Şimdi Ara

2018 Subaru XV (Ana Konu + Fiyat Listesi) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
175
Cevap
6
Favori
24.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Pazarda bir eksikliği farkedince acaba şöyle bir illüzyon mu oluşuyor, "ben Xv'ye 1.5 dizel motor gelse satışlarının artacağının farkındayım da koskoca Subaru avrupa operasyonu farkında değil mi?"

    Bir kere şunu göz ardı etmemek lazım, bu araçlar herşeyen önce boxer motor tasarımına göre yapılıyor. Sen bu arabaya ufak bir motor ortaklığı yapıp sıralı 4 silindirli herhangi bir dizel motoru uygulayamazsın, çekiş sistemi ile bile tamamen uyumsuz, bu yüzden onu geçtik. Subaru ancak sıfırdan küçük hacim boxer dizel geliştirecek, buna göre parça üretimi sağlanacak, çeşitli ortaklıklar yapılacak, eğitimler verilecek, zaten bir sürü avrupalı markanın Suv'si tarafından domine edilmiş avrupa pazarında böyle masraflı bir rulet oynayacaklar? Bunlar yıllar önce göz önüne alınıp daha sonra kayda değer bir getirisi olmayacağı için reddedilmiş fikirlerdir büyük ihtimalle.

    4 çekere gelince, bütün Xv modelleri, 2.0 benzinli versiyonundan dizel modele, hybride kadar hepsi 4 çekere baştan uyumlu tasarlanmış olabilir. 1.6lt versiyon için 4 çekeri iptal etmek başka direksiyon kutusu gibi bir çok detayı daha değiştirmek anlamına gelebilir, eski İmpreza'da 2 çeker model vardı, bir süre sattılar ama sonra iptal edildi artık 2 çeker yok. Ayrıca Subaru şunu söylüyor, ben gerçek crossover satıyorum. Yani sadece kreşe çocuk götürmek için azıcık yerden yüksek araba satmıyorum, istersen onu da yapabilirsin ama bu arabanın asıl olayı çok yönlülüğü diyor. Motor 1.6 diye arabanın yeteneklerinden taviz vermiyorlar. Fakat eğer sen benim için önemli olan yakıt tüketimi ve çekiş gücü diyorsan avrupalı ve doğal olarak avrupa pazarına daha entegre kaşkay gibi 3008 gibi araçlar var, hatta 3008 tam Xv'nin zıttı bir alet örneğin, Peugeot sitesinde giriyorsun, Suv diyorlar arabaya ama 4 çekeri yok, hiçbir modelde. Peformans lastikleri ile falan geliyor araba. Sadece stil, dizayn kaygıları ile satılan araçlar bunlar, kötü bir durum değil bu arabanın olayı böyle, avrupa pazarında da bu tutuyor. Subaru ise kimsenin umrunda olmayacak olsa bile X-mode arazi modu entegre ediyor arabaya, çekiş sistemini biraz daha geliştiriyor, m+s lastiklerle geliyor. Fakat altyapı mühendislik falan sağlam olduğu için, yolda güya asfalt odaklı 3008'lerden daha keskin, daha iyi de yol tutuyor aynı zamanda.

    Birde şu var, Subaru avrupada çok pahalı. Türkiyede fiyatları hiç fena değil, ingilterede falan muadil avrupalı bir Suv'den 4-5bin pound fazlaları var, motor yelpazesi çok dar, yüksek kârlılıkla çalışıyorlar. Bu yüzden ne olursa olsun çok yayılmaları mümkün değil, Levorg kaç yıldır satışta ne kadar satabildi? Arabanın 28bin pound fiyatı vardı ilk İngiltereye girdiğinde, Golf R parası. Kuzey amerikada satış rekorları kırıyorlar zaten, avrupada operasyon olarak bulunsalar yeterli, neticede büyük markalar gibi üretim potansiyelleri de yok.




  • Herkes Alplerde oturuyor.

    4 çeker şart!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pprodigyy

    Herkes Alplerde oturuyor.

    4 çeker şart!

    En başından beri soyluyoruz XVnin muateri kitlesi belli ve farkli.

    XV musterisi kitlesi yilda en az 1-2 kez kıs tatili yapar (kayak, snowboard vs) . Oyle yaz lastikli arabayla günubirlik Uludaga cıkmaya calısmaz. Böyle gelip gecici heves ve maceralarla işi yoktur. Cunku ne istedigini bilir, ihtiyaclarinin farkindadir ve bu istek ve ihtiyaclarinin nasil karsilanacagini da bilir.



