Şimdi Ara

2017 SONY A1 OLED TV (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.399
Cevap
12
Favori
76.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

    :) hocam yılın mağduruyum! Bu gidişle beni kara listeye alırlar

    Bana sorarsanız siz ucuz atlattınız eğer buda iade veya değişim çıkarsa, benim zamanında yaşadıklarımın yanında çerez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sekiz milyon pixel içersinde bir kaç tane ölü pixel can sıkar mı sıkar... Ölüleri kalbimize gömüp kullanmaya mı devam etmeli yoksa zorlu bir hukuk mücadelesi mi vermeli hakikatten zor durumlar... Allah başa vermesin... Avrupada nasıl oluyor bu işler onuda merak ettim doğrusu... Her ülkede ayrı muameleler oluyordur herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık tüketici hakları gereği ölü pixel stuck pixel 1 tane de olsa fabrika hatası olarak görüldüğü için ürün ayıplı mal kapsamına giriyor. Eskiden zorluymuş elbette ama 2017 de değişen kanunla ayıplı sayılıyor ve değişim yada para iadesi alıyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • An itibariyle servis gelip AF9’u Sony Ana merkeze götürmek için aldı. Gelen ekipte 4 adet ölü pixel olduğunu tespit etti. Değişim olacak veya ücret iadesi alırsınız dediler. Zaten 1,5 günde tespit ettiğim için ayıplı ürün olmuş oluyor. Sonuçlandığında detayları paylaşırım arkadaşlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.



    14 günlük cayma hakkı, sadece uzaktan satışlarda ( webden, telefonla...) geçerli.



    Ayıplı mal kavramı ise nerden alındığına bakılmaksızın 6 ay geçerli.



    Siz magazadan aldığınız için cayma hakkınız yok ama ayıplı mal durumundan faydalanırsınız. Tabi burda servis ve firmanın tutumu çok önemli. Yasal hak olmasına ragmen çoğu zaman işi mahkemelere varan yollara sürüyorlar. Umarım sizinki böyle olmaz. Tekrar geçmiş olsun.

    Ayrıca naçizane şunu demek isterim. 55” bir tv için 17 bin küsür tl çok fazla değil mi? Ben 65” oled tvyi 11 binlere aldım 2017 ekimde (lg b7). Bence o kadar parayı vermeyin 55” için. Ama siz bilirsiniz yine de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba;

    Hocam mahkemelik bir durum olacağını sanmam. Sonuçta 1 gün içinde geri bildirimde bulundum. 1 adette olsa 10 adette olsa ölü pixel düzeltilemez bir defekt olduğu için değişim veya ücret iadesi kararı alınır. Cayma hakkı bende sonradan okudum dediğiniz gibi internet satışlarında oluyormuş.

    17.600 vermemdeki neden geçen yıl A1 55’i , 10.340TL den almıştım. O dönemde 13.999 seviyelerinden satıyordu teknosa Mediamark. Normalde A1 arızalandığında AF9 ile değişim yapılması gerekli idi. Her ne kadar kimse kabul etmese de tüketiciyi AF9’un chipi ultimate, visual booster var A1’de var mı seninkinin muadili AF8 diye kandıramazsın. Sen yapabilmelisin bu değişimi yada A1 siparişe eklersin getirtirsin Sony’den. Bu onların ayıbı. Çünkü Sony yetkililerine bile sorulduğunda A1 ‘in halefi selefi hangisi AF8 midir diye, onların cevabı; AF8 başka bir serimiz, A1E amiral gemimiz sonrasında gelen AF9 dur diyor. Yani Sony Türkiye burada akıllılık yapıp müşteriye değişimde tasarımda A1 ile yakından uzaktan alakası olmayan AF8 e mecbur edip alırsan al almazsan paranı geri vereyime razı ediyor. Elimiz mahkum tabi iade alıyoruz. Sony.com üzerinden de sıralamaya bakarsanız, AF9 ardından A1 sonra AF8 gelir. Sen bana bir alt modeli itelememelisin. Çünkü geçen yıl kur nerede bu yıl kur nerede. Adaletsiz , tamamen tüketiciyi zarara uğratan bir yöntemleri var. Ben tv yi oled olduğu için Sony den almıyorum. Yatık bir tasarımı olduğu için inovasyon ödüllü olduğu için alıyorum ki tasarımı bence müthiş. Ama ayaklı dik bir oled almak istesem veya qled zaten lg, samsung mevcut yarı fiyatına. Samsung qled için 8000 tl istedi geçen 2 tane alabilirdim. Tabi 18,000 verir misin şuan deseniz, hayatta vermem AF9’a, para geçen yıldan bağlı olduğu için koymadı bana. Yoksa bence alan adama Aptal derler bana kalırsa :) Bu kusura bakmayın ama bu piyasada iphone’a 13-14 bin vermek kadar mantıksız.

