Şimdi Ara

2018 Subaru XV (Ana Konu + Fiyat Listesi) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
6
Favori
24.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.subaru4ever.com/index.php?topic=2384.0

    Bakin bir arkadas 1 depo ile 940 km yapmis.

    Arabanin gitmiyormus gibi gelmesinin sebebi CVT sanziman.DSG veya DCT gibi hemen vites atmayinca sizde hizlanmiyor saniyorsunuz. Arac belli bir hiza ulastiktan sonra ivmelenmesi de gayet iyi. 0-100 hizlanmasi pazarlama icin onemli , kullanici icin degil.(bence)

    Sonucta her araba gidiyor, abartmamak lazim. Renault Toros gibi araclar Karadenizin daglarinda hala rahatlikla dolasiyor.
  • Millet 3 - 4 yıl önce turboları gömüyordu şöyle bozulur böyle gitmez diye şimdi atmosferikler gömülüyor.
  • Tipi leş.



    İşin komiği bilerek leş tasarlıyorlar ama insanlar zorla beğenmeye çalışıyor. Bence güzel diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musetea kullanıcısına yanıt
    Bence güzel.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence güzel değil, çok güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç benim ilgimi çok çekiyor.mevcut konumu ile bana en güzel hitap eden araç diyebilirim sanırım.3 kişilik aile içingayet ideal duruyor. 4x4 olayını seviyorum. memleket trabzon ; köyüm var yaylam var. bu araçla yaz kış daha rahat gidip gelebilirim oralara. 12 ay sürekli yağan yağmurumuz , senede 3-5 kez yağan yerde 10-15 duran kar var. her ne kadar çok uzun sürmese de ihtiyacım olduğunda aracın bana daha iyi eşlik edeceğini bilmek güzel. motorun performanssız oluşu pek umrumda değil açıkçası. doğu karadeniz yollarını bilenler bilir 1 km düz yol zor bulunur ki 120-130 u pek geçen biriside değilim .aracın donanımı bence çok yüksek muadillerine göre.bir çok güvenlik ekipmanı ve sürüş yardımcısı bulunuyor. araçtaki çekinceler ise malum; 2.el değeri(ki 2. el almayı düşünüyorum zaten),parça-usta-servis sorunu. yakıt için sorun diyemiyorum, dizelle benzinin fiyatı çok yaklaştı son dönemde. çok km yapan biride değilim. bakımlarının daha aralıklı ve periyodik sarfiyatı daha uygun olduğu için şimdilik makul görünüyor. mazda cx-3 de aklımda ama hele bakalım alma aşamasına gelince sonuç ne olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zerdawa

    araç benim ilgimi çok çekiyor.mevcut konumu ile bana en güzel hitap eden araç diyebilirim sanırım.3 kişilik aile içingayet ideal duruyor. 4x4 olayını seviyorum. memleket trabzon ; köyüm var yaylam var. bu araçla yaz kış daha rahat gidip gelebilirim oralara. 12 ay sürekli yağan yağmurumuz , senede 3-5 kez yağan yerde 10-15 duran kar var. her ne kadar çok uzun sürmese de ihtiyacım olduğunda aracın bana daha iyi eşlik edeceğini bilmek güzel. motorun performanssız oluşu pek umrumda değil açıkçası. doğu karadeniz yollarını bilenler bilir 1 km düz yol zor bulunur ki 120-130 u pek geçen biriside değilim .aracın donanımı bence çok yüksek muadillerine göre.bir çok güvenlik ekipmanı ve sürüş yardımcısı bulunuyor. araçtaki çekinceler ise malum; 2.el değeri(ki 2. el almayı düşünüyorum zaten),parça-usta-servis sorunu. yakıt için sorun diyemiyorum, dizelle benzinin fiyatı çok yaklaştı son dönemde. çok km yapan biride değilim. bakımlarının daha aralıklı ve periyodik sarfiyatı daha uygun olduğu için şimdilik makul görünüyor. mazda cx-3 de aklımda ama hele bakalım alma aşamasına gelince sonuç ne olacak.