    XV sahipleri, guvenligi, guvenli bir surusu herseyin üatunde tutar. Ailesiyle birlikte seyahat edecegi aracta önce guvenlik arar.



    XV sahibi bir kişi, tamamen veya ara sıra eşinin de kullanacağı araca aonuna ladar guvenmek ister. Isterki gozüm hic arkada kalmasin. Varsın yavaş gitsin ama degisen hava ve yol sartlarinda eşim zorluklarla daha kolay mucadele edebilsin.



    Sizler (XVyi salt motor gucunden dolayi araba yerine koymayanlar), kabup etsenizde etmesenizde XV müsteri kitlesi budur ve boyledir.



    Kiskanmayiniz, herkes aynı dusuncede ve kisilikte olacak diye bir kural yok.

    He "ben neden boyle degilim" diye kendinize soruyorsaniz da bu sizin elinizde olan birsey. Degisebilirsiniz.

    7nizde neyseniz 70inde de o olacaksiniz diye bir kanun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pprodigyy kullanıcısına yanıt
    4 ceker bir arac her zaman daha guvenlidir. Zorlu yol sartlarinda daha guvenli sekilde yol alabilirsiniz.



    Ben yil icin yaz kis demeden kamp yapmayi seviyorum. Yayla yayla gezmeyi, kesfetmeyi seviyorum. Onceki hafta kamp yaptim mesela. Alplerde yasamaya gerek yok, altinda 4*4 bir aracin olmasi guzel bir sey. Kis sporlarini da seviyorsan xv gayet iyi bir secim oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SencerKorkusuz

    Aracın performansı konusunda eleştiriler haklı corolla benzinli 132 bg CVT kullanıyrm 0-100ü 11.1 saniye. iş için il dışında Megana 1.5 dci EDC kiraladm 0-100ü 12.3 olmasına rağmen ara hızlanmaları yüksek torku sayesinde çok iyi sollamalarda daha çok güven veriyor corollaya göre.. şu japonları anlamak güç koy şu XVye levorg taki 1.6 dit 170 bg 250 tork motoru madem 1 milyar $ yatırımla yeni platform üzerine yeni kasa araç yaptın üstelik eyesight ile yarı otonom sürüşü de sundun.. yok koymazlar niye koyulmadığını da demezler.. Forester için yabancı forumlarda bekleniyor ama 1.6 dit bakalm göreceğiz koyarlar mı.. Ben onu bekliyorum şimdi inşallah yine hayal kırıklığına uğratmazlar

    Hocam gerçekten sizin gibi yorumu objektif olan arkadaşlara forumda maalesef çok rastlamiyoruz, aracın aksak kısmını çoğu arkadaşlar da görüyor ama maalesef evet bu kısmı sorunlu diyemiyor...



    konu hep farklı tarafa çekilmek isteniyor....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • transverse T kullanıcısına yanıt
    Hocam defalarca tekrar ettim yine söylüyorum bu forumu okuma amacım tamamen araca merakimdan kaynaklı, ama Allah aşkına bu araca o motor olmuş mu, subaru şu araca 1.6 turbosunu koysa zaten herkes burda sayfalarca araçtan bahsederdi ama olmamış işte yapacak bişey yok, şu zamanda kim güçlü bi araba istemez ki? zaten bir nevi forum sinek avliyordu, ben burda en azından benim için dezavantaj olan motorundan bahsettim bak foruma can gelmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    kusura bakmayın ama size yuh demekten başka seçeneğim yok hem beni yanlış anlama dereceniz için hem de konuyu çarpıtmanız için.

    not:yuh u başka kelime aklıma gelmediği için yazdım hakaret addetteyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    motor yerleştirme ile ilgili düşüncelerinizi saygı ile karşılıyorum ama bu 4 çeker bir arabayı tamamen anlamsız şekilde 1.6 atmosferik 115 bg bir motorla donatmanın mazereti olamaz. avrupalı suvlar ile ilgili görüşlerinize de katılıyorum. katılmadığım birkaç nokta var;

    -avrupada suv arazi için alınmıyor; bırakın x5,q7 vs gibi dört çeker suv müsvettelerini g serisi sahipleri bile araziye girmiyor. sahibindene bakın jeep wrangler rubicon sahipleri aracın araziye girmemesi ile övünüyor.

