Şimdi Ara

2015 CLS 350 aldım… (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
263
Cevap
3
Favori
20.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuyu bi hortlatayım isterim.


    2012 CLS 350 4matic kullanıcısıyım. Araçla yaklaşık 3 yıldır seviyeli bir birlikteliğimiz var :)


    Öncesinde de 2010 A5 2.0 tdi (quattro değildi maalesef) kullandım. Onu da 3. yılda satmıştım.


    Fazlaca yol yapan bir adamım. Yılda 50binim var. Şimdi her 2 aracı kıyaslayarak bi kaç cümle yazıp bazı soruları kendi penceremden cevaplayım, bazı sorunları yine kendi penceremden anlatayım istedim :


    A5 şehir içinde tatmin edici, vites geçişleri çok sessiz, konfor yeterli ve tatmin edici. Ancak şehir dışında 150 den sonra kabin içi ses artıyor. DSG vites arızası yaşadım 170bin km civarlarında. Vuruntu yaparak kalkıyordu araç, özellikle yokuştan kalkarken. Ve fena düzeyde olmayan bir bedel ödeyerek Ankara Aydoğmuş Şanzımanda yaptırmıştım. Quattro olmamasından dolayı şehir dışı yüksek hızlarda araç ayağımın altından kayıp gidiyordu. Son olarak A5 in bağaj kapağı kısmındakı tutucular çok şıngırdamaya başlamıştı.

    Ve A5 ile 285bin kmye geldiğinde vedalaştık.


    Babamda olan A6 3.0 tdi quattro'dan dolayı ben de mi alsam diye düşündüm. Coupe görünümlü sedan sevdam olaya el attı :) A7 ve CLS arasında kalınca CLS cazibedar duruşu ile beni kendine çekti.


    CLS tam olarak sevda dolu bir macera benim için.


    Araç tam bir sessizlik ve konfor abidesi benim için. 4matic bir quattro değil ama A5ten sonra beklentimi karşıladı. Yol bilgisayarını sıfırlamadığım son 82bin km de ortalamam 8.2 lt. çok basan ile 120 130 giden arasında çok basana daha yakın bir sürüş tarzım vardır. ortalamam bu kadar. Top speed 261 :) sonra gaz kesti araç.


    Araç ile günlük olarak Ankara-Bodrum, Ankara Marmaris yapıyorum. Eve döndüğümde öyle ciddi bir yorgunluk vs. de hissetmiyorum. sabah kalkıp tekrar işime gidiyorum. Araç tam bir yol canavarı.


    Aracı aldım, kısa bir süre sonra diferansiyel yaptırdım. Standart bakımlar devam ederken gaz yüklendiğimde duman atma olayıyla karşılaştım. Epeyce farklı yöntemler uygulandı (daha doğrusu denendi:) ancak başarılı olabilen yok. 3 farklı iyi bilinen mercedes özel servisi, 1 yetkili servis dahil 4 servis de çözüm üretemedi. Hatta en saçması yetkili servisin OM642 motorlarda bu olay kronik. Kusura bakmayın hiçbişey yapamayız demesi beni mercedesten soğuttu. Farklı araçlar ile değiştireyim diye düşündüm. Arkadaşlarımdan bazı araçları aldım sürdüm denedim ama yok. Bi CLS gibi durmuyor hiçbiri. CLS gibi gitmiyor. Alternatif bulamadım henüz:) bulunca yeniden değerlendireceğim durumu.





  • dagcim D kullanıcısına yanıt
    CLS limitörden dolayı mı 261'de kalıyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dagcim D kullanıcısına yanıt
    Aaah o duman atma yok mu? Beni arabamdan soğuttu. Katalizör değiştim, akışmetreyi komple değiştim. Tam oldu derken bu sefer limp mode ve arıza lambası çıktı başıma, tepem attı, sıfır a5 i galeriden geri alıp cls yi ilana koydum, şimdi manifolt mudur nedir, onuda değiştireceğim, bu arada duman %80 azaldı ama hala ani yüklenmelerde var. A5 ide tekrar ilana koyduruyorum, hangisi kalırsa ona bineceğim…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Doğrudur yoksa 260'da tıkanacak bir araç olmaması lazım.
    Benim 1.6 motorlu İnsignia bile 265 görüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dagcim D kullanıcısına yanıt
    Sadece şunu sormak istiyorum 2010 A5 2.0 tdiınızı kullanmışsınız bayadır.

