sonunda yeni model çıkarmışlar snowmaster 2 ve snowmaster 2 sport olarak. starmaxx markası altında da satılıyor aynı ürünler polarmaxx ve polarmaxx sport olarak geçiyor. yeni modeller desen olarak diğer lastiklere benziyor umarım performansı da yakındır, daha doğrusu kar-ıslak-kuru olarak bakıldığında daha dengelidir önceki modeline göre. etiket değerleri çok bir şey ifade etmese de çoğu ebatta C-B olarak geçiyor. https://www.petlas.com.tr/tr/otomobil/otomobil/snowmaster-2 https://www.petlas.com.tr/tr/otomobil/otomobil/snowmaster-2-sport https://www.starmaxx.com.tr/tr/otomobil/otomobil/polarmaxx-2 https://www.starmaxx.com.tr/tr/otomobil/otomobil/polarmaxx-2-sport |
Petlas yeni kış lastiği çıkarmış
-
-
Eski petlas kış lastikleri testlerde karda çok iyi, ıslak zeminde çok kötü sonuçlar veriyordu.
Bakalım yeni modelleri ne kadar iyileşmiş çıkacak. -
evet ben de görmüştüm ıslakta o kadar rezildi ki testi yapan adam normalde 3 tur attığını fakat çok kötü olduğu için yarıda bıraktığını söylüyordu. nordik kış lastiklerinde bu beklenilir ve normaldir ama w651 o şekilde satılan bir model de değildi, ki glacier diye başka bir modelleri var onun için. sırf yerli diye petlas alan arkadaşlar var bari bu modeli alsınlar bence, daha dengeli duruyor.
-
Bir zamanlar petlas kış lastiği kullanmıştım yağmurlu havalarda mahvediyordu beni, aman uzak kalsın yeni modelide :)
-
İlki bildiğin ilk nesil Nokian Weatherproof'a iki çizgi eklenmiş hali.
Nokian deseni yenileyince kalıpları bunlara mı verdi ne yaptı?
İkincisi de yeni gelecek Falken AS220 4 mevsimin kışlık haline aşırı benziyor. İlginç...
Islak etiketleri B almış, çok kötü olacağını sanmıyorum ama tabi yerli testlere bakmak lazım.
-
hepsi birbirine benziyor artık da falken lastikleri de çankırıda üretiliyor sumitomo rubber ako ortaklığı var, belki oradan bir benzerlik olabilir ama performans hakkında pek benzerlik olacağını sanmam. bu arada falken'in hem yeni kış lastiği hem dört mevsim lastiği de fos çıktı gibi, çok kötü değil ama daha iyi bir şey bekliyordum.
-
as210 kullanıcısıyım, önceden de bir takım eski seri Nokian Weatherproof kullandım.
İkisi de sanıyorum hamurdan dolayı, kış lastiklerinin genelde başına gelen dişlerin parçalanması-kopması sorunu yaşadı 3.senede.
Ancak kullanıcılarının geneli bunu yaşamamış, sanırım performanslı kullanıma ve belli gücün üzerindeki araçlara gelmiyor, yeni çıkacak as220 4 mevsim ama uhp diye geçiyor, performans lastiği modunda. Yeni weatherproof serisi de benzer şekilde hamur yeniledi, biraz daha sertleştirdiler sanıyorum.
-
Snow master 5 sene kullandım. İlk 1-2 sene süper ama sonraki senelerde sertleşiyor. En son 5. Senesinde karda beni yolda bırakınca söküp attım direkt. -
Snowmaster 2 yi taktırdım. Takmadan önce el kantarı ile tarttım, snowmaster 1 yaklaşık 9.5 kg idi, bu snowmaster2 ise 8.5 kg civarı aynı ebatta. Bu hafifleme iyiye mi kötüye mi delalet bilmiyorum. Snowmaster 1 yeni yağmur yağmış yolda yağ gibi kayıyordu bunu daha tam denemedim. Karda zaten iyiydi eskisi.
-
petlasın 4 mevsim lastiğini kullandığımdan beri uzak duruyorum petlas markasından.. bu yeni lastikleri de iyi görünüyor lakin yine de uzak durmak lazım bence.. güvenemiyorum petlasa..
-
Aracin yol ile olan tek baglantisi lastik o yuzden ucuza kacilmasi gereken en son şey lastik olmali -
Snowmaster 2 yi ıslak yolda deneme şansı buldum. Yeni yağmış yolda da, uzun süre yağıp yıkanmış yolda da sonuç eski snowmastere göre oldukça iyi. Karda buzda deneme şansı bulursam puanlamayı yapacağım. Eski snowmaster karda çok iyiydi.
