Şimdi Ara

2011 En iyi Motor ödülleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
0
Favori
7.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Kısa bir durum degerlendirmesi:
    Bmw ezmiş,fiata tebrikler ne kadar fiat 500 beş para etmez bir araba olsa da

    Renaultun adı bile geçmiyor bu arada

    Renault 2010'da yeni motor yapmadı
    2011'deki çıkan-çıkacak Renault motorları
    dizel: 1.6 lt 130bg dci ve 1.6 lt 160bg dci(2012'ye sarkabilir)
    benzinli: 0.9lt tce 90 bg ve tce 1.2lt 120 bg
  • İyi de bu değerlendirme sadece 2010 da çıkan motorları baz almıyor ki... Fiat'ın 1.3 multijeti çıkalı 7-8 yıl oldu, hala listede. VW 1.4 TSI çıkalı 4 sene oldu hala listede. Renault'un son 7-8 yılda yaptığı motorların hiçbiri ilk 6 ya dahi girememiş. Adı sanı okunmuyor.

    1. Fiat 875cc two-cylinder (Fiat 500) 352
    2. Nissan electric powertrain (Nissan Leaf) 161

    en yakın rakibinin 2 katından fazla puan almış 0.9 multiair. Helal olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 20 Mayıs 2011; 14:10:39 >
  • Özellikle küçük hacimlerde fiat ve vw başarısı gerçekten doğru bir tespit olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Kısa bir durum degerlendirmesi:
    Bmw ezmiş,fiata tebrikler ne kadar fiat 500 beş para etmez bir araba olsa da

    Renaultun adı bile geçmiyor bu arada

    Renault 2010'da yeni motor yapmadı
    2011'deki çıkan-çıkacak Renault motorları
    dizel: 1.6 lt 130bg dci ve 1.6 lt 160bg dci(2012'ye sarkabilir)
    benzinli: 0.9lt tce 90 bg ve tce 1.2lt 120 bg

    2010 da yeni motor yapmakla alakalı degil




  • BMW diesel 2-litre (BMW 3 Eff. Dyn) 152
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    BMW ezmiş geçmiş. Birde BMW-PSA dizel diyor kesinleştimi acaba dizel 1.6 bmw?

    BMW/PSA dizel motor ortaklıgı şu an için sadece Avrupa'da satılan ve yakında ülkemizde de seçenekler arasına girecek olan 1.6 lt dizel motorlu Mini Cooper için geçerli. Yine PSA ile 2.0 LT dizel motor için ortaklık söylentileri ortalıkta dolaşsa da sanırım BMW'nin mevcut 2.0 lt dizel motoru için upgrade üzerinde çalışılacak.
  • renaultu gören var mı.renocular topuk
  • Kullanmış birisi olarak renault'tun DCi motorları çok başarılı ama buraya girememesi ilginç şasırdım,(Az yakan motor konusunda kesinlikle DCi bu belli) 1.4-LITRE TO 1.8-LITRE 308'im dizelde yer almış :=)))
  • ben renonun pek girdiğini görmedim listeye....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Kısa bir durum degerlendirmesi:
    Bmw ezmiş,fiata tebrikler ne kadar fiat 500 beş para etmez bir araba olsa da

    Renaultun adı bile geçmiyor bu arada

    Renault 2010'da yeni motor yapmadı
    2011'deki çıkan-çıkacak Renault motorları
    dizel: 1.6 lt 130bg dci ve 1.6 lt 160bg dci(2012'ye sarkabilir)
    benzinli: 0.9lt tce 90 bg ve tce 1.2lt 120 bg


    2010 ile alakası yok, TSI 2010'da mı yapıldı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Bu listede beni en şaşırtan sonuç tsı den sonra çıkan fıat ın multiair motorunun tsı motorun ardından 2. olması oldu.Çünkü bildiğim kadarıyla multiair motor tsı motora göre daha yeni bir teknoloji.


    1. sıradaki TSI 1.4 Twincharger olan dolayısıyla yalnızca Turbochargelı olan Multiair motora göre sürüş keyfi ve güç konusunda daha iyi. Multiair 140 ve 170 in başarısı 1.4 TSI turboya karşı oluyor bu durumda. Zaten Multiair 2., TSI turbo 4.. Ha Fiat çıkar Twincharge Multiair motor yapar o zaman işler ilginçleşir.