    2- kusura bakmayın ama xv de bir suv gibi durmuyor. dizayn olarak yükseltilmiş bir hatcback ten fazlası değil. beğenilmeyen renault kadjar bile görünüş olarak daha suv. kabul ediyorum dış dizayn zevk meselesi ama 4 çeker alıyorsam en azından yükseltiilmiş hatcback gibi olmasını istemem.

    3-
    quote:

    Motor 1.6 diye arabanın yeteneklerinden taviz vermiyorlar
    merak ediyorum da hangi yeteneğinden bahsediyorsunuz asfaltta yol tutuşu ford focusu geçemez. zaten 1.6 motorla geçmesine de gerek olmak yukarıdaki yazılanlara bakılırsa elit subaru sahiplerinin virajı 5 km/s fazla hızla dönme dertleri yok. e xv daha önce bahsettiğim eksiklikleri yüzünden bir arazi aracı da değil. merak ediyorum xv de sizin gördüğünüz ama biz xv sahibi olmayanların göremediği nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 5 Mart 2018; 17:55:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • XV tabiki SUV değildir çünkü XV bir Impreza türevidir yani yerden 22cm (Forester ile aynı) yükseltilerek

    süspansiyon ve sürüş sistemi buna göre optimize edilmiş bir Hatchback'tir. Herkes SUV oturuş pozisyonunu sevmeyebilir

    zira ben XV yi Forester dan daha çok severim çünkü sürüş esnasında ayaklarınız aşağıya değil karşıya bakar.

    Gerçek bir HB de olması gerektiği gibi. Bu sürüş konforu ile araziyede girebileceğini biliyor olmak güzeldir..

    Gerçek SUV Subaru Forester ve Subaru Ascent tir. Ancak XV Muazzam bir otomobildir o ayrı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 5 Mart 2018; 18:9:17 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Xv anakonusundan hatırladım seni, bende Xv kullandığım için bir ara orada takılıyordum, forumu karıştırıp gidiyordun. Öncelikle genel yol tutuşun birilerini geçmek veya viraja bir 1-2 kmh hızlı girmek ile bir alakası yok, yollar yarış pisti değil kimsenin birbiri ile yarışmak gibi bir kaygısı yok. Fakat önce bir Xv kullan, o ciddi yerden yüksekliğine rağmen stabilite hissini, direksiyonun keskinliğini, arabanın kıvraklığını gör, sürüş keyfini gör ondan gel konuş. Sürekli tork dağıtan bir alltime 4 çeker olduğu güçsüzlüğüne rağmen için virajlarda farklı bir dengesi tutumu var. Ben şuan Mazda 3 BM kullanıyorum ki kendisi ciddi iyi yol tutan çok kıvrak bir araçtır, buna rağmen yerden 22cm yüksek Subaru'nun sürüşünde olup bunda olmayan şeyler var. Xv'nin rüzgardan bile daha etkilendiğini görmedim, Kaşkaylar falan 160 civarı hızlarla viyadüğe dalıp yan rüzgarı yiyince yelken misali sallanıyor.

    Ayrıca konuyu çarpıtıyorsun, ben Xv kusursuz bir araç, bu sınıftaki en mantıklı otomobil falan demedim. Konunun başında yazdığım mesaja bakarsak "gerçek bir crossover" dedim. Yani sadece müşterinin "bayağılığına" oynayıp da yapısından taviz vermiyor. Crossover böyle olmalı diyor ve çıkarıp masaya vuruyor. Türkiye pazarı vergi politikaları gereği önemli bir motor eksiği var, normalde aynı tüketim değerine sahip 2.0lt motorla satılan bir alet fakat bizde durum bu. Bu güçsüz motor işine gelmiyorsa almazsın, madem Suv tipi büyük heybetli görüntü ama normal yol otomobili altyapısı, pazara daha uygun dizel motorlarla birlikte sunan bir Suv tipi araç sana yeterli geliyor, gider onu tercih edersin, sende binek bir Hb araca göre bir sürü tavizler veriyorsun, hatta açıkcası daha büyük ama kötü bir araba alıyorsun ben senin mantığını gayet anlıyorum yani. Fakat sende performans falan istemeyen, hatta Xv'yi ikinci araç olarak tercih eden, yılda fazla km yol yapmayan, düzenli outdoor aktiviteleri yapan, sürüş detaylarına yol veya arazi yetenekleri olsun önem veren, bunları sağlamlık ve genel bir sorunsuzluk paketinde isteyen adamı anlamıyormuş taklidi yaparak kimseyi aptal yerine koyma derim. Kendi beklentilerinin en doğrusu olduğunu dayatmaktan başka bir niyetin yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Subaru ... Sıfır alamam ama , temizini bulursam ilk alacağım araç. Kendim başka araç kullanıyordum, forester ile çarpıştık aks, tekerlek gitti, herkesin bahsettiği gibi o kadar sağlamda değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    öncelikle bu saygısızca üslubun nedenini çözemiyorum. bu forumda hangi modeller ilgili eksik olduğunu düşündüğüm noktayı yazsam saygısızlıkla karşılaşıyorum.