-
-
petlas ın 4 mevsimini kullanıyorum bugün ankara full yağışlıydı dikmen yokuşları konya yolu yıldız kulenin arkasındaki çağdaşın yanındaki çok dik yokuş .. gram kayma yok Petlas PT535
Benim ebatta jant koruma da var
Bu aynı lastikten ikinci setim , yazın 4.8 ortalama yakaladım 110-120 ortalamayla
istediğim noktada duruyor
PT535 4 mevsim (2019-2023 Ankara TRT ,Ankaranın en yüksek noktasında kullanıyorum, yenisi 2023 - :) , diş derinliği baya yüksek
Saçma sapan lastikçilerle yazlık kışlık uğraşmıyorum , adamlar aradaki taşları temizlemeden balans yapıyor , sök tak yaparken yoğunluktan yorgunluktan özenmiyorlar , yağmurda 120-130 çok rahat gidiyor karda erciyes tecrübem de oldu hiçbir sıkıntı yaşamadım , bundan önce kışlıklarım snowmaster w651 di yazlıklar da continental
bu sene yenilerken petlas PT565 4 mevsim de vardı mesela onlar V desenli almadım üstelik daha ucuzdu
Aslına bakarsanız PT 565 4 mevsim ile bu yeni kış lastiği Snowmaster 2 neredeyse aynı desen :)
PT 565 4 mevsim (bunun dişleri daha az ve düz çizgili)
Buda yeni snowmaster 2
-
keşke pt565 alsaydın hocam kar tanesi işareti var kış koşulları için daha iyi olurdu. pt535 dört mevsim lastik kötüdür algısını oluşturan üstünde sadece m+s yazdığı için zamanında dört mevsim diye satılan lastiklere benziyor. bundan memnun kaldıysan pt565'den daha da memnun kalırdın yani.
-
Geçen sene istediğim ebatlarda ( 185 55 r16 ) başka kışlık lastik olmadığı için mecburen starmaxx almıştım ki nerdeyse 205 liğin continental parası kadar verdim. Bu sene 2. sezonu, ıslak zeminde sorun yaşamadım. Araç b sınıfı bu sebeple limitleri aşmamaya çalışıyorum tabi ki.
Genel yorum karda iyi, yağmurda kötü ve ilk seneler iyi sonrasında performans kayıbı artıyor yönünde. Bakalım bizdekinin akıbeti ne olacak
Konfor ve ses bakımından yazlık continentala göre hissedilir bir fark görmedim. Yakıt da aynı devam ediyor şu an için ama ankarada havalar daha soğumadı tabi ki :) -
evet pt565 de 4 mevsim standartlarını sağladığını gösteren amblemde var pt535 de yok sadece M+S yazıyor ama V desen de michelin alanlar da bile şikayetler okuyunca deneme riskine giremedim hatta satıcı pt535 artık üretilmeyecek pt565 al dedi ama 2323 etiketli aldım temmuz başında
goodyear ın yeni 4 mevsimini düşündüm eagle sport 4 season , çok fazla şikayet vardı ıslakta kaydığı için ,195 ebatı 2 olukluydu jant koruma yoktu
ancak snowmaster 2 de aynı desende olduğuna göre demekki bu desen iyi satıyor , başarılı olmasa devam etmezlerdi bir dahaki sefere diyelim etiket değerleride daha da iyileşmiş.
-
Yanlışınız var hocam. Kayan lastik 4 seasons olan değil. Düz Eagle Sport yazlık olanda var o. Bu konu hep karıştırılıyor. Bu arada evet 4 seasons olanı kullanıyorum kaymıyorum çok şükür
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Conqueror26 -- 9 Aralık 2023; 19:39:7 > -
Zaten hakiki dört mevsim lastiklerin deseni kışlık lastiğe benzer.
Demekki petlasın son lastiği hakiki dört mevsim. -
Evet yazlıklarını okudum ama 4 season içinde okudum yoksa onlarda yazlık desene yakın olduğu için tercih listemdeydi
goodyear da 195 liklerde jant koruma olmaması ve 3 oluklu olması yine petlası seçtirdi :) petlas 4 oluklu ve jant korumalı ben memnunum bugün yine trafikteydim ankara - dikmen cinnah full yağmur saat 2-3 arası
goodyear ın 4 seasonın 205 likleri 4 oluklu
Benzer içerikler
- servo fren kısıtlı ne demek
- toyota rav4 2.5 hybrid yorum
- frene basınca kazıma sesi
- fiat linea 1.3 multijet yağ eksiltme sorunu
- falken kışlık lastik yorumları
- yeni ev6
- e dcs6 şanzıman
- elektron motors
- rifter 2024 fiyat listesi
- renault austral e-tech full hybrid fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X