    Yuksek rakimda performansinin dustugu hatta cikamadigi yollarin olduguyla ilgili iddialar var. Kendi forumuna bir goz atin bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler dün detaylı incelemeyi izledim. Araç cidden güzel ama tek kusuru o ağırlıkta bir araca atmosferikde olsa 114 hp çok az. Toyota'nın yıllardır kullandığı 132 hp'lik motor lazım en az. Zira CVT uyumu tam bu motorla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı satın aldım.

    15 dakika test sürüşü yaptım.

    25 derece ıslak zeminde banamısın demeden tırmandı.

    Yolun ortasında durup kalktım.

    İnip aynı yolu geri geri çıktım.

    3 kişiydik çok iyiydi.

    Mevcut yolda cvt dolayısı ile basmanın manası yok 13 sn den önce 100 e çıkmıyor.

    Yol tutuşu inanılmaz.



    Tereddütüm kalmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amarok v6 dan inip buna binsem pişman olur muyum acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nemesis kullanıcısına yanıt
    Honda jazz

    Amarok şantiyede

    C4 picasso

    Kia ceed



    Kullanan biri olarak, güvenli ve konforlu sürüş için alınır,

    Amarok makaslı olduğundan herşeye rağmen sert arabaydı.

    Subaru yu biraz kendi haline bırakmak gerekiyor, öyle basınca fırlayıp gitmiyor ama huzurlu gidiyor.

    Aile arabası yapmış adamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    Amarok v6 dan inip buna binsem pişman olur muyum acaba?
    kesinlikle pişman olursunuz. o güce alışan biri 1.6 114 bg ile yapamaz. bakmayın siz "ben zaten hızlı kullanmıyorum, motor bana yetiyor" safsatalarına. bunlar züğürt tesellisi. o motor kimseye yetmez. astradaki 1.6 136 bg lik dizel motor olsa bu araba tadından yenmez bir araç olur ama o 114 bg ile en azından hakkettiğinin çok üstünde bir fiyatasatılan bir araç
  • nemesis kullanıcısına yanıt
    Performans açısından beklentini ayarlamışsan, yani ciddi düşürmüşsen pişman olmazsın, üzmez. Ben gidiş geliş yollu uzun yollara da çıkıyorum, ataklık isterim, yüklü de binerim dersen üzer. Amarok'u biraz bile ararsan üzer, unut o arabayı. Beklentiyi ayarlamak önemli, daha da önemlisi test sürüşü.

    Bunun cevap böyle verilir. Bazı ali kıran baş kesenler gibi poposu 2 torklu araba görünce milletin ne isteyip istemediğinin ahkamı kesilerek verilmez. Paşama bak, motor bana yetiyor diyenler yalan söylüyormuş, milletin keyfine ahkam kes, yıllarca bu arabanın ana konusu trolle, sonra beni niye ciddiye almıyorsunuz. Senin ciddiye alınacak tarafın var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    Amarok v6 dan inip buna binsem pişman olur muyum acaba?
    o motor ve o şanzımanla kesinlikle pişman olursunuz.
  • Kimse kusura bakmasın, 13-14 saniyeyi okuyunca sesli güldüm, kaldı ki Subaru'ları da severim aslında. Ancak bu devirde bu hızlanmayı savunmanın manası yok, 2,5 tonluk kamyonetler bile daha çevik. Hatta neredeyse oy verecek yaşta olup hızlanması bundan iyi olan 1.6 atmosferik motorlu araçlar var. Hız meraklısı değilim ancak sollama yaparken uyuyakalmayı da istemem.
  • 3.0 v6 dan 1.5 subaru imprezaya geçen birisi olarak beklentinizi iyi belirleyin detim. İlk başlarda performanssız geliyor ama alışıyorsunuz. Güçlü araba olması güzel bir şey tabii ama diğer yönleri de önemli. Kişinin beklentisine göre değişir. Herkesin önceliği farklı. Ben olsam geçmezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    kesinlikle pişman olursunuz. o güce alışan biri 1.6 114 bg ile yapamaz. bakmayın siz "ben zaten hızlı kullanmıyorum, motor bana yetiyor" safsatalarına. bunlar züğürt tesellisi. o motor kimseye yetmez. astradaki 1.6 136 bg lik dizel motor olsa bu araba tadından yenmez bir araç olur ama o 114 bg ile en azından hakkettiğinin çok üstünde bir fiyatasatılan bir araç

    Alıntıları Göster
    Hocam beni yanlış anlamayın ama siz daha önce 1.6 atmosferik motorlu Corolla'yı forumdaki ana konusunda canhıraç şekilde savunmuyor muydunuz?