    Saygılar.
  • BMW 4-litre V8 (BMW M3) gerisi hikaye..
  • Yuh ya arkadaşlar listede birüsürü vw motorları var neredeyse her kategoride birtaneniz bile bişey yazmamış nerdeyse.

    bravo vw.
  • Ben de aynısını diyecektim. Vw nin nerdeyse her kategoride bir motoru var. Vw nin düşük vergi dilimine giren 1.6 motor altında turbo motorları ve başarılı dsg şanzımanı sayesinde ülkem insanı performanslı arabalara binebiliyor. Doğuşa kızıp Vw'nin hakkını teslim etmemek olmaz derim.
  • Fiat'a helal olsun, gerçi geçtiğimiz günlerde açılan konularda Fiat'ların Vw'i tokat manyağı yapmasından belliydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yuh ya arkadaşlar listede birüsürü vw motorları var neredeyse her kategoride birtaneniz bile bişey yazmamış nerdeyse.

    bravo vw.


    biz vw ile fiat motor kalitesini bildiğimiz için yorum bile yapmıyoruz

    geçenlerde bir formda fiatın motoru renodan iyi dedim niye dediler taksiciler çok kulanıyor kötü olsa kullanmazlar dedim nerdeyse taşlıycaklardı beni haklıymışım ama
  • Bu Jüri neden ağırlıklı olarak gazetecilerden oluşuyor.

    Bu gaetecilerin hepsi makine mühendisliği 4. sınıftan terk mi yoksa?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yuh ya arkadaşlar listede birüsürü vw motorları var neredeyse her kategoride birtaneniz bile bişey yazmamış nerdeyse.

    bravo vw.


    biz vw ile fiat motor kalitesini bildiğimiz için yorum bile yapmıyoruz

    geçenlerde bir formda fiatın motoru renodan iyi dedim niye dediler taksiciler çok kulanıyor kötü olsa kullanmazlar dedim nerdeyse taşlıycaklardı beni haklıymışım ama


    1.3 multijet motor sanırım piyasada daha iyi kabul gördü. sadece rivayet olmakla beraber dci den azda osla daha uzun ömürlü duymuştum bir taksiciden. onun dışında crdi motorlar bu ara çok moda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bu Jüri neden ağırlıklı olarak gazetecilerden oluşuyor.

    Bu gaetecilerin hepsi makine mühendisliği 4. sınıftan terk mi yoksa?


    hocam juriyi incelemedim ancak bence bir motorun en iyi olmasını kullanıcı belirler. makine mühendisliği vs sıkıştırma oranıydı vs tamam iyi güzelde ben standart bir kullanıcı olarak yokuşlarda ne iş yapıyor, sollamalarda ne iş yapıyor, muadillerinden üstünlükleri neler(kalkışta vs), yakıt tüketimi ne kadar,ömrü ne kadar, sorunsuz mu gibi kriterlere bakıp en iyi derim. büyük ihtimalle bu şekilde değerlendirmede yapıldı.mutlaka teknik detaylarada bakılmıştır.ancak ağırlık olarak 'standart' alınsa daha iyi olur gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bu Jüri neden ağırlıklı olarak gazetecilerden oluşuyor.

    Bu gaetecilerin hepsi makine mühendisliği 4. sınıftan terk mi yoksa?


    Makine mühendisi olmaları gerektiğini düşünmüyorum. Ayrıca gazeteci dediğiniz kişilerin uzmanlık alanı otomobiller. İçlerinde 30 yıldır otomotiv sektöründe çalışan journalistler mevcut. Ayrıca motorların mühendislik başarılarını ölçmek için mühendis olmaya gerek olduğunu da düşünmüyorum. Gerçek hayattaki veriler ile kağıt üstündeki başarılar çok farklı oluyor.
    Son olarak listenin mekatronik kavramlarla hangi mühendisin daha başarılı olduğunu ölçmek için değil, günlük hayatta son kullanıcıya hangisinin daha büyük katkı sağladığını ölçerek puan verildiğini düşünüyorum.
    Saygılarımla.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.