Şimdi Ara

2021 W206 C-SERISI ANA KONU (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
275
Cevap
15
Favori
35.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Hocam e lerde command sonradan standart oldu sanırım. Sizce c için de böyle bir ihtimal var mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BEYİN VE SİNİR CERRAHI
  • RedViper kullanıcısına yanıt

    E serisine MBUX işletim sistemi geldiği için analog ekran artık yok. Tamamen kaldırıldı. Sadece ekran boyutları arasından seçim yapılıyor.


    Commad işletim sistemi de artık mercedeste yok. Yerine MBUX geldi.


    C serisinde de analog ekran olmayacak. Sadece ekran boyutları arasından seçim yapılacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Şubat 2021; 18:1:33 >
    _____________________________
  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BEYİN VE SİNİR CERRAHI
  • Klasik direksiyon

    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • C63 wagon

    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Mercedes-Benz C-Serisi ve 1982'den beri önceki model serisi


    C-Serisi, Mercedes-Benz tarafından üretilen en yüksek hacimli model serilerinden biri olmaya devam ediyor. 2016'dan bu yana, sedan için en büyük satış pazarı olan Çin'i, mülkün de önemli bir rol oynadığı ABD, Almanya ve Birleşik Krallık izliyor. Dünya çapında 100'den fazla pazarda C-Class müşterileri var. Kesintisiz geçmişi, 1980'lerde W 201 model serisinin Mercedes-Benz 190'ın piyasaya sürülmesiyle başladı. Prömiyeri, markanın önemli ölçüde daha genç ve taze algılanmasına katkıda bulundu.


    Mercedes-Benz, kompakt model sınıfını daha da çeşitli hale getirmeye devam etti: W 201 model serisini 1993 yılında 202 model serisi izledi (sedan 1993-2000, station 1996-2001). İlk kez C-Serisi olarak adlandırıldı ve mülkü tanıttı. Spor coupé, 203 model serisinde tanıtıldı (sedan 2000'den 2007'ye, station 2001'den 2007'ye, spor coupé 2000'den 2011'e - 2008'den CLC olarak) ve yerini 204 model serisinde (sedan ve station 2007'den 2014'e kadar) coupé aldı. , coupé 2011-2015). 205 model serisinde (sedan, uzun dingil mesafeli sedan ve 2014'ten beri station, 2015'ten beri coupé ve 2016'dan beri cabriolet), cabriolet dördüncü gövde varyantı oldu. C-Serisi birkaç yakın akrabaya sahip olabilir: SLK (1996'dan itibaren) ve SLC (2020'ye kadar), GLC (2008'den itibaren, başlangıçta GLK olarak etiketlendi), GLC Coupé (2016'dan beri) ve tamamen elektrikli EQC (2019'dan beri). Sadece on milyondan fazla sedan ve station versiyon, 190'ın ilk çıkışından bu yana tüm dünyadaki müşterilere teslim edildi. Yeni C-Class 206 model serisi, 2021 baharında piyasaya sürülecek.


    Kompakt model sınıfının ilk çıkışı: W 201 model serisi (1982'den 1993'e)

    Kasım 1982'de piyasaya sürüldüğünde, Mercedes-Benz 190'ın taze ve çevik tasarımı, net kama şekli ve ince çizgileri başların dönmesine neden oldu. Sedan dahili olarak kompakt bir model olarak anılıyordu ”. "Baby Benz", ABD'deki müşterilerin başlangıçta otomobili dediği şeydi. Mercedes-Benz üst orta boy kategorisinin hatları ve güçlü tanımlayıcı karakterleri ile lüks ve premium sınıflar bu gelişme için bir referans görevi gördü. Bunlarla karşılaştırıldığında W 201 model serisi daha kompakt, daha hafif ve daha ekonomikti. Teknik olarak öne çıkan özellikler arasında, çok bağlantılı bağımsız arka süspansiyonlu özel olarak geliştirilmiş şasi vardı. Bu tasarım, tüm sürüş koşullarında yanal ve uzunlamasına kuvvetleri büyük ölçüde telafi etti. Mercedes-Benz, model serisinin başlangıcı olarak 1982'de 190 ve 190 E modellerini sundu. Bunları 1983'te sessiz dizel motorlu 190 D ve 1984'te dört valf teknolojisine sahip sportif 190 E 2.3-16 izledi. Mercedes-Benz, model serisini geliştirmeye devam etti. 1988 makyajının öne çıkan özelliklerinden biri, aynı zamanda DTM yarış arabaları için başarılı bir temel oluşturan 190 E 2.5-16 (143 kW / 195 hp) idi. 1992 yılında, genç alıcılara hitap etmek için tasarlanan özel modeller, model serisinin yeni hedef grupları markaya çekmede ne kadar başarılı olduğunun altını çizdi. 1991'deki son makyajdan sonra, W 201'in üretimi Ağustos 1993'te sona erdi ve bu tarihe kadar toplam 1.879.630 model serisi üretildi. 1988 makyajının öne çıkan özelliklerinden biri, aynı zamanda DTM yarış arabaları için başarılı bir temel oluşturan 190 E 2.5-16 (143 kW / 195 hp) idi. 1992 yılında, genç alıcılara hitap etmek için tasarlanan özel modeller, model serisinin yeni hedef grupları markaya çekmede ne kadar başarılı olduğunun altını çizdi. 1991'deki son makyajdan sonra, W 201'in üretimi Ağustos 1993'te sona erdi ve bu tarihe kadar toplam 1.879.630 model serisi üretildi. 1988 makyajının öne çıkan özelliklerinden biri, aynı zamanda DTM yarış arabaları için başarılı bir temel oluşturan 190 E 2.5-16 (143 kW / 195 hp) idi. 1992 yılında, genç alıcılara hitap etmek için tasarlanan özel modeller, model serisinin yeni hedef grupları markaya çekmede ne kadar başarılı olduğunun altını çizdi. 1991'deki son makyajdan sonra, W 201'in üretimi Ağustos 1993'te sona erdi ve bu tarihe kadar toplam 1.879.630 model serisi üretildi.


    İlk C-Serisi: Model serisi 202 (sedan 1993-2000, station 1996-2001)

    202 model serisinin prömiyeri Mayıs 1993'te yapıldı. 1972'den beri uygulanan S-Serisi adlandırma geleneğine uygun olarak ilk kez C-Serisi adını taşıyordu. “C” harfini üç takip etti. - motor kapasitesine ilişkin rakam numarası. Benzer dış boyutları ile C-Serisi, W 201 model serisine göre daha fazla alan ve konfor sunuyordu. Estate (S 202), 1996 yılında sportif, kompakt bir yük canavarı olarak ortaya çıktı. Çeşitli tasarım ve donanım çizgileri (CLASSIC, ESPRIT, ELEGANCE ve SPORT) bireysel karakterin altını çizdi ve bu, isteğe bağlı olarak bir AMG stil paketi ile süslendi. 1995 yılında süper şarjlı C 230 Kompressor (142 kW / 193 hp) piyasaya sürüldü: Mercedes-Benz, 50 yıldan uzun bir süredir ilk kez bir binek otomobile Roots üfleyici taktı. C 220 CDI'nin (92 kW / 125 hp) ilk çıkışı, Common rail prensibine dayanan direkt enjeksiyonlu dizel motora sahip ilk Mercedes-Benz binek otomobili 1997'de piyasaya sürüldüğünde bir sansasyondu. Sınıfının en iyisi model C 36 AMG idi (206 kW / 280 hp ) Eylül 1993'te piyasaya çıktığında. 1997'de, C 43 AMG (225 kW / 306 hp), V8 motorlu ilk C-Serisi'ni takip etti. C 55 AMG (255 kW / 347 hp) sonraki yıl en üst sırayı aldı. 1992'den 2001'e kadar, 202 model serisinden toplam 1.626.383 salon (W 202) ve 243.871 mülk (S 202) inşa edildi. C 55 AMG (255 kW / 347 hp) sonraki yıl en üst sırayı aldı. 1992'den 2001'e kadar, 202 model serisinden toplam 1.626.383 salon (W 202) ve 243.871 mülk (S 202) inşa edildi. C 55 AMG (255 kW / 347 hp) sonraki yıl en üst sırayı aldı. 1992'den 2001'e kadar, 202 model serisinden toplam 1.626.383 salon (W 202) ve 243.871 mülk (S 202) inşa edildi.


    C-Serisi için ikiz farlar: 203 model serisi (sedan 2000'den 2007'ye, station 2001'den 2007'ye, spor coupé 2000'den 2011'e - 2008'den CLC olarak)

    Mart 2000'de Mercedes-Benz, 203 model serisini sundu. İlk defa, kompakt premium otomobilin üç gövde versiyonu vardı: Sedan (W 203), station ile (S 203, 2001) birleştirildi ve ilk kez, radyatörde merkezi bir yıldızı olan spor coupé. ızgara (CL 203, 2000). Ön tarafın çift farlı görünümü, zarafetle birleşen dinamizmi yansıtan özellikle çarpıcıydı. Müşteriler CLASSIC, ELEGANCE ve AVANTGARDE tasarım ve ekipman serileri arasında seçim yapabilirler. Bir teknoloji lideri olarak 203 model serisi, pazar segmentine, örneğin pencere hava yastıkları, çok işlevli direksiyonlar ve merkezi bir ekran gibi pek çok yenilik getirdi. Aktif güvenliği teşvik etmek için birçok yardım sistemi standart özellikler olarak dahil edilmiştir. Diğer yeni gelişmeler, üç bağlantılı ön aks ve yüksek mukavemetli çelikten yapılmış buruşma bölgelerini içeren kolayca değiştirilebilen ön modül oldu. 0.26 olan sürükleme katsayısı öncü bir başarıydı. 2001 baharından itibaren, sınıfının en iyisi, süperşarjlı V6 motorlu C 32 AMG (260 kW / 354 hp) idi. 2004, model serisindeki ilk sekiz silindirli motora sahip C 55 AMG (270 kW / 367 hp) ile güncellenmiş 203 model serisinin lansmanını gördü. 2005 yılında, dörtlü eksantrik mili fazına sahip ilk Mercedes-Benz V6 motoru, üç performans varyantını takip etti. 2000'den 2007'ye kadar Mercedes-Benz, 203 model serisinden toplam 1.529.921 sedan (W 203) ve 373.873 mülk (S 203) üretti ve 2008 yılına kadar bazı 310.709 spor coupé (CL 203) üretti. İki kapılı model, özellikle genç hedef grupları ve Mercedes-Benz'e yeni giren müşterilerde başarılı oldu. Kapsamlı bir makyajdan sonra, 2010 yılına kadar CLC-Serisi olarak satmaya devam etti.


