Şimdi Ara

2020 model Captur 2 ve başıma gelenler (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
262
Cevap
5
Favori
23.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
242 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun, umarım kısa sürede (her nasıl çözülecekse) çözüme kavuşursunuz. Bir ömür biriktirdiğimiz paralarla aldığımız araçlar bunlar, haliyle sorunsuzluk, sorun olduğunda da sonuna kadar çözüm beklemek en doğal hakkımız ama bu ülkede insan canına bile değer verilmezken, haklarımıza mı değer verilecek?


    Bilmem kaç yıl garantili diye gittim en iyisinden Tefal tencere-tava seti aldım, kapak kulbu ilk ay bozuldu, servise götürdüm ve söylenilen cümle şu "Kapak ve kulp garantiye girmiyor".

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marco van Basten.

    bayiye satmayı teklif ettinizmi aracı

    Bayiye satmak benim için çözüm olmayacak. Satsam yenisini veya muadil bir aracı almam için en az 50 70 bin lira eklemem gerekecek. Zaten bu arabayı alırken borçlandım. Tekrar o topa giremem.

  • çok geçmiş olsun.


    maalesef her yeni içten yanmalı motor bu tarz bir sürü bilinemeyen,hemen çözülemeyen arıza demek.


    çift kavramalı şanzıman sistemlerinde de bu tarz yolda bırakan arızalar olabiliyor.çokça okuyoruz,görüyoruz.


    edc Allahtan biraz daha eski sistem. arızaları parçaları vs daha çok biliniyor ustalar ve yetkili servisler tarafından.


    yeni motor olduğu için bu motorlara ustalar alışacak,bu motorun arızaları zamanla tespit edilecek ve yine zamanla bu motor hakkında bir sürü bilgi/arıza ve çözümleri toplanacak/oluşacak.


    bunları yazarken yaşadıklarınız için üzülüyorum. ancak eski bir yetkili servis çalışanı (mekanik tekniker) olarak yeni motorlu ya da yeni şanzımanlı dünyanın en iyi markası bile olsa şahsen satın almam/almazdım. kendini ispatlamış,piyasanın bildiği,yedek parçalarının-ustalarının bol olduğu motor-şanzıman kombinasyonlarına yönelirdim.


    dediğim gibi üzgünüm. çok geçmiş olsun. aracınızı kullanamıyorsanız bence en mantıklısı satmak olabilir.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: _boyacı

    Teşekkürler hocam. Bakalım haklı oluşumuzu mahkemede tasdik edecek mi.


    Dediğiniz gibi yetkili servisler yağ değiştir filtre değiştir mevzularına odaklanmış. Bunu da piyasada eli anahtar tutabilen herkes yapar. Nitelikli insan çalıştıramıyorlar. Nitelikli insan bulamıyorlar.

    nitelikli eleman demek maaş demek,sosyal haklar demek. şuan yetkili servis başlangıç maaşları asgari ücret ve bir tık üstü rakamlardır maalesef.


    çok düşük rakamlara işçi,teknisyen,tekniker/usta çalıştırılmaktadır. bu da kalifiye elemanın zor bulunduğu bir ortam demek.


    çoğu servis; elemanlarını fabrikaya eğitime göndermek istemez.iş gücü kaybetmek istemez ve eğitim ücretlerini karşılamak istemez.

    max iş min işçi mantalitesi vardır çoğunda.özel sektör saçmalıkları. ama otomobil/araç tamir işleri o kadar basit değil maalesef.can taşıyor bakımı/tamiri yapılan araçlar.


    bende mekanikerlik yaptım yıllrca baktım ki olacak gibi değil bıraktım mesleğimi.servisler yukarıda anlattığım gibi davrandıkları sürece maalesef nitelikli,bilinçli insanlar düşük şartlara çalışmak istemiyor haliyle.

    çalışanlar da mecburen ve isteksiz çalışıyor,karın tokluğuna.


    elbette bunlar son tüketicinin,araç sahiplerinin sorunları değil.son tüketici hizmet bekler,kalite bekler. ancak maalesef bu süreçler birbirine görünmez iplerle bağlı. ve özellikle servisler-markalar bu durumların farkındalar.çözüm üretmiyor ya da üretilmiyor. öyle ya da böyle sıfır araçlar satılıyor ve bunların bakıma ihtiyaçları var.buradan yürüyor hepsi.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Kendi basima gelmis kadar uzuldum. Renault bile yaygin servis agi ile bu durumu cozemiyorsa birakip gitsin.

