< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 11 Nisan 2023; 20:50:56 > |
2019+ KIA Ceed Xceed Ana Konu
-
-
Direksiyon böyle olursa alıp benimkine takmaya çalışırım -
Hyundai ve Kia bu aralar çok iyi gidiyor, fakat yeni i30 tam bir fiyasko, hayal kırıklığı oldu bende. İnşallah kardeşi Rio gibi güzel bir tasarım ve Cerato gibi güzel bir fiyat politikası ile satışa sunulur. Bekleyelim görelim -
2013 model var. Şu buz gibi kış ayında aracın içinden 1 tane tık gelmiyor. Arka kapı üstlerine kadar yumuşak plastik kullanmışlar. Donanımı yağdırmışlar. Konforu 45 yanakla en iyi şekilde sunmuşlar. 2017 si gelsin onuda alırız.. -
Muhteşem görünüyor. Artık çirkin araba kalmadı. -
i30dan daha iyi geleceği kesin -
Kia çok iyi gidiyor tebrik etmek gerek. O direksiyon hakketen arabayi alma sebebi ya
Sanirim audiden oraya bi tasarımcı mi ne geçmiş diyorlardı tam bilgim yok ondan 2010 dan sonra göze hitap etmeye başladı. -
Optima 1.7 crdi değilde 1.6 ile gelseydi süper olurdu gerçekten. Şu an satılmiyor. 2 elleri var ama onlarda tam canavar harika -
Kia ceed ile her zaman farklı bir hava veriyor cidden. C sınıfında iyi bir yere sahip. Buda güzel olacaktır eminim. -
Kia Ceed gördükçe, bu arabanın üretimi için Türkiyede yer aradıkları, bazı basiretsizler yüzünden de fabrikayı başka yere kurdukları geliyor aklıma.
Bu kamuflajlı resim, Türkiyede çekilecekti şimdi.... -
Efsane ceed. Her kasası ayrı güzel,esnek,konforlu,seri -
Valla C sütünu şeklinden i30 gibi kötüye gitmiş gibi göründü bana. İç yukarıdaki gibi olursa şahane olur. Herşeyden önemlisi otomatik şanzıman yakıt tüketimi dengesini artık makul düzeye çekmesi lazım kianın. Bi de 100 kg kadar hafifleme şart. -
arkadaki minubüsün plakası nekadar güzelmiş...
pırrrr 381 -
Yeni Rio güzel olduğuna göre bu da güzeldir diye düşünüyorum. Crdi candır, otomatikle işim olmaz manuelini ilk alanlardan olabilirim gelince. Gerçi 308 ile de aram iyi ama ceedin yeri de bi başka. -
Şu sıralar kore markalarına sempatim arttı.
136hp crdi motor, 7 ileri çift kavrama, 5 yıl garanti, falan çok cezbediyor. -
Render çizimler, Autoweek dergisinden...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 26 Kasım 2017; 18:6:30 >
-
Alfa ile i30 melezi gibi geldi gözüme. -
Arka tarafı bir önceki i30a benziyor,bence güzel detay olmuş.Ön taraf kianın yeni yüzü ama farlar biraz focusu andırıyor sanki :) Amcaoğlu yeni i30dan yakışıklı olduğu kesin. -
quote:
Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire
Arka tarafı bir önceki i30a benziyor,bence güzel detay olmuş.Ön taraf kianın yeni yüzü ama farlar biraz focusu andırıyor sanki :) Amcaoğlu yeni i30dan yakışıklı olduğu kesin.
Photoshoplarken tavan çizgisi, c sütunu ve stopları eski i30dan alıp editlemişler. Arkadan pek başarılı render değil ama önden kamuflaj altundaki detaylara bya benzetmişler. Farlar ve ızgara umarım böyle ince ve keskin gelir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 26 Kasım 2017; 23:10:59 > -
quote:
Orijinalden alıntı: turkeril
quote:
Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire
Arka tarafı bir önceki i30a benziyor,bence güzel detay olmuş.Ön taraf kianın yeni yüzü ama farlar biraz focusu andırıyor sanki :) Amcaoğlu yeni i30dan yakışıklı olduğu kesin.
Photoshoplarken tavan çizgisi, c sütunu ve stopları eski i30dan alıp editlemişler. Arkadan pek başarılı render değil ama önden kamuflaj altundaki detaylara bya benzetmişler. Farlar ve ızgara umarım böyle ince ve keskin gelir.
