Şimdi Ara

2011 En iyi Motor ödülleri (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
113
Cevap
0
Favori
7.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bakıyorumda bazı arkadaşlar sırf kendi markaları ödüllerde gözükmediği için saçma gibi yorumlar yapıyorlar.Yok gazeteciymiş yok mühendis değilmiş.Siz nesiniz peki otomobil mühendisimi?Akşama kadar burada ahkam kesmeyi biliyorsunuz.Yok o motor kötü bu motor iyi.Kullanmadan etmeden hemde konuşuyorsunuz ayetmiş gibi.Siz anlıyorsunuzda motordan bu adamlar mı anlamıyor?


    O gazeteci dediklerinizi ne zannediyorsunuz acaba.Köşe yazarı mı?.Hepsi bu konuda uzman insanlar.Emin olun sizden çok daha iyi biliyorlar.Yinede ben inanmıyorum diyorsanız o zaman burada sizin hayatınızda görmediğiniz motorlar hakkında kesin konuşmalarınıza ne diyelim?İRONİ nin son safhasındayız...



    ironik olan herkes medeni bir şekilde fikirlerini yazarken senin böyle bir mesaj yazamaman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bakıyorumda bazı arkadaşlar sırf kendi markaları ödüllerde gözükmediği için saçma gibi yorumlar yapıyorlar.Yok gazeteciymiş yok mühendis değilmiş.Siz nesiniz peki otomobil mühendisimi?Akşama kadar burada ahkam kesmeyi biliyorsunuz.Yok o motor kötü bu motor iyi.Kullanmadan etmeden hemde konuşuyorsunuz ayetmiş gibi.Siz anlıyorsunuzda motordan bu adamlar mı anlamıyor?


    O gazeteci dediklerinizi ne zannediyorsunuz acaba.Köşe yazarı mı?.Hepsi bu konuda uzman insanlar.Emin olun sizden çok daha iyi biliyorlar.Yinede ben inanmıyorum diyorsanız o zaman burada sizin hayatınızda görmediğiniz motorlar hakkında kesin konuşmalarınıza ne diyelim?İRONİ nin son safhasındayız...



    ironik olan herkes medeni bir şekilde fikirlerini yazarken senin böyle bir mesaj yazamaman.


    İroni ne demektir anlamını öğrenmenizi tavsiye ederim.Çünkü yazdıklarınız biraz alakasız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bakıyorumda bazı arkadaşlar sırf kendi markaları ödüllerde gözükmediği için saçma gibi yorumlar yapıyorlar.Yok gazeteciymiş yok mühendis değilmiş.Siz nesiniz peki otomobil mühendisimi?Akşama kadar burada ahkam kesmeyi biliyorsunuz.Yok o motor kötü bu motor iyi.Kullanmadan etmeden hemde konuşuyorsunuz ayetmiş gibi.Siz anlıyorsunuzda motordan bu adamlar mı anlamıyor?


    O gazeteci dediklerinizi ne zannediyorsunuz acaba.Köşe yazarı mı?.Hepsi bu konuda uzman insanlar.Emin olun sizden çok daha iyi biliyorlar.Yinede ben inanmıyorum diyorsanız o zaman burada sizin hayatınızda görmediğiniz motorlar hakkında kesin konuşmalarınıza ne diyelim?İRONİ nin son safhasındayız...



    motordan bir cogumuz elbette cok fazla anlamıyor sadece kullanırken yada uzman insanlardan duyduklarımızla az cok arastırmalarımızla konusuyoruz, emin olun o gazetecilerin bizden farkı yoklar ve cıkmıslar orda oy vermişler bu sekilde en iyi motor secilmiş siz eger bunun gercekligine inanıyorsanız sizde bi tuaflık var demektir....




  • K20 hariç Honda listeye girememiş çok ilginç.
  • İşte Jüri üyeleri bakın bakalım tanıdık var mı?

