Şimdi Ara

30-60 FPS olayı(Bununla ilgili bir tezim var) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
223
Cevap
1
Favori
25.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyazlotus11

    quote:

    Orijinalden alıntı: astraldoors

    +1000

    60FPS'nin altına düştümü kıllanmaya başlarım..sırf BF3'ü ultra'da 60'da oynamak için gtx570'mi satıp gtx590 aldım



    Hocam sizde biraz abartmışsınız gibi geldi bana. Tamam Fps açısından haklı olabilirsiniz ama ekran kartı değiştirmek biraz mantıksız geldi. Ultra'da oynamak yerine High'a alabilirdiniz. Ultra ile High arasında büyük bir fark olduğunu düşünmüyorum. Hele ki Bf3 veya CoD gibi bir FPS oyununda

    yok high'da da 45-50 fps idi ve ani düşüşler oluyordu..COD için bişey diyemem zaten adamlar hala aynı motoru kullanıyor..ama BF3'ü ultra ayarlarda post process kökleyerek oynamak tam bir görsel şölen
    _____________________________
    INTEL Core i7 13700k - MSI PRO Z790-A - NZXT Kraken X73 CPU Cooler - KINGSTON Fury Beast 64GB 5200Mhz DDR5 Ram - ASUS RTX 4080 TUF GAMING OC - Samsung 980 PRO NVMe 2TB M.2 SSD - SAMSUNG 970 EVO PLUS NVMe 1TB M.2 SSD - FSP Hydro PTM PRO ATX3.0 1200W PSU - ASUS TUF GAMING GT501 - Win11 64 Bit - MSI MPG271QRX QD-OLED Monitor




  • Bence herkez once ust duzey bır pc de 1 ay boyunca sabıt 60fps olarak tum oyunları oynamıs olsa, ondan sonra kendı pc sıne gecıp 25fps aldıgında kufur edecektır.

    Ben en cok araba yarıslarında bu farkı barız hıssedıyorum.Yavaslıgı hıssettıgımde dırek fps ye bakıyorum ve 60 dan 58e dustugunu goruyorum.Kımse goremez demıyorum gorenler elbet var ama ılk dedıgım gıbı once gozunuz 60fps ye alıssın sonra 25fps ıle oynamak ıstemeyeceksınız.Ayrıca bazı oyunlarda ani fps dusmelerı oluyordu 60 dan 40a buna bıle akıcı dıyenler vardı yuhh demıstım.hatta hatırlayın crysıs ılk cıktıgında mıllet forumda 20fps ye akıcı normal dıyordu sonradan 60fps ıle oynamaya basladılar gozlerı senlendı

    ekleme yapmak istiyorum daha gecenlerde 120hz monıtor aldım belkı sallıyor dıyeceksınız ama kullanmadan atıp tutmayın.Oyunlarda farkı barız hıssettım 60 ıle 120 arasındakı farkı.Sımdı sole bırsey var tabı bu fps ıle mı alakalı yoksa monıtorun yenıleme hızının yuksek olması ıle mı alakalı bılmıyorum ama oyunlar resmen akıyor.Ayrıca ılgınctır kı 100fps den 80 e bır anda dustugunde de oyun takılıyor ne ıs anlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DUKES -- 24 Ocak 2012; 10:54:24 >
    _____________________________




  • Sizin sistem yetmeyecek bundan sonra :// Yada eski monitöre dönmek isteyeceksiniz sanki ://
    _____________________________
    Mess With us, and you will feel
    A Pain so true yet so unreal
  • Bir de gelecek endişesi vardır. Yani teknik detayların dışında oyunun biri çıkar ve makbul bench olarak kabul görür. Sonra raflardaki ürünler buna göre dizayn olur. Geçmişte Crysis 1 günümüzde BF3 artık eşik oldu. Yani herkesin dilinde BF3 ultrada işte 45-60 arası oynatıyor kartım demek gibi.

