Şimdi Ara

18 Eylül N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
4
Favori
45.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
284 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkçe dersinden sınıfta kalmış mıydın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Yanındaki yazilimdan dolayı hakem heyetine verseniz bile kaybedebilursiniz çünkü şifre olduğunu anladığınıza göre takmışsıniz yazilimlar iade edilemiyor kanuna göre kullanıldığı andan itibaren

    Çünkü yazılımı ocye kopyalayıp cdyi tekrar iade edebilirsiniz

    Yani mahkeme konusunda o kadar emin olmayın haksız çıkabilirsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrOpen

    Sanırım satici sensin veya tanıdığın biri..Bu kadar belli etme..

    Bak güzel kardeşim, akıllı canım kardeşim, internetten satış yapıyorsun, İNTERNET, YANİ ONLİNE, biliyorsun dimi, ve Türkiye'de yasiyosun, yani Türkiye yasalarına uyma zorunluluğun var. Yani sattigin ürünü koşulsuz şartsız 14 gün içinde iade almak zorundasın. Neden iade ediyorsun diye sormaya hakkın bile yok.İnternetten satış yapıyorsan bunu kabul etmişsin demektir. Adam işini de görmüş olabilir, parçalarını da değiştirmiş olabilir, veya daha ucuzunu bulup pişman olup geri vermek istemiş olabilir. Bunlar seni ilgilendirmez. Her şeyin bir riski vardır. İnternetten satış yapıyosan eğer bunun da riski bu. Bu riski almiyosan eğer online satış yapmayacaksın. NOKTA

    Alıntıları Göster
    Neden bu forumdaki çoğunluk karşıt düşünceleri kaldıramıyor.
    Her şey kanundan ibaret değildir. Bana göre konu sahibinin yaptığı da terbiyesizlik ve hatta dolandırıcılık.
    Bu şeye benziyor. İnternetten DJI drone alayım, 4K çekim yapayım, müşterime görüntüyü satıp para kazanayım sonra drone'u iade edeyim.
    Neymiş 14 gün bla bla bla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Türkçe dersinden sınıfta kalmış mıydın?
    :) Senin sırf cevap yazmak için yazdığın çok belli, seni de anlıyorum kardeşim, bunlar hep yalnızlık boşver zamanla geçer

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Virinom

    Neden bu forumdaki çoğunluk karşıt düşünceleri kaldıramıyor.
    Her şey kanundan ibaret değildir. Bana göre konu sahibinin yaptığı da terbiyesizlik ve hatta dolandırıcılık.
    Bu şeye benziyor. İnternetten DJI drone alayım, 4K çekim yapayım, müşterime görüntüyü satıp para kazanayım sonra drone'u iade edeyim.
    Neymiş 14 gün bla bla bla.