    C-Serisi'nin olağanüstü yüzleri: 204 model serisi (sedan ve station 2007-2014, coupé 2011-2015)

    C-Class 204 model serisinin prömiyeri Ocak 2007'de yapıldı. Sedan'ı (W 204) 2007 sonbaharında station (S 204) izledi. Coupé (C 204) 2011'de çıktı. Selefi ile karşılaştırıldığında 204 model serisi tüm boyutlarıyla büyümüş, ferahlık ve konforu daha da artırmıştır. Gergin hatları, önü net taraması ve geniş, gösterişsiz yüzeyleri ile tasarım, teknik özgüven yayıyordu. İlk kez, Mercedes-Benz iki farklı araç yüzü seçeneği sundu: Radyatör ızgarasında merkezi olarak konumlandırılmış bir Mercedes yıldızı bulunan AVANTGARDE ekipman serisi daha spor odaklıyken, ELEGANCE ve CLASSIC yıldızın bulunduğu klasik Mercedes radyatör ızgarasına sahipti. Kaput. İkinci modeller daha çok konfor ve zarafet için durdu. AMG Spor paketi, sportif görünümü vurguladı. 2007'den itibaren V8 motora sahip C 63 AMG (336 kW / 457 hp), sınıfının en iyisiydi. 2008, püskürtme kılavuzlu direkt enjeksiyonlu dünyanın ilk benzinli motoruyla C 350 CGI BlueEFFICIENCY'nin piyasaya sürülmesine tanık oldu. Mart 2011'de, sedan platformuna dayalı olarak C-Serisi Coupé (C 204) sunuldu. 2011 ortasında sunulan ve yalnızca coupé olarak sunulan yüksek performanslı C 63 AMG Siyah Serisi (380 kW / 517 hp) öne çıkan bir özellikti. Sedan ve station modeller için, 2013'ün en güçlü C-Serisi seçeneği C 63 AMG Edition 507 (372 kW / 507 hp) idi. 204 model serisinden toplam 2.417.117 araç, Mercedes-Benz fabrikalarında üretildi. 2013 sonu itibariyle Sindelfingen, Bremen, Doğu Londra (Güney Afrika) ve Pekin (Çin). Bunlar arasında 1.836.349 salon, 429.939 emlak ve 150.829 coupé bulunuyordu.


    C-Serisi'nde çok çeşitli varyantlar: 205 model serisi (sedan, uzun dingil mesafeli sedan ve station, 2014'ten beri, coupé 2015'ten beri ve cabriolet 2016'dan beri)

    Ocak 2014'te, 205 model serisinin Mercedes-Benz C-Serisi, başlangıçta bir sedan olarak görücüye çıktı. Diğer gövde varyantları arka arkaya hızlı bir şekilde ortaya çıktı: station (S 205, Mayıs 2014), Çin sedanının uzun aks mesafeli versiyonu (V 205, Ağustos 2014), coupé (C 205, Ağustos 2015) ve C-Serisi'nin doğrudan geleneğinde ilk kez, cabriolet (A 205, Şubat 2016). Sınıfının en iyisi C 63 S modelinde 85 kW (116 hp) ila 375 kW (510 hp) arasında değişen geniş motor yelpazesi, modern hibrit ve plug-in hibrit üniteleri de içeriyordu. Ultra yüksek mukavemetli çelikler ve ekstrüde alüminyum profiller, salonun gövde yapısını saf çelik yapıdan 50 kilogram daha hafif hale getirdi. Olağanüstü genel sertlik, gürültü ve titreşimden optimum özgürlük ile mükemmel kullanıma katkıda bulunmuştur. AIRMATIC havalı süspansiyon, bu araç sınıfında benzersiz bir özellik olarak ilk kez mevcuttu. En düşük fiyatlı BlueEFFICIENCY versiyonunda 0.24 olan Cd değeri, bu araç sınıfında yeni bir en iyi değerdi. Güvenlik açısından, 205 model serisi bir dizi yardım sistemine sahipti. Tanıdık hava yastıklarına ek olarak, model serisi, kapılardan yana doğru açılan pelvis hava yastıkları ve yeni geliştirilmiş bir pencere hava yastığı, arka dış yolcular için yan hava yastıkları ve sürücü için bir diz hava yastığı ile donatılmıştır. 2018 makyajı, diğer şeylerin yanı sıra, ULTRA RANGE Highbeam ve Intelligent Light System ile isteğe bağlı MULTIBEAM LED ışıkları sağladı. İç mekanda, diğer özelliklerin yanı sıra artık tamamen dijital bir gösterge ekranı mevcuttu.


    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yenilikler ve gerçekler: Mercedes-Benz C-Serisi ve önceki model serisi


    W 201 model serisindeki Mercedes-Benz kompakt modeller (1982'den 1993'e)

    • Daha genç müşterileri de çekmeyi amaçlayan yeni bir araç kategorisinde sürdürülebilir pazar girişi
    • Çok dengeli kullanım özellikleri için beş bağımsız bağlantılı çok bağlantılı bağımsız arka süspansiyon, şasi teknolojisinde standartları belirliyor
    • Frenleme önleyici dalış işlevselliğine sahip amortisör dikmesi bağımsız ön süspansiyon, bağımsız salıncaklara monte edilmiştir
    • Özellikle kafa kafaya çarpışmalarda daha fazla pasif güvenlik için ön bölümün çatallı destek yapısı
    • Benzinli motorlar için mekanik-elektronik enjeksiyon sistemi Bosch KE-Jetronic
    • 190 D'de harici ses yalıtımlı dizel motor "fısıltı dizel" lakabını kazanır, güç ünitesi modern Mercedes-Benz dizel teknolojisinin öncüsü olarak kabul edildi
    • Yüksek mukavemetli çelik panelli hafif yapı ve diğer yenilikçi malzemeler, Mercedes-Benz 190 için yalnızca 1.180 kilogramlık bir araç ağırlığına neden oldu
    • Yirmi beş test aracı, 53 ön prototip ve prototipin yanı sıra pilot model serisi ve homologasyon için 40 araç, toplamda beş milyondan fazla test kilometresi
    • 1968'den beri ayak boşluğunda park freni olmayan, ön koltuklar arasına bir el freni kolu takılan ilk yeni Mercedes-Benz binek otomobili
    • Yeni tasarlanmış dört valfli silindir kafalı (1984), en üst model 190 E 2.3-16
    • 190 ve 190 E (1984) için tek kayış tahrik, hidrolik valf oynama telafisi ve hidrolik motor yatakları
    • 15 inç jantlar, elektrikle ısıtılan ön cam yıkama memeleri ve çok uzatılmış eksantrik süpürme özelliğine sahip tek direkli ön cam silecekleri (Ocak 1985)
    • 1984'te sunulan üst orta sınıf 124 model serisi ile kompakt modeller arasında net bir stil ilişkisi
    • Standart donanım olarak hidrolik direksiyon ve elektrikli dış ayna ısıtması (Eylül 1985)
    • 190 D 2.5 (1985) modelinde beş silindirli dizel motor
    • 190 E 2.6'da sıralı altı silindirli motor, büyük tahrik ünitesini W 201'in (1985) nispeten sınırlı motor bölmesine entegre ederek
    • Standart donanım olarak benzinli motorlara sahip tüm modeller için düzenlenmiş emisyon kontrol sistemi (Eylül 1986), talep üzerine üç yollu katalitik konvertörün daha sonra montajı için katalizör iyileştirme versiyonu (1989'a kadar)
    • 190 D 2.5 Turbo'daki egzoz gazı turboşarjı, sportif bir dizel motorun yolunu açtı. 24 kW'dan (32 hp) 90 kW'a (122 hp), 192 km / sa azami hıza (1987) 190 D 2.5'e kıyasla artırılmış performans.
    • W 201 model serisinin üretimi 1 milyon araca ulaştı (Mart 1988)
    • Diğer şeylerin yanı sıra gövdenin stilistik revizyonuna ve yeniden tasarlanan iç tasarıma sahip makyajlı kompakt modeller, 124 model serisinin coupé'lerine benzer yanal sürtünme şeritleri ve daha hacimli tamponlar (Eylül 1988)
    • On altı valfli 190 E 2.5-16 (143 kW / 195 hp), W 201 model serisindeki sınıfının en iyisi modeldi ve bir katalitik konvertörle bile selefi 190 E'nin performansını aştı. 2.3-16 (1988)
    • Geleceğin DTM yarış arabaları için homologasyon arabaları: Yüksek performanslı salonlar 190 E 2.5-16 Evolution (1989) ve 190 E 2.5-16 Evolution II (1990), küçük model serisi olarak üretildi
    • "Dizel '89" girişiminin bir parçası olarak, dizel motorlu tüm modellere azaltılmış partikül emisyonlu revize edilmiş motorlar verildi (1989)
    • 21 milimetre alçaltılmış süspansiyonlu SPORTLINE paketi, daha sıkı süspansiyon, geniş lastikli hafif alaşım jantlar ve on altı valfli versiyondan (1989) koltuklar
    • Karbüratörlü benzinli motor modelleri, 190 modelinin halefi olarak 190 E 1.8 ile sonlandırıldı (1990)
    • Doğal emişli motorlara sahip dizel modeller (1990 sonbaharında) ve turbodizel modeller için (1991 ilkbahar) oksidasyon katalizörlü ve egzoz gazı devridaimine sahip emisyon kontrol sistemi
    • Diğer bir makyajın parçası olarak, 190 D ve 190 E 1.8 hariç tüm modellere standart donanım olarak ABS kilitlenme önleyici fren sistemi takıldı (1991)
    • AVANTGARDE versiyonlarında 190 E 1.8, 190 E 2.3 ve 190 D 2.5 için 4.600 özel model, koyu renklerde inci kaplamalı (ROSSO, AZZURRO ve VERDE) ve genç tasarım çekiciliği (1992)
    • Sindelfingen ve Bremen fabrikalarında gövde bileşenlerinin değişimi ve diğer lokasyonlardan motorlar, şanzımanlar ve akslar (Untertürkheim) ve direksiyon dişlisi (Düsseldorf) ile tedarik ile üretim
    • Üretim sayısı: 1.879.630 salon

     

    Mercedes-Benz C-Class model serisi 202 (sedan 1993-2000, station 1996-2001)