    JUDGES

    To find out more about the Judges please click on their relevant countries

    Argentina
    Carlos Angio, Pablo Jorge Gualtieri

    Australia
    John Carey, Bill McKinnon

    Austria
    Horst Bauer

    Belgium
    Etienne Visart de Bocarmé

    Brazil
    Marcelo Moura

    Canada
    David Booth, Jim Kenzie, Marc Lachapelle, Richard Russell

    China
    Xia Dong, Gary Tsang, Kun Wang

    Czech Republic
    Tomas Hyan

    Egypt
    Mohamed Sheta

    France
    Christophe Congrega, Jean-Jacques Cornaert, Thierry Etienne, Yves Maroselli, Benoît Pérot

    Germany
    Thomas Imhof, Georg Kacher, Jürgen Lewandowski, Juergen Zoellter

    Greece
    Nikos Kounitis

    The Netherlands
    Sjoerd van Bilsen

    Hungary
    Gábor Szécsényi

    India
    Adil Jal Darukhanawala, Hormazd Sorabjee

    Ireland
    Padraic Deane

    Italy
    Lorenzo Facchinetti, Marco Marelli, Massimo Nascimbene

    Japan
    Yasuhiko Kawamura, Goro Okazaki, Jack K. Yamaguchi

    Mexico
    Sergio Oliveira, Rogelio Rivera-Nava

    New Zealand
    Brian Cowan

    Philippines
    Carl Cunanan

    Poland
    Robert Bielecki

    Portugal
    Joaquim Oliveira, José Vieira

    Romania
    Dan Vardie

    Russia
    Leonid Golovanov, Mikhail Podorozhansky

    Slovenia
    Tomaz Porekar

    South Africa
    Francois Rabe, Jake Venter

    South Korea
    Charley Chae

    Spain
    Arturo de Andrés

    Sweden
    Rolf Gildenlow

    Thailand
    Richard Kajornsak Leu

    Turkey
    Halit Bolkan, Volkan Demirkusak

    Ukraine
    Oleg Vasilevsky

    United Kingdom
    Paul Horrell, Graham Johnson, John Simister, Dean Slavnich

    USA
    Mike Allen, Eddie Alterman, Jason Cammisa, Dan Carney, Ken Gross, Patrick Hong, Frank Markus, Rex Roy, Dennis Simannaitis, Chris Walton

    International Judges
    Matt Davis, Greg Kable, Peter Lyon, Peter Nunn, Peter Robinson, Michael Taylor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Green Engine Of The Year

    1- 92 gr/km CO2

    2- 89 gr/km CO2

    3- 0 gr/km CO2

    Sıfır emisyona sahip motor en çevreci 3. motor seçilmiş


    +11111111

    tam bir saçmalık :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bakıyorumda bazı arkadaşlar sırf kendi markaları ödüllerde gözükmediği için saçma gibi yorumlar yapıyorlar.Yok gazeteciymiş yok mühendis değilmiş.Siz nesiniz peki otomobil mühendisimi?Akşama kadar burada ahkam kesmeyi biliyorsunuz.Yok o motor kötü bu motor iyi.Kullanmadan etmeden hemde konuşuyorsunuz ayetmiş gibi.Siz anlıyorsunuzda motordan bu adamlar mı anlamıyor?


    O gazeteci dediklerinizi ne zannediyorsunuz acaba.Köşe yazarı mı?.Hepsi bu konuda uzman insanlar.Emin olun sizden çok daha iyi biliyorlar.Yinede ben inanmıyorum diyorsanız o zaman burada sizin hayatınızda görmediğiniz motorlar hakkında kesin konuşmalarınıza ne diyelim?İRONİ nin son safhasındayız...



    motordan bir cogumuz elbette cok fazla anlamıyor sadece kullanırken yada uzman insanlardan duyduklarımızla az cok arastırmalarımızla konusuyoruz, emin olun o gazetecilerin bizden farkı yoklar ve cıkmıslar orda oy vermişler bu sekilde en iyi motor secilmiş siz eger bunun gercekligine inanıyorsanız sizde bi tuaflık var demektir....


    O zaman sizin motorlar hakkında görüşlerinizede inanmamamız gerekiyor dimi.Böyle bir sonuç çıkıyor çünkü anlattıklarınızdan.Çok tutarsız cümleler kuruyorsunuz forumdaşlar...

    O juri üyelerinin çoğu belkide hepsi o araçları test etmiştir.Motorları vs.Profesyonel olarak yapılan bir oylama.Bİraz araştırın oradaki isimlerin kimler olduğuna bakın.%100 net sonuç vermesede sizin burada kestiğiniz ahkamlardan çok daha gerçekçi sonuçlar olduğu yadsınamaz gerçektir.

