Şimdi Ara

2020 model Captur 2 ve başıma gelenler (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
262
Cevap
5
Favori
23.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
242 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Japondan şaşmayacaksın. Ben konudan bunu anladım.

  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    Ne alakası var ? Olduğu yerde göçen arabayı Japon’lar yapmadı mı ? Ortalık inledi. Çözüm olarak arabanın içine köpük sıktılar.


    Her marka, model ve o markaya ait serviste başa gelebilecek olaylar bunlar. Özellikle alım gücü ile müşteriye verilen değerin ters orantılı olduğu, devletin vatandaşını zamanında savunamadığı bizim ülkemizde.


    Konu sahibine geçmiş olsun. Sakin kalmaya çalışıp, avukat ile yola çıkmakta fayda var gibi. Sinirlerinizi yıpratacak ve belki kısa sürmeyecek bir yol. Ancak şu şartlarda kazanan taraf belli gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 27 Eylül 2021; 19:56:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi marka olursa olsun burada muhatap olduğumuz insanlar Türk.. Markanın politikaları burada geçmiyor. Umarım davanız kısa sürede sonuçlanır..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Ne alakası var ? Olduğu yerde göçen arabayı Japon’lar yapmadı mı ? Ortalık inledi. Çözüm olarak arabanın içine köpük sıktılar.


    Her marka, model ve o markaya ait serviste başa gelebilecek olaylar bunlar. Özellikle alım gücü ile müşteriye verilen değerin ters orantılı olduğu, devletin vatandaşını zamanında savunamadığı bizim ülkemizde.


    Konu sahibine geçmiş olsun. Sakin kalmaya çalışıp, avukat ile yola çıkmakta fayda var gibi. Sinirlerinizi yıpratacak ve belki kısa sürmeyecek bir yol. Ancak şu şartlarda kazanan taraf belli gibi.

    Göçük ayrı, arıza ayrı. Elma ile armutu birbirine karıştırma. Göçük dediğin olayda zaten istisna.

  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    Konu araba ve markaların müşterilere bakış açısı. Göçük olayı da öyle istisna denilebilecek sayıdan çok daha fazlasıydı. Boş yere kendini de beni de konu sahibini de yorma.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Duster aracım vardı sıfır 6 bin km de iken enjektör ve klima arızası yaşadım Renault motoru ve servisi tabi Renault servisleri ile yaşadığım sorunlarını ben bilirim o sebeple herhangi bir Renault grubu araç almamaya yeminliyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    Konu markadan bağımsız aslında. Benim dikkat çekmek istediğim nokta müşterinin sadece para veren insan olarak görülmesi. Türk tüketicisi bunu değiştirmek zorunda. Kesinlikle bekledikçe kimse gelip bize hakkımızı iade etmiyor.

  • 17Scorpion kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam. Kesinlikle zor bir süreç olacak. Vekalet verdik. Bakalım ne olacak. Aracın arızası onarıma rağmen özellikle bir kaç kez onarılmasına rağmen sonuç vermedi.


    ve benim seçimlik hakkım olan onarmayı bana dayattılar. Çünkü çekici üzerinde yürümeyen bir araca sahiptim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Geçmiş olsun.

    Vaktiyle sıfır megane 2 aracımızda yakıt aldıktan sonra aynen böyle akli melakelerinde sıkıntılar yaşamıştı. Servise hatta fabrikaya kadar iş uzadı, ardından fransadan ekip gelip inceledi dediler. Sonuç olarak yakıt alırken kartı yuvada bırakıp aldığımız için olmuş.

    Bu arada lafı Volkswagen’e getirmeye çalışmakta nesi. VW ile fransızlar karşılaştırılmaz, çok komik olur. Güneşli havada yıldırım düşme olasılığı ile VW ile yolda kalma olaslılığı bence aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 27 Eylül 2021; 21:45:57 >




  • Antares kullanıcısına yanıt

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Kesinle hangi marka olursa olsun Türkiye’de müşteriye bakış açısı değişiyor. Fransaya 3 kere mail atıp tek nokta dahi cevap alamadım. Bir Fransız müşteri olsam veyahut Alman bu asla böyle olmayacaktı.

  • vetenes kullanıcısına yanıt

    Galiba aynı yemini banada ettirecekler. Araç alma arefesinde Skoda kamiq ile arasında çok gittim geldim. Her hangi bir bayide 1.5 premium bulabilseydim seçimim Skoda olacaktı. Nasip böyleymiş. Yapacak bir şey yok.

  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Lanet Corollayı bu yüzden satamıyorum. Terminatördeki civa adam gibi bir türlü ölmüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Capturlarda yakıt gösterge sorunu ezelden beri var. Eski aracım 2014 1.2 tce capturda 12 lt yakıt harcamama rağmen ibrede depoyu full gösterirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • powerstorm kullanıcısına yanıt
    Sonrasında bu problemi aşabildiniz mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt
    Maalesef alışmıştım :) Çok ümidim yoktu. Yakıt azken doğru giderdi ama yarım depodan sonraki gösterimi sıkıntıydı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi powerstorm -- 27 Eylül 2021; 23:32:10 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Elektronik bir devresi biraz hasar görmüşe benziyor. Arabalardaki otomasyon sistemleri çok önemli vos vos olsa bulur gibime geliyor.
    Bilgisayarda eskiden böyle arızalar olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam arkadaş geçmiş olsun anladığım kadarıyla durumunuz iyi sağlam bir avukatla işe başlayın uzun ama sizin kazanacağınız bir süreç olacaktır. Tabi memlekette paran yoksa her konuda olduğu gibi hakkını da vermezler. Maalesef durumumuz bu oysa biz böyle değildik bizim devletlerimizin dini vardı o da adaletti

  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Geçmiş olsun.

    Vaktiyle sıfır megane 2 aracımızda yakıt aldıktan sonra aynen böyle akli melakelerinde sıkıntılar yaşamıştı. Servise hatta fabrikaya kadar iş uzadı, ardından fransadan ekip gelip inceledi dediler. Sonuç olarak yakıt alırken kartı yuvada bırakıp aldığımız için olmuş.

    Bu arada lafı Volkswagen’e getirmeye çalışmakta nesi. VW ile fransızlar karşılaştırılmaz, çok komik olur. Güneşli havada yıldırım düşme olasılığı ile VW ile yolda kalma olaslılığı bence aynı.

    Maalesef geçen ay 2019 model Audi marka aracımla yolda kaldım. Araç stop etti. Zorla çalıştırıp, tekleye tekleye servise götürdüm. Bujiler arızalanmış, garantim devam etmesine rağmen ücretini ödedim, çünkü lanet olası bujilere çekiçle dalıp kırmıştım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 28 Eylül 2021; 0:27:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamamında biraz ağır olmuş. Kızgınsınız haklısınız da ama sizin araçta bir sıkıntı var...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _boyacı

    Ben ilk önce genel merkeze gidip bi şansımı denemek istiyorum. Sonrasında oradan bi yönlendirme olursa başka servisede giderim. İzmit' teki servise gidiyorum şu an.

    İzmitte kime verdiniz vekaleti? Ben de İzmitte avukatlık yapıyorum. Bir şekilde yardımcı olabilirsem sevinirim. Geçmiş olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.