    • Kompakt sınıf, S-Serisi'ne benzer şekilde ilk kez C-Serisi olarak adlandırıldı ve yıl içinde piyasaya sürülen E-Serisi de aynı şeyi takip etti.
    • 1982'de W 201 model serisinin lansmanı ile karşılaştırıldığında önemli ölçüde genişletilmiş motor seçenekleri yelpazesi
    • Karbüratörlü benzinli motor modelleri ile benzin enjeksiyonu arasında ayrım yapılmasına artık gerek olmadığı için model tanımlamasındaki "E" harfi kaldırıldı. "D" harfi, "Dizel" kelimesi ile değiştirildi.
    • CLASSIC (1995'ten itibaren bu isim altında), ESPRIT, ELEGANCE ve SPORT varyantlarıyla yeni tasarım ve donanım çizgileri konsepti. CLASSIC ve ELEGANCE en popüler olanıydı ve satılan tüm araçların üçte birinden fazlasını oluşturuyordu.
    • Alçaltılmış spor süspansiyonlu AMG donanım paketi, AMG tasarımı hafif alaşım jantlar, modifiye edilmiş ön ve arka rüzgarlıklar ve mütevazı yan etekler
    • C 220 Dizel ve C 250 Dizel'de dört valf teknolojisine sahip yeni geliştirilmiş dizel motorlar (1993)
    • C-Serisi (1993) için sınıfının en iyisi ilk AMG modeli olarak altı silindirli motora sahip C 36 AMG
    • Üretim kilometre taşı: Üretilen 202 model serisinden 500.000 araç (Şubat 1995)
    • Roots üfleyicili C 230 Kompressor, 1920'lerde ve 1930'larda (1995) Mercedes-Benz süperşarjlı araçların altın çağını hatırlatıyor
    • C 250 Turbodiesel: Dört valf teknolojisine ve şarj havası soğutmalı ilk turbo dizel binek otomobili (1995)
    • Enjeksiyon sistemi (1996) için sıcak film hava akış sensörlü (HFM sistemi) birleştirilmiş, modifiye edilmiş dört silindirli benzinli motorlar
    • Elektronik kontrollü beş ileri otomatik şanzıman (1996)
    • C-Serisi geleneğindeki ilk emlak: Standartları belirleyen (1996), 1.510 litreye kadar bagaj hacmi ile sedan ile aynı teknik seviyede sportif bir S 202
    • 1997 yüz germe
    • Daha dinamik tasarım: Yeni ön ve arka tamponlar, aracın renginde boyanmış yan etekler, renkli arka lambalar, hafifçe değiştirilmiş radyatör ızgarası, yeni kapı panelleri ve iç koltuk kılıfları
    • Genişletilmiş standart donanım: Diğer şeylerin yanı sıra, ASR çekiş kontrolü (giriş seviyesi modeller hariç), öndeki yan hava yastıkları, önde kayış kuvveti sınırlayıcılı güç kayışı gergileri ve BAS elektronik Fren Yardımı. C-Serisindeki yeni özellikler ELCODE sürücü yetkilendirme sistemi ve ASSYST Aktif Servis Sistemidir.
    • Yeni isteğe bağlı ekstralar: Örn: PTS elektronik park yardımı (Parktronik sistem), APS (Otomatik Pilot Sistemi) rota rehberlik sistemi, uyarlanabilir hız sabitleyici (yalnızca otomatik şanzıman ile), ön cam silecekleri için yağmur sensörü, dinamik far menzil ayarlı xenon farlar
    • Üç valf teknolojisine ve çift ateşlemeye sahip yeni V6 benzinli motorlar
    • Yeni geliştirilen 4.3 litrelik V8 motorlu (90 derecelik silindir yatış açısı) ve otomatik şanzımanlı C 43 AMG (225 kW / 306 hp), sekiz silindirli motora sahip ilk C-Serisi oldu. Yeni sınıfının en iyisi model, 6,5 saniyede durma durumundan 100 km / saate hızlandı (Eylül 1997)
    • C 220 CDI (92 kW / 125 hp): Bir Alman üreticinin common rail enjeksiyonlu ilk dizel binek otomobili, 1.800 rpm'den itibaren 300 newton metre tork. Yakıt, enjeksiyon basıncında (1,350 bara kadar) ortak rayda tutuldu ve solenoid valfler aracılığıyla enjeksiyon memelerine dağıtıldı. Mercedes-Benz'de Bosch ile geliştirilen CDI teknolojisinin başarı öyküsünün başlangıcı. (Eylül 1997)
    • Sınıfının en iyisi yeni model: 5.5 litrelik V8 motorlu C 55 AMG (255 kW / 347 hp) (1998)
    • Üretim sayıları: 1.626.383 salon ve 243.871 mülk

     

    Mercedes-Benz C-Class model serisi 203 (sedan 2000'den 2007'ye, station 2001'den 2007'ye, spor coupé 2000'den 2011'e - 2008'den CLC olarak)

    • Tamamen yeni ön tasarımlı, dinamik olarak tasarlanmış dört farla karakterize edilen yeni C-Serisi (Mart 2000)
    • CLASSIC, ELEGANCE ve AVANTGARDE üç tasarım ve donanım yelpazesi, diğer şeylerin yanı sıra gövde kaplama parçaları, tekerlekler ve iç tasarım açısından farklılık gösterir.
    • Mercedes-Benz premium modellerinden aktarılan 20'den fazla teknik yeniliğe sahip kapsamlı standart donanım, C-Serisi'ni pazar segmentinde teknoloji lideri yaptı
    • Pencere hava yastıkları, sürücü ve ön yolcu için uyarlanabilir hava yastıkları, otomatik sürüş lambaları, çok işlevli direksiyon simidi, merkezi ekran, fiber optik kablolar ve diğerleri
    • Yüksek güvenlik seviyesi için standart donanım dahildir, örneğin ESP® Elektronik Stabilite Programı, Fren Yardımı, otomatik çocuk koltuğu tanıma, ön ve dış arka koltuklarda kemer gerdiriciler ve kemer kuvveti sınırlayıcılar, tüm koltuklarda koltuk başlıkları, yan hava yastıkları ön kapılar
    • SPEEDTRONIC elektronik hız sabitleyici ve altı ileri manuel şanzıman da standart donanım olarak
    • Cıvatalı bağlantılar sayesinde daha gelişmiş pasif güvenlik ve verimli tamir edilebilirlik için yüksek mukavemetli çelikten yapılmış buruşma bölgelerine sahip ön modül
    • Daha hassas kullanım için McPherson destekli yeni üç bağlantılı ön aks
    • 0,26 sürtünme katsayısına sahip iyi aerodinamik ve önceki model serisine kıyasla ön ve arka akslarda yüzde 57'ye kadar daha düşük kaldırma
    • Yüzde 20'ye kadar daha fazla güce, yüzde 43'e kadar daha fazla torka ve bazı durumlarda önceki model serisine göre önemli ölçüde daha düşük tüketime sahip yedi yeni veya daha gelişmiş motorla piyasaya sürüldü
    • Sports coupé (CL 203) yeni gövde stiliyle C-Serisi'ni tamamladı (Ekim 2000)
    • Sportif ve genç tasarım, yeni bir hedef kitleye hitap etti, markanın merkezi yıldız amblemli, entegre spoylere sahip yüksek kuyruk ucu ve arka lambalar arasında koyu renkli panel ile ayırt edici panjurlu radyatör ızgarası
    • Kompakt boyutlar, gövde on milimetre alçaltılmış, ancak spor coupé hala dört yolcuya bol miktarda ferahlık ve konfor sunuyor
    • Kesintisiz cam görünümlü panoramik sunroof, gerektiğinde benzersiz bir açık hava hissi sunuyor. Açıldığında, tavanın ön yarısı geriye doğru kaydı ve açıklık, geleneksel bir sürgülü tavandan yaklaşık üçte bir daha büyüktü.
    • SEQUENTRONIC otomatik altı vitesli şanzımanın prömiyeri
    • Diğer özelliklerin yanı sıra 17 inç hafif alaşım jantlar, geniş lastikler, alçaltılmış spor süspansiyon ve spor deri direksiyon ile isteğe bağlı EVOLUTION Spor paketi
    • Estate (S 203) teknik olarak sedanla yakından ilişkiliydi, her iki gövde çeşidi de aynı anda geliştirildi (Ocak 2001)
    • Uzun, belirgin biçimde şekillendirilmiş tavanı, geniş kuyruk ucu ve dik eğimli arka tavan direkleri ile dinamik tasarım. Bagaj kapağının üst kısmındaki gizli spoyler aerodinamik ve sürüş stabilitesine katkıda bulundu.
    • Çok işlevli arka koltuk sisteminin konumuna bağlı olarak 470 ila 1.384 litre saklama alanı, 1,5 metrekareye kadar yükleme alanı
    • Yükseltilmiş teknoloji, ekipman ve tasarımın yanı sıra yeni motorlarla 2004 facelift
    • Sportier süspansiyon, direksiyon ve altı ileri manuel şanzıman
    • Dinamik karakteri vurgulamak için revize edilmiş tampon, radyatör ızgarası ve farlarla modifiye edilmiş ön kısım
    • Çekici kumandalara, hatta özel koltuklara ve standart donanım olarak TERMATİK otomatik klima kumandasına sahip yeni kokpit tasarımı
    • Viraj lambalı Bi-xenon farlar, otomatik şanzıman için direksiyon simidi vites değiştirme düğmeleri ve isteğe bağlı donanım olarak yeni ses ve navigasyon sistemleri
    • 203 model serisindeki ilk sekiz silindirli model olarak C 55 AMG (270 kW / 367 hp)
    • Dört valf teknolojisine ve dört yollu eksantrik mili fazlamasına sahip ilk V6 motor. Yük değişim davranışını iyileştirmek için her sürüş durumunda en uygun zamanda açılan ve kapanan valfler. Optimum tork ve güç için motor hızına göre değişken emme manifoldu uzunluğu.
    • Üretim numaraları: 1.529.921 salon, 373.873 emlak, 310.709 spor coupé

     

    Mercedes-Benz C-Class model serisi 204 (sedan ve station 2007-2014, coupé 2011-2015)

