Şimdi Ara

2018 Subaru XV (Ana Konu + Fiyat Listesi) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
175
Cevap
6
Favori
24.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    yanlış anlamam söz konusu değil müsterih olun. benim corolla ile de bu araç ile de ilgili yanlış bulduğum nokta fiyatlandırma. 115 bg lik bir araç elbette gitmez değildir. elbetteki çeker. ama cvt şanzıman sayesinde kafa ütüleyerek çeker ayrıca ne yaparsa yapsın 300+ nm tork veren bir 1.6 turbo dizel tadı veremez. işte burada da şu devreye giriyor "dünya türkiyeden ibaret değil". evet değil. daha önce de verdiğim örneği vereceğim, 1.8 milyon dünya satışı yapan mercedes, bmw sırf türkiyede 5000 tane fazla 5 serisi ve e serisi satmak için o kasaya 1.6 turbo benzinli adapte ediyor. bmw, mercedes bilmiyor mu dünya türkiyeden ibaret değil diye? ne olur dünya devi toyota bmw den 1.6 dizel motor aldı. ne oldu? toyotanın bir tarafı incinmedi. ne olur subaru da psa gurubundan 1.6 hdi motor alsa. avrupa pazarında satışlarını arttırsa. zararı ne? sırf boxer motor saplantısı yüzünden bu inat niye. bir diğer konu subaru niş markadır diyenlerle yaşadığım tartışma. subaru niş falan değil 4 çeker ve boxer motoru düstur edinen bir üretici. nişliğin yakınından geçmez. son konu subaru arazi aracı üretmiyor arazide gidebilen araçlar üretiyor ama sahipleri öyle bir hava yaratıyorlar ki sanki pajeroya , land cruisere rakip araçlar. ben bunu söyleyince de bozuluyorlar. dediğim gibi kendi doğru olduğunu düşündüğüm şeyler insanlarda tepki yaratıyor.




  • nemesis kullanıcısına yanıt
    niye amorak yerine bir land cruiser, bir mitsubishi pajero gibi gerçek suv lar (ikinci el) düşünmüyorsunuz?
  • Bugün Kayseri de bu aracı gördüm eski kasayı biliyordum , yeni kasanın çıktığını bugün aracı görünce anladım , önden levorg sandım yanıma gelince XV olduğunu gördüm , şimdide bu konuyu gördüm. Bence arka tampon hariç araç çok güzel olmuş , f/p oranı gayet iyi , keşke levorg da olan motor olsaymış efsane olurmuş gerçi güzel ülkemde Subaru kıymeti bilinmeyen bir marka bana göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Subarunun farkı farklılığından geliyor. Tüm modellerinde 4*4 ve bozer motor sunan başka marka var mı? Tüm modellerinde güvenlik donanımını ful sunan var mı? Nimetten saydıkları markaların opsiyon donanımında bile olmayan donanımlar standart.

    Adamlar her yolda gidecek, güvenli, sürüş keyfi yüksek araçlar üretiyor. İşini de gayet iyi yapıyor. xv'nin hakkı zaten 2.0 motor olanı, birçok ülkede 1.6'sı satılmıyor bile. Subaru bizim vergi sistemimizin kurbanı oluyor. Düzgün bir vergi sistemi olsa bu yorumu yapamazdın. Yani bu aracın değil, bizim sorunumuz aslında.

    Mercedes bmw ya da almanlar gibi aç gözlü firmalar değil bunlar. Dizeli koymamakta resmen direndiler. Yıllarca honda toyota dizel motor yapmadı. Avrupada sattıkları dizel motoru tr'ye getirmediler. Çok basit basit şeylerden binlerce müşteri kaybettiler. Bunları umursamayan firmalar dizelle mi uğraşsın?

