Şimdi Ara

2017 Honda Civic hatchback artık resmi (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.298
Cevap
16
Favori
100.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hb aracımda 2000 km ye geldim. İlk 1000 km şehir içi sakin sürüşte geçirdim ve kısmen trafikte 8.1 lt yakıt ortalamam vardı. Sonra şehir dışında 1000 km yaptım. Yolun çoğunluğu 100-110 da sabit kullanım ama ara ara sport modda asılarak sürdüm ve şu an yakıt ortalamam 7.5 Sabit ve sakin sürüş ortalaması 5.4 gördüm minimum. Yüksek ihtimal 3000 km den sonra daha da düşebilir bu durum çünkü bir önceki aracım golf de de benzerdi. Onda da 7.5 ortalama daha sonra 6.5 lara düşmüştü. Yakıt olarak ben aynı olduğunu düşünüyorum. Tabi sürekli gazlama ile ya da sportta sürünce daha yüksek çıkabilir. Şu an ki hız ortalaması yanlış hatırlamıyorsam 40 km/s.



    Otomobillere meraklı bir arkadaşımla sürüş yaptık. O da aracın performansını çok merak ediyordu. D modunda econ açıkken araç hızlanması nazlı dedi. Zaten ben 7 vites aralığının şehir içi ya da şehir dışı yakıt tasarrufu sağlasın diye ayarlandığını düşünüyorum. Sonra sporta alarak hızlanma yaptım. 5 vitese tanımlanmış bu modda araç hızlanması çok daha iyi ama cvt kendini hissettiriyor azda olsa dedi. Fakat hızlanmayı fark etmiyorsun araç gitmiş oluyor dedi. Sanal Vites geçişleri daha yüksek devirlerde olduğundan olabilir. Asıl sport mod manual sürüşü çok beğendi. Kesinlikle bastın hızlanmayı bekleme gibi durumlar yok dedi ki daha önce de ben de aynı şeyi belirtmiştim manual araç gibi kullanılabiliyor manual araç isteyenlerin çok beğeneceğini. Sport da vites kulakçıklarıyla olan sürüşü çok beğendi ve umduğumdan kesinlikle daha iyi bir araç buldum diye ekledi.



    Tavsiyem sürüşle ilgili kafasında kuşku olan arkadaşlarım test etmeleri ve sonuna kadar aracı zorlamaları



    Yakıtla ilgili paylaşımlara devam ederim. Aklına soru takılan olursa da seve seve cevaplarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sehir icinde 8litre, uzun yolda 110 na sabit5.3 litre yakti. Sehir ici 475 km de isik yandi sehir disi 640 km de menzil 60 gosterirken fulledim isik daha yanmamisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeminediyorum Y kullanıcısına yanıt
    Is cikisi aceleyle yazdim anlayamadiysan fazla zorlama devreleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duman efendi D kullanıcısına yanıt
    video lara bakma kardeş. al bin test et otobanda. farkı gör..
  • Bunun da sağı solu kendi kendine yamuluyor mu?
  • 1.5 düz vites konusunda bir duyum, haber var mıdır? Bu arabayı almak için 2 yol var:

    1) 1.5 benzin, düz vites
    2) 1.5 turbo dizel, zf vites
  • imbus_civata kullanıcısına yanıt
    Kardeş zaten araç sahibiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba çok ama çok güzel arkadaşlar. Eğer yakınlarınızda bir Honda bayisi varsa mutlaka gidip çıplak gözle görün. Tabii ki test sürüşü imkanı da varsa mutlaka test edin. İç ve dış tasarımı oldukça güzel ve iç konforu gayet yeterli. 1.86 boyunda olan kuzenim arka koltuklara çok rahat sığıyor ve dizleri öndeki koltuğa temas etmiyor. Özellikle sürücü koltuğu ve kol dayama düzeneklerinin yapısı rahat bir sürüş imkanı sağlıyor. Ve araç içinde ufak eşyalarınızı saklamak için çeşit çeşit bölmeler var. Bagaj hacmi de hb bir araba için alışılmışın dışında geniş. Zaten aracın uzunluğu çoğu hb arabaya göre daha uzun. Özellikle kırmızı ve füme renkleri bu araca çok yakışmış. Dış tasarımı bazılarına tuhaf gelebilir ama bence çok güzel. Sadece arka alt kısmındaki ızgara görünümlü ama plastikle kapatılan kısımlar sırıtıyor ve bütünlüğü biraz bozuyor. Özellikle benim gibi 25-35 yaş aralığındaki insanlara hitap eden bir tasarımı olduğunu düşünüyorum.