    • İlk kez, iki bağımsız araç yüzüne sahip tasarım ve donanım hatları mevcuttu: Radyatör ızgarasının ortasında Mercedes yıldızı bulunan AVANTGARDE özellikle sportif ve dinamikken, klasik Mercedes radyatör ızgarası ve kaputtaki yıldızla ELEGANCE ve CLASSIC duruyordu. daha fazla konfor ve şıklık için
    • Üç gövde çeşidi:
    • Salon (W 204, Ocak 2007)
    • Estate (S 204, sonbahar 2007)
    • Coupé (C 204, 2011)
    • Yeni C-Serisi, 203 model serisine kıyasla tüm boyutlarda genişletildi. Artışlar, özellikle iç konfor açısından faydalı oldu, örneğin ön omuz mesafesi, önceki modele göre 40 milimetre daha büyüktü.
    • Akıllıca tasarlanmış gövde, yüzde 70 yüksek mukavemetli ve ultra yüksek mukavemetli çelik sınıflarından oluşuyordu. 203 model serisi ile karşılaştırıldığında, genişletilmiş deformasyon bölgeleri ve ön yapıda dört bağımsız çarpma düzlemi ile daha da optimize edilmiş kuvvet akışı.
    • 100'den fazla çarpışma testinde geliştirme sırasında pasif güvenlik kontrol edildi
    • Teknik yenilikler
    • Sürüş durumuna bağlı olarak amortisör ayarlı AGILITY CONTROL paketi. 2007 sonbaharından itibaren, isteğe bağlı olarak spor sürüş moduna sahip ADVANCED AGILITY paketi mevcuttur.
    • Eğimler için kalkış yardımı, kritik durumlarda fren sisteminde önleyici basınç oluşumu ve ıslak koşullarda fren disklerinde kuru frenleme gibi ek işlevlere sahip S-Sınıfı teknolojisine dayalı ADAPTIVE BRAKE
    • Opsiyonel ekipman olarak önleyici koruma önlemlerine sahip PRE-SAFE® sistemi, ESP® Elektronik Stabilite Programı ve BAS Fren Yardımı gibi sürüş güvenlik sistemlerine bağlıdır. Sistem, kritik sürüş manevralarını erken bir aşamada tespit edebildi. Yaklaşan bir kaza durumunda, PRE-SAFE® yolcuları ve aracı hazırlamak için ihtiyati tedbirleri etkinleştirebilir.
    • Akıllı Işık Sistemi, C-Serisi'nde ilk kez kullanıma sunuldu. Yüksek yoğunluklu bi-xenon farlar, tipik sürüş ve hava koşullarına uyarlanmış beş farklı ışık işlevini etkinleştirdi: taşra yolu lambası, otoyol modu, gelişmiş sis farı işlevi, aktif ışık işlevi ve viraj ışığı.
    • Yanıp sönen fren lambaları, 50 km / s'den daha hızlı frenleme durumunda araçların arkasından uyarıldı ve arkadan çarpma riskini azalttı
    • Yedi hava yastıklı standart donanım: Sürücü ve ön yolcu için uyarlanabilir hava yastıkları, sürücü için diz hava yastığı, ön koltuk arkalıklarında iki yan hava yastığı, şiddetli bir yan çarpma durumunda A sütunundan C sütununa uzanan iki geniş alanlı pencere hava yastığı . Sürücü, ön yolcu ve arka taraftaki yolcular için standart donanım olarak kemer gerdiriciler ve kemer gücü sınırlayıcılar. NECK PRO koltuk başlıkları, boyun yaralanması riskini azaltmayı başardı.
    • Pazar lansmanında motor seçenekleri: Önceki modellere göre yüzde 13'e kadar daha fazla güce sahip dört ve altı silindirli motorlar aynı zamanda daha düşük yakıt tüketimi sağlar
    • Verimli motorlar, tutarlı hafif yapı ve iyi aerodinamik, 203 model serisine kıyasla tüketimi yüzde 17'ye kadar düşürdü. Önceki modele kıyasla tüm yaşam döngüsü boyunca yüzde 15 daha düşük karbondioksit emisyonu (CO₂).
    • En iyi Mercedes-Benz modellerinden taşınan yeni işletim ve ekran konsepti. Sık kullanılan işlevlere hızlı erişim. Gösterge panelinin üst orta kısmında renkli ekran. Standart donanım olarak takılan çok işlevli direksiyon simidinden gösterge paneline bağlantı.
    • Sindelfingen ve Bremen'deki Mercedes-Benz fabrikalarında üretim ve Eylül 2007'den itibaren, Doğu Londra'da (Güney Afrika) ve Mart 2008'den itibaren Pekin'de (Çin) sağdan direksiyonlu versiyonlar
    • Vision C 220 BlueTEC'de (Şubat 2007) tüketimi optimize edilmiş dört silindirli motorla birlikte dizel motorlar için BlueTEC egzoz gazı arıtma teknolojisi
    • 2007 yazından itibaren altı silindirli C 280, C 350 ve C 320 CDI modelleri için 4MATIC sürekli dört tekerlekten çekiş mevcuttur. Önceki 4MATIC'e göre daha yüksek verimlilik, daha düşük ağırlık ve daha kompakt tasarıma sahip en yeni nesil dört tekerlekten çekiş teknolojisi. C-Serisi, 4MATIC ile ESP® Elektronik Stabilite Programı ve 4ETS çekiş sistemi birleştirdi.
    • C 63 AMG (336 kW / 457 hp, 600 newton metre) 2007 yazında sınıfının en iyisi olarak sunuldu. Yeni geliştirilen ön akslı AMG spor süspansiyon, AMG spor hıza duyarlı hidrolik direksiyon ve yeni 3 aşamalı ESP ®. AMG 6.2 litrelik V8 motoru, AMG C-Serisi yarış otomobilinin motorundan türetilmiştir. Nisan 2008'den itibaren C 63 AMG, resmi DTM Güvenlik Otomobili oldu.
    • S 204 Estate 2007 sonbaharında sunuldu
    • Önceki modele kıyasla daha dik bir kuyruk ucu nedeniyle S 203'e kıyasla alan ve değişkenlikte önemli artış
    • 1.500 litreye kadar yük kapasitesi, 2.82 metreye kadar maksimum kullanılabilir iç uzunluk
    • Standart donanım olarak iki torba kancalı yük bölmesi, yükleri sabitlemek için dört halka ve ağ tutuculara sahip yan saklama bölmeleri. EASY-PACK bagaj kapağı (isteğe bağlı) C-Serisi'nde ilk kez bir düğmeye dokunarak açılıp kapandı.
    • 1.800 kilograma kadar bu araç sınıfındaki en yüksek çekme kapasitesi
    • Seviye kontrolü, herhangi bir yük koşulunda sürüş yüksekliğini sabit tutar (isteğe bağlı)
    • Avrupa NCAP prosedürüne (Aralık 2007) göre çarpışma testlerinde mükemmel sonuçlar için beş yıldız. W 204 model serisi o dönem Euro NCAP organizasyonuna göre en iyi güvenlik standartlarına sahip arabalardan biriydi.
    • Özellikle ekonomik BlueEFFICIENCY varyantları: Çeşitli önlemler ve teknolojiler sayesinde yakıt tüketimi yüzde 12'ye kadar azaltıldı (Mart 2008)
    • 2008 sonbaharında piyasaya sürülen C-Serisi'nde tamamen yeniden tasarlanmış dizel motor üretimi
    • Sprey kılavuzlu direkt benzin enjeksiyonlu C 350 CGI BlueEFFICIENCY (2008 sonu)
    • 204 model serisinin güncellenmiş C-Serisi. Normalden daha kapsamlı yaklaşık 2.000 değiştirilmiş parça içeren revizyon (Ocak 2011).
    • Daha belirgin şekilde süpürülmüş alüminyum kaput
    • LED gündüz farları ile aşağı doğru çekilmiş ön rüzgarlık
    • Yeni tasarlanmış farlar ve arka lambalar
    • Motor yelpazesinin revizyonu ve genişletilmesi
    • Gösterge paneline entegre multimedya ekranlı gösterge paneli
    • Makyajlı C-Serisi için kapsamlı seçenekler
    • Akıllı Işık Sistemi: Değişken ışık dağılımı, dinamik far mesafe kontrolü, Uyarlanabilir Uzun Far Yardımı, aktif viraj ışığı işlevi
    • Aktif Kör Nokta Yardımı
    • Aktif park yardımı
    • Sürüş Yardım Paketi PLUS: DISTRONIC PLUS, Fren Yardımı BAS PLUS, PRE-SAFE® Fren
    • Direkt enjeksiyonlu benzinli motorların yaygın olarak piyasaya sürülmesi
    • 7G-TRONIC iletim (isteğe bağlı)
    • Motor yelpazesinin genişletilmesi
    • C-Serisi Coupé (C 204): Tamamen C-Serisi Sedan platformuna dayanan ilk coupé (Mart 2011)
    • C 63 AMG Black Serisi (380 kW / 517 hp): Üstün performans modeli, yalnızca coupé olarak mevcuttur. Diğer şeylerin yanı sıra, yeni motor kontrol modülü, daha geniş yol, yüksekliği ayarlanabilir coilover süspansiyonu, özel ESP® kontrolü ve mekanik sınırlı kaymalı diferansiyel ile. Yarış pisti kullanımı için isteğe bağlı parça paketi ve aerodinamik paketi (Kasım 2011).
    • Her üç gövde varyantında 204 model serisinde yüksek performanslı bir model olarak C 63 AMG Edition 507 (372 kW / 507 hp) (Şubat 2013)
    • Üretim sayıları: 1.836.349 salon, 429.939 emlak ve 150.829 coupe, toplam 2.417.117 otomobil.


    205 model serisinin Mercedes-Benz C-Serisi (2014'ten beri sedan, uzun dingil mesafeli sedan ve station, 2015'ten beri coupé ve 2016'dan beri cabriolet)