    Dava ederseniz aracin degisimini sağlarsınız ama en iyi ihtimalle 3 sene surer. Bunu bildikleri icin zaten isi yokusa suruyorlar.

    Bu markaya bakmıyor ki , sanayi de gördüğünüz insanlar çalışıyor servisler de , Mercedes ile yasasaniz onlarda bu şekilde davranır hepsi aynı kısaca ..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avukata vekalet ver, ihtarname yolla, şimdi onlar düşünsün.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: şubart kedisi

    Hocam dsg sorunsalı tüm dünyaca meşhur. Çinde birçok vw grubu araç aisin şanzıman kullanmaya başladı. Çinliler bizim buradaki bazı arkadaşlar gibi fanatik değil. Hele tok kapı sesi, içerde elleyince yumuşak malzemeyle kanacak değil. Bizim ülkemizde garip bir iphone ve vw hastalığı var. Araba alacağım, fransız alma diyor niye diye soruyorum 307 çok sorunluymuş mesela. Birkaç model yüzünden tüm fransız arabaları kötülenebiliyor ama dsg gibi küresel sorunu olan arabayı savunmak için bizim millet çift kavrama kullanmayı bilmiyor diyorlar ya da dsg trafiği yokuşu sevmez vs gibi bahaneler uyduruyorlar.DSG sorunlu bir şanzıman. Çin dümdüz ve bize göre trafik daha az ama orada da bozuluyor. Yine TDI verimsiz motor. Şuan 2008 ile aynı yolda tam 1 lt daha az yakıyorum. Tam otomatik ve SUV olmasına rağmen.

    Yani kısacası hocam başınıza gelen olay tabi ki hoş değil. Ancak bunu tüm fransız arabalarına genelleyen bunu yaparken de dsg gibi sorunlu bir aracı öven zihniyete karşıyım.

    Birkaç 307 modeli sorunlu diyorsun , sonrada tüm DSG Ler sorunlu diyorsun , bir kere DSG nin bir sürü çeşidi var ve sorun yaşayanlar 7 ileri kuru olanlar ayrıca bu sorun çeşitli revizelerle şuan da eskisi gibi yaşanmıyor .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EFAE9B29C -- 27 Eylül 2021; 16:46:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sonuç ne sonuç ?
    Verdin mi mahkemeye ? Yok
    Dava açtın mı ? Yok
    Yanlarına kaldı mı ? He
    Paranla rezil oldun mu ? He

    Forum köşelerinde ağlamak yerine 3-5 kişi çıkıp hakkını arasa bayiler de servisler de adam olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şubart kedisi kullanıcısına yanıt

    Olan bir problemi savunmak evet yanlış. Ama firmanın aldığı aksiyon önemli. DSG arızası yaşandı diye "Yok hayır öyle bir şey yok arızalı değil bu şanzıman" demek yerine, "Evet hata bizim gelin değiştirelim garantin yoksa bile az bir masrafla konuyu çözelim" diyordu VW. Bu konuyu açarken Renault kötüdür veya Fransız arabaları kötü gibi bir sonuca bağlamak değil amacım. Şu an benim başıma gelen tam olarak biz sizin arabanızı onardık gerisi bizi ilgilendirmez şeklinde. Ben yolun ortasında kalıp ölebilirdim eğer yüksek hızlarda olsam. Tüm bunları görmezden gelip, yine yolda kalırsanız Renault diyalogu arayabilirsiniz her zaman yanınızdayız yanıtı alıyorum.


    Bu olay artık boyut değiştirdi. Adamlar müşteri ile dalga geçiyor. Geçtim parasını pulunu insanların canı ile dalga geçiyorlar.

  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam. Benimde temennim en kısa sürede sonuca varmak.