    SUbaru en iyi motor seçildiğinde bunu audi ve bmw ye karşı reklam malzemesi olarak kullanmışlardı."siz güzel görünmeye devam edin,en iyi motor bizde"gibi bir reklamı vardı Subarunun.Hatta markaların reklam savaşları adlı bir videodaydı.Yani anlayacağınız basit bir olay değil bu.Markaların son derece önemsedikleri bir organizasyon




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bakıyorumda bazı arkadaşlar sırf kendi markaları ödüllerde gözükmediği için saçma gibi yorumlar yapıyorlar.Yok gazeteciymiş yok mühendis değilmiş.Siz nesiniz peki otomobil mühendisimi?Akşama kadar burada ahkam kesmeyi biliyorsunuz.Yok o motor kötü bu motor iyi.Kullanmadan etmeden hemde konuşuyorsunuz ayetmiş gibi.Siz anlıyorsunuzda motordan bu adamlar mı anlamıyor?


    O gazeteci dediklerinizi ne zannediyorsunuz acaba.Köşe yazarı mı?.Hepsi bu konuda uzman insanlar.Emin olun sizden çok daha iyi biliyorlar.Yinede ben inanmıyorum diyorsanız o zaman burada sizin hayatınızda görmediğiniz motorlar hakkında kesin konuşmalarınıza ne diyelim?İRONİ nin son safhasındayız...



    ironik olan herkes medeni bir şekilde fikirlerini yazarken senin böyle bir mesaj yazamaman.


    İroni ne demektir anlamını öğrenmenizi tavsiye ederim.Çünkü yazdıklarınız biraz alakasız


    ironi kelimesini kullanırken ''çok şey bildiğini sanırken hiçbirşey bilmeyen'' anlamında kullanmıştım. kastettiğimde siz oluyorsunuz tabiki...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bakıyorumda bazı arkadaşlar sırf kendi markaları ödüllerde gözükmediği için saçma gibi yorumlar yapıyorlar.Yok gazeteciymiş yok mühendis değilmiş.Siz nesiniz peki otomobil mühendisimi?Akşama kadar burada ahkam kesmeyi biliyorsunuz.Yok o motor kötü bu motor iyi.Kullanmadan etmeden hemde konuşuyorsunuz ayetmiş gibi.Siz anlıyorsunuzda motordan bu adamlar mı anlamıyor?


    O gazeteci dediklerinizi ne zannediyorsunuz acaba.Köşe yazarı mı?.Hepsi bu konuda uzman insanlar.Emin olun sizden çok daha iyi biliyorlar.Yinede ben inanmıyorum diyorsanız o zaman burada sizin hayatınızda görmediğiniz motorlar hakkında kesin konuşmalarınıza ne diyelim?İRONİ nin son safhasındayız...



    ironik olan herkes medeni bir şekilde fikirlerini yazarken senin böyle bir mesaj yazamaman.


    İroni ne demektir anlamını öğrenmenizi tavsiye ederim.Çünkü yazdıklarınız biraz alakasız


    ironi kelimesini kullanırken ''çok şey bildiğini sanırken hiçbirşey bilmeyen'' anlamında kullanmıştım. kastettiğimde siz oluyorsunuz tabiki...


    Siz bence kendinizi tatmin etme çabasındasınız.Söylediklerimde birşey bilmek gerekmiyor.Kendisinin motorlar hakkında her yorumunu kesin doğru zannedipte uluslar arası bir jurinin motorlar hakkındaki konularda sonuçlar çıkarmasına "saçmalık"diyen insanlardan bahsettim.Bunu anlayamıyorsanız veya burada bu sonucu çıkarmak için çok bilgili olunması gerektiğini düşünüyorsanız sizin için yapılabilecek birşey kalmıyor demektir




  • burda seviyeli bir şekilde bilgi alışverişi yapılırken birdenbire gelip tüm yorum yazanları aşağılayıcı bir şekilde mesaj yazan sizsiniz. biz burda herşeyi en iyi biz biliriz demedik konu hakkında görüşlerimizi söyledik. zaten modern bireyin sunulan bilgiyi kayıtsız şartsız kabul etmek yerine şüpheyle yaklaşıp eksiği, noksanı varmı diye araştırması gerekmezmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    burda seviyeli bir şekilde bilgi alışverişi yapılırken birdenbire gelip tüm yorum yazanları aşağılayıcı bir şekilde mesaj yazan sizsiniz. biz burda herşeyi en iyi biz biliriz demedik konu hakkında görüşlerimizi söyledik. zaten modern bireyin sunulan bilgiyi kayıtsız şartsız kabul etmek yerine şüpheyle yaklaşıp eksiği, noksanı varmı diye araştırması gerekmezmi?