    • Dış ve iç mekan için üç tasarım ve donanım serisi. AVANTGARDE, C-Serisini sportif bir sedan, EXCLUSIVE aktarılan lüks statü ve modern lüks olarak profiller, AMG Line belirgin bir sportif görünüm verir.
    • Beş gövde çeşidi: Sedan (W 205, Ocak 2014), station (S 205, Mayıs 2014), Çin için uzun dingil açıklığı versiyonu (V 205, Ağustos 2014), coupé (C 205, Ağustos 2015) ve cabriolet (A 205, Şubat 2016).
    • Artan boyutlar arkadaki yolculara fayda sağladı ve bagaj bölmesi hacmini artırdı
    • Önceki model serisine göre yüzde 27'ye kadar daha düşük yakıt tüketimine sahip güçlü, verimli benzinli ve dizel motorlar, tümü planlanandan önce Euro 6 emisyon standardıyla uyumludur.
    • Dört silindirli dizel motor ve kompakt elektrik motorlu C 300 BlueTEC HYBRID 150 + 20 kW (204 + 27 hp) üretti ve 3,6 litre (NEDC) dizel tüketimine sahipti.
    • Akıllı gövde yapısıyla teknolojik sıçrama
    • Hafif yapı: Alüminyum hibrit gövde, geleneksel çelik konstrüksiyondan yaklaşık 70 kilogram daha hafiftir. Önceki modelden (sedan) 100 kilograma kadar toplam araç ağırlığı.
    • Daha yüksek sertlik, optimum gürültü ve titreşim özgürlüğüyle mükemmel kullanıma katkıda bulundu
    • Son derece sağlam emniyetli yolcu bölmesi
    • Aktif Kaput ile gelişmiş yaya koruması ve Geçiş Asistanı ve PRE-SAFE Fren ile BAS PLUS etkileşimi
    • Sınıfının en iyisi değere sahip aerodinamik: En düşük fiyatlı BlueEFFICIENCY versiyonunda Cd rakamı = 0,24
    • Bagaj kapağı için eller serbest erişim (isteğe bağlı)
    • Örnek süspansiyon ve sürüş konforuna sahip yeni sportif, çevik şasi
    • Pazar segmentinde bir ilk: İsteğe bağlı olarak sürekli sönümleme ayarlı ön ve arka aksta AIRMATIC havalı süspansiyon. Beş sürüş karakteristiğine sahip DYNAMIC SELECT.
    • Uydu navigasyonu aracılığıyla otomatik hava sirkülasyonlu klima, aktif koku veren AIR-BALANCE paketi, havanın iyonizasyonu ve yüksek performanslı filtreleme
    • Alerji dostu: ECARF Kalite Mührü
    • Bluetooth® özellikli cep telefonlarıyla Audio 20 ses sistemi ile bağlantılı olarak sağlanan İnternet bağlantısı
    • Hotspot işlevi ve LINGUATRONIC sesli kontrol sistemi ile COMAND Online
    • Merkez tüneldeki döner basma düğmesi aracılığıyla yenilikçi dokunmatik yüzey: Parmak hareketi veya el yazısı karakter girişi ile çalışma
    • Head-up display: Önemli bilgiler doğrudan sürücünün görüş alanına yansıtıldı
    • Spor karakterli elektromekanik doğrudan direksiyon
    • Mercedes-Benz Intelligent Drive: E-Serisi ve S-Serisi'nden neredeyse tüm yeni sürüş destek sistemleri ile yüksek güvenlik seviyesi: ATTENTION ASSIST, COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS. Direksiyon Yardımlı ve entegre Dur & Kalk Pilotlu DISTRONIC PLUS, BAS PLUS Fren Asistanı, genişletilmiş Aktif Şerit Tutma Asistanı, Aktif Park Asistanı, 360 derece kamera, Yanlış yol uyarı işlevli Trafik İşareti Asistanı ve Adaptif Uzun Far Asistanı PLUS
    • Hava yastıkları: Sürücü ve ön yolcu için pelvis bölgesini ek olarak maskeleyen yan yastıklar, yeni geliştirilmiş pencere hava yastıkları, arka dıştaki yolcular için yan hava yastıkları (isteğe bağlı), sürücü için diz hava yastığı
    • Yeni, otomatik çocuk yolcu hava yastığı devre dışı bırakmalı ön yolcu koltuğu (isteğe bağlı). Önceki model serisine kıyasla, artık çocuk koltuğunda bir transponder ihtiyacı yoktu.
    • Öne çıkan modeller: Mercedes-AMG C 63 (350 kW / 476 hp, 650 newton metre) ve C 63 S (375 kW / 510 hp, 700 newton metre) (Eylül 2014)
    • S 205 Estate Mayıs 2014'te sunuldu
    • Arka koltuk arkalıkları elektrikli olarak açılır ve bir düğmeye dokunarak otomatik olarak katlanır
    • Elektrikli EASY PACK bagaj kapağı
    • Bir önceki modelden 65 kilograma kadar daha hafif, yüzde 49 alüminyum içeriğiyle segmentteki en hafif gövde
    • Ağustos 2015'te sunulan C 205 Coupé
    • Özellikle sürücü ve ön yolcu için artırılmış alan
    • Otomatik emniyet kemeri uzatmalı ön koltuklar
    • AIRMATIC havalı süspansiyon ile opsiyonel olarak sunulan segmentteki tek araç
    • 205 Cabriolet Şubat 2016'da fırlatıldı
    • Tam otomatik açılır kumaş tavan, 20 saniyede 50 km / saate kadar açılır
    • Elektrikli hava akımı durdurucu ve AIRSCARF kafa alanı ısıtmalı AIRCAP otomatik hava akımı durdurma sistemi (isteğe bağlı)
    • Araç segmentindeki en sessiz cabriolet iç mekan
    • AIRMATIC havalı süspansiyon ile opsiyonel olarak sunulan segmentteki tek araç
    • Yüz gerdirme Haziran 2018'de
    • Dijital gösterge paneli ve daha büyük medya ekranı (her ikisi de isteğe bağlı)
    • Özelleştirilmiş ekran ve bilgi seçeneklerine sahip multimedya sistemi
    • Dokunmatik kontrollü yeni çok fonksiyonlu direksiyon simidi
    • Dijital araç anahtarı, akıllı telefonu anahtara dönüştürür (isteğe bağlı)
    • Hırsızlık önleyici alarm sistemi (isteğe bağlı), park çarpmalarını algılar ve bildirim gönderir
    • İşbirlikçi sürücü desteği ile sürücü destek sistemlerinin güncellenmesi: Aktif Mesafe Yardımı DISTRONIC ve Aktif Direksiyon Yardımı daha da fazla kolaylık sağlar, Aktif Acil Durdurma Yardımı, Aktif Şerit Değiştirme Yardımı
    • ULTRA RANGE Highbeam'li MULTIBEAM LED farlar (isteğe bağlı)
    • Üç aşamalı ayarlanabilir sönümleme özelliklerine ve doğrudan spor direksiyona sahip yeni DYNAMIC BODY CONTROL süspansiyon (isteğe bağlı)
    • Sürekli değişken sönümleme kontrollü AIR BODY CONTROL havalı süspansiyon (isteğe bağlı)
    • Yüksek verimli sportif sürüş keyfi için yeni motorlar ve 48 voltluk elektrik sisteminin tanıtımı. EQ Boost ek olarak 10 kW (14 hp) sağlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ortadaki ekran göz hizasında olmalıydı, çok aşağıda olmuş kullanımı hiç pratik ve güvenli değil,

    dijital ekran mekanik düğmeler gibi bakmadan kullanma alışkanlığı veremez kullanırken bakmak gerekir, üstelik kullanım kolaylığı sağlayabilecek orta kol dayamanın önündeki mekanik kumandayı da yok etmişler, resmen kazaya davetiye çıkarmışlar.


    siperliksiz gösterge tablosu da ortadaki piranha ekran kadar itici olmuş, galiba gelecek yeni e serisinde de bu ekranlara geçilecek.


    bana göre hem S serisi hem de C serisi tasarımda Mercedes'in geriye gidişini sürdüren modeller olmuştur.

    _____________________________
  • Aşık oldum. Param olsa gözümü kırpmam bi tane 180 amg yapıştırırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 038poyraz kullanıcısına yanıt

    araç henüz gelmedi, haliyle belirsiz fiyatına bir şey diyemem ama bu görseldeki dediğiniz gibi 900 olmasa da 750-800 bin vardır.


    G20 sportline için fiyat aldım 630 bin. Luxury veya M paket fiyatları sormadım ama 700 bulacaktır.

    yeni kasa bol opsiyonlu 5.20i luxury 850bin. G20 ile arasında abartısız dağlar kadar fark varken fiyat farkı %20.. Şahsi görüşümdür g20 için istenen ücret yüksek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • W205 kıyaslama

    2021 W206 C-SERISI ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infectedvoice

    ortadaki ekran göz hizasında olmalıydı, çok aşağıda olmuş kullanımı hiç pratik ve güvenli değil,

    dijital ekran mekanik düğmeler gibi bakmadan kullanma alışkanlığı veremez kullanırken bakmak gerekir, üstelik kullanım kolaylığı sağlayabilecek orta kol dayamanın önündeki mekanik kumandayı da yok etmişler, resmen kazaya davetiye çıkarmışlar.


    siperliksiz gösterge tablosu da ortadaki piranha ekran kadar itici olmuş, galiba gelecek yeni e serisinde de bu ekranlara geçilecek.


    bana göre hem S serisi hem de C serisi tasarımda Mercedes'in geriye gidişini sürdüren modeller olmuştur.

    Ekranla ilgili değerlendirmeniz çok dikkat çekici. Çok önemli bir noktaya değinmişsiniz. Tebrik ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Yenilikler ve gerçekler: Mercedes-Benz C-Serisi ve önceki model serisi


    W 201 model serisindeki Mercedes-Benz kompakt modeller (1982'den 1993'e)

    • Daha genç müşterileri de çekmeyi amaçlayan yeni bir araç kategorisinde sürdürülebilir pazar girişi
    • Çok dengeli kullanım özellikleri için beş bağımsız bağlantılı çok bağlantılı bağımsız arka süspansiyon, şasi teknolojisinde standartları belirliyor
    • Frenleme önleyici dalış işlevselliğine sahip amortisör dikmesi bağımsız ön süspansiyon, bağımsız salıncaklara monte edilmiştir
    • Özellikle kafa kafaya çarpışmalarda daha fazla pasif güvenlik için ön bölümün çatallı destek yapısı
    • Benzinli motorlar için mekanik-elektronik enjeksiyon sistemi Bosch KE-Jetronic
    • 190 D'de harici ses yalıtımlı dizel motor "fısıltı dizel" lakabını kazanır, güç ünitesi modern Mercedes-Benz dizel teknolojisinin öncüsü olarak kabul edildi
    • Yüksek mukavemetli çelik panelli hafif yapı ve diğer yenilikçi malzemeler, Mercedes-Benz 190 için yalnızca 1.180 kilogramlık bir araç ağırlığına neden oldu
    • Yirmi beş test aracı, 53 ön prototip ve prototipin yanı sıra pilot model serisi ve homologasyon için 40 araç, toplamda beş milyondan fazla test kilometresi
    • 1968'den beri ayak boşluğunda park freni olmayan, ön koltuklar arasına bir el freni kolu takılan ilk yeni Mercedes-Benz binek otomobili
    • Yeni tasarlanmış dört valfli silindir kafalı (1984), en üst model 190 E 2.3-16
    • 190 ve 190 E (1984) için tek kayış tahrik, hidrolik valf oynama telafisi ve hidrolik motor yatakları
    • 15 inç jantlar, elektrikle ısıtılan ön cam yıkama memeleri ve çok uzatılmış eksantrik süpürme özelliğine sahip tek direkli ön cam silecekleri (Ocak 1985)
    • 1984'te sunulan üst orta sınıf 124 model serisi ile kompakt modeller arasında net bir stil ilişkisi
    • Standart donanım olarak hidrolik direksiyon ve elektrikli dış ayna ısıtması (Eylül 1985)
    • 190 D 2.5 (1985) modelinde beş silindirli dizel motor
    • 190 E 2.6'da sıralı altı silindirli motor, büyük tahrik ünitesini W 201'in (1985) nispeten sınırlı motor bölmesine entegre ederek
    • Standart donanım olarak benzinli motorlara sahip tüm modeller için düzenlenmiş emisyon kontrol sistemi (Eylül 1986), talep üzerine üç yollu katalitik konvertörün daha sonra montajı için katalizör iyileştirme versiyonu (1989'a kadar)
    • 190 D 2.5 Turbo'daki egzoz gazı turboşarjı, sportif bir dizel motorun yolunu açtı. 24 kW'dan (32 hp) 90 kW'a (122 hp), 192 km / sa azami hıza (1987) 190 D 2.5'e kıyasla artırılmış performans.
    • W 201 model serisinin üretimi 1 milyon araca ulaştı (Mart 1988)
    • Diğer şeylerin yanı sıra gövdenin stilistik revizyonuna ve yeniden tasarlanan iç tasarıma sahip makyajlı kompakt modeller, 124 model serisinin coupé'lerine benzer yanal sürtünme şeritleri ve daha hacimli tamponlar (Eylül 1988)
    • On altı valfli 190 E 2.5-16 (143 kW / 195 hp), W 201 model serisindeki sınıfının en iyisi modeldi ve bir katalitik konvertörle bile selefi 190 E'nin performansını aştı. 2.3-16 (1988)
    • Geleceğin DTM yarış arabaları için homologasyon arabaları: Yüksek performanslı salonlar 190 E 2.5-16 Evolution (1989) ve 190 E 2.5-16 Evolution II (1990), küçük model serisi olarak üretildi
    • "Dizel '89" girişiminin bir parçası olarak, dizel motorlu tüm modellere azaltılmış partikül emisyonlu revize edilmiş motorlar verildi (1989)
    • 21 milimetre alçaltılmış süspansiyonlu SPORTLINE paketi, daha sıkı süspansiyon, geniş lastikli hafif alaşım jantlar ve on altı valfli versiyondan (1989) koltuklar
    • Karbüratörlü benzinli motor modelleri, 190 modelinin halefi olarak 190 E 1.8 ile sonlandırıldı (1990)
    • Doğal emişli motorlara sahip dizel modeller (1990 sonbaharında) ve turbodizel modeller için (1991 ilkbahar) oksidasyon katalizörlü ve egzoz gazı devridaimine sahip emisyon kontrol sistemi
    • Diğer bir makyajın parçası olarak, 190 D ve 190 E 1.8 hariç tüm modellere standart donanım olarak ABS kilitlenme önleyici fren sistemi takıldı (1991)
    • AVANTGARDE versiyonlarında 190 E 1.8, 190 E 2.3 ve 190 D 2.5 için 4.600 özel model, koyu renklerde inci kaplamalı (ROSSO, AZZURRO ve VERDE) ve genç tasarım çekiciliği (1992)
    • Sindelfingen ve Bremen fabrikalarında gövde bileşenlerinin değişimi ve diğer lokasyonlardan motorlar, şanzımanlar ve akslar (Untertürkheim) ve direksiyon dişlisi (Düsseldorf) ile tedarik ile üretim
    • Üretim sayısı: 1.879.630 salon