    Alıntıları Göster
    Canım kardeşim, kapını açık bırakıp kilitlemeden evden çıkamazsin, verdiğin örneğe dayanayarak internetten drone satamazsin, veya adamın lehimlik işi vardır, alır tamirini yapar iade eder, o yüzden satamazsin, veya arıza tespit cihazı satamazsin vs.. yani bu tarz ürünleri internetten satamazsin. Ha satarsın istersen, yine de satarsın, fakat satmasan daha iyi olur velev ki sattin diyelim bu tür durumlarda da geri iade almak zorundasın. Yok sattığın malın tek kullanımlık olduğunu bilmiyosan, geri iade edilebilir bir ürün olduğunu bilmiyosan,veya böyle bir şey olabileceğini dusunmuyosan bu foruma cevap bile yazamazsin.. Alıcı kötü niyetli olabilir, veya gerçekten beğenmemiş olabilir, veya aldıktan sonra pişman olmuş olabilir, veya sipariş verdikten 2 gün sonra başka bir yerde daha iyisini daha ucuza bulduğu için geri iade etmiş olabilir. İşte devlet bu tip durumlarda iki tarafı da korumak için 14 gün geri iade süreci belirlemiş. 1 ay değil, 6 ay değil, 14 gün. Senin de satıcı olarak mağdur olmaman için tek kullanımlık olabilecek ürünleri online satmaman lazım. Ha dusunemedin sattin, akılsız kafanın cezası olarakta da geri almak zorundasın. Zeki ol hiç düşme bu durumlara dimi.. BENİM AKILLI GUZEL KARDESİM..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • benzer bi sorunu yaşadım 14 gün içerisinde iade ettiğim ürünü bilerek zaman aşımına uğrattılar reddettiler vs thh'ye başvurdum 3 ay sonunda paramı aldım.
  • N11 böyle durumlarda müşterinin yanında yer almayarak kendi ayağına sıkıyor. Sonuçta o sitenin var olma sebebi müşteriler. Müşteriler alışveriş yaptıkça para kazanıyorlar. Farkındalar mı acaba? İnsanlar alışverişi bırakırsa o satıcılarla birlikte otururlar. Yani gerçekten anlamıyorum. Diğer ülkelerdeki alışveriş sitelerine bir bak, bir de bizdeki N11 gibi sitelere bak. Adamlar müşteri her zaman haklıdır diyor müşteriyi memnun etmek için ellerinden geleni yapıyorlar bizdekiler de müşteriyi nasıl kazıklarız, nasıl memnun etmeyiz diye uğraşıyorlar.
  • PeerNet* kullanıcısına yanıt
    Uzun zamandır gördüğüm en doğru yorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11 tamamen satıcıların tarafında olan bir firmadır!

    Daha geçenlerde yaptığım alışveriş kargo kaynaklı elime ulaşmadı. Ödemeyi erteledim ona rağmen ulaşmadı.

    Bu arada hem satıcıyla hem de N11 canlı yardımla görüştüm.

    Canlı yardım bir dosya numarası verdi, arkadaşlarımız sizi arayacak dedi. 1gün geçti, 2gün geçti, 3 gün geçti arayan soran yok.

    Tekrar bağlandım yine aynı şeyler söyleniyor.

    Onay süresi kendi kendine doldu. Ürün elime geçmeden alışveriş tamamlandı!

    Kargoyu şubeye gidip kendim teslim aldım. Yoksa geri dönecekti eminim.

    Böyle rezillik olmaz!

    Benim aldığım ürün 60TL falandı. Ya binlerce liraya TV, PC, beyaz eşya gibi bir ürün olsaydı ve elime geçmeseydi...

    Uğraş dur işin yoksa!

    Müşteri bütün bunlarla uğraşmak zorunda mı kardeşim?!!!

    Kargoyu kendim gidip teslim aldıktan sonra N11 anca arıyor beni! Kesin sorunu hallettik diyeceklerdi, böbürleneceklerdi utanmadan! Açmadım telefonu.




  • Aynısını bizzat bir yakınım deneyimledi. Ocak sipariş etmiştik ancak hurda kullanılmış eğilmiş büzülmüş bir ocak gelmişti. Bütün uğraşlarımıza rağmen ürünü bir türlü iade edemedik. Hem de N11 sağ olsun HİÇ BİR yardımı dokunmadı. Satıcının yanına kaldı durum. Kısa ve öz N11 den alışveriş yapmayın. Hakkınızı savunmuyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kendi mağazasından satış olarak Hepsiburada ve Amazon dışında alışveriş yapmayın. N11 ve GittiGidiyor komisyonu ilan ücretini alıp kenara çekiliyor. Yalnız mağaza sahibi adam toplayıp başlığı basmış resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasal olarak haklısınız ama sanki n11 ve gg. gibi sitelerin böyle olduğunu ilk defa öğreniyor muşsunuz gibi başlık ve sözler artık iyice sıkmaya başladı

    her mağdur olan xxx den uzak durun diye akıl vermekten bıkmadı gitti
    n11 ve gg. da sistem böyle kardeşim ,hatta hb. sitesinde satıcı farklıysa aynı durumlar yaşanıyor