Bu tasarım gelirse ben alırım şahsen.Hatta iç görseller vardı çok iyi duruyordu.
Kia Ceed gördükçe, bu arabanın üretimi için Türkiyede yer aradıkları, bazı basiretsizler yüzünden de fabrikayı başka yere kurdukları geliyor aklıma.
Bu kamuflajlı resim, Türkiyede çekilecekti şimdi.... |
2013 model var. Şu buz gibi kış ayında aracın içinden 1 tane tık gelmiyor. Arka kapı üstlerine kadar yumuşak plastik kullanmışlar. Donanımı yağdırmışlar. Konforu 45 yanakla en iyi şekilde sunmuşlar. 2017 si gelsin onuda alırız..
|
Efsane kasa İnşallah fikrim değişir.
|
Aracı yılbaşı haftasında aldım ve 5(6) aylık kullanım tecrübelerim ışığında bu incelemeyi yapıyorum,
Araçtan genel olarak memnumum, iç mekan kalitesi hakkında söylecek çok şey var.Kullanılan malzemeler gayet iyi fiyatına göre, elinizin temas ettiği veya kullandığınız yerler hoş bir deriden yapılmış.Konsoldaki tuşların dokunma / basma hissi çok kaliteli hissteriyor.Kol dayamamız biraz geride kalıyor bu biraz kişiden kişiye göre değişir ama beni "fazla" rahatsız "etmedi".Ön tarafın yaşam alanı ne dar ne geniş C sınıfı hatcback için normal düzeyde.Arka yaşam alanını fazla kullanmadım detaylı bilgi verememem fakat darlayacı bir yaşam alanı yok onu rahatlıkla söyleyebilirim ek olarak kol dayama mevcut.Koltuklar kumaş çok rahat değiller fakat bir rahatsızlık yaşatacak sorun göremedim gönül isterdi bir tık daha rahat olsalardı.Oturuş pozisyonu civic hb den kötü ama ortalama beni üzmedi beklentisi farklı olanı bilemem.Ses sistemi olarak değişik bir hopörlör yerleştirmesi var otopark.com kia xceed incelemesini seyrederseniz aynısı hatta aynı kalite diyebilirim bu fiyattaki otomobil için güzel ben başarılı buldum ve hiç bir sıkıntısını çekmedim tizler basslar iyi.Yol ve rüzgar sesi hakkında konuşacak olursak araç 110 120 "civarlarında" ses almaya başlıyor.Yalıtım güzel motor sesi gelmiyor neredeyse hatta bazen stop etti sanıyorum .Farları bir tık zayıf geldi.Jantları mükemmel.Yol bilgisayar ekranı keşke daha detaylı olsaydı diyorum bazen klasik bilgileri gösteriyor. Biraz motor yol tutuşu yakıt işlerine gelirsek Motoru hyundai kia larda gördüğümüz eski nesil 1.4 atmosferik motor.Bileniniz bilir ki biraz sıknıtılı motor verim anlamında ha eksikliğini yaşadın mı diye soracaksanız hayır ah keşke 1.4 turbo veya 1.6 dizel olanını alsaydım dediğim durum pek olmadı ışıklarda kalkış haricinde bazen . 1.6 dizel 2017 hrv den geçince biraz güçsüz geldi araç ha bu tamamilen beklentilere göre değişir orası ayrı konu araç sıkıntısız ilerliyor.Yakıt konusunda uçuk kaçık rakamlar görmedim açıkcası zaten yakıt ile ilgili sorunum yok o yüzden LPG ihtiyacım da olmadı fakat motor lpg uyumlu ve aracı alırken taktırabiliyordunuz en son, güncel durumu bilmiyorum.Trafikte 8-9 arası gidip geliyorum.Uzun yolda performanslı kullanıyorum tekirdağ istanbul arasında eski yol vardır silivri üzerinden bilen bilir dümdüz yoldur bu yolun yarısında 50km civarı yakıt saklamayı planladım ve 5,1 e düşürebildim dahada maksimum 5 e inerdi belki dayanamadım bastım.Tempolu kullanımda(140civarı) 6,2 6,5 civarılarına yerleşiyor.Aracın yol tutuşu ortalamanın üstünde diyebilirim 1.4turbosu eğlencelidir mutlaka .Hızlanmadan yukarıda bahsettim özet geçiyim fabrika verisi 12.6 ama yüksek devirde güzel yürüyor.Debriyaja çok geç alıştım bilmiyorum sebebini çok değişik geldi sanırım oda motor gücünden kaynaklı ilk kez 1.4 100 bg araba aldığım için olabilir ama şuan bir sorunum yok.Hız sabitlemesi çok basit çalışıyor gayet başarılı. Özet:Bu fiyat bandından bu araçtan iyisi galiba yok varsa ihtiyaçlar şeklinde olabilir.Araç tam bir şehir arabası, konforlu ,eğlenceli. Yaşam alanı yeterli seviyede. Araçta LPG uyumu var fakat kullanmıyorum detaylara hakim değilim.Motor performanslı değil beklentinize göre değişir.Uzun yolda üzmez. Kafanıza takılan veya merak ettiğiniz yerleri sorabilirsiniz. |
Şu sıralar kore markalarına sempatim arttı.
