Şimdi Ara

2011 Audi a3 1.4tfsi şanzıman hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
3.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bır arkadasıma 2011 a3 1.4tfsı dsg bakıyoruz ancak sanzımanı hakkında bılgı bulamadım. Yenı kasalarda kuru tıp sanzıman var ancak eskılerde yaglı olma ıhtımalı var mı ?

    Arac 80bın km de yıne bı arkadasımızdan alacaz. Bugune kadar sanzımanla ılgılı bı sorun cıkarmamıs, 3 senedır de bızzat bılıyorum aracı

    Iyı forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kuru tip iyi baktırın. Çok sorun çıkartmaya meyilli değişmiş olsa direkt alın derdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 7 ileri ise yağlı değildir.
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    6 ılerı kuru tıp var mı pekı ? Yoksa 6 ılerıyse dırekt yaglı dıyebılıyor muyuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    7 ileri yağlı tipler mevcut quattrolarda ve 1.4tffsi a4 ve a5 buna örnektir.
    @masterap kardeşim 6 ileri ise tam otomatik o 1.4tfsi 7 ileriler kuru kavrama 2008 tam geçiş dönemiydi 6 ileri ise tam otomatikti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 6 ılerı dsgler de var ama ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    O genelde daha yüksek torklu arabalarda kullanılır s3 falan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeliCingene

    7 ileri yağlı tipler mevcut quattrolarda ve 1.4tffsi a4 ve a5 buna örnektir.
    @masterap kardeşim 6 ileri ise tam otomatik o 1.4tfsi 7 ileriler kuru kavrama 2008 tam geçiş dönemiydi 6 ileri ise tam otomatikti
    Torku 250 Nm den yüksek olanlarda 2017 yılına kadar yağlı DSG yoktu. Sanırım Audi şimdi A4'te yağlı kullanıyor. Ancak dediğim gibi 2018 ve sonrası modeller.

    DQ200 sorunlu olan onu görünce kaçın. O şanzıman kodu yoksa çok sıkıntı yok.
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Yok 2015 ten itibaren yeni kasayla yağlı kavrama

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeliCingene

    Yok 2015 ten itibaren yeni kasayla yağlı kavrama
    Tamam A3'te yine yok.
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    A3 te yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Benım de ogrenmek ıstedıgım tam olarak bu zaten :) dq200 mu var eskı kasalarda ?

    Mesela yenı kasa tıguanlarde ılk basta 6 ılerı yaglı tıp sanzıman kullanıyolardı, bu sene 7 ılerı kuru tıpe gecmısler. Bunun gıbı ayrıntı durumu falan var mı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Benım de ogrenmek ıstedıgım tam olarak bu zaten :) dq200 mu var eskı kasalarda ?

    Mesela yenı kasa tıguanlarde ılk basta 6 ılerı yaglı tıp sanzıman kullanıyolardı, bu sene 7 ılerı kuru tıpe gecmısler. Bunun gıbı ayrıntı durumu falan var mı acaba ?
    Valla Audi Stronic kullandığı için kodlar farklı. DQ200 değil de başka bir şey derler ama dediğim gibi parçalar hep aynı yani DQ200'ün aynısı gibi düşünün.

    Yine dediğim gibi Audi modellerini bilmiyorum ama internette özellikle yabancı kaynaklarda 7 ileri kuru falan olduğu yazar illa ki tartışma gruplarında vardır. Öyle ise uzak durmak daha iyi olur.

    7 ileri kuru ise %90 sorunlu olan şanzımandır.
  • Bir kenara 15 20 bin koyup alın hayırlı olsun
    Motor da üretimden kalkmış zaten kaymaklı kabak tatlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Dq200 aynı şanzıman

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Motor emsallerınden daha saglam, o konuda sıkıntı yok :) sanzıman ısı de 10bın tl cıvarına halledılıyor ancak ugrasmak ıstemeyız. Yaglı tıp olsaydı alabılırdık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu motorlar da 2012 sonrası EA200 serisi motorlardan değil. Golf 7'deki veya 2014'deki A3'lerin 1.4 125hp tsi/tfsi'i ile bunlardaki 1.4 125hp tsi tamamen farklı motorlar, çoğu insan maalesef hacim ve güç değeri aynı olduğu için aynı motor sanıyor. Ea111'lerde Hem zincir sorunu ve turboşarj sorunları vardı, hemde pek tüketim avantajları yoktu. Sadece torklu ve c02 vergisi (avrupada) düşük motorlardır, eski 1.4 FSI 90hp motorların fabrika tarafından turbolanmış tipleridir.

    Ea200 serisinde hem kronik sorunlar azaldı hemde yakıt tüketimi anlamında da ciddi verimlilik kazançları oldu. 2011 A3'ten se 2012 Golflere bakmak çok daha akıllıcadır.

    Garantisi bitmiş 7-8 yıllık kuru DSG şanzımanın ise önerilecek hiçbir tarafı yok. Yakın zamanda ünite sıfırı ile değişmişse ayrı konu.
  • Şanzımanı bırak motora gel bagaj da yağını taşımayı unutma şanjımanda bi ara patlar zaten
    Şunaraba sırf millete hava civa olsun diye alınır başka hiçbir mantığı yok o araca o parayı vereceğime 1 2 yaşında c sınıfı araç alır oaşa paşa binerim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Tuketımı yuksek bu motorun hocam, bılıyorum. Bu kadar detaylı bılmıyordum tabı tesekkurler :)

    Arac orıjınal halde su anda, 80bın km de. Cezbedıcı kısmı bakımlı, bılındık ve 3 kapılı olması. Alternatıf olarak 1.2 308, 1.6 bluehdı ds4 ve gıulıetta bakıyoruz. Ds4 butcenın ust sınırında, a3 alt sınırında. 10-15bın tl cıvarı fark var arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    80bın tl ye 1-2 yasında otomatık c sınıfı bulursan alalım :) pulsar mı var o paraya ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.