Şimdi Ara

2017 SONY A1 OLED TV (67. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.398
Cevap
11
Favori
77.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • joven kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum çok haklısınız
    tüketici bilinçsiz evet ama bir ilave yapayım insanımız biraz da fırsatçı

    Xiomi resmi olarak Türkiye'ye gelmeme sebeplerinden garanti ve ağır tüketici hakları olarak yazılmıştı

    Daha önce dikkatimi çeken bizde iki yıl garanti geçerli iken bazı ülkelerde tv ler için 12 ay garanti yazdığı idi

    Sıkı tüketici kanunlarına rağmen bize daha kötü ürün gönderdikleri kanısı genel olarak yaygın ve en azından bazı markalar için galiba doğru da olabilir sadece tv ve elektronik de değil hizmet markalarını da genelleyebilrsiniz ve bu kadar tüketici lehine haklar olması bu gerçeği değiştirmiyor malesef
    Bir sürü mantıklı sebep sayabilirsiniz pazar büyüklüğü
    ve önemi pazarın marka için prestiji, kar marjları vs.vs.

    Ancak ana firmaların kabahatinden öte birazda problem galiba yine bizim insanımızda distribütör satış servis zincirinde hizmet veren yerli kurum kuruluşların iş yapma zihniyetinde ve buna çanak tutmalarında
    sorunlu ürün için Avrupa müdürlüklerine ulaşıp bir günde
    sorun çözen tüketici hikâyelerini duymayan, okumayan eminim yoktur aramızda

    Biz kendimize değer vermiyoruz
    hizmet sunan tarafta itele gitsin karımızı maksimize edelim kafasında iken, müşteri tarafında ise en ufak bir açık yakalarsa sömürmekten asla imtina etmiyor malesef

    Son tahlilde manzaraya pek de şaşırmamak lazım
    ahlak olmayan yerde kanun kural işlemez oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recep -- 30 Ocak 2019; 23:55:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdi eğer bir mağazadan misal Teknosa diyelim bir panel aldınız. Panelde defekt varsa servis raporunu hemen yazmalı ve ivedi olarak ya yeni panel veya ücret iadesi (müşteri isteğine göre) düzenlenmeli. Şimdi burada bir suistimal / sömürü yok.

    Ama Bu konuda katıldığım bir nokta var;

    Hatta bunu çokta merak ediyorum; şöyle ki.

    Diyelim hepsiburada veya n11 gibi bir yerden internet üzeri bir Panel (AF9) gibi satın alıyorsunuz. Panel geldi, kurulumu yapıldı herşey miss. 15 günlük cayma hakkı var müşteride. Sorgusuz, sualsiz bunu iade edebiliyor mu? Tüketici haklarındaki kanuna göre ben ediyor diye biliyorum.

    Şimdi eğer durum bu kadar basitse kanunda bence boşluk var. Buradan suistimal doğar deriz o zaman. Hiç sebepsiz , ben malı almaktan caydım diyerek iade gerçekleşiyorsa bu kanun düzeltilmeli.

    Birde bu durum gerçekten böyleyse; o zaman bu açılıp misal 10-13 gün kullanılıp iade edilen ürünleri satıcı firma ne yapıyor? Tekrar piyasada başkasına satılıyorsa durum çok fena. Panel süresi var, o zaman bunu sıfırlama yöntemi de var.
    Sonuçta 30.000 lik paneli keyfi 2-3 kişi geri gönderse zarar büyük.