    Corolla konusuna ne zaman baksam birileri ile tartışıyor oluyordunuz o yüzden dikkatimi çekti. Ne zaman atmosferik motor düşmanı oldunuz takip edenedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    estağfurullah ne yanlış anlaması. bilakis bu forumda böyle düzün soru sorup tartışan insan görmek sevindirici. sanırım beni corolla forumundan yanlış hatırlıyorsunuz. ben eski bir auris sahibi olarak, atarken mangalda kül bırakmayan corolla sahiplerine karşı; gelip de corolla ile ilgili fikir soran arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyorum. ama bu ülkede doğruları söyleyenlerin makus kaderi olarak söylediklerim kimsenin hoşuna gitmiyor. benim kimseye yada hiçbir şeye düşmanlığım yok ama kendimce doğrularım ve yanlışlarım var. benim için 5.7 atmsferik v8 motor 3.0 lt turbo motordan evlağdır ama günümüzde düşük hacimlerde kullanılan turbo motor dünya trendi. subaru xv ciler de beni sevmez. çünkü bu motoru bu araçta yetersiz, fiyatını fazla buluyorum. peugeot 308 in (bizzat denemişliğim var) arka koltuk diz mesafesi dar dedim diye 308 ciler beni sevmez.

    not: corolla ile ilgili birşeyi canhıraş savunduğumu hatırlamıyorum çünkü corollayı genel bir bütün olarak sevmiyorum.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlıyorsam kusura bakmayın ne zaman Corolla konusuna baksam sizin de dahil olduğunuz uzayıp giden tartışmalar görüyordum kişileri karıştırmış olabilirim.

    Xv'nin motoru zayıf olduğu doğrudur bende bu motora çekinerek yaklaşırdım ancak tamamen ölü yokuş çıkamıyor değil. Bu motor ve şanzımanla arazide bile yol alabiliyorsa motoru tamamen gömmemizin anlamı da yok. Demek ki kendisine yetecek kadar motor gücü verebiliyor. Açıkçası bende yeni kasada 1.6 170 hp turbo motoru bekliyordum. Bu motoru sunmamaları bana göre bir hata oldu. Çünkü rakiplerinde motor çeşitliliğinin yanında çok daha güçlü benzinli motorlar yer alıyor. Bu karar bizim gibi düşük hacime mahkum olan ülkelerde rekabet olarak geriye düşmesine neden oldu. Ancak bütün Dünya'da bizim ülkemizden ibaret değil. Çoğu yerde 2.0 atmosferik motorlu versiyon satıldığı için esas pazarlarından birşey kaybetmiyorlar.

    Sayfalardır motor konuşulmuş bence bu kadar motor konusundan sonra artık aracın sunduğu diğer özellikleri de konuşmanın zamanı gelmiş.

    Birisi off road videoları ile konuyu yeşillendirse fena olmayacak.




  • Evet bizde biraz araba fanatikliği var. Arabası eleştirilince sanki ana babasına laf edilmiş gibi tepki veriyor bazı insanlar.



    Ben arabayı test ettim. Harika olmuş ama ah o motor. Levorgdaki motoru koysalar mükemmel olacakmış. İçini dışını çok beğendim. İnanılmaz donanımlı bir araba. O donanımların bazıları diğer markalarda opsiyonel bile yok. Olanlarda da fiyatlar 500bin tlden başlıyor. Evet motor faciaydi. Bağırıyor ama gitmiyor. Kullandığım amarokun 0-100ü 8 saniye. Neredeyse iki katı olacak. Ama subarunun güvenlik sistemleri, sürüşü ve isight harika. Amarok bunun yanında donanım olarak bomboş kalıyor. Yani çok kararsız kaldım. İstediğim turuncu rengide bulamadım. Şimdilik askıya aldım. Ama ikna çalışmalarına açığım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 28 Aralık 2018; 16:40:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.