıl yapılacak modem ayarlarından 5G yi iptal mi etmek gerekiyor vs vs detaylı bilgilerinizi rica ederiz. Ali abinin cevabı : Ağınızda mevcutsa, robotunuz zaten 2.4Ghz yayınları görecektir. Bazı yeni superonline modemler yayın frekanslarını bant genişliğini daha iyi turmak için hafifçe kaydırıyorlar, bu durumda ağı göremezseniz internet sağlayıcı firmadan destek isteyin. Şifrenizde Türkçe karakter ve noktalama işareti olmasa daha iyi olur. Firmalar hatta sadece rakam öneriyorlar ama bu sizin tüm sisteminizi etkileyeceği için karar sizindir. Exterder kullanıyorsanız yayın ismi ve şifreniz mutlaka ama router ile aynı olmalıdır. 5G yayını kapatmanıza gerek yoktur. Modemin çekmediği odalarda cihaz çalışmaya devam eder mi ? Modemsiz evlerde kullanılır mı ? @mali_bu16 nın cevabı : Wi-fi nin çekmediği noktalarda robot tutarsız hareketler sergileyebilir, harita üzerinde kayma, oda üstüne oda ekleme gibi yazılımsal kafa karışıklıklarına neden olduğuna forumda şahit oldum. Robotun ilk kurulumu ve güncellemeleri için, modem destekli olmasada başka bir mobil cihazdan wi-fi paylaşımı ile yapilabilir. Burada şuna dikkat edilmeli wi-fi kaynağı/paylaşıcısı olan mobil cihaz ile, robotun ilk kurulunu ve app üzerinden yönetimi mümkün olmuyor. Yani bir bir cep telefonu modem vazifesi, diğer bir cep telefonu robotu app üzerinden yönetmeye yarıyor. Yinede aldığınız robot s5,s7, s9 , s5 max vb gibi özelliklerle dolu bir robota ve internet yoksa elinizle EDİT(Ali abi) Kapalı odaya bıraktığınızda anında oda haritasını çıkartıp düzenli temizlik yapar, sadece bunu size iletemez. s9 da olduğu gibi tuş kombinasyonu ile bölgesel (otomatik olarak 2m2 x 2m2 alanı zik zak - pitikareli yaparak temizliyor. Bir de 360 s9 ne gerek var ki denilen bir IR kumanda var. Bu kumandanın mantığı bir sebepten evinde interneti olmayan(ama ev dışında bağ bahçe dağ evi gibi) mekanlarda bu kumanda Rastlantısal temizlikten çok daha fazlasını vaad ediyor. Vakum güç seçimi, temizlik modu seçimi gibi. Bir de bu kumandanın ben diğer amaçları ; oldu da mobil cihazınız bozuldu(yaşayamayacak gibi hissederiz) ,modeminiz bozuldu ya da internet sunucunuz belli bir süreliğine revizyona girdiği kısıtlı internet kesilmelerinde kumanda bir anda kıymete biner. Belkide mobil cihaz, app gibi teknolijilere uzak olan sevgimi büyüklerimiz içinde iyi bir alternatif. Şarj ünitesini çift taraflı bant ile yere sabitlemek gerekir mi ? Kaymasından yada yer değiştirilmesinden sorun oluşur mu ? Ali abinin cevabı : Şarj ünitesini yere bantlamaya gerek yoktur ancak sırtı mutlaka duvara/mobilyaya dayanmalı ve paralel olmalıdır. Şarj ünitesi referans adımdır, robot tüm 90 ve 180 derece adımlarını şarj ünitesine göre konumlandırır. Yeniden haritalandırma yapmadan şarj ünitesinin kayması/yerinin değişmesi belli limitlerde mümkün görünse de illaki sorun yaratacaktır. Robotunuz sizden şarj istasyonu için topu topu 0,02m2 yer istiyor, onu rahat bırakın. Uzatma kablosu vs kullanılmasında bir sakınca yoktur. Enerji kesildiğinde robotun şarjdan ayrılması güvenlik algoritması gereğidir, arıza değildir. Şarj ünitesinin üstünü örtmeyin, dantel ile IR ışını uyumlu değildir. İlk temizlik ve haritalama sırasında şarj biter ise ne yapmak lazım kaldığı yerden şarjı doldurup haritalamaya