Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

2017 SONY A1 OLED TV

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Technical_Support Daha Az
1 Kayıtlı Üye
1.358
Cevap
21
Favori
62.107
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      946 Mesaj
      04 Şubat 2019 23:48:40

      Teşekkür ederim cevabınız için tv yi sıfırladım ama sorun çözülmedi, çok kullanışlıydı benim için bakalım ne zaman düzeltirler.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saydam330 -- 4 Şubat 2019; 23:49:10 >
      |
      |
      Bahsedilenler: Uzay-Zaman
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      694 Mesaj
      08 Şubat 2019 09:23:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

      Evet arkadaşlar an itibariyle geri ödeme tarafıma eksiksiz yapıldı. Muhtemelen samsung qled değil, samsung nu8000 55 alacağım. Çok para bağlamak istemiyorum artık.

      A1’lerinize gözünüz gibi bakın derim. Macera sona erdi bende :)

      Herkese değerli yorumları , yönlendirme ve yardımları için çok teşekkür ederim.
      Edge led e fald sony parası vermeyin kesinlikle,sony deki resim kalitesi, keskinliği renk varyasyonu genişliğini yer yer parlaklık renk vurgusu ile motion kalitesini çok çok ararsınız baştan söyleyeyim evimde tizen samsungda var... Sony xe9005 yoksa xf9005 alın lg oled de yine üstte saydıklarımı bulamazsınız lg görüntü işleme samsung'un da gerisindedir.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      882 Mesaj
      08 Şubat 2019 10:58:44

      Arkadaşlar hala alabilmiş değilim. Ücret iadesi aldım ama samsung ve lg ‘yi inceledim. Teknosa, samsung, mediamarkt gezip incelemediğim yer kalmadı. Hepsinde rica edip pixel test yaptık 4k. Her teşhir ürününde en az 3-4 tane ölü piksel çıktı.

      Neyse ben bari yine başka bir Sony Center’dan AF9 alayım şansımı deneyim dedim. Nakit hesaba havale olacak şekilde 17.000 TL ile ödeme üzerine anlaştım başka bir Sony Center ile. Anlaştığım firma bana ücret iadesi yapan servis ile anlaşmalıymış, adamlar benim adımı soyadımı duyunca anladığım kadarıyla Sony Center’da bana ürün satışı yapan müdürü uyarmışlar. Tam pazartesi günü parayı havale yapacağım adam bir mesaj attı. Üzgünüm size yardımcı olamayacağım, Sony’den size ürün satışı için gelen cevap olumsuz diye.

      Ben de Sony Eurasia ile iletişime geçip durumu anlattım. Daha sonra şikayetimi bana verdikleri mail adresine de ilettim. Sonuç; Sony den bir bayan aradı, biz mağazamızla iletişimdeyiz, tekrar size geri dönüş yapacağız dediler.

      Ancak geri dönüş vs yapılmadı. Düşünün parasını nakit olarak ödesem bile ki 55 oled için 17.000 bence bu devirde gayet büyük para, servis artık ne söylediyse mağaza bana ürün satmıyor :)

      Aslında 3. değişimi verdi bana AF9 için Sony biliyorsunuz, ama servis bana sanki Sony ücret iadesi verecekmiş artık değişim vermeyecekmiş gibi aksettirdi. Birde 3. değişim bunlara geldiği halde cihazımı geri gönderip müşteri ücret iadesi istiyor demiş olacak ki Sony bana sorma gereği dahi duymadan, kabul edip ücret iadesi göndermiş.

      Kısacası parayı veriyorum, Sony alamıyorum. Böyle şey duydunuz mu! Sony Eurasia’ya bildiriyorum , 3 paragraf mail atıyorum yaşadığım 1,5 aylık süreci. Gerçekten çok şaşkınım.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 8 Şubat 2019; 11:2:58 >
      |
      |
      Bahsedilenler: mentalform
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      694 Mesaj
      08 Şubat 2019 11:44:07
      quote:

      Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

      Arkadaşlar hala alabilmiş değilim. Ücret iadesi aldım ama samsung ve lg ‘yi inceledim. Teknosa, samsung, mediamarkt gezip incelemediğim yer kalmadı. Hepsinde rica edip pixel test yaptık 4k. Her teşhir ürününde en az 3-4 tane ölü piksel çıktı.

      Neyse ben bari yine başka bir Sony Center’dan AF9 alayım şansımı deneyim dedim. Nakit hesaba havale olacak şekilde 17.000 TL ile ödeme üzerine anlaştım başka bir Sony Center ile. Anlaştığım firma bana ücret iadesi yapan servis ile anlaşmalıymış, adamlar benim adımı soyadımı duyunca anladığım kadarıyla Sony Center’da bana ürün satışı yapan müdürü uyarmışlar. Tam pazartesi günü parayı havale yapacağım adam bir mesaj attı. Üzgünüm size yardımcı olamayacağım, Sony’den size ürün satışı için gelen cevap olumsuz diye.

