Şimdi Ara

2si1 | Özel Oto vs Toplu Taşıma (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oraya helikopter diye seçenek koyarsan anketi kim takar ya :D

  • İstanbul da toplu taşımayı mafyalarin eline vermişler. Doğru düzgün vergi bile vermiyorlar.

    1.5 milyonluk taksilere D segmenti zorunluluğu geldi. Taksiciler odası başkanı kurtarmıyor ama uber için mecburuz gibi bir açıklama yaptı. 1.5 milyon değerinde aylık 6 bin lira kira getiren taksi bir segment yükseldi diye kurtarmıyor ama hadi acıdık tarzı bir açıklama yapıyor pişkin pişkin.

    Taksimetre ler yolculuğu bitirince otomatik fiş kessin dediler. Adamlar TBMM yi ayağa kaldırdılar bundan 15 yil önce.

    18 milyon İstanbul vatandaşı her 50 liralik taksi yolculuğun 20 lirasını aracın önünde ve arkasında olan o lanet teneke parçasına veriyor. Bu nasıl bir rant siz düşünün. 18 bin taksi yani 18 bin çift teneke sahibini 18 milyon vatandaş her gün besliyor.



    İkincisi dolmuşlar. Daha iki gün önce bindim minibuse tıklım tıklımdi. Millet akraba oldu. Gittiğim güzergahta en yoğun saatte bile trafik olmayan bir yer. Yani o dakika da iki minibüs değil dört minibus koysalar gidim trafik olmaz. Şöför kenara çekti kontak kapattı. Parasını ödemeyen 10 kişi var ödemezse bu araba gitmez dedi. Tabi yine 30 saniye geçmeden çalıştırdı arabayı. Aracın içinde kamera var. Beyaz masa ya şikayet etsen ottururler. Kendi çapında özür diledi ben de akşam hesabı kapatacağım para vereceğim ben de sizin gibi emekçiyime getirdi.



    Twitter dan beyazmasa ya yazmıştım indiğimde plakayı alıp gönderecektim. Ama özür dileyip emekçi muhabbetine getirince göndermedim



    Kısacası bu işi mafyalarin eline verdiler. Şimdi de düzeltmek istiyorlar. Bu şekilde beyaz masa, belediye nin toplu taşıma birimi falan sürekli denetliyor. Ama denetleme ile bu işin çözülmeyecegini onlar da çok iyi biliyorlar.



    Yapmaları gereken sey plaka tahtidini kaldirmak. Onu da kimse Yapamaz.



    Kisacasi biz minibüste akraba olmaya takside rezillik çekmeye devam.



    Toplu ulaşım biraz daha düzgün olsa ve gece seferleri biraz daha arttırilsa bir çok kişi arabasını satar. Bana deselerki 10 liraya is yerine gideceksin oturduğun yerde rahat rahat. Ben satarım arabayı direk ve isteseler bu sistemi getirirler ama kim getirecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu tarz yaşamın içinden konuları konuşmanız güzel olmuş umarım devamı gelir. Teknoloji kısmını da takip ediyorum ama sosyal hayat daha ön plana koyduğum şeyler. 3 ay Florida'da kaldıktan sonra İstanbul'da tekrar yaşamaya çalışmak eziyet. En kısa zamanda kurtulmaya bakıyorum bu şehirden mümkünse ülkeden çünkü yaşam enerjimi yiyor hem toplu taşıma hem trafik hem insanlar hem şehrin kaotik yapısı..
  • Ben Paris'te yaşıyorum, işe sabah akşam 5 ayrı vasıta ile gidiyorum, 2 adet metro, bir tramvay, bir otobüs ve birde tren. burada metrolarda havalandırma çalışmıyor, eski olduğu için asansör yok, evsizler gece uyuduğu için (çıkarmıyorlar) sidik kokuyor, hatlar çok dolu, her yerde dilenci, her kompartıman da hemde... her gün 1.5-2 saat yol gitmek zorundasın. Ve ben buna sukrediyorum, çünkü 3 saat yol gitmekten iyidir, 3 saat gittigimide hatırlıyorum.

  • Hergün ataşehirden motosiklet ile mecidiyeköy yapıyorum .. En yoğun trafikte 30dk da evdeyim. Önceden tabanvay-metro-tabanvay(ayrılık çeşmesi) Metrobüs - tabanvay sırasında yılda 2-3 kez hastalanırdım. Yürüyüp terleyorsun sonra bir klima sonra tekrar ters bir sıcaklık sonra binlerce insanın soluduğu havayla aynı ortamda yolculuk. Motosikletten beri 5 senedir yılda en fazla 1 kez oda başka dikkatsizliklerden hasta olmuşumdur. Kar hariç yağmur çamur kullanırım goretex sağolsun.

    Bir nevi helikopter o yüzden C şıkkı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volcano2K -- 25 Ekim 2018; 0:6:24 >
  • Harika bölüm güzel noktalara değinmişsiniz teşekkürler.
  • İstanbuldan taşındım, kafam rahat.

