Şimdi Ara

2020 model Captur 2 ve başıma gelenler (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
262
Cevap
5
Favori
23.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
242 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aynı markanın başka modelini kulanan arkadaşım iki defa yolda kaldı. Acemiliğini asla atamadığı için sağdan sağdan yavaş yavaş gider. Solda filan kalsa mazallah. Servisin söylediği "beyni karışmış"

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Üstadım ver mahkemeye aracın değişimini talep et. Bu süreçte yaşadıklarını bunun psikolojik yönlerinide kat. Bukadar kolaymi diyecem ama malesef . Siz yinede uğraşın aracın değişimi ile ilgili ayıplı mal bu bildiğin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bana nedense eski araçlar daha sağlam, kaliteli ve sorunsuz hissettiriyor. Yeni nesil araçları süslü oyuncaklara benzetiyorum. Yok Apple Car Play, yok şerit takip v.b Arabayı araba yapan tokluk ve kalite hissi yok

    Crossover bilmemne, şimdi B Suv diye saçma bir segment çıkardılar. Clio'nun üstüne iki tane çita atınca Suv oluyor. Eskiden Suv deyince Grand Chorekee'ler falan gelirdi aklıma.


    Geçen gün arkadaşın arabayı yıkamacıya götürdük. Normal yıkama 40 TL adam bizden 60 TL istedi arkadaşta memnuniyetle verdi. Arabası Kia Stonic. Benim C sınıfı HB arabamın yarısı kadar araba. Suv geçiyor bunlar dedi.


    Herşey gibi arabaların da kalitesi düştü..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun.

    Fransızlar tasarım olarak iyi görünse de pandemi döneminden bu yana üretilen Renault ve PSA araçlarında , 0 araçlarda olmaması gereken acayip şeyler görür duyar oldum.

    İlk seri makyajsız Captur 1.5dci var çok şükür 50.000 e dayandı maşallah diyim bakımdan bakıma servise gidiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Geçmiş olsun.

    Vaktiyle sıfır megane 2 aracımızda yakıt aldıktan sonra aynen böyle akli melakelerinde sıkıntılar yaşamıştı. Servise hatta fabrikaya kadar iş uzadı, ardından fransadan ekip gelip inceledi dediler. Sonuç olarak yakıt alırken kartı yuvada bırakıp aldığımız için olmuş.

    Bu arada lafı Volkswagen’e getirmeye çalışmakta nesi. VW ile fransızlar karşılaştırılmaz, çok komik olur. Güneşli havada yıldırım düşme olasılığı ile VW ile yolda kalma olaslılığı bence aynı.

    Çok fan gördüm ama sizin gibisine hiç rastlamadım.kimse elinize su dökemez.tebrikler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 ay önce bende sıfır araç aldım, yaşanan şeyler çok keyifsiz.. Çok geçmiş olsun.

  • powerstorm kullanıcısına yanıt

    Gördüğüm kadarıyla bir kısmında öyle bir problem söz konusu. Onun asıl nedeni yol bilgisayarının sıfırlanmasıymış. Sanırım onunla alakalı iyileştirme söz konusuydu.


    Sabah arabayı çalıştırdım 650 km menzil full depo yakıt gösteriyordu. Ancak yaklaşık 400 kilometre önce yakıt aldım yaklaşık yarım depo yakıtım kalması gerekiyor. Sonrasında iş yerine varında arabayı park edip stop ettim. Tekrar çalıştırdım, bu sefer 400 kilometre menzil ve yarım depo yakıt göstermeye başladı.

  • emregök kullanıcısına yanıt

    Yaklaşık 1.5 - 2 senedir üretilen neredeyse bütün Renault marka araçlarda otomasyon ile alakalı problemler var. Chip krizi Romalı Perihan dönemini yaşarken sahte chip gibi bir haber okumuştum. Galiba Renault firması bu sahte chipleri topladı piyasadan :)

  • turgut reis T kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Dava süreci başladı. Bakalım neler gösterecek bize süreç. Asıl sıkıntı şu an insan ve insana verilen değer. Ne yazık ki hem devlet hem de firmalar insana değer vermiyor. Haklarımız kimsenin umurunda değil.

  • Teklifiniz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

  • Hocam valla siz sabirli davranmissiniz. Donanımsiz sifir arac alacagima donanimli temiz ikinci el araba almak daha iyi geliyor. En azindan sifir alinca surpriz lokal boya veya boyle olaylar ile insan kendini daha kotu hissetmiyor.