    ikincisi, xv nin 4 çeker hangi torku dağıtıyor sen hangi torktan bahsediyorsun. bana xv kullan demişsin ben toyotadan kurtuldum 1.6 otomatik astra sedan kullanıyorum ve verdiği sürüş keyfinden inanılmaz memnunum. 320 nm torku istediğin zaman kullanabilmek, önden çekişli olmasına rağmen bu torkla bile inanılmaz güvenilir hissetirmesi ayrı bir nokta. ayrıca sanırım km77.com sitesini ve testlerini bilirsin opel grandland x geyik testini birçok binek otomobilden yüksek bir süratle geçti. iki çeker evet. araziye girmez evet. ama yol tutuş konusunda hiçbir sıkıntısı yok. mazda 3 sahibisin inşallah 6 sahibi de olursun. mazda 3 sedan benim de çok hoşuma giden ama maddi gücümün yetmediği bir otomobil. hiç sürmedim. ama karşısına geçip seyretmenin bile yettiğini düşünüyorum. niye bunları yazıyorum. hiçbir marka/modele karşı önyargım yok. müşteri bayağılığı dersen sadece güncel suvlarda değil günümüzdeki premium satışlarda da görürsün bayağılığı. bayağa müşterilerin iyi para kazandığı bir dönemdeyiz.

    quote:

    Fakat sende performans falan istemeyen,
    sen de şunu yazarak kimseyi aptal yerine koyma. bugüne kadar fazla performans istemeyen bir müşteri profilini hiç görmedim. öyle birşey olsaydı otomobillerin güçleri bugün neredeyse saçmalık derecesine yükselmezdi. son olarak ben xv forumunu karıştırmıyordum. ben kendi düşüncelerimi yazıyorum. arkadaşlar bana cevap vermek yerine hakaret etmeyi seçince karşılıklı mesajlaşıyoruz. o zaman da dediğim şimdi ded dediğim bu arabanın motoru eksik. kimse kimseyi kandırmasın eksik. bana yeter falan hikaye. o motorun turbo versiyonu satıldığı zaman görürdük kime yetip kime yetmediğini.

    hülasa, 1.6 atmosferik motorda 4 çeker bir saçmalık (benim gözümde, araç eğer ki bir arazi aracı olmasın suzuki vs gibi), 4 çeker bir araçta da 1.6 atmosferik motor saçmalık. subarunun politikası beni ilgilendirmez yaptıkları aptallık. mercedes ve bmw nin kafası çalışmıyor mu sırf türkiyede 5000 tane e serisi yada 5 serisi satacaklar diye adamlar 1.6 turbo motorlu e ve 5 serisi ürettiler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yahu XV almıcak etmicek adamların burda sayfalar dolusu yazıp cizmesine anlam veremiyorum.

    Size ne kardesim, almayacaginiz binmeeceginiz, almaya cesaret dahi edemeyeceginiz arabanin torku azmıs da bilmem neymiş...

    Baska isiniz yok mu arkadas

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaru XV performasi dusuk gibi gorunsede , cok basarili bir arac.Gayette guvenli.Oyle yokus cikamaz gibi laflarada inanmayin.Istanbulda sehir icinde cok kullaniyorum.Yokus ,viraj ,yagmur ,camur dinlemiyor.