  • Teşekkürler iyi dilekleriniz için. Ancak ben bu arabayı satarsam benden alan vatandaş bu süreci yaşayacak. Ben sorunlu bir araç satmak istemem.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4020D9D24

    Sonuç ne sonuç ?
    Verdin mi mahkemeye ? Yok
    Dava açtın mı ? Yok
    Yanlarına kaldı mı ? He
    Paranla rezil oldun mu ? He

    Forum köşelerinde ağlamak yerine 3-5 kişi çıkıp hakkını arasa bayiler de servisler de adam olur

    olmuyolarki yüzlerce dava açan servisin önüne pankartla park eden yüzlerce örnek okuduk. davalarda çok saçma. şimdi bu adam dava edecek 2 sene sürecek bu sırada km yükselicek dava sonuçlanacak kullanım bedeli arac sahibinden kesilecek. hadi onada razıyız. ne oldu bu arkadaşın işi çözüldü bu araç 1 senede 1000 tane satıldı en az yüzde 10 bu sorunu yaşayacak. mahkeme emsal karar olan aynı dava süreç için ilk celsede kesin karar vermeli veriyor mu hayır. peki ticaret bakanlığı müşteriyi mağdur eden bu firmaya ayrıca ceza kesiyor mu hayır... bu durumda maalesef uğraşmaya devam edilecek.





  • Rindaman kullanıcısına yanıt

    İhtarname çektik. Ancak inanın umurlarında olmadı. Dava süreci başladı. Hakkımızda hayırlısı.

  • Dava yoluna elbette gidildi. Ancak dava ve dava süreci böyle firmaları cesaretlendiriyor. Hiç bir şekilde inisiyatif alıp iş çözmüyorlar. Gitsin dava etsin nasıl olsa 3-5 sene sürüyor diyorlar.

  • Olay tamamen bahtsızlık.

    1.3tce ler mercedesin ürettiği motor. Muhtemelen şamandırasına kadar mercedes ürettirdi. Ürettirdi diyorum. Renault diye aldığınız aracın sadece kaportası ve iç trimi renault tarafından üretilir. Mekanik parçaları oem üreticiler tarafından üretilir..


    Ben zannetmiyorum firma bu arızanın arkasında durmasın.

    Kaldı ki araç servisde 24 saati aşan bir süre kaldığı zaman kasko tarafından 15 gün ikame araç alabilirdiniz.

    Ve aracınızda şamandıranın yanlış göstermesi arızası vardı, parça gelene kadar depoyu fulleyip, 500 km de bir tekrar fulleyebiliriniz? Kapıda yatırıp araç kiralamak neden?

  • fth F kullanıcısına yanıt

    Kısa mesafe işlerimi görüyorum zaten. Uzun seyehatlerime çıkamıyorum. 2500 kilometrede yolun ortasında bırakan araba daha neler yapmaz diye düşünerek. Belki evham yapıyorum ama ne yazık ki durum böyle. Bir kere sütten dilimiz yandı.

  • Valla şasırdım demek adamına denk gelmek lazım. benim aracın garantisi yokken bile garantiden bi ton işlem yaptılar 2016 megane sizin araç daha yeni yokusa sürüyorar. hangi servise gittiniz. ben kartalda bayrak otoya gidiyorum orda mustafa var adam cok ilgili çözüyor herseyi

  • potur kullanıcısına yanıt

    Ben ilk önce genel merkeze gidip bi şansımı denemek istiyorum. Sonrasında oradan bi yönlendirme olursa başka servisede giderim. İzmit' teki servise gidiyorum şu an.

  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Hocam , 2020-2021 Renault larda yazılım problemi olduğunu düşünüyorum.

    Bizim şirkette de 2021 megane lar var , sürekli arıza ışığı yakıyor, servisten randevu alıyoruz kendiliğinden sönüyor.

    "Ad Blue enjeksiyon kontrol et"

    "Egzoz emisyon kontrol et"

    "Motorun kapanmasına bilmem kaç km kaldı "

    "Yağ seviyesi azaldı " vs vs sürekli arıza ışığı yanıp yanıp kendiliğinden sönüyor. Birgun gerçekten arıza olacak onemsemeyecegiz valla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neilblack kullanıcısına yanıt

    Kardeşimin aracı da clio5. Daha bir sene olmadan komple klima sistemi değişti. 3-4 ay start stop beyni bekledi.



    Olabilir. Olmaz demiyorum. Mekanik sonuçta kul yapısı. Ama sorunu da çözsünler bi zahmet. Abuk subuk biz aracı yaptık siz yol gidin düzelir demesin.


    Eninde sonunda bilmem kaç tane parça değiştikten sonra muhtemelen sorun çözülecek. Ama olan bu süre zarfında benim sinirime olacak.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.