     

    Mercedes-Benz C-Class model serisi 202 (sedan 1993-2000, station 1996-2001)

    • Kompakt sınıf, S-Serisi'ne benzer şekilde ilk kez C-Serisi olarak adlandırıldı ve yıl içinde piyasaya sürülen E-Serisi de aynı şeyi takip etti.
    • 1982'de W 201 model serisinin lansmanı ile karşılaştırıldığında önemli ölçüde genişletilmiş motor seçenekleri yelpazesi
    • Karbüratörlü benzinli motor modelleri ile benzin enjeksiyonu arasında ayrım yapılmasına artık gerek olmadığı için model tanımlamasındaki "E" harfi kaldırıldı. "D" harfi, "Dizel" kelimesi ile değiştirildi.
    • CLASSIC (1995'ten itibaren bu isim altında), ESPRIT, ELEGANCE ve SPORT varyantlarıyla yeni tasarım ve donanım çizgileri konsepti. CLASSIC ve ELEGANCE en popüler olanıydı ve satılan tüm araçların üçte birinden fazlasını oluşturuyordu.
    • Alçaltılmış spor süspansiyonlu AMG donanım paketi, AMG tasarımı hafif alaşım jantlar, modifiye edilmiş ön ve arka rüzgarlıklar ve mütevazı yan etekler
    • C 220 Dizel ve C 250 Dizel'de dört valf teknolojisine sahip yeni geliştirilmiş dizel motorlar (1993)
    • C-Serisi (1993) için sınıfının en iyisi ilk AMG modeli olarak altı silindirli motora sahip C 36 AMG
    • Üretim kilometre taşı: Üretilen 202 model serisinden 500.000 araç (Şubat 1995)
    • Roots üfleyicili C 230 Kompressor, 1920'lerde ve 1930'larda (1995) Mercedes-Benz süperşarjlı araçların altın çağını hatırlatıyor
    • C 250 Turbodiesel: Dört valf teknolojisine ve şarj havası soğutmalı ilk turbo dizel binek otomobili (1995)
    • Enjeksiyon sistemi (1996) için sıcak film hava akış sensörlü (HFM sistemi) birleştirilmiş, modifiye edilmiş dört silindirli benzinli motorlar
    • Elektronik kontrollü beş ileri otomatik şanzıman (1996)
    • C-Serisi geleneğindeki ilk emlak: Standartları belirleyen (1996), 1.510 litreye kadar bagaj hacmi ile sedan ile aynı teknik seviyede sportif bir S 202
    • 1997 yüz germe
    • Daha dinamik tasarım: Yeni ön ve arka tamponlar, aracın renginde boyanmış yan etekler, renkli arka lambalar, hafifçe değiştirilmiş radyatör ızgarası, yeni kapı panelleri ve iç koltuk kılıfları
    • Genişletilmiş standart donanım: Diğer şeylerin yanı sıra, ASR çekiş kontrolü (giriş seviyesi modeller hariç), öndeki yan hava yastıkları, önde kayış kuvveti sınırlayıcılı güç kayışı gergileri ve BAS elektronik Fren Yardımı. C-Serisindeki yeni özellikler ELCODE sürücü yetkilendirme sistemi ve ASSYST Aktif Servis Sistemidir.
    • Yeni isteğe bağlı ekstralar: Örn: PTS elektronik park yardımı (Parktronik sistem), APS (Otomatik Pilot Sistemi) rota rehberlik sistemi, uyarlanabilir hız sabitleyici (yalnızca otomatik şanzıman ile), ön cam silecekleri için yağmur sensörü, dinamik far menzil ayarlı xenon farlar
    • Üç valf teknolojisine ve çift ateşlemeye sahip yeni V6 benzinli motorlar
    • Yeni geliştirilen 4.3 litrelik V8 motorlu (90 derecelik silindir yatış açısı) ve otomatik şanzımanlı C 43 AMG (225 kW / 306 hp), sekiz silindirli motora sahip ilk C-Serisi oldu. Yeni sınıfının en iyisi model, 6,5 saniyede durma durumundan 100 km / saate hızlandı (Eylül 1997)
    • C 220 CDI (92 kW / 125 hp): Bir Alman üreticinin common rail enjeksiyonlu ilk dizel binek otomobili, 1.800 rpm'den itibaren 300 newton metre tork. Yakıt, enjeksiyon basıncında (1,350 bara kadar) ortak rayda tutuldu ve solenoid valfler aracılığıyla enjeksiyon memelerine dağıtıldı. Mercedes-Benz'de Bosch ile geliştirilen CDI teknolojisinin başarı öyküsünün başlangıcı. (Eylül 1997)
    • Sınıfının en iyisi yeni model: 5.5 litrelik V8 motorlu C 55 AMG (255 kW / 347 hp) (1998)
    • Üretim sayıları: 1.626.383 salon ve 243.871 mülk

     

    Mercedes-Benz C-Class model serisi 203 (sedan 2000'den 2007'ye, station 2001'den 2007'ye, spor coupé 2000'den 2011'e - 2008'den CLC olarak)

    • Tamamen yeni ön tasarımlı, dinamik olarak tasarlanmış dört farla karakterize edilen yeni C-Serisi (Mart 2000)
    • CLASSIC, ELEGANCE ve AVANTGARDE üç tasarım ve donanım yelpazesi, diğer şeylerin yanı sıra gövde kaplama parçaları, tekerlekler ve iç tasarım açısından farklılık gösterir.
    • Mercedes-Benz premium modellerinden aktarılan 20'den fazla teknik yeniliğe sahip kapsamlı standart donanım, C-Serisi'ni pazar segmentinde teknoloji lideri yaptı
    • Pencere hava yastıkları, sürücü ve ön yolcu için uyarlanabilir hava yastıkları, otomatik sürüş lambaları, çok işlevli direksiyon simidi, merkezi ekran, fiber optik kablolar ve diğerleri
    • Yüksek güvenlik seviyesi için standart donanım dahildir, örneğin ESP® Elektronik Stabilite Programı, Fren Yardımı, otomatik çocuk koltuğu tanıma, ön ve dış arka koltuklarda kemer gerdiriciler ve kemer kuvveti sınırlayıcılar, tüm koltuklarda koltuk başlıkları, yan hava yastıkları ön kapılar
    • SPEEDTRONIC elektronik hız sabitleyici ve altı ileri manuel şanzıman da standart donanım olarak
    • Cıvatalı bağlantılar sayesinde daha gelişmiş pasif güvenlik ve verimli tamir edilebilirlik için yüksek mukavemetli çelikten yapılmış buruşma bölgelerine sahip ön modül
    • Daha hassas kullanım için McPherson destekli yeni üç bağlantılı ön aks
    • 0,26 sürtünme katsayısına sahip iyi aerodinamik ve önceki model serisine kıyasla ön ve arka akslarda yüzde 57'ye kadar daha düşük kaldırma
    • Yüzde 20'ye kadar daha fazla güce, yüzde 43'e kadar daha fazla torka ve bazı durumlarda önceki model serisine göre önemli ölçüde daha düşük tüketime sahip yedi yeni veya daha gelişmiş motorla piyasaya sürüldü
    • Sports coupé (CL 203) yeni gövde stiliyle C-Serisi'ni tamamladı (Ekim 2000)
    • Sportif ve genç tasarım, yeni bir hedef kitleye hitap etti, markanın merkezi yıldız amblemli, entegre spoylere sahip yüksek kuyruk ucu ve arka lambalar arasında koyu renkli panel ile ayırt edici panjurlu radyatör ızgarası
    • Kompakt boyutlar, gövde on milimetre alçaltılmış, ancak spor coupé hala dört yolcuya bol miktarda ferahlık ve konfor sunuyor
    • Kesintisiz cam görünümlü panoramik sunroof, gerektiğinde benzersiz bir açık hava hissi sunuyor. Açıldığında, tavanın ön yarısı geriye doğru kaydı ve açıklık, geleneksel bir sürgülü tavandan yaklaşık üçte bir daha büyüktü.
    • SEQUENTRONIC otomatik altı vitesli şanzımanın prömiyeri
    • Diğer özelliklerin yanı sıra 17 inç hafif alaşım jantlar, geniş lastikler, alçaltılmış spor süspansiyon ve spor deri direksiyon ile isteğe bağlı EVOLUTION Spor paketi
    • Estate (S 203) teknik olarak sedanla yakından ilişkiliydi, her iki gövde çeşidi de aynı anda geliştirildi (Ocak 2001)
    • Uzun, belirgin biçimde şekillendirilmiş tavanı, geniş kuyruk ucu ve dik eğimli arka tavan direkleri ile dinamik tasarım. Bagaj kapağının üst kısmındaki gizli spoyler aerodinamik ve sürüş stabilitesine katkıda bulundu.
    • Çok işlevli arka koltuk sisteminin konumuna bağlı olarak 470 ila 1.384 litre saklama alanı, 1,5 metrekareye kadar yükleme alanı
    • Yükseltilmiş teknoloji, ekipman ve tasarımın yanı sıra yeni motorlarla 2004 facelift
    • Sportier süspansiyon, direksiyon ve altı ileri manuel şanzıman
    • Dinamik karakteri vurgulamak için revize edilmiş tampon, radyatör ızgarası ve farlarla modifiye edilmiş ön kısım
    • Çekici kumandalara, hatta özel koltuklara ve standart donanım olarak TERMATİK otomatik klima kumandasına sahip yeni kokpit tasarımı
    • Viraj lambalı Bi-xenon farlar, otomatik şanzıman için direksiyon simidi vites değiştirme düğmeleri ve isteğe bağlı donanım olarak yeni ses ve navigasyon sistemleri
    • 203 model serisindeki ilk sekiz silindirli model olarak C 55 AMG (270 kW / 367 hp)
    • Dört valf teknolojisine ve dört yollu eksantrik mili fazlamasına sahip ilk V6 motor. Yük değişim davranışını iyileştirmek için her sürüş durumunda en uygun zamanda açılan ve kapanan valfler. Optimum tork ve güç için motor hızına göre değişken emme manifoldu uzunluğu.
    • Üretim numaraları: 1.529.921 salon, 373.873 emlak, 310.709 spor coupé