      Ben de Sony Eurasia ile iletişime geçip durumu anlattım. Daha sonra şikayetimi bana verdikleri mail adresine de ilettim. Sonuç; Sony den bir bayan aradı, biz mağazamızla iletişimdeyiz, tekrar size geri dönüş yapacağız dediler.

      Ancak geri dönüş vs yapılmadı. Düşünün parasını nakit olarak ödesem bile ki 55 oled için 17.000 bence bu devirde gayet büyük para, servis artık ne söylediyse mağaza bana ürün satmıyor :)

      Aslında 3. değişimi verdi bana AF9 için Sony biliyorsunuz, ama servis bana sanki Sony ücret iadesi verecekmiş artık değişim vermeyecekmiş gibi aksettirdi. Birde 3. değişim bunlara geldiği halde cihazımı geri gönderip müşteri ücret iadesi istiyor demiş olacak ki Sony bana sorma gereği dahi duymadan, kabul edip ücret iadesi göndermiş.

      Kısacası parayı veriyorum, Sony alamıyorum. Böyle şey duydunuz mu! Sony Eurasia’ya bildiriyorum , 3 paragraf mail atıyorum yaşadığım 1,5 aylık süreci. Gerçekten çok şaşkınım.
      Af9 softlaşmış oled inceledim geçenlerde A1 in görsel vuruculuğu yok led e yaklaşmış siyah detay vs iyi ona bir şey demiyorum ama bence a8 alın o parayı vermeyin ya da xe-xf9 alın derim ciddi olarak.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      946 Mesaj
      08 Şubat 2019 13:17:58

      Tekrar geçmiş olsun, eşinizin adına alın,hiç uğraşmayın.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: hugo_ramirez
      _____________________________

    • Binbaşı
      1692 Mesaj
      08 Şubat 2019 18:59:39
      Geçmiş olsun sizin yaşadığınız olay bahtsız Bedevi çölde kutup ayısına rastlarmış misali kısmet değilmiş

      Sony bayileri özellikle geçmişte üst model tv'lerinde ölü piksel garantisi verirdi ve bunuda üzerine basa basa söylerlerdi
      şimdileri bu garantiyi vermediğine göre panellerinde ciddi piksel sorunları vardır yoksa neden bu garantiyi vermesinler

      Oled işini bir tarafa bırakın Sony 2019 tv'lerini bekleyin bakalım onlarda durum nasıl
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      882 Mesaj
      11 Şubat 2019 11:52:36
      Cuma günü anlık bir ücret fırsatından yararlanıp bu kez Teknosa üzerinden AF9 55 siparişi verdim. Daha önce aldığım fiyattan 750 lira daha karlı bir alım oldu. Çok süratli ve müthiş ilgili şekilde (Teknosa) UPS kargo az önce teslim etti.

      Sony en yakın servisi aradım. Yarın kurulum için gelecekler. Bu sefer ki AF9 55 ekim 2018 yurda girişli. Diğer aldıklarım Kasım ve aralık girişliydi. Bakalım ümitliyim, umarım bir sorun çıkmaz.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 11 Şubat 2019; 11:53:49 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      694 Mesaj
      11 Şubat 2019 14:20:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

      Cuma günü anlık bir ücret fırsatından yararlanıp bu kez Teknosa üzerinden AF9 55 siparişi verdim. Daha önce aldığım fiyattan 750 lira daha karlı bir alım oldu. Çok süratli ve müthiş ilgili şekilde (Teknosa) UPS kargo az önce teslim etti.

      Sony en yakın servisi aradım. Yarın kurulum için gelecekler. Bu sefer ki AF9 55 ekim 2018 yurda girişli. Diğer aldıklarım Kasım ve aralık girişliydi. Bakalım ümitliyim, umarım bir sorun çıkmaz.
      Ailecek duacıyız hocam allah zeval versmesin hazyırlı olsun :)
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      882 Mesaj
      11 Şubat 2019 17:37:07
      :) teşekkürler hocam. cidden aile duasına muhtacız :) o duruma geldik. bakalım bir aksiiyon olmaz inşallah :))



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      694 Mesaj
      15 Şubat 2019 21:33:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

      :) teşekkürler hocam. cidden aile duasına muhtacız :) o duruma geldik. bakalım bir aksiiyon olmaz inşallah :))
      Kurulum oldu mu ? Sorun var mı ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      882 Mesaj
      15 Şubat 2019 23:21:01
      Oldu hocam. Bir sorun yok. Teknosa’dan almak gerekiyormuş :) kusursuz şekilde 2 ay sonunda kavuştuk. Bu kez kutudan ne ayaksız çıktı ne de başka bir sorun oldu. Ekrandaki Bravia sticker’ına kadar herşey eksiksizdi. Sıkıntısız izliyoruz :)

      Sorduğunuz için teşekkürler.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      946 Mesaj
      16 Şubat 2019 00:05:03
      Güle güle kullanın....