    Corolla mesela, sunroof ya da cam tavan koysa binlerce müşteri kaybetmezdi şimdiye kadar. Motor güçsüz diye hız sabitleme koymadı dizeline. Başka marka olsa koy gitsin, sorun çıkarırsa çıkarsın derdi :)

    Niş'likten kastınız ne bilmiyorum ama subaru diğer markalardan biraz daha farklı. Kullanıcı kitlesi de farklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    yanlış anlamam söz konusu değil müsterih olun. benim corolla ile de bu araç ile de ilgili yanlış bulduğum nokta fiyatlandırma. 115 bg lik bir araç elbette gitmez değildir. elbetteki çeker. ama cvt şanzıman sayesinde kafa ütüleyerek çeker ayrıca ne yaparsa yapsın 300+ nm tork veren bir 1.6 turbo dizel tadı veremez. işte burada da şu devreye giriyor "dünya türkiyeden ibaret değil". evet değil. daha önce de verdiğim örneği vereceğim, 1.8 milyon dünya satışı yapan mercedes, bmw sırf türkiyede 5000 tane fazla 5 serisi ve e serisi satmak için o kasaya 1.6 turbo benzinli adapte ediyor. bmw, mercedes bilmiyor mu dünya türkiyeden ibaret değil diye? ne olur dünya devi toyota bmw den 1.6 dizel motor aldı. ne oldu? toyotanın bir tarafı incinmedi. ne olur subaru da psa gurubundan 1.6 hdi motor alsa. avrupa pazarında satışlarını arttırsa. zararı ne? sırf boxer motor saplantısı yüzünden bu inat niye. bir diğer konu subaru niş markadır diyenlerle yaşadığım tartışma. subaru niş falan değil 4 çeker ve boxer motoru düstur edinen bir üretici. nişliğin yakınından geçmez. son konu subaru arazi aracı üretmiyor arazide gidebilen araçlar üretiyor ama sahipleri öyle bir hava yaratıyorlar ki sanki pajeroya , land cruisere rakip araçlar. ben bunu söyleyince de bozuluyorlar. dediğim gibi kendi doğru olduğunu düşündüğüm şeyler insanlarda tepki yaratıyor.
    Kuzenim mercedes almanyada çalışıyor. Bir ara oralarda kriz vardı. Sırf trye özel 1.6 üretiyoruz diyordu. İstesinler trye özel 1.0 bile üretiriz diyordu. Dhdaki bir kısım zevatın subaru hayranlığını anlayamıyorum. Erzurum gibi bir yerde, o da bu motorla olmayacak, mantıklı. İstanbuldaki biri için hiç bir anlamı yok turbo motor bile koysalar. 535’de 4x4 anlamlı ama 1.6 motorlu mütevazi bir araç için 8 ay kar yoksa anlamsız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Subarunun farkı farklılığından geliyor. Tüm modellerinde 4*4 ve bozer motor sunan başka marka var mı? Tüm modellerinde güvenlik donanımını ful sunan var mı? Nimetten saydıkları markaların opsiyon donanımında bile olmayan donanımlar standart.

    Adamlar her yolda gidecek, güvenli, sürüş keyfi yüksek araçlar üretiyor. İşini de gayet iyi yapıyor. xv'nin hakkı zaten 2.0 motor olanı, birçok ülkede 1.6'sı satılmıyor bile. Subaru bizim vergi sistemimizin kurbanı oluyor. Düzgün bir vergi sistemi olsa bu yorumu yapamazdın. Yani bu aracın değil, bizim sorunumuz aslında.

    Mercedes bmw ya da almanlar gibi aç gözlü firmalar değil bunlar. Dizeli koymamakta resmen direndiler. Yıllarca honda toyota dizel motor yapmadı. Avrupada sattıkları dizel motoru tr'ye getirmediler. Çok basit basit şeylerden binlerce müşteri kaybettiler. Bunları umursamayan firmalar dizelle mi uğraşsın?