    İşin teknik kısmına gelince multide 30 fPS sıkıntı verir. Ayakta kalmak için 60 fps seviyesi iyidir. CS veya COD gibi oyunlarda 100 fps üstünde iyi olduğu daha iyi ping alındığı gibi iddialar mevcut ama bu kadarı aşırı mı değil mi bilmiyorum. Bildiğim tek gerçek son 1,5 yılda BC2 multiplay ağırlıklı olarak ekran kartı değişimiyle gelen performans artışının olumlu etkilerini hissetirdiği gerçeğidir. Psikolojik olabilir mi? Pek sanmıyorum. 60 fps ve üstü iyidir hoştur....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi setek01 -- 24 Ocak 2012; 11:58:56 >
    _____________________________
    “Tarih’i” “tekerrür” diye tarif ediyorlar;
    Hiç ibret alınsaydı, tekerrür mü ederdi?



  • gerçekten verimli bigilendirici bi tartışma ortamı olmuş herkese katkılarından ötürü tşklr


    o zmn en en ideal seviye 60 fps diyebilir miyiz anladığım kadarıyla
    _____________________________
  • Monitör 60hz ise ve min fps bu 60 fps den fazla uzaklaşmazsa denilebilir belki. Ama oyunun motoru ve eğer online ise netcode ile derinden alakalı yine de. Amaç eğlenmekse zaten, akıcı gelen her tür fps kabul edilebilir. Akıcılık fps ile etkilenmeye başlıyorsa veya daha çok fps nin online oyunlarda extra avantajı çıkıyorsa o zman işin rengi değişir yani. FPS fiziği etkiliyorsa mesela daha yükseğe zıplamanı faln sağlıyorsa, yada serverda daha çok paket yollamanı sağlıyorsa Maxpackets <= FPS durumu varsa yani monitörde gör görme yüksek fps daha iyidir.
    _____________________________
    Mess With us, and you will feel
    A Pain so true yet so unreal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Resident

    İnsan gözü 60-100 dahil fps'yi çok rahat ayırt edebiliyor. Bunu en basitinden bir adet 60 FPS video izleyerek günlük izlediğimiz diğer videolara göre karşılaştırıp anlayabilirsiniz.


    Örnek videolar :

    1) Doğal (direkt kaydedilmiş/yakalanmış; oynama yapılmamış) 60 FPS video :http://216.18.212.226/PRODS/E7D/FULLRES/YE7VID_480_60_P_MVI_1926.MOV

    2) Doğal 30 FPS video :http://216.18.212.226/PRODS/E7D/FULLRES/YE7VID_1080_1-4000th_MVI_1954.MOV

    Aradaki farkı ben göremiyorum diyen yoktur sanırım.

    Bir de yaygın bir söylem de: "20-25 fps üzeri algılayamıyoruz" denmesi. Burada eksik bir durum var. İnsan gözü 17 FPS üzerinde durağan resmi algılamayı bırakıyor. Yani 17 fps üzerinde resimler hareketleniyor. Yani bunun üstünü algılayamıyoruz gibi bir durum yok. Bu değerin üstünde tek tek durağan resimler algılanmıyor. Kare kare resim algılayamıyoruz, hareketli görüntü algılıyoruz. Karışıklık terimlerdeki nüansta.

    Peki neden fps 30 ve 25 gibi değerler var?

    Bunun 3 nedeni var :

    1) Zamanında tasarlanmış Brown tübü içeren devrelerde resim gösterimi/taraması şehir şebekesi frekansına göre ayarlanmış.

    2) Sinema/film efekt denen yumuşak ( motion blur + post processing sonucu oluşan) sanatsal gösterimin 23-25 FPS civarına denk gelmesi. Mesela bu değerlerdeki filmleri 50-60 FPS yaparsanız ne kadar da sanki amatör/el kamerası çekimi benzerine dönüştüğünü görebilirsiniz ( Splash player, PowerDVD ve TV lerdeki hızlandırma da benzer mantıkta kare arttırımı yapıyorlar )

    3) 20-30 kare arasında çekilen film için maliyetin daha düşük olması ve teknik yetersizlikler. Zamanında 60 FPS çekilseydi film makaralarının 1.5 kat kadar daha büyük olması gerektiği , 2 kat film gideceği gibi durumlar olacaktı.
    Ayrıca maliyet hesaba katılınca kamerası ve gösterim aletleri hem daha pahalıya mal olacak hem de teknik yetersizlik yüzünden kalite kaybı ya da hızı sağlayamama gerçekleşecekti. Örneğin müzik kayıtlarının stereo olmasının nedeni zamanında 5.1 gibi çok kanallı kayıt aygıtlarının olmaması ve bunları oynatacak aletilerin de 2 kanal için tasarlanmış olması.