    biz anlaşılan bu internet alışverişini düzgün yapamayacağız ,art niyetli satıcı ve alıcı kaynıyor ülkede
    14 gün iade hakkım var diyerek bunu suistimal eden çok kişi olduğu gibi ,böyle bir hakkı umursamayan satıcılarda git gide çoğalıyor

    geçen sene birisi anlatmıştı ,düğüne yakın bir zamanda gelinlik damatlık alıp ,düğünde giyip işi bittikten sonra iade edenlerin varlığını

    bu sistemde karşılıklı güven olmadığı sürece buna benzer durumlar hep yaşanacak demektir
    lakin işin ilginci konu sahibi bu kadar parayı vermeden önce ,satıcıyı araştırmadan nasıl alım yaptığı konusu tuhaf geliyor ?
    ben çoğu kez daha pahalıya satsa dahi olumlu dönüş yapılmış satıcılardan almaya özen gösteriyorum

    dediğim gibi yasal olarak kesin hakkınız var ama birazda vicdan sahibi olmak gerekiyor (suistimal edenler için söylüyorum)
    göze almayan satış yapmasın diye bir savunma olmaz ,satıcılar kimsenin oyuncağı da değil ,düşmanımız da değil
    kasten onları zarara sokacak işler yapmak nasıl bir vicdandır (konu sahibi için söylemiyorum) ,sen sürekli birilerini zarara uğratırsan bir zaman gelir satıcı bulamazsın ve esnafın şefkatli kollarında bulursun kendini ,yada dürüst satıcılar git gide azalır ,onun yerine vur kaççılar çoğalır




  • Bende n11'den bir motosiklet parçası aldım. Gönderdikleri parçayı tamircide inceledik uyumsuz.
    Hadi orasını geçtim resmen kullanılmış ve sökülüp kutulanmış parçayı gönderdiler üzeri yağlı ve vida delikleri aşınmış.
    İade açtım kargo bilmem nesi gönderdiler aradan 1 gün geçti iade reddedildi yazdı. İşe bak bir daha birşey almam.
  • N11, GG gibi sitelerden alışveriş yaparken güzel olumlu yorum alan düzgün satıcıları tercih etmek lazım.
    Bir sorun olduğunda aracı firma olayının hiçbir işe yaramadığını anlıyor insan. Boş boş komisyon alıyorlar sadece. Satıcı düzgün biriyse hiçbir sorun çıkmıyor.
    Daha önce ürün arızalı dediğimde arızalı ürünü teslim almadan yenisini kargoya veren satıcılar gördüm N11'de gerçekten dürüst işini yapan çok satıcı var onlar sayesinde çark dönüyor zaten. Mümkün olduğunca bu işini düzgün yapanları tercih etmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • THH'e verin, uğraşın, köpek gibi öderler faizi ile.
    (Etik sınırlar içerisinde davranmış olmanızı umuyorum, yani yorumları okudum size giydirenler de var eğer gerçekten mağdursanız THH'e başvurun zannımca haklı çıkarsınız ve dediğim gibi köpek gibi öderler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freq5GHz -- 20 Eylül 2019; 7:7:56 >
  • N11 deki firmaların bazısı çalıştığı kargo şirketleri tarafından yerden yere vuruluyor, 15 günde kargo aldığımız oluyordu..Valla yurtdışından sipariş vermek, en iyisi hiç olmazsa bizim yerli satıcıların, kaba muamelesi olmadığı gibi bizlerle kontak kurmak için de can atıyorlar,bizimkilerin burnu kaf dağında..Hele sıkı bir denetim gelsin de, bakalım bunları yapabilecek misiniz..?Hiç durma kardeşim, hakkını ara ,gerekli mercilere başvur...Geçmiş olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eroll -- 20 Eylül 2019; 8:14:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İts My Life

    Geçmiş olsun hocam. Başka konuya verdiğiniz linkten geldim, sadece kafamı bir soru takıldı. Arıza tespit cihazı aldım demişsiniz, bu durumda satıcı "adam ürünü kullanıp işini görüp iade etmeye kalktı!" diye düşünüp kendini haklı görmüş! ve çamura yatıyor olabilir.