     

    Mercedes-Benz C-Class model serisi 204 (sedan ve station 2007-2014, coupé 2011-2015)

    • İlk kez, iki bağımsız araç yüzüne sahip tasarım ve donanım hatları mevcuttu: Radyatör ızgarasının ortasında Mercedes yıldızı bulunan AVANTGARDE özellikle sportif ve dinamikken, klasik Mercedes radyatör ızgarası ve kaputtaki yıldızla ELEGANCE ve CLASSIC duruyordu. daha fazla konfor ve şıklık için
    • Üç gövde çeşidi:
    • Salon (W 204, Ocak 2007)
    • Estate (S 204, sonbahar 2007)
    • Coupé (C 204, 2011)
    • Yeni C-Serisi, 203 model serisine kıyasla tüm boyutlarda genişletildi. Artışlar, özellikle iç konfor açısından faydalı oldu, örneğin ön omuz mesafesi, önceki modele göre 40 milimetre daha büyüktü.
    • Akıllıca tasarlanmış gövde, yüzde 70 yüksek mukavemetli ve ultra yüksek mukavemetli çelik sınıflarından oluşuyordu. 203 model serisi ile karşılaştırıldığında, genişletilmiş deformasyon bölgeleri ve ön yapıda dört bağımsız çarpma düzlemi ile daha da optimize edilmiş kuvvet akışı.
    • 100'den fazla çarpışma testinde geliştirme sırasında pasif güvenlik kontrol edildi
    • Teknik yenilikler
    • Sürüş durumuna bağlı olarak amortisör ayarlı AGILITY CONTROL paketi. 2007 sonbaharından itibaren, isteğe bağlı olarak spor sürüş moduna sahip ADVANCED AGILITY paketi mevcuttur.
    • Eğimler için kalkış yardımı, kritik durumlarda fren sisteminde önleyici basınç oluşumu ve ıslak koşullarda fren disklerinde kuru frenleme gibi ek işlevlere sahip S-Sınıfı teknolojisine dayalı ADAPTIVE BRAKE
    • Opsiyonel ekipman olarak önleyici koruma önlemlerine sahip PRE-SAFE® sistemi, ESP® Elektronik Stabilite Programı ve BAS Fren Yardımı gibi sürüş güvenlik sistemlerine bağlıdır. Sistem, kritik sürüş manevralarını erken bir aşamada tespit edebildi. Yaklaşan bir kaza durumunda, PRE-SAFE® yolcuları ve aracı hazırlamak için ihtiyati tedbirleri etkinleştirebilir.
    • Akıllı Işık Sistemi, C-Serisi'nde ilk kez kullanıma sunuldu. Yüksek yoğunluklu bi-xenon farlar, tipik sürüş ve hava koşullarına uyarlanmış beş farklı ışık işlevini etkinleştirdi: taşra yolu lambası, otoyol modu, gelişmiş sis farı işlevi, aktif ışık işlevi ve viraj ışığı.
    • Yanıp sönen fren lambaları, 50 km / s'den daha hızlı frenleme durumunda araçların arkasından uyarıldı ve arkadan çarpma riskini azalttı
    • Yedi hava yastıklı standart donanım: Sürücü ve ön yolcu için uyarlanabilir hava yastıkları, sürücü için diz hava yastığı, ön koltuk arkalıklarında iki yan hava yastığı, şiddetli bir yan çarpma durumunda A sütunundan C sütununa uzanan iki geniş alanlı pencere hava yastığı . Sürücü, ön yolcu ve arka taraftaki yolcular için standart donanım olarak kemer gerdiriciler ve kemer gücü sınırlayıcılar. NECK PRO koltuk başlıkları, boyun yaralanması riskini azaltmayı başardı.
    • Pazar lansmanında motor seçenekleri: Önceki modellere göre yüzde 13'e kadar daha fazla güce sahip dört ve altı silindirli motorlar aynı zamanda daha düşük yakıt tüketimi sağlar
    • Verimli motorlar, tutarlı hafif yapı ve iyi aerodinamik, 203 model serisine kıyasla tüketimi yüzde 17'ye kadar düşürdü. Önceki modele kıyasla tüm yaşam döngüsü boyunca yüzde 15 daha düşük karbondioksit emisyonu (CO₂).
    • En iyi Mercedes-Benz modellerinden taşınan yeni işletim ve ekran konsepti. Sık kullanılan işlevlere hızlı erişim. Gösterge panelinin üst orta kısmında renkli ekran. Standart donanım olarak takılan çok işlevli direksiyon simidinden gösterge paneline bağlantı.
    • Sindelfingen ve Bremen'deki Mercedes-Benz fabrikalarında üretim ve Eylül 2007'den itibaren, Doğu Londra'da (Güney Afrika) ve Mart 2008'den itibaren Pekin'de (Çin) sağdan direksiyonlu versiyonlar
    • Vision C 220 BlueTEC'de (Şubat 2007) tüketimi optimize edilmiş dört silindirli motorla birlikte dizel motorlar için BlueTEC egzoz gazı arıtma teknolojisi
    • 2007 yazından itibaren altı silindirli C 280, C 350 ve C 320 CDI modelleri için 4MATIC sürekli dört tekerlekten çekiş mevcuttur. Önceki 4MATIC'e göre daha yüksek verimlilik, daha düşük ağırlık ve daha kompakt tasarıma sahip en yeni nesil dört tekerlekten çekiş teknolojisi. C-Serisi, 4MATIC ile ESP® Elektronik Stabilite Programı ve 4ETS çekiş sistemi birleştirdi.
    • C 63 AMG (336 kW / 457 hp, 600 newton metre) 2007 yazında sınıfının en iyisi olarak sunuldu. Yeni geliştirilen ön akslı AMG spor süspansiyon, AMG spor hıza duyarlı hidrolik direksiyon ve yeni 3 aşamalı ESP ®. AMG 6.2 litrelik V8 motoru, AMG C-Serisi yarış otomobilinin motorundan türetilmiştir. Nisan 2008'den itibaren C 63 AMG, resmi DTM Güvenlik Otomobili oldu.
    • S 204 Estate 2007 sonbaharında sunuldu
    • Önceki modele kıyasla daha dik bir kuyruk ucu nedeniyle S 203'e kıyasla alan ve değişkenlikte önemli artış
    • 1.500 litreye kadar yük kapasitesi, 2.82 metreye kadar maksimum kullanılabilir iç uzunluk
    • Standart donanım olarak iki torba kancalı yük bölmesi, yükleri sabitlemek için dört halka ve ağ tutuculara sahip yan saklama bölmeleri. EASY-PACK bagaj kapağı (isteğe bağlı) C-Serisi'nde ilk kez bir düğmeye dokunarak açılıp kapandı.
    • 1.800 kilograma kadar bu araç sınıfındaki en yüksek çekme kapasitesi
    • Seviye kontrolü, herhangi bir yük koşulunda sürüş yüksekliğini sabit tutar (isteğe bağlı)
    • Avrupa NCAP prosedürüne (Aralık 2007) göre çarpışma testlerinde mükemmel sonuçlar için beş yıldız. W 204 model serisi o dönem Euro NCAP organizasyonuna göre en iyi güvenlik standartlarına sahip arabalardan biriydi.
    • Özellikle ekonomik BlueEFFICIENCY varyantları: Çeşitli önlemler ve teknolojiler sayesinde yakıt tüketimi yüzde 12'ye kadar azaltıldı (Mart 2008)
    • 2008 sonbaharında piyasaya sürülen C-Serisi'nde tamamen yeniden tasarlanmış dizel motor üretimi
    • Sprey kılavuzlu direkt benzin enjeksiyonlu C 350 CGI BlueEFFICIENCY (2008 sonu)
    • 204 model serisinin güncellenmiş C-Serisi. Normalden daha kapsamlı yaklaşık 2.000 değiştirilmiş parça içeren revizyon (Ocak 2011).
    • Daha belirgin şekilde süpürülmüş alüminyum kaput
    • LED gündüz farları ile aşağı doğru çekilmiş ön rüzgarlık
    • Yeni tasarlanmış farlar ve arka lambalar
    • Motor yelpazesinin revizyonu ve genişletilmesi
    • Gösterge paneline entegre multimedya ekranlı gösterge paneli
    • Makyajlı C-Serisi için kapsamlı seçenekler
    • Akıllı Işık Sistemi: Değişken ışık dağılımı, dinamik far mesafe kontrolü, Uyarlanabilir Uzun Far Yardımı, aktif viraj ışığı işlevi
    • Aktif Kör Nokta Yardımı
    • Aktif park yardımı
    • Sürüş Yardım Paketi PLUS: DISTRONIC PLUS, Fren Yardımı BAS PLUS, PRE-SAFE® Fren
    • Direkt enjeksiyonlu benzinli motorların yaygın olarak piyasaya sürülmesi
    • 7G-TRONIC iletim (isteğe bağlı)
    • Motor yelpazesinin genişletilmesi
    • C-Serisi Coupé (C 204): Tamamen C-Serisi Sedan platformuna dayanan ilk coupé (Mart 2011)
    • C 63 AMG Black Serisi (380 kW / 517 hp): Üstün performans modeli, yalnızca coupé olarak mevcuttur. Diğer şeylerin yanı sıra, yeni motor kontrol modülü, daha geniş yol, yüksekliği ayarlanabilir coilover süspansiyonu, özel ESP® kontrolü ve mekanik sınırlı kaymalı diferansiyel ile. Yarış pisti kullanımı için isteğe bağlı parça paketi ve aerodinamik paketi (Kasım 2011).
    • Her üç gövde varyantında 204 model serisinde yüksek performanslı bir model olarak C 63 AMG Edition 507 (372 kW / 507 hp) (Şubat 2013)
    • Üretim sayıları: 1.836.349 salon, 429.939 emlak ve 150.829 coupe, toplam 2.417.117 otomobil.