    Şu an ekonomik açıdan yeterli olmadığım için beklemedeyim ama önümüzdeki sene mevcut arabam Seat Ibiza'yı satıp kesinlikle bu aracı alacağım. Aracı almış herkese keyifli sürüşler ve hayır olsun diyorum. Umarım en yakın zamanda ben de aranıza katılırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evilhuman -- 1 Ağustos 2017; 17:13:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evilhuman

    Araba çok ama çok güzel arkadaşlar. Eğer yakınlarınızda bir Honda bayisi varsa mutlaka gidip çıplak gözle görün. Tabii ki test sürüşü imkanı da varsa mutlaka test edin. İç ve dış tasarımı oldukça güzel ve iç konforu gayet yeterli. 1.86 boyunda olan kuzenim arka koltuklara çok rahat sığıyor ve dizleri öndeki koltuğa temas etmiyor. Özellikle sürücü koltuğu ve kol dayama düzeneklerinin yapısı rahat bir sürüş imkanı sağlıyor. Ve araç içinde ufak eşyalarınızı saklamak için çeşit çeşit bölmeler var. Bagaj hacmi de hb bir araba için alışılmışın dışında geniş. Zaten aracın uzunluğu çoğu hb arabaya göre daha uzun. Özellikle kırmızı ve füme renkleri bu araca çok yakışmış. Dış tasarımı bazılarına tuhaf gelebilir ama bence çok güzel. Sadece arka alt kısmındaki ızgara görünümlü ama plastikle kapatılan kısımlar sırıtıyor ve bütünlüğü biraz bozuyor. Özellikle benim gibi 25-35 yaş aralığındaki insanlara hitap eden bir tasarımı olduğunu düşünüyorum.

    Şu an ekonomik açıdan yeterli olmadığım için beklemedeyim ama önümüzdeki sene mevcut arabam Seat Ibiza'yı satıp kesinlikle bu aracı alacağım. Aracı almış herkese keyifli sürüşler ve hayır olsun diyorum. Umarım en yakın zamanda ben de aranıza katılırım.

    Hocam resmen beni anlatmışsın. Bende de ibiza var ve civic hatchback almayı planlıyorum ama bu vitesle değil.
    Ya düz vites 1.5 180 bg benzinli getirirler onu alırım ya da 1.5 yüksek beygir dizel zf otomatik. Yoksa cvt ile hayatta alınmaz bu araç. Cvt cidden törpülemiş bu aracı.




  • Flo_Rida F kullanıcısına yanıt
    Tabii ki tercih meselesidir. Şimdi bir sene geçse de şu aracı alsam diye sabırsızlanıyorum ama hayırlısı. Bizim binanın otoparkında hem Civic hb ve hem de sedan modelleri var. Her gördüğümde canım çekiyor. :) Mevcut arabamdan memnunum ama şu aracı yakından görünce her anlamda çok beğendim ve sonraki arabam bu olmalı dedim.
  • Flo_Rida F kullanıcısına yanıt
    Hocam cvt nesini törpülemiş aracın? Neden böyle dediniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evilhuman kullanıcısına yanıt
    Hb için birşey diyemem. İngiltere den geliyor. İngiltere üretimi. Sedan alacaksanız iyice araştırın forumları derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duman efendi D kullanıcısına yanıt
    Ben sedan araçları da beğenirim ama genelde hb almayı tercih ederim. O yüzden bu aracın da hb modelini alacağım. Yakından görür görmez çok beğendim. Tabii daha almama vakit var. İlerde fiyatları ne olacak bilemem. Umarım çok bariz bir artış olmaz.
  • Ben de bugün Civic HB Sport ile bir test sürüşü yaptım. Gönül isterdi ki 1 tur daha atabilseydim çünkü sürüşü gerçekten keyifli bir otomobil olmuş.

    Arabayı çalıştırır çalıştırmaz egzozdan gelen homurtular benim gibi spor ruhlu araç arayışında olanları cidden gaza getirecek türden. Arayıp da bulamadığım alçak oturuş poziyonunu bu arabada buldum. Gömülü ve kaputu görmeyecek şekilde olan sürüş pozisyonları her zaman tercih sebebimdir ki koltuğu en dibe aldığımda bana bile bir miktar alçaklığı fazla geldi, bu konuda da artı puan aldı benden. Direksiyon hissiyati çok başarılı arkadaşlar. Son zamanlarda denedğim araçların içerisinde gerçekten en beğendiğim diyebilirim. Virajlarda bu arabayı kullanmak gerçekten keyif verecektir diye düşünüyorum. Performansdan bahsedecek olursak, maalesef CVT denen şanzıman bu arabayı fena törpülüyor. Esasında şehir içi sakin kullanımda oldukça yeterli ama şöyle bir gazlayım dediğiniz an vitesi S moduna alıp, kulakçıklardan kontrolü elinize almanız şart. Yakın zaman düz vites seçeneği bu arabaya gelebilir diye düşünüyorum.