devam eder mi ? Ali abinin cevabı : İlk haritalama önemli dolayısı ile gözünüz temizlikte olmamalıdır. En düşük fan gücünde, mop ünitesi takılı olmadan çalıştırınız. Ev içinde robotun rahat hareket edebileceği bir ortam yaratmak süreci hızlandırır ve hayal kırıklıklarını engeller. Yemek masası etrafındaki sandalyeleri ters çevirmek veya sehpaları kaldırmak ilk haritalamanın kolaylaşması için akılcı yöntemlerdir. Hiç bir şekilde müdahale etmeyiniz, vaktiniz varsa takip edin ve takılabileceği engelleri kaldırın. Kendi başına şarj ünitesine döndüğünde harita tamamlanmış olacaktır. Eğer şarjı yetmedi ise şarj olunca yeniden kaldığı yerden devam edecektir ancak bu durumda evinizin robota biraz büyük geldiğini de düşünmelisiniz. İlk haritalama da unutulan bir yer var ise robot giremez ise misal bir odanın kapısı kapalıydı unuttu kullanıcı 2. çalıştırmada açarsa robot kendisi oraya girmeyi dener mi yoksa haritasının dışına çıkmaz mı ? Ali abinin cevabı : Haritalar dinamiktir, her çalışmada değişiklikler olur ve haritaya işlenir. Kapalı odalar veya sonradan eklenen/çıkartılan mobilyalar normal şartlarda sisteme otomatik olarak eklenir ve buluta işlenir. Bunda sorun yaşanır ise robot şarjından itibaren uygulama ile yönlendirilerek eklenmesi istenen bölgeye getirilir ve çalıştırılır. Harita güncellenecektir. Başka bilinmesi ve ilk gün yapılması gereken birşey var mıdır ? Vereceğiniz değerli cevapları bu mesajı düzenleyip altına yapıştırıyor olacağım ve ilk mesajda alıntılıyor olacağım bu sebeple çok kişiye ışık olacaksınız... Değerli yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz. |
Yahu bilecek edecek bir şey yok ki. Dahil olmadığım bir konuda, yazışmada ismim geçiyor, siz olsaydınız ne düşünürdünüz? Bana ne sizin veya başkasının başkasıyla olan özel yazışmalarından? Benim bu kadar boş vaktim yok. O mesajı yazanı zaten tanımam etmem, kaldı ki beni zaten ilgilendirmiyor. Başka hiç bir robot grubunda bir bardak suda bu kadar fırtına kopmuyor, seviye de bu kadar yerlerde değil, ben buna üzülüyorum. Bunun gibi forumlar teknik problemlerin tartışıldığı yerler olmalı, kişisel kaprislerin değil. Beğenirsiniz, beğenmezsiniz hiç dert değil, dahil olmadığım bir konuya karıştırılmaktan hazzetmem. |
Beyefendi, Forumunuzda zaten güncel konuşmalarınıza, şakalaşmalarınıza hiç girmedim, sadece kullanıcıların teknik bir sorusu olursa cevap verme amaçlı bulunuyorum. Durup dururken içinde olmadığım bir konuya beni etiketleyip dahil eden sizsiniz. Ne hobinize karıştım, ne tekerinize çomak soktum, ne işinize karıştım. Sizinle bir derdim veya sizden bir çıkarım yok ki özelden yazayım, tanımam etmem. Kendinizi 'sayfalarca' anlatmanıza rağmen hala insanlar üzerinize geliyorsa belki de siz anlatamamışsınızdır, ne dersiniz? Milletin beni sevip saymasının, sizi de bu kadar eleştirmesinin bir sebebi vardır herhalde, bunu bi düşünsenize. Güzel bir haftasonu diliyorum. |
Geçtiğimiz hafta Sherman’dan Caner Bey ile s9’umda yaşadığım sorun hakkında görüştüm. Sevgili @mali_bu16 ‘nın yaşadığı sorunun aynısı gibi gözüküyor dedim. Bir kargo kodu verdi, Aras Kargo ile göndermemi istedi. Oldukça kibar bir şekilde konuştuğunu eklemeliyim. Başka firmaların langır lungur konuşan elemanlarından sonra bu konuda + puan verdim Sherman’a.