    şuanda 75hz bir monitörde izledim ve ben bu iki video arasında kalite farkından başka çok aşırı bir fark gerçekten de göremedim.. keşke aynı kalitede ama farklı FPS değerlerinde olsaymış, çünkü 30 fps olanı izlerken direk kalitesi gözüme çarptı.
    _____________________________
    Intel 2600K - Asus P8P67 Deluxe MB - Gskill Ripjaws-X DDR3 2x4GB CL9 1600Mhz 1.5v RAM Gigabyte 670oc. Noctua NH-D14 OCZ 60GB VERTEX-2 Samsung 250GB HDD XPREDATOR Black Edition High Power Absolute Power 1000W




  • Oyundan oyuna değişir bu. Misal Css' de 60 aşağısı kurtarmıyor ancak Crysis Warhead 25fps ile gayet akıcı oynanabiliyor
    _____________________________
  • afterburner ile 30 fps kilitlemitim.. sonra farkettimki biraz lag oluyor multiplayerlarda 40 fps yaptım ve smooth oldu.. single player da 30 fps smooth iken multide en az 40 fps olması lazım . .bilginize..

    şuan afterburneda 40 fpsye kilitli tüm oyunlarda sorun yaşamıyorum hem daha az ısı enerji harcıyorum..
    _____________________________
  • 30-60 FPS olayı ile ilgili birçok konu açıldı, açılmaya devam ediyor. Önceki bir konuda yazdıklarımı aynen aktarayım:

    Açıkçası bugüne kadar Crysis bana 25 FPS'de de yeterince akıcılığı vermedi. Biraz göz hassasiyeti ile ilgili.

    Mesela 24 FPS ile 30 FPS'lik videoların arasındaki farkı hissetmeyen kişileri görünce de şaşırıyorum. Bana göre arada çok net bir akıcılık farkı var.

    Oyunlardaki FPS olayı yine de oyun motoruna direkt olarak bağlıdır.

    24 FPS lafı kağıt üzerinde doğrudur. 24 ayrı kareyi ayrı ayrı algılamak için maksimum sınırdır. Hep bahsedilen 25. kare olayı da bu yüzden vardır. Siz görmezsiniz ancak bilinç altınıza işler.

    Ama iş teker teker frame yakalamanın ötesine gidildiğinde bu 24 kare bilgisi çöker. Akıcı bir harekette siz teker teker kare saymazsınız. Ardışık kareler birbirleri ile bağlantılı şekilde sürerler ve akıcılık kavramı burada devreye girer.

    Bu akıcılık kavramının kişiden kişiye göre gayet değiştiğinin de canlı şahidiyimdir. Aynı evde birader oyun oynarken bazı oyunlarda kesiklik hissederdim ve "bu kadar kesik bir görüntüde nasıl oynayabiliyorsun" diye sorardım. Ama o "yooo, oyun gayet akıcı" şeklinde cevap verirdi birçoğunda. Fraps açtırırım, mesela 30-35 FPS arasında değişiyor. Ama oyununa göre 40-45'in üstüne çıktığında nispeten oynanabilir seviye gelirdi benim için.

    Bir başka örnek de forumda yaşandı. Oyunu mevcut kartıyla full ayarlarda çok akıcı oynadığını iddia eden bir arkadaştan Fraps açıkken ScreenShot almasını istedik ve bize 17 FPS ortalamaya sahip kareler yolladı. Zaten sözün bittiği yerdir. Ona akıcı geliyorsa hiç hevesini kırmamak, onun gözünü belki de açmamak, "Evet gerçekten akıcı oynuyormuşsun" deyip huzurundan çekilmek lazım. Burada 24 FPS'lik video ile 60 FPS'lik videonun akıcılık farkının olmadığını söyleyen arkadaşlar için de aynı durum söz konusu.

    20 seneyi aşkın süredir binlerce oyun oynadım. Edindiğim tecrübelere göre söyleyeceğim şudur ki: 24 FPS lafı söz konusu akıcı görüntü olduğunda işlevini yitirir çünkü bu sadece farklı bir kare algılama sınırıdır. Şu an gelip bana Call of Duty oyununda 40 - 60 - 100 FPS'leri sabitleyip (ki konsol komut satırından rahatça ayarlanabilir) akıcılık farkını tespit etmemi isteseniz çok rahat söylerim. Bu benim sahip olduğum yüce bir özellik değil. Ancak özellikle yıllarını bu oyunlara vermiş kişilerin birçoğunun rahatlıkla algılayabildiği birşeydir.

