Şimdi Ara

2017 SONY A1 OLED TV (66. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.399
Cevap
12
Favori
76.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sanrım kalite kontrol 3. seviyede. Amerika da bir kullanıcı da bu şekilde söylemiş. Hadi ilk AF9 kötü şans dedim, ikinci AF9 da böyle çıkınca demekki genel anlamda bir üretim kalitesi problemi var.

    Ben yine de ücret iadesi aldığımda teşhirde AF9 bulabilirsem pixel test rica edeceğim. Teknosa veya Sony Centerlarda.

    Bu arada tepe parlaklığı çok ama çok kötü seviyede AF9 ‘da. A1 deki gibi canlı bir görüntü yok. Çok donuk resimler. Sanki normal kalite bir led panel ile film izliyorsunuz hissi var AF9 ‘da. Bir de motion blur mudur tam hatırlayamadım, filmlerde karelerde sıklıkla blurlanma gözlemledim. Kare kare buğulu parçalı görüntü izliyorsunuz sıklıkla. Gelişmelerden haberdar ederim arkadaşlar, ilginiz için hepinize teşekkür ederim tekrar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    O kadar da kötü olmamalı ya. Verilen video ne şartlarda veriliyordu video kalitesi neydi birebir karşılaşma mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun 18.000 TL üst seviye modelde de böyle sorunlar çıkıyorsa artık ne denmeli bilmiyorum gerçekten
  • Birebir karşılaşma değilde her iki AF9’daki genel izlenimim bu şekilde. Tepe parlaklığı peak brightness çok fena, yerlerde. Uzun süre A1 kullanan biri olarak arada uçurumlar var. Motion blur için net konuşmayım. Ama digitürk premium hd kanallarda A1 lerde olmayan bir durumdu. Netflix denemedim.

    Mesela daha 2 günlük digitürk izleme deneyiminde logo yakması çok enteresandı. Sabah arka planda temizlik yapmış, düzelmiş görünüyordu. 2 saatlik aynı kanalda izleme yaptık, yine yaktı. Bu durumlar çok korkutucu sıfır bir üründe.

    İyi yanları,, harika hızlı bir android. Tasarım çok çok iyi. Kullanılan malzeme kalitesi premium seviyede.

    Dediğim gibi tekrar teknosa veya sony centerlara gidip teşhirdekini inceleyeceğim. Kesinlikle kötülemiyorum ama iki panelde aynı şekilde 4 ölü piksel çıkması pek şans değil gibi görünüyor arkadaşlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 saatte nasıl yanık oluşuyor, hayret. 9 aydır aktif bir şekilde c7 kullanıyorum. Çok şükür hiçbir yanık izi yok. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bende 8 ay boyunca A1 kullandım, logo yanığı nedir biliyorum yani.

    Digitürk premium kanalda (11) 2 saatlik izleme. Sonra pixel test açtığınızda beyaz fonda, veya grey vertical banding test videosu açtığınızda sağ üst köşede Premium HD logosunu gayette okunabilir şekilde görüyorsanız bu nedir?

    Uyduruyorum gibi mi görünüyor? 4 ölü pixel, ekranın sol köşesinde sararma bunların bonusu. Haklıyım ki Sony 2 defa AF9 değişimi vermiş bana. Bir defada A1 ücret iadesi.

    Resimleri yükleyeceğim daha net anlaşırım, hepsi bende duruyor. 1 saate yüklerim arkadaşlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

    Hocam bende 8 ay boyunca A1 kullandım, logo yanığı nedir biliyorum yani.

    Digitürk premium kanalda (11) 2 saatlik izleme. Sonra pixel test açtığınızda beyaz fonda, veya grey vertical banding test videosu açtığınızda sağ üst köşede Premium HD logosunu gayette okunabilir şekilde görüyorsanız bu nedir?

    Uyduruyorum gibi mi görünüyor? 4 ölü pixel, ekranın sol köşesinde sararma bunların bonusu. Haklıyım ki Sony 2 defa AF9 değişimi vermiş bana. Bir defada A1 ücret iadesi.