Cihazı satın aldığımda geldiği gibi özenle paketledim, çarpma sensör tamponunun yanlarına yumuşak takozlarını bile taktım. :) Yan fırçanın yamulmamasına özen göstererek naylonuna geçirdim, orijinal kutusuna ve onu da dış kutuya yerleştirerek güzelce patpata sarıp paketledim. Cuma günü Aras’a teslim ettim, cumartesi baktım hiçbir ses seda yok. Pazartesi Aras’ın İstanbul’daki başka bir şubesinden aradılar “burada şerman falan yok” diye. Ya benim şube hatalı kod girdi (ki alıcı adı sistemde çıktığına göre bu pek mümkün değil) ya da aktarmada yanlış şubeye yönlendirdiler. Aklınızda olsun, servise ürün gönderirseniz benim gibi sadece kod vermeyin, Kamelya şubesine gittiğini teyit edin. Neyse, salı akşamüstü Sherman’a ulaştı benim cihaz. Çarşamba Caner Bey ile Whatsapp’tan yazıştık. Dediğim gibi su pompası sorunuymuş, pompayı değiştirmişler. Birkaç sorum daha vardı, onlarla ilgili bir sorun görmemişler. Aynı gün akşam tekrar kargoya verdiler. Hız konusunda söyleyecek hiçbir şey yok. Cihazı kapanış saatinde teslim aldıkları düşünüldüğünde, ertesi gün cihaz açma, sorun tespiti, parça değişimi, cihaz kapatma ve kargoya teslim yaklaşık 6 saat sürdü. Gerçekten hızlı bir servis. Dün S9’uma tekrar kavuştum ve hemen kutudan çıkardım. İşte bu noktada birkaç ufak şey hoşuma gitmedi. Onlar da patpata sarıp göndermiş olmalarına rağmen dış kutuda ezik ve yırtıklar vardı. Bunun kargo süreciyle ilgili olduğunu düşündüğüm için geçiyorum. Cihazın braket ve mop bezini yandaki kutusunda ayrı olarak göndermiş olmama rağmen üzerinde takılı olarak geldi, en önemlisi de ıslaktı! Tamam sadece 24 saat kargoda kalmış olabilir ama kargo 3-4 gün gecikebilirdi. Su haznesini boşaltmışlar neyse ki. Alt fırça ile toz haznesini ben tertemiz bir şekilde göndermiştim ama geldiğinde ikisi de kirliydi. Test sonrası bunların temizlenmiş olmasını beklerdim. Cihazı açmak için alttaki vida üzerindeki “yırtılırsa garanti geçersizdir” yazan etiket yırtıktı. Ben yerine yenisini yapıştırırlar diye düşünmüştüm. Sistemlerinde kayıt olduğu için ileride sorun olacağını düşünmüyorum. Gelelim en rahatsız olduğum noktaya. O özenle taktığım yumuşak takozlar kenarda duruyordu, cihaz kargo sürecinde kutunun içinde hareket ettiğinde sensöre sürekli baskı yapmış olmalı. Ayrıca paketlerlerken yan fırçaya dikkat etmemişler kılların birkaçı yamuk olarak geldi. Gönderirken cihazı içine koyduğum tertemiz naylon yerine leş gibi bir naylon torba içinde gelmesi de cabası. Çok büyük olmasa da çarpma sensörü-tamponun üst kısmında kenarda göndermeden önce olmayan bir darbe-ezilme izi var. Ve son olarak bu çarpma sensörü servise gitmeden önce daha sağlam bir şekilde sadece ileri geri hareket ediyor ve tık-tık sesi çıkarıyordu. Şimdi gevşek bir şekilde sağa sola oynuyor, esniyor ve o tık-tık sesi gelmiyor. İletişim ve servis hızı konusunda Sherman’dan çok memnun kalmıştım ama cihazın bu şekilde gelmesi açıkçası hoşuma gitmedi. Caner Bey ile tekrar konuşmadan cihazı çalıştırmak istemedim. Bugün zamanım olmadığı için çalışma saatlerinde arayamadım. Yarın çalışıyorlarsa arayıp bu yazdıklarımı kendilerine ileteceğim. Bakalım nasıl bir yanıt alacağım. Aldığım yanıtı sizlerle paylaşırım. Saygılar, sevgiler. |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Alper hocamız Sherman a sormuş yarın ürünlerimiz kargolanacakmış bakalım hayırlısı... |
Hoşgeldin dostum senin konudaki varlığın deneyimin bize ışık tutacaktır. Hoşgeldin. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Herkese iyi akşamlar, S5 yakın zamanda stoklara girer mi, S7 bütçemi biraz aşıyor da. |
Sherman Aralık sonu olarak belirtmişti S5 ve S7 Pro ve S9 için, ilk konuşmamda 2500 TL ortalama fiyat demişlerdi ama ben 2300 2400 olur düşünceyim ve bu rakama alınabilecek en iyi F/P ürünü olduğunu düşünüyorum forumda uzun süredir S5 kullanan dostumuz da var gayet memnun. Mop ihtiyacınız yok ise doğru tercih bence. |
|
Saygıyla eğiliyoruz :D |
Güncel yazılım versiyonunuz nedir hocam? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mephissto -- 25 Kasım 2020; 22:54:29 > |
Bu arada en çok Xiaomi Mop Pro ise kıyaslanıyor ürün bu yüzden hazır diğer konuda yazmışken burda da paylaşiyim hatam varsa düzeltin üstadlarım. https://smartrobotreviews.com/comparisons/?compare=2641,2666 Mop pro da elektrikli su akış kontrolü var S7 de yok Mop pro da halıda emişi arttırma yok S7 de var Mop pro da no mop zone yok S7 de var Mop pro da 1 harita var S7 de 10 tane var Mop pro sensör sayısı 12, S7 22 Mop pro genel olarak ithalatçı garantili satılıyor, S7 Resmi distrübütör garantisi altında. Mop Pro program ve robot dili türkçe , S7 Program türkçe robot dili için de çalışmalarının olduğu söylendi. Burası muaamma... Mop pro 2100 pa emiş gücüne sahip S7 2200 pa (360 ın resmi sitesinde 2000 pa yazıyor satıcı 2020 ürünlerinde bu fark yok 2200 pa diyor.) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oqi -- 25 Kasım 2020; 23:51:43 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Böyle muhteşem bilgileri ilk mesajın en altına yazıyorum bilgine yorumuna sağlık Ali abim |