Şimdi Ara

2018 Subaru XV (Ana Konu + Fiyat Listesi) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
6
Favori
24.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    42 yaşındayım ve yaşantım gereği türkiyenin kuzeyinden güneyine doğusundan batısına gittim. yağmurlu havalar, kar, aşırı sıcak. aklına gelebilecek hertürlü hava koşulu. erzurum ve karsta renault 9 umuz vardı. kar lastiği bile yokken birgün olsun yolda kalmadık. 4 çekerin önemini yatsıyor değilim. ama 114 bg ve tork fakiri bir araçta gerek olduğunu düşünmüyorum. 4 çeker türkiye koşullarında olsa olsa sizi viraja 10 km/S fazla hızla sokar e 114 bg ilede o zor.
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Saygınızı kaybetmeden yazarsanız sevinirim. Benim xv aracım yok gayette objektif şekilde değerlendiriyorum.



    1.6 hdi motorlu 3008 ile test sürüşü yaptım eski kasa 5 ileri tok konvertörlü 125 hp atmosferik motorlu Civic'den daha iyi gitmiyor. Aradaki gidiş farkı anlayabileceğiniz yer ancak araç yüklü iken %10 eğimli yokuş çıkarken olur.



    Xv'yi bayide inceledim ancak bagajı küçük diye test sürüşü yapmadım onun yerine Levorg ile test sürüşü yaptım. Yüklü olarak yokuş çıkmadığım için xv'nin yokuş performansı hakkında ahkam kesemem ama yukarıda paylaştığım off road videoları motorun ölü olmadığı konusunda yeterlidir diye düşünüyorum. Forester xt'nin çıktığı yerlere çıkabiliyorsa kasasına göre gücü yeterli demektir.



    Xt'deki motoru koysalardı, Levorg'daki motoru koysalardı, Peugeot'taki motoru koysalardı, RS'teki motoru koysalardı filan konuşmak için çok geç. Araç piyasaya çıkmış mevcut hali ile beğeniyorsan alırsın beğenmiyorsan fikrini söyler gidersin kimseye de kendi fikirlerini dikte etmeye çalışamazsın.



    Konunun başından beri aynı şeyleri yazıp duruyorsun biz okumaktan sıkıldık sen yazmaktan sıkılmadın mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Şu an gezmek istedin. Yedigöller ya da abant gölüne gitmek istedin. İki çeker bir araçla gidebilir misin? Gidebilecek olsan bile cesaret edebilir misin? Biz ayda bir gezi kamp yapıyoruz, 4*4 rav4 bile zorlanıyor bazı yerlerde. Dik yokuşta çamur ya da kar varsa keskin virajda araba tıkanıyor. Ön teker patiye düşüyor ve savruluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hocam buralara pek kar yağmıyor haliyle kızım da illa kar görmek istiyor. Yüksek dağlara kar yağmış görebiliyoruz ancak cesaret edip gidemiyorum. Altımda xv ya da levorg olsaydı bu mesajı evden değil de karlı bir dağ tepesinden atıyor olacaktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Şu an gezmek istedin. Yedigöller ya da abant gölüne gitmek istedin. İki çeker bir araçla gidebilir misin? Gidebilecek olsan bile cesaret edebilir misin? Biz ayda bir gezi kamp yapıyoruz, 4*4 rav4 bile zorlanıyor bazı yerlerde. Dik yokuşta çamur ya da kar varsa keskin virajda araba tıkanıyor. Ön teker patiye düşüyor ve savruluyor.
    valla ben antalyada yaşıyorum. kışın, sırf kar lastiği derdi olmasın diye şehirdışına bile gitmiyorum. ama sana şu kadarını söyleyeyim, sene 88 de 1974 model murat 124 ümüzle uludağa çıktık, indik. tabi cahil cesareti ama. kayseride erciyese yıllanmış lastiklere sahip renault 9 ile çıkmamız bir zincire bakardı. erzurumda palandökene zincire bile ihtiyaç duymadan çıktık. yani, yılda birkere keyfim gelecek diye 4 çeker. bilmiyorum. alana saygım var. ama onu alacağıma ihtiyacım olduğunda gerçek bir 4X4 kiralamak daha mantıklı geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Saygınızı kaybetmeden yazarsanız sevinirim. Benim xv aracım yok gayette objektif şekilde değerlendiriyorum.



    1.6 hdi motorlu 3008 ile test sürüşü yaptım eski kasa 5 ileri tok konvertörlü 125 hp atmosferik motorlu Civic'den daha iyi gitmiyor. Aradaki gidiş farkı anlayabileceğiniz yer ancak araç yüklü iken %10 eğimli yokuş çıkarken olur.