    Resimleri yükleyeceğim daha net anlaşırım, hepsi bende duruyor. 1 saate yüklerim arkadaşlar.
    Hocam sanırım yanlış anladınız beni. Ben yalan konuşuyorsunuz demedim. Estağfirullah yani. Panelin problemli olduğunu belirtmeye çalıştım aslında. Kusura bakmayın yanlış anlaşılma için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yok hocam ben duruma kızgınım biraz, az buz değil 13 Aralık 2018 den beri bu Sony derdi ile uğraşıyorum. Takdir edersiniz ki evde tek yaşamıyorum bildiğiniz aile evi. Genelde toplu halde sinema dizi keyfi herkes gibi vakit geçiriyoruz. Tabi çıldırmamak elde değil.

    Sony’de kötülemek istemiyorum hani belki ben yanlış anlaşılmışımdır diye, fotoğrafları koyacağımı belirttim. Sizlik bir durum yok, ben yanlış aksettirmişim siz kusura bakmayın lütfen. Şimdi birde parayı geri almakla uğraşacağım. Böyle hemen hesabınıza parayı yatırmıyorlar. Elinize bir form veriyorlar, tabi siz bu formu almak için taa caddebostan dan kalkıp akaretlere gitmek zorunda kalıyorsunuz, oradan ücret iade formunu alıp, bir de sirkeciye AF9 u satın aldığım firmaya gideceğim. Firma sahibi de artık parayı bir iki gün içinde geri öderse çok şanslıyız.

    Yani felaket bir durum. Umarım anlaşılmışımdır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün Sony Eurasia tarafından ücret iade formu düzenlenip lojistiğe verilmiş. Yarın muhtemelen formu almam için servis arar.

    Qled samsung almakta istemiyorum. Yerimde olsanız ne yapardınız? Oled ve tasarımı harika olan bir üründen sonra diğer tvlere baktığımda içimden almak gelmiyor. Fikirleri alabilirsem çok iyi olur arkadaşlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    herkesin göz zevki ayrı tabii, ben mesela oled'leri pek sevmiyorum, logo yanığı da cabası. istersen yeni çıkacak xg9505'e bi şans ver.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

    Bugün Sony Eurasia tarafından ücret iade formu düzenlenip lojistiğe verilmiş. Yarın muhtemelen formu almam için servis arar.

    Qled samsung almakta istemiyorum. Yerimde olsanız ne yapardınız? Oled ve tasarımı harika olan bir üründen sonra diğer tvlere baktığımda içimden almak gelmiyor. Fikirleri alabilirsem çok iyi olur arkadaşlar.
    Yeni çıkacak xg95 modeli var o kadar bekleyemem derseniz tek çare XF90 gözüküyor
  • Oreo yayınlandı arkadaşlar,bilginize.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hugo_ramirez kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle yaşadıklarınızdan dolayı geçmiş olsun. Çok talihsiz bir durum yaşamışsınız ancak ölü piksel durumunun şansla bir ilgisi yok gibi duruyor. Her iki üründe de benzer 4 ölü piksel olması kronik bir sorun olabileceğini gösteriyor.

    OLED'den vazgeçmek istemiyorsanız, LG modellerine bakmalısınız. C8,B8 modellerini teşhirde bulup detaylı inceleme yapabilirsiniz ama önceki mesajlarınızdan LG almak istemediğinizi hatırlıyorum.

    Samsung QLED, Tizen işletim sistemiyle çok güzel ve kullanışlı olsa da, OLED'den sonra renkler çok sarımtırak gelebilir. Yapay bir görüntüsü var gibi geliyor bana hep. Ailemin evinde KS9500 var Quantum Dot LED dedikleri, QLED olarak kısaltmamışlardı o zaman. KS9500'den bu yana ne kadar geliştirdiler bilmiyorum.