    Akıcılık oyun motoru ile de ilgilidir. Bazı oyunlarda 30 frame bile kabul edilebilirken bazılarında 50 frame ile oyun oynanmayacak hale gelir, birçoğumuz bunu biliyoruz.

    Yıllar boyu PSP el konsolunda 30 FPS sabit oyunlar oynadık durduk. Ama gün oldu ve Gran Turismo PSP'ye çıktı, bunca yıllık PSP oyun deneyimimiz birden bire yerlebir oldu. Akla hayale sığmayacak bir akıcılıkta bu el konsolu ile oyun oynamanın zevkine vardık ve sebebini de gördük. Oyun PSP'ye 60 FPS ile çıkarak resmen devrim yarattı.

    Söz konusu dediğiniz gibi sadece psikolojik olsaydı frame göstergesi kapalıyken bu farkı anlayamazdık. Ya da hepsinden öte, benim o kadar para verip aldığım donanımlara karşılık bir oyunda akıcılık elde edebilmek için grafik ayarlarını düşürmek zorunda kalıyorsam, bu sizin "psikoloji" dayanağınıza ters gelir. Çünkü aksine benim o kadar para verip yüksek kalite görüntü elde etmem lazım, psikoloji böyle işler. Bu yüzden grafikleri sona dayardım ve çok akıcı oynadığımı zannederdim ama böyle olmuyor ne yazık ki.
    _____________________________

    Hiperaktif Bilgisayar Kullanıcısı @ 40°




  • quote:

    Orijinalden alıntı: X-FI

    afterburner ile 30 fps kilitlemitim.. sonra farkettimki biraz lag oluyor multiplayerlarda 40 fps yaptım ve smooth oldu.. single player da 30 fps smooth iken multide en az 40 fps olması lazım . .bilginize..

    şuan afterburneda 40 fpsye kilitli tüm oyunlarda sorun yaşamıyorum hem daha az ısı enerji harcıyorum..

    L.A. Noire piyasaya sürüldüğünde sağlam bir konsol portu olduğu için 30 FPS kilitli sunuldu. Oyun o kadar rahatsız ediciydi ki, o haliyle bana asla oynanabilir gelmedi. Daha sonra bu FPS kilidini ortadan kaldıran patch çıktı ve oynanabilir hale geldi, şimdi 60 FPS sabit son derece akıcı oynanabiliyor.

    Özellikle Open World türü, Sandbox oyunlarda FPS düşüklüğü kendini iyice hissettiriyor.
    _____________________________

    Hiperaktif Bilgisayar Kullanıcısı @ 40°




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pustherif


    şuanda 75hz bir monitörde izledim ve ben bu iki video arasında kalite farkından başka çok aşırı bir fark gerçekten de göremedim.. keşke aynı kalitede ama farklı FPS değerlerinde olsaymış, çünkü 30 fps olanı izlerken direk kalitesi gözüme çarptı.

    60 FPS olanın daha akıcı gelmesi lazım, o şekilde hissettirmiyorsa dikkat etmiyor yada dikkatinizi bi şekilde çekmiyor.
    30 FPS olan 45mbit 1920x1080
    60 FPS olan ise 20mbit 640x480.

    Bence tam ekran değil, aşa yukarı aynı pencere boyutuyla izlemeyei deneyin.
    _____________________________
    Mess With us, and you will feel
    A Pain so true yet so unreal
  • 30 60 takmıyorumda bi düşüp bi artınca kötü oluyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NoobDotacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nobe

    yoğun effect altında minumum 25fps gene ortalama 25 fps oynatsa kafidir.

    25 fps üsütünü anlayan insanoğlu varmı bu dünyada var ise bu tür kişilerin gözleri insan üstü yaratılmıştır.

    normal gözlü için 25 fps=120 fps =140 fps her zaman aynıdır.