    Xv'yi bayide inceledim ancak bagajı küçük diye test sürüşü yapmadım onun yerine Levorg ile test sürüşü yaptım. Yüklü olarak yokuş çıkmadığım için xv'nin yokuş performansı hakkında ahkam kesemem ama yukarıda paylaştığım off road videoları motorun ölü olmadığı konusunda yeterlidir diye düşünüyorum. Forester xt'nin çıktığı yerlere çıkabiliyorsa kasasına göre gücü yeterli demektir.



    Xt'deki motoru koysalardı, Levorg'daki motoru koysalardı, Peugeot'taki motoru koysalardı, RS'teki motoru koysalardı filan konuşmak için çok geç. Araç piyasaya çıkmış mevcut hali ile beğeniyorsan alırsın beğenmiyorsan fikrini söyler gidersin kimseye de kendi fikirlerini dikte etmeye çalışamazsın.



    Konunun başından beri aynı şeyleri yazıp duruyorsun biz okumaktan sıkıldık sen yazmaktan sıkılmadın mı?
    size saygısızlık gibi bir niyetim yok. 1425 kg, 225 lastik kullanan bir araç için, atmosferik, tork fakiri bir benzinli motor mu yoksa 300 nm tork a sahip bir dizel motor mu daha elverişli. arabanın üretildiğini ben de biliyorum. bu arabanın tek yanlışını söylüyorum. o da motor. ama (belli ki sizi tenzih etmek gerekiyor) subaru xv sahiplerinin genel düşüncesi bu motor yetiyor şeklinde. yetmez. zayıf kalır. bakın aynısını, 1.33 corolla sahipleri de yapıyor. corolla forumunda görürsünüz. bu hevesle corolla alıp aldığına lanet eden var. tekrar ediyorum (siz sevmesinizde benim tekrarlarımı) bu arabanın tek kusuru bu atmosferik 1.6 motor. lütfen subaru yönetimini savunmaktan vazgeçin. onun ötesinde gayet iyi bir otomobil.




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Evet hocam türkiye şartlarında sürekli dağ bayır çamur gördüğümüz için çok haklısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    42 yaşındayım ve yaşantım gereği türkiyenin kuzeyinden güneyine doğusundan batısına gittim. yağmurlu havalar, kar, aşırı sıcak. aklına gelebilecek hertürlü hava koşulu. erzurum ve karsta renault 9 umuz vardı. kar lastiği bile yokken birgün olsun yolda kalmadık. 4 çekerin önemini yatsıyor değilim. ama 114 bg ve tork fakiri bir araçta gerek olduğunu düşünmüyorum. 4 çeker türkiye koşullarında olsa olsa sizi viraja 10 km/S fazla hızla sokar e 114 bg ilede o zor.
    4X4 araçların viraj perfomansı daha mı iyi 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabii ki daha iyi. Yola 4 tekerle tutunmaya çalışan bir araç asfalta daha sıkı yapışacak ve viraj savrulma eğilimi daha az olacaktır.

    6 aydır 2018 model Xclusive paketi kullanıyorum, bir kez olsun keşke almasaydım ya da keşke başka bir araç alsaydım dedirtmedi. Motor da özellikle yeni platform üzerine inşa edilen 2018 modellerde kasanın hafiflemesinden dolayı kesinlikle üzmüyor (tabii ralli yapmak istemiyorsanız:). Sürüşü gerçekten keyifli bir araç.

    Premium + sağlam + güvenli + uygun fiyatlı bir araç istiyorsanız alternatifiniz gerçekten çok az. Son olarak değinmek istediğim bir nokta da, Subaru kullanıcıları gerçekten farklı bir segmente sahip, bu çok az markada karşılaşılan bir durum. Dikkat ederseniz genellikle kurallara uyan, saygılı ve düzgün tipler olduğunu görebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zatrox

    Tabii ki daha iyi. Yola 4 tekerle tutunmaya çalışan bir araç asfalta daha sıkı yapışacak ve viraj savrulma eğilimi daha az olacaktır.

    6 aydır 2018 model Xclusive paketi kullanıyorum, bir kez olsun keşke almasaydım ya da keşke başka bir araç alsaydım dedirtmedi. Motor da özellikle yeni platform üzerine inşa edilen 2018 modellerde kasanın hafiflemesinden dolayı kesinlikle üzmüyor (tabii ralli yapmak istemiyorsanız:). Sürüşü gerçekten keyifli bir araç.