    Bir diğer seçenek de XG95 modelini beklemek olabilir.

    Yerinize konuşmak çok kolay olabilir, o durumda yaşadıklarınızı bir siz bilirsiniz ama ben B8/C8 modellerine bir göz atardım incelerdim. Yazılanları okurdum. Beğenirsem B8/C8 alırdım. Riske girmek istemezsem de XF/XG modellerinden alırdım.




  • Teşekkür ederim hocam @sener652 . Hocam şansın ötesine geçti. Ya kronik bir sorun, yada ben sirkeci de doğubank tan aldığım için oradaki firmaya kalite kontrolü sıkıntılı ürünlerimi gönderiyorlar emin olamadım. Gerçi değişimi yapan Sony Eurasia ama bir de AF9 için Sony Center Kanyon veya Teknosada teşhirde incelemeye gideceğim.

    LG bakacağım , bu panel aynı olduğu için bakmak istemedim açıkçası. Yeni XG serisi bekleyemeceğim hemen bir tv almam gerekli. 13 Aralıktan buyana televizyon yok malum aile çıldırdı :)

    Artık ücreti bir an önce tahsil edip hemen karar vereceğim. Teşekkürler herkese.

    Not: bu arada bu ölü pixel en çok yeşil ve mavi renk testinde tespit ettim. A1 lerinizde hiç yok mu arkadaşlar? AF9 da genelde ekranın sağ ve sol üst köşelerinde ve alt sağ sol köşelerde tekrar tekrar incelediğinizde mevcut. Benim tespitlerim AF9 da hep köşe kısımlarda. Ortalarda yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 30 Ocak 2019; 14:49:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

    Teşekkür ederim hocam @sener652 . Hocam şansın ötesine geçti. Ya kronik bir sorun, yada ben sirkeci de doğubank tan aldığım için oradaki firmaya kalite kontrolü sıkıntılı ürünlerimi gönderiyorlar emin olamadım. Gerçi değişimi yapan Sony Eurasia ama bir de AF9 için Sony Center Kanyon veya Teknosada teşhirde incelemeye gideceğim.

    LG bakacağım , bu panel aynı olduğu için bakmak istemedim açıkçası. Yeni XG serisi bekleyemeceğim hemen bir tv almam gerekli. 13 Aralıktan buyana televizyon yok malum aile çıldırdı :)

    Artık ücreti bir an önce tahsil edip hemen karar vereceğim. Teşekkürler herkese.

    Not: bu arada bu ölü pixel en çok yeşil ve mavi renk testinde tespit ettim. A1 lerinizde hiç yok mu arkadaşlar? AF9 da genelde ekranın sağ ve sol üst köşelerinde ve alt sağ sol köşelerde tekrar tekrar incelediğinizde mevcut. Benim tespitlerim AF9 da hep köşe kısımlarda. Ortalarda yok.
    Beklemek ve tekrar oled ile aynı sorunları yaşamak istemiyorsanız sony XF90 almanızı tavsiye ederim




  • Evet arkadaşlar koymayı unutmuşum foruma.

    Sadece 2 saatlik Digitürk sanırım 12. kanal bein movies HD premier Logosu Sıfır AF9 55 Oled logo yanması.

    Ekranın sol üst köşesi logo uzantısını dikkatli bakarsanız görebilirsiniz. Bu açık mavi renk pixel testte. Gri veya beyaz planda logo gayet orada hd yazılı şekilde duruyor.