    Benim için şovale tasarım önemli. Evimin dekoruna daha uyumlu. Bir de android tv olması. Malum Kodi kuruyoruz. Ben 7.260 daha ödeyip aldım, A1’i de 1 yıla yakın süredir kullanmış oldum. Ama talihsizlik diyelim. Ya da Sony nerede Defekt bir malı var orta doğu ülkesiyiz diye bize iteliyor , bilemiyorum. Gelen servis ekibi de bugün siz yakından baktığınız için görmüşsünüz ölü pixel’i diyor. Eee dedim yani? Bu fabrika defekt olduğu anlamına gelmiyor mu? Evet geliyor diyor. O zaman ...

    Not: Bu arada AF9 Android OREO işletim sistemi olması nedeniyle Sony Kodi’yi yasal bir hakkı olmadığı halde kurulum yapılmasını engellemiş. Ama x-plore üzerinden kurulum yapabiliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 4 Ocak 2019; 12:59:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Panel yanığı gibi konular yeniden gündeme gelmişken playstore deki blackscreen adlı programı tavsiye ederim... Ekran koruyucu olarak seçiyorsunuz ve siyah ekran olarak paneli kapatıyor ama tv açık kalıyor... Kendi ekran koruyucusu tv yi tamamen kapattığı için söylediğim programı kullanabilirsiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün sony servisi aradım beyaz dengesi ayarı yaptırmak istiyorum dedim. Sonra detaylı anlattım Ayarlarda böyle bir menünün olduğundan bahsettim ve bir cihaz yardımıyla yapıldığından bahsettim. 10 noktada gama renk ayarından bahsettim .. sonrasında Tahmin ettiğim gibi sony servis olaya yabancıydı.. ama merkezle konuşup bilgi alacağını söyledi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzay-Zaman

    Bugün sony servisi aradım beyaz dengesi ayarı yaptırmak istiyorum dedim. Sonra detaylı anlattım Ayarlarda böyle bir menünün olduğundan bahsettim ve bir cihaz yardımıyla yapıldığından bahsettim. 10 noktada gama renk ayarından bahsettim .. sonrasında Tahmin ettiğim gibi sony servis olaya yabancıydı.. ama merkezle konuşup bilgi alacağını söyledi...
    Ben servis in becerebileceğini sanmıyorum,yurtdışında bunu para karşılığı yapıyorlar ve yaptıranlar da çok memnun,keşke bizde de böyle kalibratörler olsada yaptırsak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saydam330

    Ben servis in becerebileceğini sanmıyorum,yurtdışında bunu para karşılığı yapıyorlar ve yaptıranlar da çok memnun,keşke bizde de böyle kalibratörler olsada yaptırsak.

    Alıntıları Göster
    Ben baskı yapacağım... Hatta müşterilerin şimdiden hazır olduğundan bahsedeceğim.. olurda başarırsam burdaki sayfalara haber veririm zaten... Ben doğrudan sony floryayı aradım .. sadece bir tanesine cihazı aldırabilirsek bu iş olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzay-Zaman kullanıcısına yanıt
    Umarım başarılı olursunuz, ama benim pek inancım yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu oled panellere ekran koruyucu cam takılır mı merak ettim şimdi.. aşırı ısınan ekranlar bunlar koruyucu cam takılırsa pixel yanığı oluşur mu acaba kafam karıştı... Lcd tv si için kullanan kişiler var ama...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saydam330 S kullanıcısına yanıt
    Bu işi profesyonel olarak yapan bir şirket vardı Ankara'da, önceki yıllarda forumda da paylaşıldı.