    Premium + sağlam + güvenli + uygun fiyatlı bir araç istiyorsanız alternatifiniz gerçekten çok az. Son olarak değinmek istediğim bir nokta da, Subaru kullanıcıları gerçekten farklı bir segmente sahip, bu çok az markada karşılaşılan bir durum. Dikkat ederseniz genellikle kurallara uyan, saygılı ve düzgün tipler olduğunu görebilirsiniz.
    bilmem yaşınız elverir de hatırlar mısınız, nejat avcı isminde bir rallicimiz vardı. kendisi önden çekişli araçlar kullanırdı, avrupa f2 şampiyonluğu var. nejat avcının önden çekişli renault ile nice subaru imprezaları, mitsubishi lancer ları tokatladığını, klasman olarak altına aldığını bilirim. demem o ki 4 çekeri o kadar da (on road için) önemsemeyin. hele ki 114 bg lik bir araba için.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Konunun bir ralli sürücüsünün 2 çeker araçla 4 çeker araçları tokatlamasıyla ne ilgisi var? Başka bir rallici de tek teker üzerinde 2 çeker araçları "tokatlarsa" bu tek tekerle seyahat etmenin daha iyi olduğunu mu gösterecek?

    İstisnalar kaideyi bozmaz, biz ne ralliciyiz ne de bunlar ralli aracı. Bütün dünyanın kabul ettiği bir gerçek vardır ki, o da 4 çeker araçların 2 çeker araçlara göre yol tutuş anlamında daha güvenli olduğudur.

    Bu konunun aracın beygiriyle ilgisi de bulunmuyor. Parametreler: viraj açısı, viraja giriş hızı, ESP gibi destek sistemleri, çekiş türü ve lastiklerden ibaret. 70 beygir bir araç için de aynı şeyler geçerli, 170 beygir için de. İlk aracım olan 77 beygir Fiat Punto ile çok virajda savrulmuşluğum vardır.

    Ayrıca XV gibi araçlar gerçek birer off road aracı değildir. Kimse güzelim XV'sini dağa bayıra vurmaya kıyamaz, bunlar "ağırlıklı olarak" şehir hayatı için düşünülmüş konfor araçlardır.

    Son olarak 4 çeker araçları on road için de önemsemenizi ve aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ediyorum :

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=101&v=bh38mFt_QrU




  • Kazayla bu başlığa girdim.Bir subaru XV sahibi olarak subaru XV forumundaki yorumları okumanızı tavsiye ederim.Malesef herhangi bir aracı almak isteyenler forumları inceliyor ve test sürüşü dahi yapmamış ya da aracı etraflıca araştırmamış insanların yorumları ile olumlu ya da olumsuz yönlendiriliyorlar.Şahsen bende bu sorunu aracı almadan önce çokça yaşadım.Almadan önce çok önyargı oluştu ama araçtan çok memnun kaldım.Tabi bunun tam tersi de olabilirdi.Ama kullanıcı yorumlarını okumak kağıt üzerindeki verilere göre yapılan yorumlardan biraz daha gerçekçidir diye düşünüyorum(objektif ve marka fanatikliği olmadıkça).Madem buraya girdim okudum bir yorum hakkımın olduğunu düşünerek;

    1.6 180hp Astra GTC,1.2 opel corsa twport, 1.4 tsi jetta sahibi oldum hepsi kullandığım dönemlerde ihtiyacım için en iyi gördüğüm araçlardı.Şimdi de Subaru XV için aynısını söylüyorum.3 kişilik bir aileyiz,aracı eşimde çok sık kullanıyor,denizciyim 2-3 ay ayrı kalabiliyorum yani sorunsuz araç gerekli,güvenlik önceliğim.Araçta çocuk varken ya da yalnızken isterse araç 240 hp olsun(foreter XT almayıda çok düşündüm) şahsen sollamak yerine 5 dk geç gitmeyi tercih eden bir sürüş profilim var,Doğu Karadeniz'de ikamet ediyorum, doğa aşığıyım ve köyümüz,yaylamız ve 60 km/h hızla gidemeyeceğiniz ama çamurlu,karlı tümsekli yollarımız var yani 4x4 ihtiyacım var.Bunların yanında birazda konforlu ve teknolojik olsun istiyorum.2 senelik araştırmanın sonunda tüm yollar XV'ye çıktı.2 sene sonra duster'a çıksın ona yönelirim yani objektif olmaya çalışıyorum.Araçla yazın Türkiye'nin yarısını katettik,2200 m rakımlı yaylalarda kar üstünde fink atıyoruz 4x4 bu araçta olmasada olur demek çok sığ bir yorum,sahsen hergün tecrübe ediyorum.Yaylalarda kar var ve Qqsi,sportage'ı olan arkadaşlarım beni arayıp senin arabamla gidelim diyorlar.Bir de ilk aldığımızda jetta'dan sonra XV ile viraja giren ve arabadan anlamayan karım virajda ne kadar rahat demişti🤣 4x4zten olsa gerek,biri sedan biri SUV siz düşünün.Jettamızı cok seviyorduk ama hiç özlemedik.Size birçok yaşadığım örnekle bu aracın benim açımdan çok güzel olduğunu anlatabilirim ya da 180 hp GTC aracımla nasıl kırmızıdan kalkarken şehvet dolu günah anları yaşadığımı🤗

