Şimdi Ara

19-Eylül-2020'den beri internetim yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 19 Eylülde internetim kesildi ve aynı gün arıza bildirimi yaptım. Ancak bugüne kadar mail olarak birbirinin aynı mesajların gelmesi haricinde bir gelişme yok. Turknet ve TT kendi aralarında paslaşıyorlar. TT, bizden kaynaklı arıza yok diyor. Kabloyu kontrol ettim. Ankastreden modem girişine kadar olan kablo sağlam.

    Dün cimer'e şikayette bulundum. Bakalım sonuç ne olacak.


    Abone numaram 1437458.

    Arıza destek kayıt numarası 36565830.




    _____________________________
  • Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.

    _____________________________
  • Bugün aradılar. Yarın tekrar arayacaklar ve randevu saati belirleyeceğiz. Umarım sorun giderilir.

    _____________________________
  • -hades- - kullanıcısına yanıt

    Sabrınıza hayran kaldım isterseniz başka bir firmaya geçiniz bu kadar süre internet için beklenmez.

    _____________________________
  • -hades- - kullanıcısına yanıt

    Hocam 3 ayı geçti problem devam ediyor. Ne internetim var ne telefonum. Telekom ekipleri geliyor sorun türknette diyor. Türknet ekipleri geliyor sorun telekomda diyor. Yani anlayacağın çözüm bulamıyorlar. Bulmak istemiyorlar. Yazılanlara bakmayın tamamen kopyala yapıştır yapıyorlar. Biran önce bunlardan kurtulmak lazım.

    _____________________________
  • Merhaba, arıza kaydının önceliğini ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.

    _____________________________
  • Biraz önce saha ekibi geldi ve hattı kontrol etti. Santralden işaret gelmiyor dedi. Test cihazının ekran görüntüsünü çekti ve turknete gönderdim dedi.

    Sorun TT'nin port tahsisinde. Muhtemelen benim portu çıkarıp başkasına bağladılar.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • -hades- - kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ankastre kutusunda sinyal olmadığını belirterek yerleşik operatöre tekrar bildirimde bulunarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
    _____________________________
  • 22-Ekimde yaptığım iptal başvurusunun ardından bugün itibariyle turknet aboneliğim sona erdi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -hades- -- 27 Ekim 2020; 16:35:49 >
    _____________________________
  • -hades- - kullanıcısına yanıt

    Tebrikler hocam. Kurtulmuşsunuz bu dolandırıcılardan. bende 1 hattım için iptal başvurusu yaptım bugün. Diğer iki hattımı da sırasıyla iptal ettireceğim. 4 ay hizmet alamadım hala dalga geçer gibi 36 saat içinde çözümlenecektir diye mesaj atıyorlar ara ara. BU DOLANDIRICILARDAN UZAK DURUN.


    KOLAY İPTAL İÇİN E-DEVLET https://forum.donanimhaber.com/turknet-abonelik-iptali-e-devlet--146190056

    _____________________________
  • Sağolun. ttnet tarifelerine bakıyorum ama karşıma hep fibernet kampanyaları çıkıyor. Oturduğum sokakta fiber hattı yok. Fibernet başvurusu yapıp adsl hizmeti mi verecekler acaba?

    _____________________________
  • TTnet'e geçtim. Geçtiğimiz perşembe arayıp randevu verdiler. Cuma günü sabah 11 gibi gelip bağlantıyı yaptılar ve kısa bir süre sonrada internet geldi. Turknete göre hızı da iyi. 12Mb ye kadar hız alabiliyormuşum.

    _____________________________
  • -hades- - kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.