< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
ben 100 bindeki arabadan korkuyorum millet 380 binde 18 yaşında arac alacakmış vallahi sanayi esnafı sizin gibiler sayesinde yemek yiyor |
|
Hala ülkede eski kafalık devam ediyor 300 bin km fobisi. Millet km düşürme işlerine bu yüzden başvuruyor kolay satabilmek için. 300 bin km olup nice 150 bin km deki araçları mekanik konusunda sollayan araçlar var yeter ki bakımları aksatılmasın. |
|
Alınmaz. |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
Düzenli bakımını yaptığım arabam 386bin kilometre oldu. Yağ yakmıyor, duman atmıyor ve sesi hala daha çok stabil geliyor. 280bin kilometrede satın almıştık belki fikir verir. Düzenli bakımı yapılmışsa ve iyi bir şoför zorlamadan kullanıyorsa sıkıntı yok bence. Kötü senaryo eğer motor pert olursa yedek parçalarına vs. bakın, parçacılara sorun. Eğer maliyetin üstünden kalkabilriim derseniz ve iyi bir ustanız varsa yine sıkıntı değil. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi facepunchS -- 3 Şubat 2024; 16:50:8 > |
|
_____________________________
|
|
ARacım 300 bin civarı bir sorunu yok şu ana kadar. İlk sahibiyim bakım aralığı 20 bin ben her 10 binde yağı değitirdim 20 binde de filtreler ile yağ değişimi. 100 bin-200 bin ve 300 de şanzıman difransiyel yağlarını değiştirdim. Trigeri her 80 binde değiştirdim. Tek yaşadığım sorun yağ soğutucusunun patlaması oldu 10 yıllık süreç içerisinde. O da nazarlık olsun dedim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dj_Gençkan -- 3 Şubat 2024; 17:26:40 > |
_____________________________
Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections. |
|
Hala ülkede eski kafalık devam ediyor 300 bin km fobisi. Millet km düşürme işlerine bu yüzden başvuruyor kolay satabilmek için. 300 bin km olup nice 150 bin km deki araçları mekanik konusunda sollayan araçlar var yeter ki bakımları aksatılmasın. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black // _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Omoda
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yok hocam VW, yağ soğutucu yapısı gereği bozulmaya müsait, o yüzden her marka araçta olabiliyor. |
_____________________________
Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam mazot fiyatları aldı başını gitti, dizel arabaları artık üretici firmalar bırakmaya başladı onu geçtim 2. Elde çok daha masraflı bakımı yürütmesi, O yüzden bütçeniz dahilinde alacağınız bir atmosferik benzin&lpg li bir araç lpg ye uyumlu olmak şartıyla hem daha az yakar hem daha sorunsuzdur hem de daha iyi prim yapar, lpgye uyumlu araçlar da genelde japon ya da kore grubunun atmosferik benzinli olanları yani toyota honda hyundai lerin benzinli atmosferikleri tercih edilebilir Tabii ki eğer bütçe yetiyorsa manuel yerine sorunsuz tam otomatik ya da cvt şanzımanlar da tercih sebebi olmalıdır ama bütçe yoksa manuel de tercih edilebilir < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben almazdım, hem çok eskimiş, hem çok km'li. Bakımlı bile olsa nereye kadar sonuçta 18 yıllık araç. Ekonomik ömrünü tamamlamış olur artık. Ha komple motor revizesi, tüm yürüyen aksam, her türlü fren, hidrolik, yakıt,kablo, boru elektrik tesisatı yenilenmişse olur ama öyle araçları bulmak imkansıza yakın kimse uğraşmaz. Araçlar 10 yılı devirdikten sonra pek çok plastik, kauçuk aksamı kırılganlaşıyor, aşınıyor. Bunların düzenli yenilenmiş olması lazım yoksa her ay bir orası bir burası arıza çıkarır. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Mercedes S serisi bile hala dizel sayesinde ayakta duruyor. |
|
_____________________________
Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020/2021/2022/2023 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|