    Pardonda ben kimi aşşağılamışım veya neyi aşşağılamışım.Ben burada yapılan saçma mantığı söylüorum.Kimseninde ismini vermeden.En ufak hakaret veya başka birşey yoktur benim yazdıklarımda.Yazdıklarımı birdaha okumanızı tavsiye ederim.

    Bu ülkenin en büyük sorunu kendi düşüncelerinin aksini ispatlayana veya kendisini eleştiren insanları kendisine hakaret etmiş olarak görmesidir.Çünkü bu tür insanlar hep kendilerinin doğruyu bildiğini sanır biride bariz hatasını çıkıp söyleyince sinirlenir.Çünkü kendinin hala hata yapmayacağını sanar.

    Bu işte özellikle ülkemizde futbolda,siyasette ve aşşağı yukarı çoğu konuda fanatiklik olarak adlandırılabilir."ne olursa olsun ben haklıyım,ne olursa olsun ben biliyorum" mantığıda diyebiliriz.

    Örnek olarak bu konuyu verebiliriz.Bazı arkadaşlarımız motor konusunda hiç ihtisas yapmamasına ve bu motorları hayatlarında bırak kullanmayı yakından bile görmemesine rağmen kesin yargılarla konuşabiliyor.Fakat kendisinden bu konuda kat kat daha uzman olmasına ve bu motorları test etmiş olmalarına rağmen bu sonucu çıkaranların görüşlerine saçmalık diyebiliyorlar.Onlarınki saçmalıksa sizinkiler ne oluyor o zaman.FANATİKLİK budur işte.

    O yüzden kimseyi aşşağılamadım kimseyede hakaret etmedim.Eğer böyle birşey yaptıysam zaten forum yönetimi gereken cezayı verir.Haklarıdırda.Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 29 Temmuz 2011; 14:14:29 >




  • Petrol yakan bir araç nasıl elektrikli ve sıfır emisyona sahip bir araçtan daha çevreci olabilir.

    Ödülün savunucuları bunu açıklayabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Petrol yakan bir araç nasıl elektrikli ve sıfır emisyona sahip bir araçtan daha çevreci olabilir.

    Ödülün savunucuları bunu açıklayabilir mi?


    efektif olması önemli ama . bence bunun bir oranı vardır , yani elektrikle 50 km gidebilen bir aracı kimse almaz zaten . 0,50 CO2 salınımı olan bir araç eğer bir depo ile 500 km yapabiliyorsa daha faydalıdır. Bence bundan dolayı 1. sırada petrol yakan bir araç vardır. başka bir açıklama gelmedi aklıma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Petrol yakan bir araç nasıl elektrikli ve sıfır emisyona sahip bir araçtan daha çevreci olabilir.

    Ödülün savunucuları bunu açıklayabilir mi?


    Bu ödüller verilirken sadece tek veriye bakılmaz.Ayrıca elektirikli araçta co salınımı yoktur ama doğayada çok zararı vardır.Çünkü elektirik üretmek ve onu kullanmak doğaya zarar verir.Bunu düşünememenizi anlayamıyorum.Yani 8 saat elektrik yükleyip 200 km yol yapmak ta çevreye zarar verir.Çünkü o elektriği doğaya zarar veren üretimlerden elde eder.

    Onun yanında diğerlerinin co salınımı vardır ama daha uzun yol gider yani 2 aracında doğaya toplamda verdiği zarar bu şekilde hesaplanır.Birinde sürekli elektrik şarj ediliminden dolayı doğaya zarar verilir,diğerinde co salınımından.

    Anlayamadığınız daha yer varsa sorabilirsiniz.Yanlız sizin gibi herşeyi düşünebilen bir insanın bunları düşünememiş olması çok ilginç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisyilmaz79


    efektif olması önemli ama . bence bunun bir oranı vardır , yani elektrikle 50 km gidebilen bir aracı kimse almaz zaten . 0,50 CO2 salınımı olan bir araç eğer bir depo ile 500 km yapabiliyorsa daha faydalıdır. Bence bundan dolayı 1. sırada petrol yakan bir araç vardır. başka bir açıklama gelmedi aklıma.