  • ankarada bu vs yapılamaz bile. şehrin yapısı tamamen otomobil ile hızlı ulaşım odaklı.Otobüs hatları yetersiz, yeni yeni ara hatlar açılıyor şükürler olsun. Ama ne olursa olsun 2-3 kişi toplu gidilecekse her türlü özel taşıt hem maddi hem zaman hemde çile açısından ezer geçer. Ankarada trafik olan yada olabilecek yerlerin sayısı 10 falandır. benim aracım ankarada 7litre civarında tüketim yaparken istanbulda 10 litreye çıkmıştı.Ankaradan istanbulpark a (sgökçenin ordaki f1pisti) 3 saat 20 dk da gitmiştim. etkinlik vs işte sonra çıktım beşiktaştaki kuzenime gittim.gidiş çok sürmedi uygun bi zamanda gittim sanırım.ama ertesi gün pazar ve beşiktaştan yine f1 pistinin oraya gelmem 4 saatten biraz fazla sürmüştü. sonra o an istanbul un en güzel yanını gördüm. ankaraya dönüşü :D

  • Türkiye'de bin kişiye düşen otomobil sayısı son dönemde çok hızlı bir artışla 143'e ulaşmış olmakla birlikte bu sayı gelişmiş ekonomilerdeki sayının halen çok çok altında.

    Norveç, Japonya, İspanya, İngiltere ve Kanada'da bin kişiye düşen otomobil sayısı 500-600 arasında. Bu sayı ABD'de 800'e yakın diyor aşağıdaki kaynak. ek olarak bunlar içerisinde özellikle japonya nın fiziki şartlarına rağmen bu rakamlara ulaşılması ve iş çıkış saatlerinde şehrin merkezinde trafikte neredeyse hiç korna çalınmaması kavşaklarda göbek olmaması gibi değişik bir düzen var ve örnek almamız gerektiğini düşünüyorum.

    http://www.dunya.com/kose-yazisi/nufusa-gore-otomobil-sayisinda-meger-istanbul-ilk-sirada-degilmis/353417



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi warmkitty -- 25 Ekim 2018; 10:27:38 >




  • Araç kullanmak benim için büyük bir zevktir ve asla otomatik araba almak istemiyorum. Alırsam da eşim daha rahat kullansın diye alırım. Trafik derdi olan büyük şehirler için otomatik cazip olabilir o da zevkli olduğu için değil daha az yorduğu için olsa gerek.

  • metrobüse yıllardır binilemiyor deniyor.çooookk uzun yıllardır kullanmıyorum metrobüsü.o yüzden son durumları net bilemiyorum.minibüsler ve otobüslerin seyahat güzergahları çok uzun, hem trafiği yoğunlaştırıyorlar hem de zaman kaybına neden oluyorlar.özel araçla ise son yılların en fazla trafiğiyle boğuşuyorum sahsen.bir yerden bir yere giderken saatlerce trafikte kalıyorum.sanırım şuan en iyisi helikopter ve türevleri olabilir :D herkes bu türevlere ulaşabilirse yukarıda da trafik,kazalar vb. olacaktır maalesef.sonuç olarak istanbulda insan sayısı çok fazla.tersine göç bir an evvel başlatılmalı.

    ps. istanbula giriş herkes için vize ile olmalı(moskova sanırım uzun yıllardır böyle,yani örnek var),kayıt sistemi çok aktif olmalı.canı isteyen buraya gelip burada çoğalmamalı bence.kaçak yapılara elektrik,su vb. verilmemeli.gerçi şu günlerde kaçak yapılar için imar barışı adı altında izinler saçılıyor ama neyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muammer816 -- 25 Ekim 2018; 14:56:46 >




  • Havalimanı konusunda katılıyorum. Oraya havalimanı yapılacağı yıllardır belliydi. Kısa da olsa bir metro hattı yapılabilirdi. Zamanı geldikçe uzatılırdı zaten. Her şeyi illa bir tarihte açmaya yetiştirmek de moda oldu. Tamamen yanlış. Burada önemli olan gösteriş değil yapılan iştir, hizmettir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkaakco

    Havalimanı konusunda katılıyorum. Oraya havalimanı yapılacağı yıllardır belliydi. Kısa da olsa bir metro hattı yapılabilirdi. Zamanı geldikçe uzatılırdı zaten. Her şeyi illa bir tarihte açmaya yetiştirmek de moda oldu. Tamamen yanlış. Burada önemli olan gösteriş değil yapılan iştir, hizmettir.

    Hocam teknofeste gittim işkenceydi ulaşım ve trafik. Umarım ulaşım düzeltilmeden kullanıma açmazlar. Yoksa uçakla artık Sabiha yada Esenboğaya geçmek mantıklı olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul gibi bir şehirde ulaşımın en kolay en iyi en çabuk yolu motosiklet kullanmaktır.

  • İstanbul gibi bir şehirde ulaşımın en kolay en iyi yolu motosiklettir.

  • Antalya Havalimanı'ndan 24 saat tramvay var.

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle motorsiklet ve bisiklet. Bir de yavaştan yurtdışındaki gibi bisiklet yolları yapılırsa iki teker ciddi olarak avantajlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • milletin ağız kokusunu çekmemek, saçma salak muhabbetlere/davranışlara maruz kalmamak ve birçok olumsuz şeyle karşılaşmamak için özel oto diyorum.
  • Şaka heralde şuan Paris kafamdaki yeri alt üst oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.