    Sizin araç quattro olmadığı için büyük ihtimalle cvt multitronic vardı. Aydoğmuş şanzımanı tavsiye eder misiniz yaklaşımları nasıldı? Yani şanzımanı onarırken ve daha sonrasında yaptıkları cihaz ayarı adaptasyon vs nasıldı ve ne kadar sürdü hocam öncelikle bunun için teşekkür ederim. Kaç litre yağ aldı falan malzemeleri siz mi aldınız gibi sormak istedim. Çünkü bende a4 kullanıcısıyım ve aynı şanzımana sahibiz ve aydoğmuş hakkında iyi kötü çok yorum okuyorum

    İkinci olarak ise büyük ihtimal sizin motor 170likti. Yakıtı cls350 ye göre nasıl değişti? Audide ne yakıyordunuz aylık ne kadar ödüyordunuz cls de bu nasıl oldu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • A5 i sanırsam 145binde almıştım. Şanzıman sorunu da 155binde çıktı. Aydoğmuşta direkt olarak Hüseyin Usta ile görüştüm. Hatta bariz bir sorun fark edemedi ilkinde. sonra aracı yokuş bir yere götürdüm. orda denettirdim. Dediki araca baya hakimsin. Bana sorarsan tam zamanında gelmişsin dedi. Sıradan bir DSG ile senin ki arasında yarı yarıyadan aşağı maliyet olacak dedi. Sonra parçaları değiştirirken uğradım. Baktım hatırlamıyorum ama bir parça değişti şanzımandan. ve baya ekonomik bir ücrete mevzuuyu çözmüştüm. Yaklaşımları çok ılımlı. İşe hakimler. :ok memnun ayrıldım. Hatta sonrasında iki arkadaşımı da götürdüm. Onlarda memnun ayrıldı ordan.


    A5 2.0 tdi. yakıt olarak 7.5 lt idi. CLS ise 8.2 lt. Ben bunu gördükten sonra CLS yi daha bi sevdim. Yol bilgisayarının 2. tarafını sıfırlamam genel olarak. Yani araca bindiğim sürece aldığımdan bu yana tüm yakıt ortalamasını görmek istiyorum hep. O sayede net ölçebiliyorum.


    CLS de limitör var büyük ihtimalle. çünkü gaz almadı. Alsa hala ben giderim abi modundaydı araç. Gerçi ordan sonra da zorlayıp napıcam yani. Anlık 300 görünce nirvanaya ulaşmam herhalde :) Ben araçla uzun yola ne kadar fazla süre üst hızlarda gidebiliyorum ona bakıyorum. Yani bu araçla Ankaradan yola çıkıyorum, Aksaraya otobandan 200 altına inmeden gidiyorum. Tık demiyor. Yada Marmaristen Ankara'ya dönerken Denizli çıkışında "aha Ankara'ya geldik " diyebiliyorum :)))


    Duman atma... O kadar çok uğraştım ki. Gerçekten OM642 motorların bu problemine mercedes bile aldırmıyor artık. Can sıkıcı ama kendimi artık şöyle avutucam : " canımı sıkmayın bi basarsam tozumu yutarsınız :) " yaklaşımını gerçeğe uyarlarım diyorum. Eğer bir gün yerine başka bir araç koymaya karar verirsem o zaman değiştiricem bu CLS yi. O zamanda kadar km 400bin de olsa 500bin de olsa benim için fark etmez.. Hiçbir aracımı satmak için almıyorum. Para verdiğim mal herşeyden önce bana hizmet etmeli. Beni mutlu etmeli.