    25 fps üstü insan oğlu tarafından anlaşılmaz bir tek anlayan 3 boyut canlılardır herhalde

    Hocam en yakın zamanda bir göz doktoruna görünmen lazım

    kardeş yukardaki detayı anlattım sana zahmet bir üstteki mesajlarımı okuda gel.

    fps değerinin artmasıyla resim yada görüntü kalittesi arasında hiç bir bağ yoktur. Daha fazla fps değeri sadece hareketli görüntünün akıcılığı ile alakalıdır.

    Biraz daha girerek;
    Video çekmek demek hareket eden nesnenin hızlı bir şekilde ard arda fotoğrafını çekmek, oynakmak ise bunları yine aynı sıra ile oynatmak demektir. Aslında bu tam böyle olmaz interlaced denen bir kavram var ama şimdilik böyle bilin.

    İşte gerek çekerken gerekse oynatırken saniyede kaç tane foto çekileceğini belirten bilgi fps (frame per second) bilgisidir.

    Dünyada bu konuda hüküm süren iki standart vardır. Biri 25 fps, diğeri 30 fps'dir. Birinci değer PAL diye bildiğimiz standartın özelliklerinden biridir diğeri ise NTSC diye bildiğimiz standartın özelliklerinden biridir.

    Özelliklerinden biridir diyorum, çünkü bir görünütğü 25 kare çekmek onu PAL yapmaz, veya 30 kare çekmek NTSC yapmaz. Bu karıştırılmasın. Yani PAL demek saniyede 25 kare çekmek + 720x576 ebatında çekmek, falan tür renk ve taşıyyıcı bilgisi kullanmak, v.s. v.s gibi sayfalar dolusu bir konudur. Aynı durum NTSC için de geçerlidir. PAL'in Avrupa ve ülkemizde kabul görmüş, NTSC'nin de ABD'de kabul görmüş bir standart olduğunu bilmeniz şimdilik yeterlidir.

    Zaten Amerikadan bu tür aletleri ucuz diye getirenlerin atladığı ve sonra da elindeki makina ile ortada kalakaldığı konuların başında bu farklılık gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nobe -- 24 Ocak 2012; 21:42:35 >
    _____________________________




  • burada bazı arkadaşlar monitör 60 hz olduğu için 100 e çıksanızda bir fark olmaz demiş ama olay öyle değil. 60hz monitörde 100 fps görüntü alınır ancak monitör frame atlamaları yaşar. böyle çizik çizik (bkz:pes serisi)
    bizde bunu yaşamamak için oyunlarda bulunan vsync i açarız. bu da monitör kaç hz de çalışıyorsa o fps maximum olur. böylece sağlıklı görüntü almış oluruz.
    _____________________________
  • cs 1.6 ya gir 30 fpsye sabitle anlarsın anyayı konyayı fps_max 30 yazcan
    _____________________________
  • Eskiden 16 fps akıcı gelirdi bana :D ..AMA Ben şu anda hiçbir fps değerinin göz hızına yetişeceğini düşünmüyorum...benim için 60 fps deki ghosting dediğimiz olay bile akıcılıka engel oluyor
    _____________________________
  • Burdaki cogu kisi olaya hobby gözü ile bakiyor. Ekran karti 60 fps veriyorsa 61 fps versin diye ne overclocklar yapanlar var. Aslinda herkez sisteme verdigi paranin ekranda fps olarak görünmesini istiyor. Adamin arabasi vardir üzerinde 260 km hiz limiti vardir fakat o hiza ulasacak yol yoktur. Ama aracinin 260 yaptigini bilmesi onu mutlu eder. Bizim burdaki olayda böyle gerceklesiyor. Gözler 25 fps yada 30 artik hangi fpsden sonrasini algiliyor yada algilamiyor pek önemli gelmiyor. Yeterki benchmarklarda total fps yüksek ciksin yeter.
    _____________________________
    PC:intel Core i7 10700K Noctua NH-D15 Black., Asus Rog Strix Z490 E Gaming 16gb ddr4 3600, Ssd 256 gb850evo , Hardisk 4TB, MSI RTX 4070Ti Gaming X Trio 12gb. Aoc agon pro ag274QXM 2k 170hz monitör. Sinema Sistemi: Pioneer vsx 831, Harmankardon HKTS 1 5 16, Nvidia Shield 16 gb Android Tv 2TB WD element, Panasonic TX-50DXX789 Tv, Telefonlar: Samsung S24 ultra, S21 Ultra, S9 edge plus, S9, S7, Kameralar :Canon Eos 650D, Canon HF 200
    Audi A6 45 TDI Quattro 2021
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihburak95

    Arkadaşlar 30 fps oynuyorum çok iyi ya da 50 fps ile bile rahat edemiyorum 100 fpsden altı kurtarmaz muhabbetine girmeyeceğim...