    Corolla mesela, sunroof ya da cam tavan koysa binlerce müşteri kaybetmezdi şimdiye kadar. Motor güçsüz diye hız sabitleme koymadı dizeline. Başka marka olsa koy gitsin, sorun çıkarırsa çıkarsın derdi :)

    Niş'likten kastınız ne bilmiyorum ama subaru diğer markalardan biraz daha farklı. Kullanıcı kitlesi de farklı.
    Güçsüz motorda hız sabitlemenin sorunu nedir? Hayır güçsüz motorla 10 sene kullandım bana da arabaya da bişi olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    İkinci el araba riskine girmek istemiyorum. Malum sıfırlarıda milyon olmuş durumda ve xvdeki donanımlar varmı tartışılır. İstediğim iki donanım var. Koltuk ısıtma ve adaptif cruise. Ayrıca benim arazi olarak girdiğim yerlerde xvde gayet rahat ilerler. Öyle çok riskli takılabileceğim yerlere girmem zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Subarunun farkı farklılığından geliyor. Tüm modellerinde 4*4 ve bozer motor sunan başka marka var mı? Tüm modellerinde güvenlik donanımını ful sunan var mı? Nimetten saydıkları markaların opsiyon donanımında bile olmayan donanımlar standart.

    Adamlar her yolda gidecek, güvenli, sürüş keyfi yüksek araçlar üretiyor. İşini de gayet iyi yapıyor. xv'nin hakkı zaten 2.0 motor olanı, birçok ülkede 1.6'sı satılmıyor bile. Subaru bizim vergi sistemimizin kurbanı oluyor. Düzgün bir vergi sistemi olsa bu yorumu yapamazdın. Yani bu aracın değil, bizim sorunumuz aslında.

    Mercedes bmw ya da almanlar gibi aç gözlü firmalar değil bunlar. Dizeli koymamakta resmen direndiler. Yıllarca honda toyota dizel motor yapmadı. Avrupada sattıkları dizel motoru tr'ye getirmediler. Çok basit basit şeylerden binlerce müşteri kaybettiler. Bunları umursamayan firmalar dizelle mi uğraşsın?

    Corolla mesela, sunroof ya da cam tavan koysa binlerce müşteri kaybetmezdi şimdiye kadar. Motor güçsüz diye hız sabitleme koymadı dizeline. Başka marka olsa koy gitsin, sorun çıkarırsa çıkarsın derdi :)

    Niş'likten kastınız ne bilmiyorum ama subaru diğer markalardan biraz daha farklı. Kullanıcı kitlesi de farklı.
    Çok talihsiz bir açıklama olmuş.
    Adamlar 1.5 tonluk araca gitmeyen 114 bg motor koymuş, Toyota sunroof, hız sabitlemeyi eklemeye bile tenezzül etmemiş ama Almanlar açgözlü
    Neyse kendi fikrinizdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    0-100 14 saniye
    2018 yılında hala atmosferik motor ve üstüne cvt şanzıman araba satan firmalar var

    Millet de para verip alıyor yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    2010 yılında sıfır toyota corolla 1.6 benzinli aldım. Hiz sabitleyici sadece otomotik dizelde vardı. Çok iyi hatırlıyorum. Bu yüzden yanılıyorsunuz. En güçsüz motor dizeldi. 90 hp. 200 tork.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayalet sürücü 33

    2010 yılında sıfır toyota corolla 1.6 benzinli aldım. Hiz sabitleyici sadece otomotik dizelde vardı. Çok iyi hatırlıyorum. Bu yüzden yanılıyorsunuz. En güçsüz motor dizeldi. 90 hp. 200 tork.
    Ben tam tersi hız sabitleyici sadece benzinlilerde vardı, dizellerde yoktu diye hatırlıyorum
  • Aracı sıfır aldığım için çok araştırdım oradan biliyorum. Hiz sabitleyici benzinli ve dizel manuelde opsiyonel bile değildi. Şimdiki aklım olsa bize bir Hiz sabitleyici bile çok gören vw ve toyota almazdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4*4 ün sadece karda kullanıldığını sanan adamların yorumları da kendileri gibi.



    4*4 güvenliktir, konfordur. Nerede ne zaman başınıza ne geleceğini bilemezsiniz. Biraz da gezmeyi tozmayı seviyorsanız sizin için ihtiyaçtır.