    Bizim insanlarimiz maalesef ayni cep telefonunda oldugu gibi araba alirken de amacsiz bir sekilde aliyor.Sadece kirmizi isikta hizli kalkmak icin araba alan kekolar taniyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    senin terbiyesiz üslübündan da, insanları karalamandan da bıktım. beni zerrece tanımıyorsun, otomobiller hakkında bilgi ver görgümü bilmiyorsun sonra beni cahil olmakla itham ediyorsun. al sana kalın kafalı asyalı üretici örnekleri;

    -hyundai elinde 1.6 dizel varken i40 a 1.7 dizel koyup türkiyede satmaya çalışmak,
    -hyundai dizel otomatik pazarının yükselişte olduğu kıtada benzinli ile şans aramak,
    -toyota avensise 1.6lt dizel otomatik koyamamak,
    -toyota versoya 1.6lt dizel otomatik koyamamak,
    -mitsubishi, örnek vermeye bile gerek yok,
    -subaru xv,

    örnekler çoğaltılabilir. ama ben gerizekalıyım anlamıyorum. mercedes ve bmw ceo su da gerizekalı ki yıllık otomobil satışı 1.7 milyon olan firmalar türkiyede 5000 adet satabilmek için türkiyeye özel kombinasyon uyguluyorlar. doğru biz bilmiyoruz birtek amerika odaklı üretim yapan asyalılar biliyor. lütfen bana cevap vermeye yorulma. ben seni blokladım sen de aynısını bana yap lütfen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Kocaman Suv gibi duran, tipini görsen dakar ralisi yapar diyeceğin, iki çamur görünce saplanıp kalan Kadjarmış Qaskaymış, Mokkaymış zokkaymış abuk subuk isimli bir sürü arabaya pabucunu tersten giydirir. Sürekli simetrik 4 çeker, X-mode arazi modu, 22cm göbek mesafesi var, öyle koftiden çakma çukma crossover değil yani. Gavurlar fake olmayan, böyle hakiki araçlara "real-deal" derler, o hesap.

    O kadar da abartmasak mı? Clarkson forester için bile eh işte az da olsa arazi yetenekleri var diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Eski Xv de X-mode yoktu fakat yenide var. Yerden yükseklikte forester ve Xv de aynı yani 22 cm. Demek istediğim Xv ile forester arasında motor gücü ve iç hacim dışında pek fark kalmadı. Hatta yeni Xv, yeni platform ve İ-sight ın standart olması sayesinde bazı yönlerden üstün. Yurt dışı satış fiyatlarında da zaten bizdeki gibi uçurum yok.



    3 yıldır sıfır aldığım Xv yi gayet memnun şekilde kullanıyorum. Bütçem müsait olsaydı yeni kasaya da geçerdim. Arabaya binen herkes fiyatına inanmıyor, daha pahalı olduğunu düşünüyor. Buna rağmen ayda 40-50 adet ortalama satış anca yapıyor. Bu şu demek insanlar beğenmediği için değil başka konuları düşündüğü için almıyor. Yani ikinci el değerini, servisini, ustasını, parçasını dert edip almıyorlar. Tek motor seçeneği olması zaten başlı başına problem.



    Herkes bi performans tutturmuş gidiyor. Bencede daha güçlü olsaydı çok daha iyi olurdu ama buna rağmen araç gitmiyor demek insafsızlık olur. 3 yıldır tam dolu araç ile seyahatler yaptım. Ankara cankurtaran yokuşunu CC ile 120kmh hızda çıkıyorum ve düz yolda beni geçen birçok aracı bu rampada geçiyorum. Geçtiğim araçların bir çoğu tam gaz yapsa, vitesleri doğru seçse, virajlarda da çekinmese ben geçemem aslında. Ama yapmıyorlar. Xv nin performansını değerlendirirken şu an kullandığınız araçla ne sıklıkla tam gaz yaptığınızı düşünün. Ben önceki manuel vitesli araçlarında yaptığım yüzbinlerce km boyunca gaza sonuna kadar bastığımda çok nadirdir. Xv otomatik olması dolayısıyla devir yükseltmesi için mecburen tam gaz yapıyorum. Yani manueldeki yaptığımız vites küçültme olayını aracın anlayıp uygulaması için tam gaz yapmak gerekiyor.



    150-160bg üstünü ayrı tutarsak ortalama trafik koşullarında Xv diğer araçlarla aynı performansı biraz gaz pedalına fazla basarak verir ve gayet yeterlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Eski Xv de X-mode yoktu fakat yenide var. Yerden yükseklikte forester ve Xv de aynı yani 22 cm. Demek istediğim Xv ile forester arasında motor gücü ve iç hacim dışında pek fark kalmadı. Hatta yeni Xv, yeni platform ve İ-sight ın standart olması sayesinde bazı yönlerden üstün. Yurt dışı satış fiyatlarında da zaten bizdeki gibi uçurum yok.