    205 model serisinin Mercedes-Benz C-Serisi (2014'ten beri sedan, uzun dingil mesafeli sedan ve station, 2015'ten beri coupé ve 2016'dan beri cabriolet)

    • Dış ve iç mekan için üç tasarım ve donanım serisi. AVANTGARDE, C-Serisini sportif bir sedan, EXCLUSIVE aktarılan lüks statü ve modern lüks olarak profiller, AMG Line belirgin bir sportif görünüm verir.
    • Beş gövde çeşidi: Sedan (W 205, Ocak 2014), station (S 205, Mayıs 2014), Çin için uzun dingil açıklığı versiyonu (V 205, Ağustos 2014), coupé (C 205, Ağustos 2015) ve cabriolet (A 205, Şubat 2016).
    • Artan boyutlar arkadaki yolculara fayda sağladı ve bagaj bölmesi hacmini artırdı
    • Önceki model serisine göre yüzde 27'ye kadar daha düşük yakıt tüketimine sahip güçlü, verimli benzinli ve dizel motorlar, tümü planlanandan önce Euro 6 emisyon standardıyla uyumludur.
    • Dört silindirli dizel motor ve kompakt elektrik motorlu C 300 BlueTEC HYBRID 150 + 20 kW (204 + 27 hp) üretti ve 3,6 litre (NEDC) dizel tüketimine sahipti.
    • Akıllı gövde yapısıyla teknolojik sıçrama
    • Hafif yapı: Alüminyum hibrit gövde, geleneksel çelik konstrüksiyondan yaklaşık 70 kilogram daha hafiftir. Önceki modelden (sedan) 100 kilograma kadar toplam araç ağırlığı.
    • Daha yüksek sertlik, optimum gürültü ve titreşim özgürlüğüyle mükemmel kullanıma katkıda bulundu
    • Son derece sağlam emniyetli yolcu bölmesi
    • Aktif Kaput ile gelişmiş yaya koruması ve Geçiş Asistanı ve PRE-SAFE Fren ile BAS PLUS etkileşimi
    • Sınıfının en iyisi değere sahip aerodinamik: En düşük fiyatlı BlueEFFICIENCY versiyonunda Cd rakamı = 0,24
    • Bagaj kapağı için eller serbest erişim (isteğe bağlı)
    • Örnek süspansiyon ve sürüş konforuna sahip yeni sportif, çevik şasi
    • Pazar segmentinde bir ilk: İsteğe bağlı olarak sürekli sönümleme ayarlı ön ve arka aksta AIRMATIC havalı süspansiyon. Beş sürüş karakteristiğine sahip DYNAMIC SELECT.
    • Uydu navigasyonu aracılığıyla otomatik hava sirkülasyonlu klima, aktif koku veren AIR-BALANCE paketi, havanın iyonizasyonu ve yüksek performanslı filtreleme
    • Alerji dostu: ECARF Kalite Mührü
    • Bluetooth® özellikli cep telefonlarıyla Audio 20 ses sistemi ile bağlantılı olarak sağlanan İnternet bağlantısı
    • Hotspot işlevi ve LINGUATRONIC sesli kontrol sistemi ile COMAND Online
    • Merkez tüneldeki döner basma düğmesi aracılığıyla yenilikçi dokunmatik yüzey: Parmak hareketi veya el yazısı karakter girişi ile çalışma
    • Head-up display: Önemli bilgiler doğrudan sürücünün görüş alanına yansıtıldı
    • Spor karakterli elektromekanik doğrudan direksiyon
    • Mercedes-Benz Intelligent Drive: E-Serisi ve S-Serisi'nden neredeyse tüm yeni sürüş destek sistemleri ile yüksek güvenlik seviyesi: ATTENTION ASSIST, COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS. Direksiyon Yardımlı ve entegre Dur & Kalk Pilotlu DISTRONIC PLUS, BAS PLUS Fren Asistanı, genişletilmiş Aktif Şerit Tutma Asistanı, Aktif Park Asistanı, 360 derece kamera, Yanlış yol uyarı işlevli Trafik İşareti Asistanı ve Adaptif Uzun Far Asistanı PLUS
    • Hava yastıkları: Sürücü ve ön yolcu için pelvis bölgesini ek olarak maskeleyen yan yastıklar, yeni geliştirilmiş pencere hava yastıkları, arka dıştaki yolcular için yan hava yastıkları (isteğe bağlı), sürücü için diz hava yastığı
    • Yeni, otomatik çocuk yolcu hava yastığı devre dışı bırakmalı ön yolcu koltuğu (isteğe bağlı). Önceki model serisine kıyasla, artık çocuk koltuğunda bir transponder ihtiyacı yoktu.
    • Öne çıkan modeller: Mercedes-AMG C 63 (350 kW / 476 hp, 650 newton metre) ve C 63 S (375 kW / 510 hp, 700 newton metre) (Eylül 2014)
    • S 205 Estate Mayıs 2014'te sunuldu
    • Arka koltuk arkalıkları elektrikli olarak açılır ve bir düğmeye dokunarak otomatik olarak katlanır
    • Elektrikli EASY PACK bagaj kapağı
    • Bir önceki modelden 65 kilograma kadar daha hafif, yüzde 49 alüminyum içeriğiyle segmentteki en hafif gövde
    • Ağustos 2015'te sunulan C 205 Coupé
    • Özellikle sürücü ve ön yolcu için artırılmış alan
    • Otomatik emniyet kemeri uzatmalı ön koltuklar
    • AIRMATIC havalı süspansiyon ile opsiyonel olarak sunulan segmentteki tek araç
    • 205 Cabriolet Şubat 2016'da fırlatıldı
    • Tam otomatik açılır kumaş tavan, 20 saniyede 50 km / saate kadar açılır
    • Elektrikli hava akımı durdurucu ve AIRSCARF kafa alanı ısıtmalı AIRCAP otomatik hava akımı durdurma sistemi (isteğe bağlı)
    • Araç segmentindeki en sessiz cabriolet iç mekan
    • AIRMATIC havalı süspansiyon ile opsiyonel olarak sunulan segmentteki tek araç
    • Yüz gerdirme Haziran 2018'de
    • Dijital gösterge paneli ve daha büyük medya ekranı (her ikisi de isteğe bağlı)
    • Özelleştirilmiş ekran ve bilgi seçeneklerine sahip multimedya sistemi
    • Dokunmatik kontrollü yeni çok fonksiyonlu direksiyon simidi
    • Dijital araç anahtarı, akıllı telefonu anahtara dönüştürür (isteğe bağlı)
    • Hırsızlık önleyici alarm sistemi (isteğe bağlı), park çarpmalarını algılar ve bildirim gönderir
    • İşbirlikçi sürücü desteği ile sürücü destek sistemlerinin güncellenmesi: Aktif Mesafe Yardımı DISTRONIC ve Aktif Direksiyon Yardımı daha da fazla kolaylık sağlar, Aktif Acil Durdurma Yardımı, Aktif Şerit Değiştirme Yardımı
    • ULTRA RANGE Highbeam'li MULTIBEAM LED farlar (isteğe bağlı)
    • Üç aşamalı ayarlanabilir sönümleme özelliklerine ve doğrudan spor direksiyona sahip yeni DYNAMIC BODY CONTROL süspansiyon (isteğe bağlı)
    • Sürekli değişken sönümleme kontrollü AIR BODY CONTROL havalı süspansiyon (isteğe bağlı)
    • Yüksek verimli sportif sürüş keyfi için yeni motorlar ve 48 voltluk elektrik sisteminin tanıtımı. EQ Boost ek olarak 10 kW (14 hp) sağlar.

    Bunların İngilizcesini ekleseniz daha anlaşılır olacak. (veya alıntı linkini belirtebilirsiniz 🙂)

    yüksek ihtimal Google translate den çevrilmiş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    |||Dünyada en zor şey, insanın kendini bilmesidir.|||




  • auto_motive kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Almanya için 30 Mart 2021'deki sipariş, 19 Haziran 2021'de teslimat aşağıdaki motorlarla başlayacak.


    Limuzin:

    • C 220 d (OM 654) 200 hp + 20 hp
    • C 300 d (OM 654) 265 hp + 20 hp
    • C 180 (M 254) 170 hp + 20 hp
    • C 200 (M 254) 204 hp + 20 hp
    • C 200 4MATIC (M 254) 204 hp + 20 hp
    • C 300 (M 254) 258 hp + 20 hp
    • C 300 4MATIC (M 254) 258 hp + 20 hp

    T modeli:

    • C 220 d (OM 654) 200 hp + 20 hp
    • C 300 d (OM 654) 265 hp + 20 hp
    • C 200 (M 254) 204 hp + 20 hp


    Aşağıdaki motor çeşitleri daha sonra gelecek, 20 Temmuz 2021'de sipariş:


    Limuzin:

    • C 200 d (OM 654) 163 hp + 20 hp
    • C 220 d 4MATIC (OM 654) 200 hp + 20 hp
    • C 300 d 4MATIC (OM 654) 265 hp + 20 hp
    • C 300 e (M 254) 204 hp + 129 hp

    T modeli:

    • C 200 d (OM 654) 163 hp + 20 hp
    • C 220 d 4MATIC (OM 654) 200 hp + 20 hp
    • C 180 (M 254) 170 hp + 20 hp


    Eylül 2021'de siparişe çıkacaklar:


    T modeli:

    • C 200 4MATIC (M 254) 204 hp + 20 hp
    • C 300 (M 254) 258 hp + 20 hp
    • C 300 4MATIC (M 254) 258 hp + 20 hp
    • C 300 e (M 254) 204 hp + 129 hp


    Plug-in hibrit dizel ve AMG modeli 2022'ye kadar piyasaya çıkmayacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • T model nedir hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • blacklotus01 B kullanıcısına yanıt

    vagon


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • turkiye sene sonumu gelecek ilk model ?

    _____________________________
    naver say never
  • Motorlar


    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.