136hp crdi motor, 7 ileri çift kavrama, 5 yıl garanti, falan çok cezbediyor. |
6 ay önce bayiden 0 1.5 160 bg Xceed alarak Kia serüvenime devam ediyorum. Yaklaşık 7 sene dizel Kia Ceed C.plus kullanan biri olarak sanırım objektif bir karşılaştırma yapabilirim: + 1.5 160 bg motor kesinlikle performans olarak çok başarılı. Normal modda oldukça konforlu bir kullanım sunarken sport moduna aldığınızda sürüş dinamikleri değişiyor ve çok daha atik ve gücü yola daha hızlı aktarabilen bir forma dönüşüyor. 1.6 136 bg ile kıyasladığınızda özellikle sport modda ciddi fark yaratıyor, hızınızın nasıl 100'den 180'e fırladığını anlamıyorsunuz. + Yalıtım genel olarak 1.6 dizel Ceed'den daha başarılı. Özellikle turbo benzinli motor sesi neredeyse hiç yok, yol sesi konusunda da gayet başarılı. Sadece rüzgar sesi hususunda biraz daha iyi olabilirdi ama yine Ceed'den güzel. + Malzeme kalitesi, kokpitin ergonomisi, dijital ekran çözünürlüğü çok başarılı. + Süspansiyonlar oldukça konforlu. Herhangi bir tümsekten geçerken çok güzel sönümleme yapıyor. Birkaç defa hızlı girdiğim tümsek ve çukur olmuştu, şaşırtacak derecede neredeyse hissetirmeden geçtim. Bu süspansiyon özelliklerine ve yerden biraz yüksek oluşuna rağmen yol tutuşu da gayet başarılı. En az Ceed kadar yere yapışıyor diyebilirim. + Bende ki 1.5 benzinli, mild hybrit değil. Yaklaşık 6 ay ve 9000 km sadece şehir içi kullanım ile yakıt ortalamam 6,4. Ama şunu da söyleyeyim sakin kullanmaya özen gösteriyoruz :) Birkaç defa arabanın limitlerini görebilmek için adına sport modda yapıştırdığım da oldu tabi. Agresif kullanımda da en fazla 7,5-8 yakar diye düşünüyorum. Yakıt tüketimi anlamında da oldukça başarılı diyebilirim. Bazı eleştirilerim: - 4 koltuk ısıtman, 2 koltuk soğutman, direksiyon ısıtman var ama kör nokta uyarın yok, ön park sensörün yok, şerit takip sistemin yok :/ - Ceed ile kıyasladığımda arka koltuk diz mesafesi daha dar ve tavan biraz basık. Bagajı ise Ceed'e göre daha geniş. Ben daha ferah bir arka mekan daha dar bir bagaj tercih ederdim, 2 çocuklu bir aile için bu konuda tam tatmin olamadım. Alırken o kadar gözüme batmamıştı ama Ceed'de ki arka koltuk konfor ve ferahlığı daha iyi. |
Benzer içerikler
- kia sportage benzinli yakıt tüketimi yorumları
- kia niro hybrid yorum
- kia nasıl bir araba
- kia picanto yorumları
- kia ceed station wagon yorumlar
- yeni sportage 2025
- yeni ev6
- kia 2024 fiyat listesi
- kia ev3 fiyat
- 2024 kia sorento
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X