    Arabanın güvenlik donanımı hakkında konuşan yok, arazi kabiliyeti hakkında konuşan yok. Mk atmak için neymiş atmosferik motor varmış. Başka olumsuzluk sayamazlar çünkü.



    Sınıfının en güvenli aracı seçilmiş ama bunun bir önemi yok. Önemli olan turbo olması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Subarunun farkı farklılığından geliyor. Tüm modellerinde 4*4 ve bozer motor sunan başka marka var mı? Tüm modellerinde güvenlik donanımını ful sunan var mı? Nimetten saydıkları markaların opsiyon donanımında bile olmayan donanımlar standart.

    Adamlar her yolda gidecek, güvenli, sürüş keyfi yüksek araçlar üretiyor. İşini de gayet iyi yapıyor. xv'nin hakkı zaten 2.0 motor olanı, birçok ülkede 1.6'sı satılmıyor bile. Subaru bizim vergi sistemimizin kurbanı oluyor. Düzgün bir vergi sistemi olsa bu yorumu yapamazdın. Yani bu aracın değil, bizim sorunumuz aslında.

    Mercedes bmw ya da almanlar gibi aç gözlü firmalar değil bunlar. Dizeli koymamakta resmen direndiler. Yıllarca honda toyota dizel motor yapmadı. Avrupada sattıkları dizel motoru tr'ye getirmediler. Çok basit basit şeylerden binlerce müşteri kaybettiler. Bunları umursamayan firmalar dizelle mi uğraşsın?

    Corolla mesela, sunroof ya da cam tavan koysa binlerce müşteri kaybetmezdi şimdiye kadar. Motor güçsüz diye hız sabitleme koymadı dizeline. Başka marka olsa koy gitsin, sorun çıkarırsa çıkarsın derdi :)

    Niş'likten kastınız ne bilmiyorum ama subaru diğer markalardan biraz daha farklı. Kullanıcı kitlesi de farklı.
    quote:

    Mercedes bmw ya da almanlar gibi aç gözlü firmalar değil bunlar


    buraya gelene kadar haklıydın ama burada kusura bakma da saçmalamışsın. (lütfen kelimeye takılma) ne demek subaru aç gözlü değil. subaru şirket-i hayriye mi? insanların mutluluğu için çalışan kar amaçsız organizason mu? bu sadece subarunun becerekisizliği başka birşey değil. adam wrangler rubicon a 2019 yılında hala sabit aks koyuyor ama 2.2 dizel motoru fiattan alıp takıyor. niye ? sadece amerika satışları yetmiyor tüm dünyaya satmaya çalışıyor. ya jaguar? subarudan daha özel bir marka olduğu aşikar. jaguar, tarihinde hiç olmayan 4X4, dizel motor, sw karoser gibi kavramlarla üretim yapıyor. senin kafanla gitse porsche ne haldeydi. o çirkinlik abildesi cayenne ve dizel motor işbirliği ile inanılmaz satış başarısı yakaladı. bugün rolls royce bile suv üretiyor eski kafalılığın gereği yok. diyeceğim o ki o aracın hakkı o motor değil sana katılıyorum ama bunu türkiyede satmanın yolu da daha uygun bir motor kullanmak. 1.6hdi motorlu subaruya ne türkiyede ne avrupada kimin itirazı olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Mercedes bmw ya da almanlar gibi aç gözlü firmalar değil bunlar


