Yüzbaşı
29 Aralık 2016
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 36 (Bu ay: 0)
Gönderileri

SSD yi tartışmaya gerek yok evet hızlı evet dayanıklı evet sorunsuz. Hepsini biliyorum. Ancak malum harcama limitim bu kadar yoksa 1300 tl ye Sandisk extreme de alınırdı. Her neyse şu hdd lerin kafa çarpma sorunu ne sıklıkla yaşanıyor. Bana 1 tb yer lazım. Yani HDD işimi görürmü. HDD kullanan arkadaşlar ne gibi sorunlar yaşadınız. Bu arada öyle her yere taşımayacağım. Hareket etmicek. Dosyalarımı yedeklemek için. Yada pc ye hdd mi alsam yedekleme için veya pc ye ssd yani arşivleme yapmak için tavsiyeniz nedir. En sağlam en güvenilir yani 5 ay sonra baktığımda aaa bundaki dosyalar gitmiş dememek için yada açılmama sorunu yaşamamak için. Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler.

Ön panel güya 3.0 usb ye sahip 2 adet port var. Ancak rezalet durumda. Sandisk Ultra Flair flash disk aldım. Denedim hiç bir şekilde 12 mb tın üstüne çıkmıyor. Crystaldiskmark da ön usbleri test ettim. okuma 35 mb/sn yazma 20 mb/sn diyor. Sanırım kazıklandım. Keşke öyle olsa onuda yapamıyor. Everestin kasası ön usbler gerçek 3.0 değil. Anakartın biosunu güncelledim. Chipset yüklemesini yaptım. Yani güncellenmesi gereken bir şeymi var. Anakart MSI A88XI AC kasanın usb 3.0 kablosu anakart üzerindeki jusb2 girişede takılı zaten başka giriş yok. Ayrıca usb nin 3.0 yani arka usb girişlerden testini yaptığımda 160 mb/sn okuma 60 mb/sn yazma gösteriyor ancak gerçekte 74 mb okuma 18 mb yazma hadi 74 mb kabulde 18 mb ne ya bari 40 falan olsa anlamıyorum. Sorun usb demi anakarttamı? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim Şimdiden teşekkürler.

4 senedir premiumcontact 5 kullanıyorum. On numara lastik her anlamda iyi ancak malum iyice bitmeye başladı. Premium contact 6 15 janttan başlıyor. Ecocontact ta alma diyorlar. Karasız kaldım. 175 70 r14 orjinal ebat bu ebattada lastik yok gibi bişey o yüzden muadili olan 185 65 r14 almayı düşünüyorum. Conti dışında ne alınabilir? Hangi marka iyidir. Michelin hariç

Lastik denklik tablosuna göre 175/70R14 lastiğin yerine 185/65R14 takılabilir demiş. Peki lastik basınç değeride denk lastik olduğu için aynı kalırmı? Orjinal lastik dış çapı 601 mm denk olan 185 lik lastik 596 mm. Orjinale ön 32 arka 32 kullanıyorum. Drğişince gene aynımı olur. Önler dahamı yüksek vurulması lazım. Genelde iki kişi sürüyorum arka koltuklar hep boş oluyor. Ön 34 arka 32 mi yoksa dahada az olan ön 30 arka 28 mi. İşin garabi katalogta 28 28 diyor tam yükte 32 32.

Aracıma 2017 de premium contact 5 taktırdım. Şimdi 6 sı var ama 185 65 r14 yok. Yani jant 15 den başlıyor. R14 de eco contact 6 var. Premium contact 5 i bu forumdan okuyarak almıştım o zamanlar eco contact 5 kötü diyorlardı. Eco contact 6 kullananlar varsa sevinirim.

Not: Premium Contact 5 gerçekten çok iyiydi çok memnunum. Şuan üretimi devam etse gene alırım. Aracımda abs de yok buna rağmen yol tutuşu duruş mesafesi yağmur performası süper. Bir kere bile kızaklamadım. Ama geçen premium contact 5 aldırdığım bir arkadaşım vardı o tabi daha az biliyor ama contiden vazgeçmem ben dedi. Premium contact 5 in yağmur A sınıfı kuru yol C sınıfı diyordu. Eco contact 6 da ikisinede B demiş. Kararsız kaldım. Bu yaza değişmem gerekiyor. Bridgestone bide Michelin i de araştırıcam. Michelin de tek sorun bulunduğum yerde yollar öyle kaymak gibi değil malum. Bu conti ikisinin arası bir lastik.

Sabahları ilk çalıştırmadan sonra hareket edince ilk 2 3 fren kısmada önlerde sanki balata yokmuş gibi sürtme sesi geliyor. Ustaya baktırdım balataların iyi dedi. Acaba gece soğukta kalıpta sabah ondanmı yapıyor. Birde balata bitmese bile sıcak soğuk yemekten bayatlamış olabilir mi? Ayrıca ön arka balata değişimleri kaç km de bir olmalı.

