Şimdi Ara

1.9 TDI Bora

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba, şuan bende 1.6 16v pacific var arabanın ek olarak, geri görüş kamerası sanroofu,atiker lpgsi var genel olarak memnunum ve ağır bakımlarının yaklaşık hepsini yaptırdım 3 bin liram gitti, 1 yıldır biniyorum,performansı kalkışlarda biraz üzüyor fakat onun dışında çok beğeniyorum.Soruma gelecek olursak bu kasayı sevdiğimden dolayı tekrar bu kasayı düşünüyorum.
    1.9 tdi 90,110,130'luklar var.90'lık olanın performansı yeterli midir sizce 1.6'ya göre?Yani alınır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 1.6 hitler motor golf 4 üm vardı, o kadar hantaldı ki beni atmosferik motordan soğuttu, arabamı çok sevmeme rağmen sattım. Bidaha asla küçük hacim atmosferik almam.

    Belki benim araçta sorun vardı dyecem ama ustalar bişey yok diyodu.

    1.9 tdi nin 90 lığı bile senin araçtan seridir, lakin pd motor olduğu için çok sesli çalışır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90lık tidiay bile senin çıktığın rampayı 1 vites yükseltip çıkar kalkışlar falan daha iyi olur. tabi turbo boşluğu da çok varsa bilemem
  • Tork olduğu icin tdi ile daha iyi deneyim yaşarsınız, ama o motorlar baya traktör gibi ses cikarıyor ama benim küçükken o ses çok hoşuma gidiyordu sizi rahatsız etmezse ve temizse kullanılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanının kralı ama dediğin gibi motor kalkışlarda bayık h kasa astralar gibi 1.9 tdi leride çok gürültülü konfor mütiş ama bu zamanda artık devri kapandı gibi bişey honca civic al 1.6 ies

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mjordan2345

    Zamanının kralı ama dediğin gibi motor kalkışlarda bayık h kasa astralar gibi 1.9 tdi leride çok gürültülü konfor mütiş ama bu zamanda artık devri kapandı gibi bişey honca civic al 1.6 ies

    Ies te uzer rampada zaten 5 e duzde anca atarsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rampada ben sürdüm 2 le çıkıyosun palio bile 3 üncü viteste akıyor 60 70 le hemde dik rampa üniversiteye çıkıyor her gün köpek gibi sarıyor rampaya mesele tork meselesi boraların torku düşük kasa ağır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Aracım POLO 1.9 TDI
    16 yıl önce açıldı
    1,6 vvti corolla vs 1,4 TSI Golf
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 1.9 tdi almanızı önermem. Çünkü alacağınız araç çok yüksek kilometreli çok yorulmuş bir araç olacaktır. 1.9 tdi satıldığı yıllarda 1.9 litrelik motorla 1.6'ya göre bir üst vergi diliminden vargilendirilmesi ve TDI motoru sebebiyle 1.6 benzinli versiyona göre aynı donanımda %55 daha pahalıydı, bu nedenle yıllık çok fazla kilometre yapan kullanıcılar tarafından alınıyordu. 2006 yılında bile 200.000 km altında olanı yok gibiydi. (Göstergelerinde yazan kilometreleri çok dikkate almayın, gerçek genellikle çok farklıdır)
    Enjeksiyon sistemi günümüz common rail sistemlerinden çok farklıdır. Pompa enjeksiyon diye geçen sistem arızaya oldukça açıktır. Yakıt enjektörlerin içine dolar ve enjektörün arkasından eksantrik milinin basmasıyla yakıt sıkıştırılarak silindirlere verilir bu sistemde. Mekanik oalrak karmaşık olan bu sistem sadece VW grubu araçlarda kullanıldığından dolayı common rail sistem gibi yaygınlaşmadı. Commonrail sistemle kıyaslandığında mekanik olarak çok daha karmaşık olan bu sistem arıza çıkardığında yenileme masrafları daha yüksektir. Ayrıca turbo motor olmasından dolayı daha fazla bileşene sensöre vs sahip bir araç olduğundan dolayı arıza çıkarma ihtimali olan parça sayısı da fazladır.
    Kısaca nerden baksanız arkasında 400.000 km yol bırakmış bir TDI almaktansa 200.000 km yapmış atmosferik benzinli 1.6 versiyonunun tecih ederim.
    90 yada 110 hp'lik 1.9 TDI sizin aracınızdan daha seri yada hızlı değildir. Sadece rampalarda turbo ile düşük devirde gelen yüksek tork sebebiyle 1.6 atmosferiğe göre bir büyük vitesle devam edebilirsiniz.
    130 hp'lik olan PD130'ların 90 ve 110 hp olanlardan motor iç yapıları farklıdır. Ayrıca onlar 6 ileri şanzumana sahiptir. Ancak o yaşlarda araç alırken basitliğinden ve bileşen azlığından dolayı 1.6 atmosferik tercih sebebidir.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.