    Ben bu durumu merak etmiyorum değil. Mesela ilk aldığım AF9 kutudan çıkartıldı, süper ama paneli tutan koruyucu ayaklardan sağdaki yok. Fabrika kutularken gözden kaçırmış denildi. Koca Sony herşeyi atlamadı bunu mu atladı aklıma takıldı mesela. Müşteriden dönen mal bize iteleniyorsa panelde defekt olmasına şaşırmam, servis paneli tutmayı bile beceremiyor parmaklar olduğu gibi panele sert baskı içinde, Kutuya geri koyuşlarından bahsetmeyim direk facia. Zaten tespit ettiğim ölü pikseller paneli elleriyle tuttukları noktalarda. Sağ üst sol üst aynı şekilde sağ sol alt yanlar gibi. Ortada hiç yok hepsi köşelerde. Oysa ki o koruyucu ayaklar alttan yükseltiyor paneli avuç içiniz girsin panele el vurmayın diye. Ama servis o ayakları yerde söküyor uyarsanızda fayda yok hoop basıyor parmakları panele öyle bir kaldırma. Bu arada iadede tüm koruyucu ayaklar bende kaldı. Enteresan.

    Panele baskı yapmak ölü piksele neden olur mu mesela onu bilmiyorum. Belki adamlar öyle kaldırıyor ama nazik tutuyorlardır bilemem :) 27 kilo birşey sonuçta. Kötüleme gibi anlaşılmasın da servislerin eğitim alması lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 31 Ocak 2019; 2:29:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba benim tv de de altta tek koruma vardı bende sizin gibi şüpheye düşmüştüm fakat ambalajı görünce ( benim tv de değişmiti) bu adamların o ambalajı o hale getiremiyeceklerini anladım. Servis montajı tam efsane adamların hiçbir bilgisi yok ,yeni aldığım ünitenin her yerini çizdiler, son geldiklerinde eldiven ve battaniye getirmişler ,niye diye sordum ,siz çok titizsiniz dediler ,inanın 10 -15 ayrı noktadan hem çizdiler hem zedelediler. Üniteyi A1 için yeni almıştım :(

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet üzerinden alınanan ürünlerin
    iade süreci mağazadan alınan ürünlere
    göre daha az sancılı yalnız bence sorunlu
    ürünlere denk gelme ihtimali daha fazla


    Mağazadan alınan ürünlerinde mağaza
    size sorunsuz bir ürün vermek zorunda
    tabi burada sizin alacağınız ürün hakkında
    yeterli bir bilgi birikimi olmak kaydıyla


    İşte bu nokta ülke insanı bilgisi sınırlı
    veyahut bilgisiz olduğu için mağaza
    bunu kötü niyetli kullanabiliyor


    Mağaza ya sorunlu ürünü veriyor yada
    ürünü alacağı incelemek isteyen müşteriye
    sorun çıkartıp ürünü o şekilde satmak istemiyor

    Ben bu konuda ürün alırkene fiyattan ziyade
    inceleme hususunda mağaza ile anlaşmaya
    yoluna giderim incelediğim ürünü satın
    alma yoluna giderim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • @saydam330 hocam o kutuyu gelişi güzel toplayıp illaki Sony merkeze gönderiyorlar. Ana merkez istediği için. Orada çok profesyonel tekrar toplanıyor , paketleniyordur. Sonra ne yapılıyor bilemiyorum elbette. O koruyucu ayakların Fabrika tarafından unutulması pek mümkün değil. Yani kısacası böyle ürünleri internet üzerinden satın almak pek mantıklı değil artık benim ağzım yandı.

    Benim konsolda çok narin kaldırma esnasında degalarca uyardım başına birşey gelmemesi için :) çok fena çok. Böyle şeyler yapınca da servis siz bizden daha bilgilisiniz falan diyor :) adamlara servis menğ açalım diyorum bizim yetkimiz yok buyrun siz açın bakalım birlikte diyorlar. Bunun gibi milyon problem.

    Bugün iade formunu alıyorum. Kanyon Sony de tekrar teşhir AF9 piksel izlemeye gideceğim. Olmadı artık Samsung Qled alır geçerim. Çok fena yoruldum bitmeyen bir süreç.