Aracımda şuan conti premium contact 5 var yaza doğru iyice bitmiş olacak. Conti premium 6 bakmak istedim fakat 15 inçten başlıyor. Ecocontact 6 var kullananlar deneyimlerini yazarsa sevinirim. Çünkü premium contact 5 i alırken ecocontact 5 sakın almayın yazılarını bu forumda okumuştum. Ecocontact 6 da bu sorunlar giderilmiş olabilirmi? Son olara lastik ebatlarım 175/70/R14 ama bu ebat genelde yok 175/65/R14 var ancak lastik denklik tablosuna baktığımda olması gereken denk lastik ebatları 185/65/R14 değişim oranı 175/65/R14 den düşük onun hesaplamasınıda yaptım. Bu arada güncel fiyat ortalama 500 tl bu ebattaki ecocontactlarda

Geçen ales sınava gittim. Üniversitede fakültenin otoparkına aracımı park ettim. Sınavdan çıktıktan sonra malum kalabalık bir trafikle üniversiteden çıkmaya çalışıyorum. Park yerinden 50 metre falan hareket etmişimdir. Çift sıra ilerliyor. Benim önüm boş ama sağımdaki sıra öncelikli diyip bekledim ama sıra ilerledikçe bende yavaş yavaş ilerledim. Ani bir hamlem yok yani dur araya gireyim ben geçicem tarzı birşey yapmıyorum. Her neyse bir passat beyaz sağ önümde duruyor sol arka tampon hizasında bekliyorum. Yol verdim geçsin diye. Tamamrn durdum. Adam artık benim arabama hayranmı kaldı çözemedim. Yan aynadan bana bakıyor görüyorum. Yavaş yavaş ilerledi. Frene basmayıp öndeki pejoya vurdu. Benim hamle yapacağımı sandı herhalde devamlı arkasına bakmaktan önü unuttu. Bu vatandaş indi araçtan senin yüzünden vurdum dedi. Arkasında duruyorum. Passatın uzaktan kumandası falan yok bende. Yani gaz fren direksiyon adamda. Sonra bana laf atıyor. Çıktım araçtan nasıl benim yüzümden dedim. Sen araya girmeye çalıştın dedi. Bende sen önce aracına hasar verdiğin adamla konuş dedim. Sen frene basmıyorsan önündeki araca bakmıyorsan ben napim dedim. Hane harbiden hamle yapsam vallahi gam yemicem. Sonra artistlenmeye başladı. Sus mus bişeyler diyor. Beni kışkırtmaya çalışıyorki haklıyken haksız konuma düşeyim istiyor. İşin garip yanı arabasına çarpılan adamda bizi ayırmaya çalışıyor abi yok bişey tamam falan diyor. 17 yıldan fazladır trafikteyim. İlk defa birine çarpıp arkasındakine suç atanı gördüm. Bu arada çarptığı hız 10 falan. Salarsında araç kendi gider ya. O ayar. Hala senin yüzünden oldu diyip duruyor. Dedim Hey Allahım seçerekmi gönderiyosun. Arkadanda kornalar çalınıyor tabi. Binanın kenarında kamera var. Bende dedim madem darlandın çağıralım güvenliği ama ben poliste çağırıcam dedim. Ne dese beğenirsiniz. Çarptığı adama kardeş sen bakma buna ben yaptırırım arabanı dedi. Bu lafı çarptığı adama diyor. Gören adamın fren pedalına sabotaj yaptım sanar. Yani o kadar içerledi. Ya sabır çektim. Bindim aracıma tam gidicem. Geldi özür diledi kusura bakma haklısın arkaya bakarken ben çarptım ona dedi. Elimi sıkmaya çalışıyor. Resmen neydi şimdi bu dedirten bir durum.
Arkadaşlar şuan tam takır bir ses sistemi kurmaya maddi gücüm yok ama jbl hastasıyım normalde ev hoparlörlerini kulaklıklarını falan kullanıyorum. https://urun.n11.com/hoparlor/jbl-cs762-16-cm-135-watt-oto-hoparlor-takimi-P282564903?gclid=Cj0KCQiAsbrxBRDpARIsAAnnz_NJyB7ccnV9W24lsCcPI4QaTvDpRq7O-yn8ed0V4rO90TOCOqkvTWAaAqgQEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

şunu alsam :D önlere taksam yani taksit taksit yapsam ses sistemini olurmu acaba ses sistemci kardeşlerim tavsiyeleriniz çok değerli benim için. Şunu biliyorum amfisiz ara beslemesiz bir halt anlamazsın diceksiniz. Orjinal teybi de değişmek istemiyorum neyse yorumları alim önler 16 cm arkalar 13 cm aracımda
Selamlar arkadaşlar daha önce kaza yaptığımı belirtmiştim. Muhtelemelen hatırlanmaz. Değer kaybı için kusurlu araç sahibinin sigortasına aracımın yapıp işlemleri tamamlandıktan sonra dilekçeyle bir yazı yazmıştım 160 bin km muhabbetini duymuştum. Ve nitekim bu sebepten değer kaybımı alamadım. Aracımda kaza öncesinde hasar kaydı boya değişen hiç birşey yoktu. Hatasızdı ama şuan tamponlar boyalı kaput boyalı durumda buda yaklaşık 3-4 bin değer kaybı yapar diye düşünüyorum. Değer kaybını almak için avukatamı başvurmalıyım bana çarpan araç ptt kargonun aracı citroen berlingo aracı sürende pttde hademe olan bir vatandaş. Çarpma sebebi araç kullanırken telefona bakma. Kendisi itiraf etmiştir. Bu değer kaybı isterken vatandaşa ilgili yollardan davamı açmalıyım yada ptt mi karşılamalı bu değer kaybını...
Hakkında
Konum: Manisa
Meslek: Mühendis
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 1 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 718
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 764
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 14.185 (Bu ay: 2.666)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 272 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.