  • Merhabalar. Şuan bu ikilemde kalmış durumdayım. 2016 cls 350 50000 km 9g tronic vs 2023 a5 45 tfsi 6000 km

    nevcut aracım 2016 q7 2.0 tfsi quattro. İnanılmaz memnunum sadece km yükseldi diye satıyorum. Hayatımda bindiğim en iyi arabaydı.

    A -3-4-5-6-7

    e 250 2012

    e320 2003

    2013 5.20i

    2008 520d

    bindiğim araçlardan bazıları.

    takıntılarım konfor ses sistemi ani hızlanma yol tutuş


    osu busu şusu var diye araba almam.


    tavsiyelerini alabilirmiyim ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samwise42 kullanıcısına yanıt

    2015ten yukarı cls 350 yok yalnız benim bildiğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samwise42 kullanıcısına yanıt
    CLS yürütecek bütçeniz varsa kesinlikle tercih edilmeli. Araçtaki takıntılarınız performans odaklı, CLS mimarisi gereğiyle A5’e göre yolu çok daha iyi tutan bir araba arkadan itişli tasarlandığı için gerçekten farkı hissettiriyor. 350D motorunu E serisinde kullanmıştım yanlış hatırlamıyorsam 600 küsür nm tork üretiyor, gerçekten gaza oturunca koltuğa yapıştım hissiyatını veriyor. 40 TDI A5 kullandım, segmentine göre çok güzel bir araçtı fakat CLS ile alakası yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mevzu yürütmede değil aslında sorun istemiyorum. Çok yoğun olduğum için sanayiye falan gitme şansım yok. Duman atma vs problemlerini okudum o yüzden biraz çekincelerim oldu. Yani 2016 cls de duman atıyosa ve çözülemiyosa almam yani


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samwise42 kullanıcısına yanıt

    Soruyu yanıtlamamışsınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıyorum 404 hatası veriyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samwise42 kullanıcısına yanıt

    Hocam sarı sitede 2015ten yukarı ilan yok

    Ekran görüntüsü atın isterseniz

    Temiz bayi çıkışlı CLS üzmeyebilir a5i de baya baya harcar ama o arabanın masrafı da ona göre olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar , 2016 model cls var.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sifir-ayarinda-km-orijinaldir-933669435/detay

    Gecen ay 2017 tarihli ilan vardi. Trafige cikis tarihini mi yaziyorlar bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boltman34 B kullanıcısına yanıt

    Tamam çözdüm şimdi 350 CDİ 350 d olmuş;)

    Diğer dediklerim geçerli olsun ozaman


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Parası değil problem sürekli arıza çıkarıp çıkarmaması. Kafa ağrıtcaksa hiç bulaşmayacağım. Bide 9gtronic olunca motorda bi revizyon olmuş olabilirmi ? Duman atma vs kronikmi mesela ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samwise42

    Parası değil problem sürekli arıza çıkarıp çıkarmaması. Kafa ağrıtcaksa hiç bulaşmayacağım. Bide 9gtronic olunca motorda bi revizyon olmuş olabilirmi ? Duman atma vs kronikmi mesela ?

    O mümkün olabilir işte çünkü duman atma şikayeti genelde CDİ motorlar ile alakalı yapılmış genelde

    Bayi çıkışlı 50 binde araba

    Tarcanlara götürün incik cıncık baksınlar

    Herşey iyi çıkarsa yürütecek bütçe de varsa a5le ayrı galaksiden bunlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EyvAllah. Müşteri olacak gibiyim zaten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9gtronic cls bulamadık. Bulduğumuzda ya soğutma yok ya yetkili servis bakımlı değil. O anda bi ilan açıldı g11 730i kısa kasa . Adaptif şasi soğutma masaj vs km düşük ve aşağı yukarı aynı para. Kapora verdik yarın alacağız inş. Neye niyet neye kısmet :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.