    Nedenini bana sormak düşmez ama neden beğenmediniz veya cihaz işinize yaramadı mı? Bu konulara açıklık getirirseniz kimsenin kafasında soru işareti kalmaz.

    Asıl sorununuza gelince eğer ürünü kullanıp arıza tesbiti yaptıktan sonra iade etmek isteği etik değil eğer ürünü gerçekten beğenmeyip başka bir ürün alacaksanız etik olarak uygun görebilirim.Sonuç kısmına gelirsek iki türlü de eğer ürün iade edilebilir bir ürünse iade en doğal hakkınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın.
    öncelikle desteğiniz için teşekkürler .

    bence asıl etik olmayan şey türlü oyunlarla insanların parasını gaspetmektir. aldığım cihaz 30 liralık bir şey değil önce onu belirteyim. 1000 liralık bir cihaz . isnat ettiğiniz gibi düşünsem 30 liralık bir şey alır geçer giderim. ben ürünü beğenmedim , çünkü satılan cihazın sadece yetkili servislerde bulunabileceğini , piyasaya satılmadığını ,alibabadan getirilip satıldığını öğrendim . bu olmasa bile 14 gün iadenin firma tarafından gaspı hak ihlali dir. alırsınız beğenmezsiniz iade edersiniz . belki siz benden çok ürün iade etmişsinizdir. n11 in kendi reklamı ne şekilde ? beğenmezseniz paranızı iade ! değil mi ? ee bu ne şimdi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İts My Life

    Geçmiş olsun hocam. Başka konuya verdiğiniz linkten geldim, sadece kafamı bir soru takıldı. Arıza tespit cihazı aldım demişsiniz, bu durumda satıcı "adam ürünü kullanıp işini görüp iade etmeye kalktı!" diye düşünüp kendini haklı görmüş! ve çamura yatıyor olabilir.

    Nedenini bana sormak düşmez ama neden beğenmediniz veya cihaz işinize yaramadı mı? Bu konulara açıklık getirirseniz kimsenin kafasında soru işareti kalmaz.

    Asıl sorununuza gelince eğer ürünü kullanıp arıza tesbiti yaptıktan sonra iade etmek isteği etik değil eğer ürünü gerçekten beğenmeyip başka bir ürün alacaksanız etik olarak uygun görebilirim.Sonuç kısmına gelirsek iki türlü de eğer ürün iade edilebilir bir ürünse iade en doğal hakkınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın.
    öncelikle desteğiniz için teşekkürler .

    bence asıl etik olmayan şey türlü oyunlarla insanların parasını gaspetmektir. aldığım cihaz 30 liralık bir şey değil önce onu belirteyim. 1000 liralık bir cihaz . isnat ettiğiniz gibi düşünsem 30 liralık bir şey alır geçer giderim. ben ürünü beğenmedim , çünkü satılan cihazın sadece yetkili servislerde bulunabileceğini , piyasaya satılmadığını ,alibabadan getirilip satıldığını öğrendim . bu olmasa bile 14 gün iadenin firma tarafından gaspı hak ihlali dir. alırsınız beğenmezsiniz iade edersiniz . belki siz benden çok ürün iade etmişsinizdir. n11 in kendi tanıtma sloganı neydi ?
    kendi başıma gelen olayı örnek vereyim. zet den tasarım mobilyalar satıyorduk. ufak tefek şeyler değil yani . ne iadeler aldık. kargoda kırık gelenler de oldu . hatta birinde vatandaş aynı üründen 3 tane sipariş vermiş. daha sonra da yanlışlıkla yaptım diye iade etmişti . kanuni hakkıdır dedik,kullandı kullandı başımıza attı demedik. kanun var nizam var beğenmiyorsan yapmazsın .




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.