    Herkese değerli yorumları için teker teker teşekkür ederim arkadaşlar. Burada bilgi paylaşmasak ne testten haberim var ne de süreçlerden. Bilgilendik sayenizde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 31 Ocak 2019; 12:09:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sanırım Türkiye Sony nin tüm kademelerindeki insanlarla görüştüm, Türkiyedeki hiçbir kademe o şekilde paketleyemez:))))

    Ayrıca Sony fabrika bu şekildeki panelleri göndermesi normal ama 1 sünger unutması mı anormal?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizde servis hizmetleri tabirimi
    maruz görün andavallı cahillerin ellerinde
    hali ilede bu çalışan personel seçiminlerinide
    sirayet ediyor nerede ayak takımı iş bilmez
    var ise işe alıyorlar bırakın evime kabıma
    almayacağım tipleri servis personeli olarak
    gönderiyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joven -- 31 Ocak 2019; 15:01:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli arkadaşlar Android Oreo 8 güncellemesi 2016-17-18 TV'lerin tamamına geldi. A1E'de dahil.
    services.sony.com.tr
    Android™ 8.0 Oreo™'ya hoş geldiniz
    https://services.sony.com.tr/support/tr/welcome-to-android-oreo?showHeaderFooter=false
  • saydam330 S kullanıcısına yanıt
    Valla hocam herşey olabilir. Onu fabrikada miss gibş pekala paketlerler. Bu düşüncemi de şuna dayandırarak söylüyorum;

    Servis iade için geldi, gayet topladılar tv’yi, kapatırken arka panel koruyucularını bir türlü sığdıramadılar, içlerinden biri bırak öyle fabrika toplar zaten onu dedi. :) yanş bilemem ben konuşulanı söylüyorum.

    Az öncede tüm iade işlemini hallettim, yarına hesabıma parayı aktaracaklar. Sonunda bitti çile.

    Not: bu arada sünger değil benim bahsettiğim,, panel köşelerşni alttan kavrayan silikon kauçuk gibi bir tutucu. Onu fabrikanın unutması hiçte normal değil hocam. Biri eksik olunca panel sağa veya sola yatıyor kutusunda. Diğer taraf dengesiz şekilde yüksekte kalıyor. Ama tabi panel hatalı gelmiş, kutuya 4/4 lük koysa kaç yazar.

    Satıcı firma da bugğn çok şaşırdı. Hiç geri besleme almadık, şuan A1 ve AF9 da ilksiniz dediler. Yani insanlar incelemeyince nereden bilsin ölü pikseli :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biliyorum yanlış hatırlamıyorsam mavi renkte alt iki köşede vardı yani olmalıydı fakat bende de tekti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hoşş
  • Oreoyu yükledim... Kozmetikten öte ne kadar faydalı bilemedim ama şu an için fena değil... Netflix dolby vision az çok iyi gösteriyor... Dolby vision deiken Tavsiyem gama yı +2 yapın sonra siyah ayarı , kontrast düzeltici ve yüksek parlaklığı orta yapın... Tv açılırken ki hoplayan zıplayan android yazısınıda değiştirselerdi keşke...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar an itibariyle geri ödeme tarafıma eksiksiz yapıldı. Muhtemelen samsung qled değil, samsung nu8000 55 alacağım. Çok para bağlamak istemiyorum artık.

    A1’lerinize gözünüz gibi bakın derim. Macera sona erdi bende :)

    Herkese değerli yorumları , yönlendirme ve yardımları için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar geçmiş olsun, inşallah gönlünüzce olur , yeni alacağınız tv ile bu konuya artık uğramamazlık yapmayın ,değerlendirmelerinizi bekliyoruz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joven

    İnternet üzerinden alınanan ürünlerin
    iade süreci mağazadan alınan ürünlere
    göre daha az sancılı yalnız bence sorunlu
    ürünlere denk gelme ihtimali daha fazla


    Mağazadan alınan ürünlerinde mağaza
    size sorunsuz bir ürün vermek zorunda
    tabi burada sizin alacağınız ürün hakkında
    yeterli bir bilgi birikimi olmak kaydıyla


    İşte bu nokta ülke insanı bilgisi sınırlı
    veyahut bilgisiz olduğu için mağaza
    bunu kötü niyetli kullanabiliyor