    Şimdi hocam bu efektiflik mevzusu farklı yapıdaki motorlar arasında ele alınamaz. Mesela 1.4 TSI, 1.4 T-Jet'ten daha verimli çalışıyor olsa bile elektrikli bir motorla kıyasa sokulamaz.

    Tesla Roadster denen araç da yine sıfır emisyona sahip ve tek şarjla 400 kilometre giden bir araç. Bu aracın motoru, Nissan Leaf'in tek şarjla 160 km giden motorundan daha efektiftir. Dediğim gibi bu kıyaslar aynı yapıdaki motorlar arasında yapılır.

    0 emisyona sahip bir araç tek şarjla 50 km de gitse 600 km de gitse doğaya zarar vermiyordur ve her şekilde petrol yakan bir araçtan daha çevrecidir. Bu çok net bir şey.

    Elektrikli araçları kullanmak için yine fosil yakıtlara muhtaç olmak saçma biliyorum ama dünyadaki bütün ülkeler elektrik üretmek için kömür veya doğalgaz kullanmıyor bizim ülkemiz gibi .Nükleer enerji gibi bir teknoloji var. Gelişmiş ülkeler elektrik ihtiyacınının çok büyük bir kısmını yine doğaya zararı olmayan nükleer santraller aracılığıyla karşılıyor. Her ne kadar insanlar karşı çıksa da nükleer enerji en verimli ve en çevreci elektrik üretme yoludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 29 Temmuz 2011; 16:19:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Benim kullandığım marka 2011'e damgasını vurmuş gibi gözüküyor. Hatta "best engine of the year" ödülünün de sahibi olmuş ama ben yine de bu ödüllerin saçma olduğunu düşündüğümü ve sebebini anlattım.

    Evet, bu ödüller çok saçma.






    Sizin kriterlerinizdeki saçma olmayan araçtan ayrılmış salt motor testlerinin son kullanıcıya nasıl bir faydası olacağını halen merak etmekteyim.

    Son kullanıcıya fikir verecek araçlar üstündeki motorların puanlanıp ödül verilmesi saçma diyorsunuz. Mantıklı olan bu motorları söküp binbir test yapıp bu motorları üreten bir kaç mühendisin birbirine hava atması mı mantıklı ödül?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    motordan bir cogumuz elbette cok fazla anlamıyor sadece kullanırken yada uzman insanlardan duyduklarımızla az cok arastırmalarımızla konusuyoruz, emin olun o gazetecilerin bizden farkı yoklar ve cıkmıslar orda oy vermişler bu sekilde en iyi motor secilmiş siz eger bunun gercekligine inanıyorsanız sizde bi tuaflık var demektir....


    Açıkçası bu yorumunuzu çok narsist çok bencilce buluyorum.

    Bizden farkı yok dediğiniz gazeteciler bu araçları test ederek para kazanıyor. Geçimini sağlıyor. CETI'de çalışan fizik profesörüne çıkıp "senin benden farkın yok! Benim kadar biliyorsun fiziği!" demekten ne farkı var yukarıda kurduğunuz cümlenin?

    Hepsi mükemmel olmasa bile o listede gördüğüm birkaç isim yıllardır otomobillerle ilgili testler yapıyor. Emin olun sizden, bizden, bu forumdaki herkesten daha hakimler otomobil konusuna. O nedenle bu cümlenizi kesinlikle değiştirmeniz gerektiğini savunuyorum.




  • Bunlar hikaye...

    Kişi araç alırken kendi ihtiyacına ve bütçesine uygun olanı alır.

    Zaten sadece motora bakarak araç alanın aklına şaşarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Benim kullandığım marka 2011'e damgasını vurmuş gibi gözüküyor. Hatta "best engine of the year" ödülünün de sahibi olmuş ama ben yine de bu ödüllerin saçma olduğunu düşündüğümü ve sebebini anlattım.

    Evet, bu ödüller çok saçma.






    Sizin kriterlerinizdeki saçma olmayan araçtan ayrılmış salt motor testlerinin son kullanıcıya nasıl bir faydası olacağını halen merak etmekteyim.

    Son kullanıcıya fikir verecek araçlar üstündeki motorların puanlanıp ödül verilmesi saçma diyorsunuz. Mantıklı olan bu motorları söküp binbir test yapıp bu motorları üreten bir kaç mühendisin birbirine hava atması mı mantıklı ödül?


    Emin olun bu verilen ödüllerin de son kullanıcıya hiçbir faydası olmuyor.