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Teğmen
      106 Mesaj
      16 Şubat 2019 01:17:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

      Oldu hocam. Bir sorun yok. Teknosa’dan almak gerekiyormuş :) kusursuz şekilde 2 ay sonunda kavuştuk. Bu kez kutudan ne ayaksız çıktı ne de başka bir sorun oldu. Ekrandaki Bravia sticker’ına kadar herşey eksiksizdi. Sıkıntısız izliyoruz :)

      Sorduğunuz için teşekkürler.
      Af9 dan bahset bize biraz. Özellikle renklerin doğallığından bahset... İnsan ciltleri renk olarak doğal duruyor mu? Aslında bu durum biraz fabrika çıkış ayarları ile alakalı olsada sen biraz â1 ile kıyaslama yap...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      882 Mesaj
      16 Şubat 2019 11:25:40
      Teşekkürler hepinize.

      Hocam renkler biraz fazla doğal geldi bana. İnsan ciltleri görüntüde biraz parlak, olması gerektiği gibi değil bence. Daha önce de söylediğim gibi tepe parlaklığı berbat bence. Ben A1 ‘in renklerine çok alıştım bunda o zevki alamıyorum. Daha çok büyük deneyimlerim olamadı. Tasarımı nefis en güzel yanı bu. Arka tasarım, bağlantı noktalarının dizilimi, malzeme kalitesi tartışılmaz. Biraz netflix izlediğimde daha detaylı yazarım.

      Bu arada ilk açtığımızda vertical banding vardı. Çok kalın. Biraz çalışıp arka planı süpürdüğü için sanırım şuan yok denecek kadar azaldı.ilk tv açılışında gri arka fonda bir sütun şeklinde duruyordu, çok can sıkıcıydı, sonra düzeldi.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 16 Şubat 2019; 11:28:17 >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      106 Mesaj
      16 Şubat 2019 21:17:40
      İnsan ciltlerindeki parlaklığı düzelten kontrast değeridir.. değeri 80 e 70 e düşür... Artık kendimi sony tv lerdeki tuhaflıklar uzmanı olarak gördüğümü için cevap veriyorum... bahsettiğin sorun ucuz çin malı cep telefonun da yokken sony de var...Bu televizyonlar güzel bir kalibrasyon cihazı ile bambaşka gösterir.. şu anda sony tv sahiplerinin çoğu tv sini potansiyelini kullanamıyorlar... Renklerin canlılığına bakarak güzel gösteriyor diyorlar ama aslında ama tv lerin çoğu ayarsız... Tv ye ayar çekilirse resim kalitesi olarak bildiğiniz 3 boyutlu bir his oluşuyor tv de... Bahsettiğim ayardan sony florya servisinin haberi yoktu ama ben kendim merkezi arayacağım bu soruna çözüm bulmalarının isteyeceğim... Baktım sonuç yok 2500 tl civarında " x-rite display pro" cihazını alacağım bu gidişle... Bu arada cihaz ile yapılan gamma kalibrasyonundan sonra bahsettim kontrast değişikliğine gerek kalmayacaktır ama şu an için kontrast değerini düşürürsen sorunu çözersin...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      946 Mesaj
      16 Şubat 2019 21:48:55

      Ankara 'da bir firma kalibrasyon yapıyormuş galiba,bir arkadaş yazmıştı bu konuda.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      Uzay-Zaman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Teğmen
      106 Mesaj
      16 Şubat 2019 22:30:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: saydam330

      Ankara 'da bir firma kalibrasyon yapıyormuş galiba,bir arkadaş yazmıştı bu konuda.
      1250 TL istedi... İşime gelmedi... Bu arada fiyat az veya çok demiyorum.. isteyen istediği fiyatı çekebilir



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      5587 Mesaj
      16 Şubat 2019 23:03:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: Uzay-Zaman

      1250 TL istedi... İşime gelmedi... Bu arada fiyat az veya çok demiyorum.. isteyen istediği fiyatı çekebilir

      Alıntıları Göster
      cihazın kendisi o kadar nerdeyse. İyice açgözlü olmuş bunlar.
      |
      |
      _____________________________

      Computer: Macbook Air 2015
      Home Cinema: LG 65B7V OLED TV-Samsung HT-J4550
      Mobile Phone: Iphone 8 plus red
      Stereo: Lenco-3808 Turntable - Denon PMA 720 Amp - Denon DCD 720 Cd Player - Onkyo 6130 Network Player - Heco VictaPrime 702 Espresso
      Misc: Cowon D2
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Paykasa
SEO
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.