    Malzeme kalitesi ise bence tatminkar seviyelerde. Alman rakiplerine göre kalite hissiyati düşük ama verdiği sürüş keyfi bence arayı kapatmaya yeter.

    Özetle Honda benim fikrime göre oldukça keyifli otomobil geliştirmiş. Sürüş keyifinin yanında sunduğu iç hacmi ile beraber sportif bir aile aracı olmuş. Allah nasip ederse bir sonraki araç tercihimde ilk sırada diyebilirim




  • Selam arkadaşlar,



    Bir çok yerde cvt şanzımanın yüksek torklarda sıkıntı çıkarabileceği ile ilgili yorumlar okudum. Civic hb malum tork ve hp gayet yüksek. Bu aracı alırsak şanzıman problemi yaşama olasılığı var mı sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozdemir86

    Selam arkadaşlar,



    Bir çok yerde cvt şanzımanın yüksek torklarda sıkıntı çıkarabileceği ile ilgili yorumlar okudum. Civic hb malum tork ve hp gayet yüksek. Bu aracı alırsak şanzıman problemi yaşama olasılığı var mı sizce?

    182bg'e göre 220Nm çok değil, aksine bence az.



    Ve 2 kez test ettim 182bg nerde diye hala meraktayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hondacılar euro ncapten alınan 4 yıldız için ne düşünüyorsunuz???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozdemir86

    Selam arkadaşlar,



    Bir çok yerde cvt şanzımanın yüksek torklarda sıkıntı çıkarabileceği ile ilgili yorumlar okudum. Civic hb malum tork ve hp gayet yüksek. Bu aracı alırsak şanzıman problemi yaşama olasılığı var mı sizce?

    182bg'e göre 220Nm çok değil, aksine bence az.



    Ve 2 kez test ettim 182bg nerde diye hala meraktayım.

    Bagaji acin orda bi cihaz var tekerleklere takıyorsunuz calistiriyorsunuz 82 den 182 ye cikiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duman efendi D kullanıcısına yanıt
    Bunlar hakkında bilgim vardı. Teşekkürler.

    Ama bu bg'e göre tork düşük ve bu araca cvt olmuyor, kick-down bile zevksiz bağırarak dümdüz giden bir araca dönüşmüş.

    Sınırlandırma yapacaklar ise koymasınlar o motoru? Türkiye'de vergi açısından uygun olan, gücü yeterli ve nispeten daha az tüketim veren 1.0T getirsinler. En azından "129bg bu, çıkan da bu" der geçersin beklentin ona göre olur. Çoğu marka 1.0T motorlu araç sunuyor, bu kadar burnu büyüklük yapmanın ne anlamı var?

    Eski CivicHB 1.4 Sport kullanıcısı olarak 1.0T olan versiyonu beklemiştim, gelse alırdım ama bu 1.5T 182bg beni memnun etmedi.
    Showroom daki aracın bagajını açtım kapatırken kolun parçası elimde kaldı? test arabasının koltuk ayar kolu elimde kaldı? Stop&Start yok(niye yok!), orta havalandırma kanallarının kapatma/ayar düğmesi yok?? Koltuk kumaşları kötü(benim CivicHB de Alcantara vardı), koltuk destekleri yetersiz(özellikle sırt), koltuk katlama sistemi gitmiş, sunroof yok, yakıt tüketimi çok.

    Bunun gibi kişisel memnuniyetsizlik yaratan, bir sürü şey işte...

    Sadece kayıp gözüken bg'ler olsa iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozdemir86

    Selam arkadaşlar,



    Bir çok yerde cvt şanzımanın yüksek torklarda sıkıntı çıkarabileceği ile ilgili yorumlar okudum. Civic hb malum tork ve hp gayet yüksek. Bu aracı alırsak şanzıman problemi yaşama olasılığı var mı sizce?

    182bg'e göre 220Nm çok değil, aksine bence az.



    Ve 2 kez test ettim 182bg nerde diye hala meraktayım.

    Bagaji acin orda bi cihaz var tekerleklere takıyorsunuz calistiriyorsunuz 82 den 182 ye cikiyor.

    Dalga geçmek sureti ile gerçekleri görmezden gelmeye çalışma/çabalama şeklidir; avuntu ile yaşamak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 9 Eylül 2017; 0:35:42 >




  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.