    buraya gelene kadar haklıydın ama burada kusura bakma da saçmalamışsın. (lütfen kelimeye takılma) ne demek subaru aç gözlü değil. subaru şirket-i hayriye mi? insanların mutluluğu için çalışan kar amaçsız organizason mu? bu sadece subarunun becerekisizliği başka birşey değil. adam wrangler rubicon a 2019 yılında hala sabit aks koyuyor ama 2.2 dizel motoru fiattan alıp takıyor. niye ? sadece amerika satışları yetmiyor tüm dünyaya satmaya çalışıyor. ya jaguar? subarudan daha özel bir marka olduğu aşikar. jaguar, tarihinde hiç olmayan 4X4, dizel motor, sw karoser gibi kavramlarla üretim yapıyor. senin kafanla gitse porsche ne haldeydi. o çirkinlik abildesi cayenne ve dizel motor işbirliği ile inanılmaz satış başarısı yakaladı. bugün rolls royce bile suv üretiyor eski kafalılığın gereği yok. diyeceğim o ki o aracın hakkı o motor değil sana katılıyorum ama bunu türkiyede satmanın yolu da daha uygun bir motor kullanmak. 1.6hdi motorlu subaruya ne türkiyede ne avrupada kimin itirazı olur?

    Aynen katılıyorum. 116d aracım.0-100 ü 10.2 sn. gayet rahat bir gidişi var. Zorlanmadan yürüyor. 1400 kğ, Ancak hanımın 1.2 corsa 12.8 sn. inanın aracı sürmek eziyet oluyor. 14.5 sn olan bir aracı düşünemiyorum. BEnce 0-100 10 sn civarı gayet ideal. ne hızlı ne yavaş.




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Laf anlatamazsın. Kaç paragraf yazdım, bu aracın motoru boxer, yatay motor, sıralı hiçbir motor bu motor kompartmanına uymaz diye, adamın resmen kafası basmıyor. Hala Hdi motor al tak diyor ya, sinirden kendimi şeyapacam şimdi

    Levorg'a geldi 1.6 turbo motor diyorum, araba hiçbir şekilde satmadı, bu markaların üretim kapsitesi belli, ana pazarı avrupa değil, başka yerel bir markadan otomobil tercih et, buraya özel motor yapamazlar VW, Peugeot veya Mercedes benzeri lokal üreticiler gibi diyorum, ben bilmem dünya değişti, dizel motor yapın diyor hala. Vardı 2.0 boxer dizeli, iptal ettiler çünkü Avrupa pazarındaki talep o motorun üretim masrafını karşılamıyor diye de anlattım, yok.

    Mazda küçük dizel yaptı da ne oldu? Ne kadar sattı, tr'yi geç avrupada ne kadar sattı, üstelik tüm rakiplerinden ucuzken? Otomotiv pazarını, avrupa müşterisini okumaktan acizken, tek bir motoru sıfırdan geliştirmenin bile ne kadar masraflı olduğunu öngörmekten acizken yorum yapmaya kasınca, sonuç bu.

    Forumun meczub dedesi de Mercedes ile Subaruyu karşılaştırıyor pazar odaklılık olarak. Sokağa çıkıp Subaru nedir diye sorsan, milletin %80'i meşhur Pvc boru markası diyecek iken.


    Bıraktım ben artık, mesele otomotiv meselesi değil, güzel güzel anlatıyorsun neden olduğunu, neden yapmadıklarını ve yapmayacaklarını, saf bilgi veriyorsun boşa gidiyor.

    Motor zayıf, yetersiz, vasat ama kendisine yeten vardır diyoruz, aracın sahibi çıkıp performans beklentim hiç yok, bana yetiyor allaha şükür diyor, bebe çıkıp hayır yetmiyor sana, 300 torklu araba gibi gitmiyor diyor. Başkasının keyfinin kahyası olup, seviyeli tartışma hayalleri kuruyor. Halbuki bizim gibi bu motor çok zayıf, torksuz, araca yetersiz dese kimse hiçbirşey demeyecek, bende kullandım ve araba bence de acayip hantal, biz araba uçuyor diyoruz sanki. Fakat "bana yetiyor, memnunum" diyene de çıkıp yetmiyor, memnun değilsin, sen anlamazsın deme küstahlığına düşmüyoruz değil mi?

    Bu tiplere laf anlatmak için harcadığın her bir saniyeye yazık, zamanını boşa harcıyorsun diye söyleyim dedim, benim şuan yaptığım gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 29 Aralık 2018; 13:13:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    4*4 ün sadece karda kullanıldığını sanan adamların yorumları da kendileri gibi.