    tvkalibrasyonu.com diye bir websiteleri de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oreo haftaya geliyormuş arkadaşlar.

    https://services.sony.com.tr/support/tr/welcome-to-android-oreo?t=Topic1

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben oreo’yu AF9 da kullandım. Nefis güzel olmuş. Ayrıca çok ama çok hızlı. Programdan mı Ultimate chipten mi bilmiyorum ama yeni versiyon çok iyi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet yurtdışı forumlarda herkes hızından bahsediyor. Buarada sizin son durum nedir televizyon da?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi arkadaşlar netleşmeden konu yazmak istemedim.

    Biliyorsunuz A1 55 ‘te 6 aylık kullanım sonrası panelde büyük bir hata ortaya çıkmıştı. Ondan gelen AF8 ile değişimi kabul etmediğim için ücret iadesi almıştık.

    Daha sonra 17.600 TL ye A1’i satın aldığım firma ile tekrar anlaşıp AF9 55 siparişi vermiştim.

    AF9 55 31 Aralık gecesi geldi, kurulumu yapıldı, 4 adet ölü pixel olduğunu tespit ettik. Sony ile iletişime geçip değişim istedik. Sony 8 Ocak’ta yeni bir AF9 55 gönderdi. Onu da servis ile kurulumunu yaptık. Tekrar ölü pixel testi yaptık, ancak yeni gelen AF9 ‘da da 4 adet Ölü Piksel ve bu kez ekranın sol köşesinde yaklaşık 2 cm çapında gri ve beyaz arka fon ayrıca android menü gri tabanında çok net ve rahatsız edici bir boyutta kararma sararma defekti de tespit ettik.

    Servis cihazı tekrar aldı, servisin sahibi şahsımı arayıp kibarca artık Sony değişim yapmayacak ücret iadesi verecek dedi. Ben de Sony böyle istemiş demekki diyerek kabul ettim. Cuma günü Sony yeni bir AF9 55 siparişi geçip stoktan çekip servise göndermiş. Serviste yanlışlık oldu, müşteri ücret iadesi istiyor diye Sony’e televizyonu geri göndermiş.

    Bugün durumu Sony’den öğrenince servisi aradım. Onlarda geri gönderdik yarına ücret iade formunu bekliyoruz dediler. Aslında biraz servis iş güzarlığı oldu bu durum. Sony sonuçta değişimi yeniden yapmış. Böyle uzun, sancılı, enteresan bir süreç yaşadık. 13 Aralıktan bu yana evde televizyon yok.

    İlk gelen AF9 amerikan çıkışlı, 2. gelen belçika çıkışlıydı. Yazılım sürümleri farklı. Ama her ikisinde de 4 ölü pixel olması , bir de son gelen AF9 digitürk premium film kanalında 2 saatlik izleme ile logo yaktı. Sabah bu yanığı hafifte olsa temizlese de, aynı kanalı tekrar izlemeye başladığınızda logo bariz hemen beyaz - gri alt zeminde orada öyle yanmış şekilde duruyor.

    Yani 18.000 tl verdim ama açıkçası çok korkutucu oldu benim için AF9. Bir de bana diyorlar ki bu ölü pikseller siz yakından baktığınız için görüyorsunuz. İyi ama amaç bu zaten. Ölü piksel bir hatadır OLED lerde asla kabul edilemeyecek bir hata her bir piksel kendi ışığını üretiyor sonuçta. 5 metre geriden görecek değilim. Her bir piksele para ödüyorum ben. Bu bir defekt. Evet haklısınız diyorlar sonra.

    Sonuç = Ücret iadesi bekliyorum. Ücret iadesinden sonra tekrar başka bir firmadan satın alır mıyım? Emin değilim. LG hayatta satın almam. Samsung Qled alsam onda da kararsızım. Şuan ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tekrar çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun artık tepe modellerde kalite çıtası düştü eskilerden tepe modeller daha kaliteli ve dayanıklıydı nisbeten daha az sorun yaşanırdı
  • Aynen öyle ama bu sadece tvlerde böyle değil artık tüm ürünlerde kalite aşağıya doğru gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saydam330 -- 28 Ocak 2019; 19:35:46 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.