    Dava acin. Tum cekici fisleri , konustugunuz kisilerin telefon numaraları ve konusma saatleri , servis kayıtları, size aciklamalar yapan kişiler vs. Elinizde birsuru belge olsun mahkemede. Araci sapasaglam tamir ettirin ve sonra satin. Size yeni araç vermezler. Para iadesi yaparlar. Bu da zarariniza.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ` quaD. -- 28 Eylül 2021; 10:10:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ömer akif Ö kullanıcısına yanıt

    İnsan canı "beyni karışmış" cümlesi kadar basit işte. Bende çok rahat kullanamıyorum aracı. Yüksek hızlara çıkınca aklıma direk ya şimdi araba stop derse sorusu geliyor. Maksimum faydayı geçtim minimum fayda bile şu an söz konusu değil.

  • Exhume10 E kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam. Tüketici mahkemesinden sonra maddi manevi tazminat davasına açacağım. Kesinlikle bu kadar umursamaz olmaları kanıma dokunuyor.

  • Hukuki yollara başvursanız? Ben okurken sinirlendim, başıma gelse yıkardım herhalde bayiyi.

  • Birkaç modelden kastım 307'nin birkaç modeli değil, birkaç model fransız arabası demek istiyorum. DSG kurusu yaşı sorunlu bir şanzıman. Öyle olmasa Avrupa'da 10 yıl garanti vermek zorunda kalmaz, Çin'de de Aisin kullanmaya başlamazdı. Hadi diyelim 7 ileri kuru tip arızalanıyor. O zaman çıksın desin biz bu şanzımanı beceremedik ve araçlarında kullanmasın bu şanzımanı. Her aracına ıslak tip sorunsuz olan şanzımanı kullansın ve eğer ilave masrafı varsa onu da vw karşılasın. O zaman gerçekten görelim "iyi niyet" garantisini.

  • we[AGRA] kullanıcısına yanıt

    İhtiyaçlar değiştikçe yeni segmentler hatta eski haliyle segmentlerin isterleri değişiyor. Dünya değişiyor ve gelişiyor. Buna ayak uyduruyor araba firmaları. Ancak teknolojinin bu kadar yoğun kullanıldığı günümüzde herkes aracında da bu teknolojik yenilikleri görmek istiyor. Bir çok marka bunu sorunsuz bir şekilde neredeyse 30 senedir başarıyor. Kalite algısını en üste çıkarıp işi bomboş bir balon sunmalarını elbette hep birlikte eleştiriyoruz. Eleştirmeliyiz. Kanunen önüne set koymalıyız. Bir Amerikan, Alman müşteriye içi boş balon satamazken Türkiye' de neden bu kadar rahat satabiliyorlar onu konuşmalıyız. Devlet nezdinde değil (iş işten geçti malum) tüketici nezdinde tepki vermeliyiz.

  • Teşekkürler hocam.


    Umarım hiç kimse benim bu yaşadıklarımı yaşamaz. Malum bu devirde ne para kazanmak kolay nede araba almak. Diğer Fransız marka mağdurları da bir hayli dediğiniz gibi. Umarım dava süreçleri kısalır ve insanlar bir an önce haklarına kavuşur.

  • Teşekkürler hocam.


    Sabırdan ziyade bu tür şeyler için kişiliğimi bozmak istemiyorum. Hala arayıp bir şeyler anlatan Renault genel merkez ve diğer servis yetkilileri ile saygı çerçevesinde konuşuyorum. Bu onların ayıbı ve bu ayıbı bir şekilde düzeltecekler. Mağdur edildiğim süre için ise tekrar mahkemeye başvuracağım.


    Aracın onarılması, kusursuz misli ile değişimi, ayıp kadar fiyat indirimi ve aracın iade haklarını kanun tüketiciye seçimlik hak olarak sunuyor. Bunu satıcı veya mahkeme heyeti belirlemiyor. Zaten dava dilekçesinde de açık açık belirtiyorsunuz talebinizi.


    Bu enflasyonist ortamda para iadesi en son istediğim şey. 300 liraya aldığım araba 4 ay sonra 380 lira oldu.

  • torkema61 kullanıcısına yanıt

    Hukuki süreç başladı hocam. Zaten siz aramazsanız kimse size hakkınızı iade etmiyor. Devlet firmaları koruyor. Ben davayı kazansam bile firma sadece arabamı değiştirmekle kalacak. Ne bir ceza alacak nede başka bir caydırıcı durum olacak. Böylece tekrar mağdur etme hakkı doğacak.

  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Benim de en çok zoruma giden şey bu. 3 kez bu tarz sorunla karşılaştım, ikisinde değişim, birinde iade aldım THH sonucunda. İade aldığım ürünün fiyatı 2.5 katına çıkmıştı param iade edildiğinde. Böyle durumlarda tazminat hakkı olsa diyorum da dava açıp eli boş dönen referanslarla karşılaştım. Bu sebepten dolayı vazgeçtim. Müşterinin eli kolu hep bağlı.

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.