    4*4 güvenliktir, konfordur. Nerede ne zaman başınıza ne geleceğini bilemezsiniz. Biraz da gezmeyi tozmayı seviyorsanız sizin için ihtiyaçtır.



    Arabanın güvenlik donanımı hakkında konuşan yok, arazi kabiliyeti hakkında konuşan yok. Mk atmak için neymiş atmosferik motor varmış. Başka olumsuzluk sayamazlar çünkü.



    Sınıfının en güvenli aracı seçilmiş ama bunun bir önemi yok. Önemli olan turbo olması
    dediklerinin yine çoğuna katılıyorum ama 114 bg ile 4X4, önden çekerden daha fazla güvenlik, konfor sağlamaz. mümkün değil. çünkü zaten zapt edilmesi gereken bir güç yok arabada.kaldı ki 200 bg kadar limitli kaydırmalı diferansiyelle önden çekerli arabalar (bkz megane sport) yeterince güvenli. 114 bg lik arabada 4X4 tamamen (eğer ki hafif araziye girilmeyecekse yada isveç-norveç gibi ülkelerde yaşanmıyorsa) gereksiz.




  • Bu kadar kişi güzellikle anlatıyorken aynı şeyleri tekrarlayıp durmanın ne size ne de konuyu okuyanlara bir yararı yok.





    Hdi motorlu bir araç mı arıyorsunuz, 4x4'ün bir yararının olmadığına mı inaniyorsunuz aynı sınıfta bu özelliklerde Peugeot 3008 var sadece asfaltta kullanmak için gidip onu alabilirsiniz.



    İsteyen de 115 hp atmosferik boxer motorlu, simetrik 4x4 çekiş sistemine sahip her türlü yol koşulunda gidebilecek Subaru Xv alabilir.



    Herkesin aklı var fikri var kimseyi şu aracı al ya da alma diye zorlamanın manası yok.



    Eh madem kimse paylaşmıyor xv'nin yeteneklerini gösteren bir kaç videoyu ben paylaşayım.


















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 29 Aralık 2018; 14:27:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Yollarda her türlü sürprizler olabiliyor. 4*4 her yol koşulunda daha fazla güvenlik sağlar. Kaç beygir olmasının önemi yok. Bu özellik öyle bir anda lazım oluyor ki o zaman beygirin bir önemi kalmıyor. Dağ bayır gezenler için bu özellik daha ön planda oluyor.



    Toyotada nasıl 1.33 varsa, b segment birçok araçta nasıl 1.0 atmosferik seçenek varsa bunda da 1.6 seçenek var. Sıkıntı dediğim gibi vergi sistemimizde. 2.0, 2.5 olsa daha keyifli olurdu tabii ki.



    Bu araca çok ön yargılısınız. Bir test sürüşü yapın, güvenlik donanımlarını, 4*4 yeteneklerini bir test edin düşünceleriniz değişir. İki kere test ettim. Test sürüşünde aracı zorluyor, dik yokuşta vs testler yapıyorsunuz. Bedava test etmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım; benim yazdıklarımı nasıl okuyorsun kafanda nasıl değerlendiriyorsun? sorum çok basit subaru xv de 1.6 hdi motor olsa kimin itirazı olur? bu kadar basit. bunu düşünemeyecek kadar kafasız olmak (vakti zamanında aynısını toyota gocunmadan yaptı) subaru yöneticilerine mahsus. yoksa bir bütün olarak (dizayn hariç) xv ye birşey dediğim yok kaliteli olduğunu bildiğim bir model. ayrıyeten bu kadar kişi söylüyor diye birşey yok. tek söyleyenler subaru xv sahipleri ki kendi arabalarına toz kondurmadıkları için objektif olmuyorlar, markaya merakla yaklaşan insanları yanıltıcı bilgiler ile dolduruyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 29 Aralık 2018; 15:45:8 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.