    Mağaza ya sorunlu ürünü veriyor yada
    ürünü alacağı incelemek isteyen müşteriye
    sorun çıkartıp ürünü o şekilde satmak istemiyor

    Ben bu konuda ürün alırkene fiyattan ziyade
    inceleme hususunda mağaza ile anlaşmaya
    yoluna giderim incelediğim ürünü satın
    alma yoluna giderim
    Bu eser hangi edebi şairden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Samsung 49mu6400 tv’sini yakınen tecrübe etmiştim Xbox one x oyun performans
    Spiderman Homecoming 4k ultra bluray Netflix hiçte fena sayılmazdı Samsung NU8000
    modeli fiyat olarak uygun gözüküyor beklenti düzeyinize hitap ederse alın gitsin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ,ben filmleri dizileri sinema home ayarında izliyorum ,normal tv kanallarında standart da bu yüzden görüntü otomatik ayarlarında otomatik 24p senkronisazyon seçili, bu şekilde olunca 24p film açtığınızda tv otomatik sinema home a, play station açtığınızda oyun moduna geçiyordu.

    Oreo yükledikten sonra şöyle bir sıkıntı oluyor ; oyun açtığınızda oyun moduna geçiyor sorun yok fakat 24p filmler açtığınızda geçmeye çalışıyor ama tekrar standart moda dönüyor ,tekrar otomatik görüntü ayarına girip kapalı veya sadece otomatik ayarı seçip geri otomatik 24p ye dönerseniz hemen sinema home a geçiş yapıyor yani geçişi eskisi gibi kendi yapamıyor.

    Çok canımı sıktı,sizde bir kontrol edebilirseniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saydam330 -- 4 Şubat 2019; 7:6:20 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • saydam330 S kullanıcısına yanıt
    HDMI girişlerle işim olmuyor genelde ama senin için bir kaç deneme yaptım... Dizüstünü bilgisayara bağladım.. ön-tanımlı olarak resim modu grafik seçiliyid.. sonra resim modunu başka herhangi birtane seçtim.. bahsettiğin 24 p senkronizyonu seçtiğimde geriye döndü ve ön tanımlı grafik moduna döndü... Sende zaten oyun ve grafik modunda sıkıntı yok diyorsun... Bütün bunlar apple tv muhabbeti ise aradığın cevabı bilmiyorum. Ama bilmen gereken şu... Bahsettiğin standart modda hareket ayarlarını kapat. Bu şekilde idare et. Yakında sorunu çözerler... Ama televizyonunda donanım olarak bir sorun yok... Yazılım kaynaklı.. son olarak denemeye değer diyorsan tv yi sıfırla... Önceki android 7 ayarları kafa karıştırıyor olabilir... Bendede uydu kanalları favoriler bozuldu... Birden genel uyduya geçiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uzay-Zaman -- 4 Şubat 2019; 23:30:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim cevabınız için tv yi sıfırladım ama sorun çözülmedi, çok kullanışlıydı benim için bakalım ne zaman düzeltirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saydam330 -- 4 Şubat 2019; 23:49:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

    Evet arkadaşlar an itibariyle geri ödeme tarafıma eksiksiz yapıldı. Muhtemelen samsung qled değil, samsung nu8000 55 alacağım. Çok para bağlamak istemiyorum artık.

    A1’lerinize gözünüz gibi bakın derim. Macera sona erdi bende :)

    Herkese değerli yorumları , yönlendirme ve yardımları için çok teşekkür ederim.
    Edge led e fald sony parası vermeyin kesinlikle,sony deki resim kalitesi, keskinliği renk varyasyonu genişliğini yer yer parlaklık renk vurgusu ile motion kalitesini çok çok ararsınız baştan söyleyeyim evimde tizen samsungda var... Sony xe9005 yoksa xf9005 alın lg oled de yine üstte saydıklarımı bulamazsınız lg görüntü işleme samsung'un da gerisindedir.
  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.