    Sahsi eleştirim; insanların adına konuşmak,karar vermek saygısızlıktır.Kötü yönlerini belirtmek,eleştirmek,bilgilendirmek inanın karar aşamasındaki insanlar için çok önemli.Araçla test sürüşü yaptığımda forumlarda oluşan soru işaretlerimim yüzde 70'i gitti.Aldıktan sonra da yüzde 20'si.

    Son olarak donanımhaber XV forumu gerçekten gayet seviyeli,bilgi almak isteyenlerin takip etmesini tavsiye ederim.Çok uzun yazdım,okuyanlara selamlarımı ve saygılarımı takdim ederim.Güvenli sürüşler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Renç Koçibey diye bir yarışçımız da vardı ve aracı 4x4 dü. Ne demek istediniz anlamadım; ayrıca nedir bu 4WD, AWD 4x4 araçlara düşmanlığınız? Her şeyi beygir gücü ile açıklama çabanız da anlamsız ayrıca. Yeni Suzuki Jimny motorundan ve arazi kabiliyetinden haberdar mısınız? Son olarak XV bizim ülkemizde sadece 1.6 motorlu olarak satılıyor ancak 2.0 motoru da mevcut. Aracı karalamak yerine ülkedeki vergi sistemine laf edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackal78

    Renç Koçibey diye bir yarışçımız da vardı ve aracı 4x4 dü. Ne demek istediniz anlamadım; ayrıca nedir bu 4WD, AWD 4x4 araçlara düşmanlığınız? Her şeyi beygir gücü ile açıklama çabanız da anlamsız ayrıca. Yeni Suzuki Jimny motorundan ve arazi kabiliyetinden haberdar mısınız? Son olarak XV bizim ülkemizde sadece 1.6 motorlu olarak satılıyor ancak 2.0 motoru da mevcut. Aracı karalamak yerine ülkedeki vergi sistemine laf edin.
    niye ısrarla ve inatla aracı kötülediğimi düşünüyorsunuz? xv nin bütünü hakkında kötü bir tek satırım var mı? niye meseleyi inatla bu şekilde ele alıp da çürütmeye çalışıyorsunuz? benim xv ile ilgili düşüncelerim basit;

    1- bu motor bu araca yetmez,
    2- 114 bg lik tork fakiri bir araçta sürüş güvenliği için 4X4 e gerek yok aksini iddia eden en yakın focus kullanıcısına sorsun.
    3- subaru xv görece zorlu arazide de gidebilmesine rağmen arazi taşıtı değildir.

    benim düşüncelerim bunlar. bu düşünceler kopmle bir aracı kötülüyorsa siz bilirsiniz ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum. niye arabalarınızı savunmak adına gereksiz tartışmalara giriyorsunuz ki? siz sevmişsiniz, beğenmişsiniz. seçiminizi de kimseye onaylatmak, kabul ettirmekz zorunda değilsiniz. ama arabalarla ilgili bilgisi görece olarak az olan insanların yanıltılmasını da doğru bulmuyorum.




  • sunaru bayisinde bayi müdürü olan arkadaşımız sayesinde uzun uzadıya araçları inceleyip test ettik.
    XV donanım ve özellikleri ile hemde güvenliği ile çok iyi bir araç.
    ama Bende Tork sebebiyle aracın çekişinden dolayı memnun kalmadım.
    çok yavaş ve aşırı güvenli sürenler için çok ideal bir araç olur ama ben gerektiğinde araç geçtiğimde çekiş sorunu yaşamak istemem bunu Astra da yaşamıştım sanki Taş devri çizgi filminde ayakla ittiriyormuş gibi hissettiriyordu bir aracı geçmek bu durum XV de de aynen var.
    ayrıca araçta Park yardımının olmaması da benim için bir olumsuzluktu.
    ama genel anlamda bakarsak araç diğer özellikleri ile kullanana konfor katıyor.
    Adaptif sabitleme şerit takip kör nokta kusursuz çalışıyor.
    yokuş iniş çıkışlardaki sistem de keza kusursuz.
    ama ben dediğim sebeplerden dolayı tercih etmedim.
    yoksa 2. eli yokmuş benzinliymiş çok açıkcası sorun değildi.
    kullananların kazasız belasız kullanımları olsun.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.