    şöyle bir fikir geldi aklıma...

    Bildiğiniz gibi her insanın bazı fiziksel ve psikolojik şeylere karşı tolerans noktası vardır...

    Mesela şehirde doğup büyüyen bir çocuğu arı soktuğunda çocuk, aşırıtepki verebilir; Vücudu beklenmeyen şeyler gösterebilir... Ancak köyde bir arıcının çocuğu için ise arı sokması çok sıradan bir şeydir...


    Aynı şekilde birinin içtiği bardaktan su içmeyenlerin yanında; Bulduğu şeyi yiyen insanlar da vardır...


    ŞİMDİ KONUYA GELELİM...


    Arkadaşlar kimsenin yalan söyleyecek hali yok... bana slayt gösterisi gibi geliyor derse doğrudur... BElki psikolojik belki de fizyolojik... Belki o arkadaşlarımız bizden daha iyi bir göz sistemine sahip ve belki de buralarda harcanıyor... Belki de savaş uçağı pilotu olmalılar...

    mesela ben 25 fps üstünde hiçbir sıkıntı çekmem hele 30 üstünde yağ gibi...


    Sizin de düşüncelerinizi alabilir miyim



    yani aslinda yaptiginiz benzetme biraz dogru, sadece fps olayi degil, bunda tazeleme hizinin da etkisi var, mouse'un tepki suresi var, mesela bir kisi eger 30 fps - 60 hz - 85hz usb rate'li bir mouse ile oynarsa neden bahsettigimi, ne kadar anlatirsam anlatsam anlamayacak, ama bu kisi eger 60-100fps, 75hz-125hz ve 500-1000hz usb rate'li bir mouse bir sure kullanirsa ve alisirsa, 30fps-60hz-85hz'e dondugunde cok rahat bir sekilde farki algalayacak-hissedecek, cunku fark sadece gorunutu degil, mouse'un hareketlerinde de cok net farkedilir, tabi olay 60fps-75hz-85hzmouse'ta bitmiyor, 120hz monitorler var, onlar icin de ideal ve akici goruntu icin 100fps lazim minimum, ve ona da insan alistiktan sonra dusuk degerleri cok kolayca farkedebilir, yada o ayarlarda oynayamaz, cunku 120hz-100fps goruntu cok akici oluyor, ideal goruntu orda oluyor nerdeyse, peki birileri bu akicilik problem vSync acarak halledilir diyebilir, evet o da dogru ama vSync acilinca mouse tepkime cok yavas oluyor ve hissedilir bir gecikme olur mouse hareketlerinde, bu olay da en cok FPS oyuncularini etkliyor, ve o gecikme ile asla oynayamazlar, ama diger oyunlar cok fazla sorun olmayabilir yani ona alisabilirsin ve o gecikmenin olmasi oyun performansini etkilemez pek


    siz mesela su 60hz oyniyorsaniz, ve 75hze gecer ve bir sure oynarsaniz, 60hz'de tekrar oynamaniz zor olur cunku 75'e alistiginiz icin 60hz rahatsiz eder sizi, 75hz de olunca da minimum fps degerinin de artmasi lazim yani 75e gelmesi lazim yokse gene hafif bir titreme-lag olur, 75'ten 120 hz'e gecince de ayni olay olur, ama 120hz ideal degerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Statistik -- 25 Ocak 2012; 2:10:26 >
    _____________________________




  • DH FPS PARANOYAKLARI başlığında konu açsam destek ve iştirak bakımından beni moderatör bile yapabilirlerdi diye düşünüyorum.

    Gidin yatın diyeceğim ama rüyanızın kaç FPS ile aktığını falan hesaplamaya çalışırsınız siz şimdi, şu rüyayı 30FPS'de bi stabilleştirsek falan.
    _____________________________
    "Benim yaradılışımdaki en mükemmel özellik muhakkak ki; TÜRK ve ATATÜRKÇÜ olmamdır."
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.