    -Yılın en iyi 3. motoru seçilen 1.6 ecoboost, 1.4-1.8L aralığında 6. olabilmiş.

    -0 emisyona bir motor en çevreci 3. motor seçilmiş.

    -En iyi performans motoru dalında Mclaren'in 3.8 L motorunun önünde olan Nissan'ın 3.8 L motoru, 3 - 4 L hacmi arasındaki motorlarda Mclaen'in gerisinde kalmış.

    Çelişkilerle dolu bir liste bu yani.

    Bu tarz ödüllerin objektif olarak verildiğine inananlar inanabilir. Ben sadece saçma olduğunu sebeplerimle beraber anlattım.

    En iyi araba, en iyi motor tarzı ödüllere hiçbir zaman güvenmedim, güvenmeyeceğim de.

    Bir deney ve gözlem sonucu ortaya çıkardığı sonuçları tüketiciyle de paylaşan Euroncap'e bile güvenmeyen insanlar bu ödüllere güveniyor o da ayrı bir garip.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Benim kullandığım marka 2011'e damgasını vurmuş gibi gözüküyor. Hatta "best engine of the year" ödülünün de sahibi olmuş ama ben yine de bu ödüllerin saçma olduğunu düşündüğümü ve sebebini anlattım.

    Evet, bu ödüller çok saçma.






    Sizin kriterlerinizdeki saçma olmayan araçtan ayrılmış salt motor testlerinin son kullanıcıya nasıl bir faydası olacağını halen merak etmekteyim.

    Son kullanıcıya fikir verecek araçlar üstündeki motorların puanlanıp ödül verilmesi saçma diyorsunuz. Mantıklı olan bu motorları söküp binbir test yapıp bu motorları üreten bir kaç mühendisin birbirine hava atması mı mantıklı ödül?


    Emin olun bu verilen ödüllerin de son kullanıcıya hiçbir faydası olmuyor.

    -Yılın en iyi 3. motoru seçilen 1.6 ecoboost, 1.4-1.8L aralığında 6. olabilmiş.

    -0 emisyona bir motor en çevreci 3. motor seçilmiş.

    -En iyi performans motoru dalında Mclaren'in 3.8 L motorunun önünde olan Nissan'ın 3.8 L motoru, 3 - 4 L hacmi arasındaki motorlarda Mclaen'in gerisinde kalmış.

    Çelişkilerle dolu bir liste bu yani.

    Bu tarz ödüllerin objektif olarak verildiğine inananlar inanabilir. Ben sadece saçma olduğunu sebeplerimle beraber anlattım.

    En iyi araba, en iyi motor tarzı ödüllere hiçbir zaman güvenmedim, güvenmeyeceğim de.

    Bir deney ve gözlem sonucu ortaya çıkardığı sonuçları tüketiciyle de paylaşan Euroncap'e bile güvenmeyen insanlar bu ödüllere güveniyor o da ayrı bir garip.


    Öncelikle yazdığım son mesajdaki soruyla ilgili mesajınızda bir cevap göremedim. Herhalde gözünüzden kaçtı ya da cevap vermek istemiyorsunuz.

    İkinci olarak çelişkili olarak verdiğiniz maddelerin sebepleri çok açık. 0 emisyona sahip olması bir motoru en çevreci yapmaz. Bu motorun emisyonu sıfır iken yaktığı yakıt çevreye zarar verir. Düşük performans daha çok yakıt tüketeceği için dolaylı olarak bu da çevreye zarar verir. Dikkat ettiyseniz ödülün adı en az emisyon ödülü değil en çevreci motor ödülü.

    En iyi performans ile en iyi motor dallarındaki puanlama kıstaslarının da aynı olmadığını düşünüyorum. Performans adı üstünde saf güce dayanırken, spesifik aralıktaki en iyi motor dalında bu işin içine yakıt ekonomisi, çevrecilik ve konfor gibi etkenler de puanlamaya tabi oluyordur. Bu nedenle en performanslı motor ödül dalı ayrı, 3-4 lt arasındaki en iyi motor ödülü farklı.

    Belirttiğiniz örneklerdeki çelişkilerinizi giderebildiysem kıvanç duyarım. Bu arada bir önceki mesajımdaki son mesajıma cevap verip vermeyeceğinizi de belirtirseniz mutlu olurum.
    Saygılarımla.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.