    3 yıldır sıfır aldığım Xv yi gayet memnun şekilde kullanıyorum. Bütçem müsait olsaydı yeni kasaya da geçerdim. Arabaya binen herkes fiyatına inanmıyor, daha pahalı olduğunu düşünüyor. Buna rağmen ayda 40-50 adet ortalama satış anca yapıyor. Bu şu demek insanlar beğenmediği için değil başka konuları düşündüğü için almıyor. Yani ikinci el değerini, servisini, ustasını, parçasını dert edip almıyorlar. Tek motor seçeneği olması zaten başlı başına problem.

    kaldı ki bahsettiğim bu değildi. arkadaş arazi yetenekleri çok iyi derken clarkson forester'da bile arazi yetenekleri kısıtlı diyor. bununki de ne kadar olabilir dedim. eh forester kadar sanırım motoru saymazsak. yine de halen zayıf demek ki.


    Herkes bi performans tutturmuş gidiyor. Bencede daha güçlü olsaydı çok daha iyi olurdu ama buna rağmen araç gitmiyor demek insafsızlık olur. 3 yıldır tam dolu araç ile seyahatler yaptım. Ankara cankurtaran yokuşunu CC ile 120kmh hızda çıkıyorum ve düz yolda beni geçen birçok aracı bu rampada geçiyorum. Geçtiğim araçların bir çoğu tam gaz yapsa, vitesleri doğru seçse, virajlarda da çekinmese ben geçemem aslında. Ama yapmıyorlar. Xv nin performansını değerlendirirken şu an kullandığınız araçla ne sıklıkla tam gaz yaptığınızı düşünün. Ben önceki manuel vitesli araçlarında yaptığım yüzbinlerce km boyunca gaza sonuna kadar bastığımda çok nadirdir. Xv otomatik olması dolayısıyla devir yükseltmesi için mecburen tam gaz yapıyorum. Yani manueldeki yaptığımız vites küçültme olayını aracın anlayıp uygulaması için tam gaz yapmak gerekiyor.



    150-160bg üstünü ayrı tutarsak ortalama trafik koşullarında Xv diğer araçlarla aynı performansı biraz gaz pedalına fazla basarak verir ve gayet yeterlidir.



    20 seneden fazla atmosferik kullandım. en iyisi bile ölmüş eşşek gibi. yokuşta performans istiyorsan 4-5 bin devir bağırttıra bağırttıra gidecen ve su gibi yakacan. performans dediğim öyle fişek gibi gitmesi değil yani. malesef atmosferiğin gerçeği bu. şimdi 2bin devirle yokuş çıkıyorum. daha da atmosferik almam. markası ne olursa olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 6 Mart 2018; 14:16:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Slm bizim insanımız herzaman genellemeler peşindedir.mesela ben ilk turbolu düşük hacimli benzinli aracı kullananlardan sayılırım ve ilk aldığımda herkes o motor aracı kaldırmaz ,gitmez ,çatlar ,patlar diyordu herkes. Şimdi ne oldu tüm firmalar artık tr vergi problemi yüzünden turbolu düşük hacimliye döndü tr de.yine ben asla dizel araç kullanmam derim(aşırı km yapmadığım için)ve artık dünya dizeli bitirmek için adım atarken bizde hala dizel hayranlığıdır gidiyor ve aslında çoğu kişi için de gereksiz olmasına karşın kullanıyor.yani herkes kendi beklentilerine önceliklerini iyi analiz edip araç seçmeli .subaru ve xv alanda ona göre alır merak etmesin kimse. Ha keşke turbolu benznli bi motor koysalardı ama olmuyor şu an...ilerde elektrikli benzinli gelecek muhtemelen biz de ona geçeriz şartlar uyarsa di mi.??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogüst -- 18 Mart 2018; 16:01:29 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumlara bakarak, onun bunun dediğini dinleyerek değil, birçok aracı test ederek sonunda bu araca karar kıldım. Benim ihtiyaçlarımın çoğunu bu araç karşıladığı için bu araca karar kıldım. Ve bir haftadır sürüyorum. Hem de büyük bir zevkle.

    Allah daha iyilerini sizlere nasip eder inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.