Şimdi Ara

3 haftadır internet taşıma işlemini yapamayan Türk Telekom

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
2
Favori
889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Net speed firmasında 35 megabit bağlantım bulunmakta fakat online oyunlarda çok Ping ve paket loss aldığım için 27 Mart'ta Türk telekom'a başvurdum en müşteri hizmetlerindeki görevli bana bir haftada taşıyacağını söyledi. 1 haftada anca zaten sözleşme kargoları geldi.iki günde ellerine ulaştı.Özel müşteri yönetimine dahi mesaj attım.Üç hafta geçti bugün aradılar ve dedikleri şey kutunun kapasitesi doluymuş teknik birimlerin incelemesi devam ediyormuş.Yahu benim kutuyla ne alakam var diyorum.Sıfırdan başvuru yapmıyorum ki varolan portum zaten var. Vede öğrendiğime göre boş port da varmış zaten Şimdiye kadar sıfırdan başvuru yapsaydım bağlanırdı Ne yapmam lazım kafayı yiyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yardımınıza ihtiyacım var.@Ö1f1@XpressMusic34

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.

    Öncelikle halihazırdaki taşıma talebiniz telekom sistemine işlendi mi? Yani size müşteri numarası veya o tarz bir mesaj geldi mi telekom tarafından?

    Bir de sizden rica etsem,https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ bu adrese konuyu detaylıca yazar mısınız?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Degerli Musterimiz, evde/iste internet gecis isleminiz tarafinizdan onaylanip, islemin tamamlanmasi icin hizmet aldiginiz servis saglayisicina iletilmistir. Böyle bir mesaj geldi bu sabah ta özel müşteri hizmetleri neden aradılar şu an için geçiş işlenim kutu kapasite doluluğundan olmuyomuş teknik birimler inceliycekmiş. Kutu doluluğu ile benim ne alakam var zaten portum var 35 mb kullanıyorum.Netspeedde geçişi onaylamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali vardar -- 16 Nisan 2020; 20:3:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali vardar kullanıcısına yanıt
    Diğer işletmecilere ayrılan ve telekomun kendine ait olan portlar bulunmakta. Saha dolabında port olmaması farklı, santralde yeterli kapasite olmaması ayrı bir konu. Zannediyorum ki sizin saha dolabınızdaki portunuz müsait ama santral tarafında müsaitlik durumu yok. Yeterli kapasite sağlandığında geçişiniz olacaktır. Bu süreçte bağlantınız kesildi mi?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Netspeedden internetim hala kesilmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali vardar kullanıcısına yanıt
    Bu iyi. En azından internetsiz değilsiniz bu süreçte. Santral tarafında bir problem olduğunu düşünüyorum. Çözüldüğünde Netspeed bağlantınız kesilecek ve telekom a aktarılacaktır.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bu işlemi kısaltmanın yolu yokmu üç hafta bı transfer işlemi sürmemedi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali vardar kullanıcısına yanıt
    Siz ping süreleri için geçtim demişsiniz ama bakır üzerinden hizmet aldığınız sürece ping her zaman olacaktır, bazen çok bazen az. Pingi etkileyen çok faktör var yani sadece işletmeci değişerek çözülmüyor. Forumumuzda fiber kullanıp ping sorunu yaşadığını yazan çokça da insan var, okumuşsunuzdur. Makul düzeyde ping varsa bir sorun olarak kabul edilmiyor zaten. Forumumuzda sıkça konusulan ama nedenine dair alternatiflerin çok fazla olmasından ötürü çözümü de oldukça güç maalesef. Kullanıcı tarafından kaynaklı da olabiliyor, işletmeci tarafından da. Veya tamamen servisin (oyun, film vb) sunucusu ile de ilgili olabiliyor. Araştırılması gerekiyor kısaca.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Daha önceki firmam türk telekomdu ne kopma ne bu kadar ping vede packett loss vardı.Oyunlarda şu an arkadaşlar 50-60 ping oynuyo benim 80-90 MS oluyor.Anlık dalgalanmalara çabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali vardar kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. Memnunsanız birinden ondan ayrılmayın hiç.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Benim de şöyle bir sorunum var, iki haftadır türk Telekom ekibi etiket bırakmıyor sorun netgalakside mi türk telekom da mı bilmiyorum. Sizce türk telekoma ulaşabilir miyim bu konu hakkında?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zwe01 Z kullanıcısına yanıt
    Hayır siz muhatap olmadığınız için telekoma ulaşmanız anlamsız olur. Hizmet almak istediğiniz sağlayıcı ile görüşün, onlar ulaşacaklardır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @XpressMusic34 hocam gerekli bilgiyi vermiş, şuan genel olarak ekipler de yoğun. Eğer yakın zamanda ses çıkmazsa ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr adresinden iletişime geçin derim. Virüs işleri olmasa ilçe müdürlüğündeki teknik personellerle de iletişime geçebilridiniz ama malum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Sağolsun Kocaaaaa! Türk Telekom geçiş işlemimimi kontrol etmeden diğer firmaya da geçiş için bildimiş ve bir saat önce internetim kesildi dsl yanıyor internete çıkış yapamıyorum,varolan internetimdende oldum büyüksün türk telekom.3 haftada bir basit transfer işlemi 3 hafta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Ö1f1@XpressMusic34 mrb, netgalakai firmasina basvuru yaptim 3 hafta once, turk telekom altyapisini kullandigi icin telekomun gelip baglanti yapmasi ve etiket birakmasi gerekihormus. 3 hafta gevtikten sonra dun netgalaksi den baglanti saglandi diye kullanici adi ve sifre geldi bununuzerine modem kurulumuna gectim fakat modemde dsl isigi yanmiyordu, bunun icin netgalaksi mh ni aradm, bu sefer baglanti yapilmamis olabiliri diye sorgulamaya basladilar, etiket var mi dediler etiket falan yok dedim kutuda, etiket yoksa neden bana kull adi sifre yolladiniz kurulum icin dedim, baglanti yapildigi zaman otomotik geliyor dediler ve etiket yok diye kutunun resmi istediler ve ariza kaydi olusturdular, bu su demek oluyor, telekomcular baglanti yapmadigi halde -ki etiket yok- yapmis gibi sisteme onay vermisler. 3 hafta oldu, inanin cok sikldm, ne yapabiliriz, rica etsem bir yol cizer misiniz,

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türk Telekom CEO'su ve genel müdürü attığım tweetler işe yaradı. Az önce hattımı bağladılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali vardar -- 17 Nisan 2020; 22:48:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • firan34 F kullanıcısına yanıt
    Hocam ilçe müdürlüğüne gidin Telekom'un, durumu söyleyin port ve ankastre bağlantıları yapılmış mı kontrol ettirin, eğer yapılmadı ise iş emri çıkmış mı onu sordurun ona göre hareket edin derim.
  • ali vardar kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, keyifli kullanımlar dilerim.
  • Ben de netgalaksi kurulumu için bekliyorum. Bir ay önce başvuru yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.