     2017 SONY A1 OLED TV


    Bunlar da diğer resimler | Cihazın genel resmi, Ölü Pixeller, 2. alınan AF9 daki sol bölümdeki karanlık sararma defektleri


     2017 SONY A1 OLED TV


     2017 SONY A1 OLED TV


     2017 SONY A1 OLED TV


     2017 SONY A1 OLED TV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 30 Ocak 2019; 17:45:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Üretici markaların kalite kontrola önem vermediklerine bir örnek daha işini ciddi yapan bir marka bu sorunlara mahâl vermez
    üst sınıf bir tv’de bu denli sorun yaşanıyorsa zaten işin suyunun çıktığının dalaletidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv satın alırken mağzadan satın aldığınız ürünü inceleyip alın ben w905 alırkene satın alacağım tv orda açtırıp inceleyip
    inceledikten sonra karar verip almıştım yoksa ciddi sorun ve zaman kaybı incelemeden almayın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen öyle. Anladığım kadarıyla üretim hattında ciddi bir kalite kontrol sıkıntısı yaşanıyor. Veya tüm defektli Sony ürünleri 3. sınıf Dünya ülkesi olarak görüldüğümüzden bize gönderiliyor. Avs forumda çok şikayet göremedim AF9 ile ilgili, hatta orada kullanıcılar çok daha deneyimli ülkemize göre. AF9 da ölü piksel bildirimi olmamış hiç. Sadece vertical banding şikayetleri vardı.

    Bir de şu var bizim ülkede sıfır bir panel aldığınızda yok 7 ölü pikseli Sony normal kabul ediyor, yok bunları yakından görüyorsunuz işte izlemenizde bir problem teşkil etmiyor. Şimdi sıfır olarak parasını son kuruşuna kadar üstelik taksitsiz 17.600 verdiğim bir üründe ayıp varsa bu ayıptır yani. Üstelik ölü piksel hususunda Kanun 2017 yılında değişmiş. Buyrun : >>https://teknobur.com/olu-piksel-iade-degisim-prosedurleri-degisti-tuketici-haklari-guncel-2017/

    Şimdi ya ayıp oranında indirim yapacaksın ya değiştireceksin ya da ücret iadesi yapacaksın. Sony bu konuda beni mağdur etmedi. Tek mağduriyetim 1 aydır bununla uğraşmam. Ama söylediğim gibi. Ölü piksel bir defekt servis raporu buna göre düzenlenmeli ve değişim veya ücret iadesi talep edilmeli arkadaşlar. Kimse bana ölü piksel olan ayıplı bir ürünü bu normaldir diyememeli. Normalse o televizyonun değeri bence 18.000 değil, 5000 tlye çekersin yaptım ayıp indirimini dersin (bu da hakkınız sonuçta kanuna göre) bu işine geliyorsa elbette. Yok eğer bunların hiçbirini yapmıyorlarsa kanun ortada, tüketici hakem heyeti mevcut. Öyle sancılı bir süreçte değil. Kısacası ciddi paralar ödeyerek satın alıyoruz. Hak konusunda sonuna kadar haklar aranmalı diye düşünüyorum. Elbette diğer markalarda yaşanan sıkıntılar için de bu durum geçerli. Bu şey gibi; network’ten kazak alıyorsunuz, kol altında sökülme var. Bu bir defo ama mağaza size diyorki yok bu koltuk altı kaldırmayınca görünmüyor. Alamayız, bununla yaşayın demek gibi. Bu kabul edilebilir mi? :) teknolojik ürünler satan firmalar bize bunu söylüyorlar işte. Harika kafalar yaşıyor bunu söyleyen servis yetkilileri, bayi sahipleri. Burada elbette Sony’i tenzih ederek söylüyorum yanlış anlaşılmasın. İlerde belki aynı sorunları yaşayanlar olur rehber niteliğinde olsun bu söylediklerim naçizane arkadaşlar. Teşekkürler herkese.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ülkemizde tüketici hakları çoğu ülkelerden çok daha fazladır bakın garanti sürelerine onlardan çok daha fazladır
    tüketici hakem heyetlerine başvuruların çoğu tüketici Lehine karar çıkıyor bizim ülkemiz sıkıntı daha çok tüketicinin bilinçsiz
    olmasından kaynaklı sorunlar üretici markalar bundan yararlanıyor yoksa hakkını arayan geçte olsa netice ulaşıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joven -- 30 Ocak 2019; 21:52:02 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.