Şimdi Ara

1.6 motor audi a4 e çok mu kötü?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
1
Favori
122.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar malum a4 kasa değiştireceği için şu an audilerde cazip fiyat ve donanım avantajı var bende biraz daha kasıp bi tane alsammı diyorum. zaten yeni kasada 1.6 seçeneği yok ve fiyat baya uçacakmış..fakat öte yandan 1300 kg lık bir arabada 1.6 motor nasıl olur bilmiyorum kullanan varmı..?sonuçta performans amacım yok istanbul trafiğinde yaşıyoruz ama yokuşta sollamada çok problemli olurmu diye düşünüyorum kullanan varsa yorumlarını beklerim..yoksa handa civic gibi bir seçeneğe kayıcam...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    1.6 Motorlu Audi A4: Kullanıcı Yorumları ve Önemli Bilgiler

    2004 Audi A4 1.6 ve diğer modeller hakkında kullanıcı yorumlarını ve önemli bilgileri sunuyoruz.

    Kullanıcı Yorumları:

    • Birçok kullanıcı, 2004 Audi A4 1.6'nın yakıt verimliliğini ve güvenilirliğini övüyor.
    • Bazı kullanıcılar ise performansının sınırlı olabileceğini belirtiyor, özellikle de yüksek hızlarda veya ağır yüklü olduğunda.
    • 2008 Audi A4 1.6 için kullanıcı yorumları genel olarak olumludur, ancak bazı kullanıcılar motorun biraz gürültülü olduğunu bildiriyor.

    Önemli Bilgiler:

    • Audi A4'ün en çok tutulan modelleri arasında 2.0 litrelik TFSI motorlu modeller yer alıyor.
    • 1.6 litrelik motor, daha düşük güç ve tork çıkışına sahip olduğundan temel bir seçenek olarak kabul ediliyor.
    • Audi A4 1.6, yakıt verimliliği açısından oldukça iyidir ve ortalama 6,5 litre/100 km yakıt tüketimi sunar.
    • Performans açısından 1.6 litrelik motor, 0-100 km/s hızlanmasını yaklaşık 12 saniyede tamamlar.
    • 1.6 litrelik motor, güvenilirliğiyle tanınıyor ve düzenli bakımla uzun yıllar sorunsuz çalışabilir.

    Sonuç olarak, Audi A4 1.6, yakıt verimliliği ve güvenilirliği arayanlar için iyi bir seçenek olabilir. Ancak, performans sizin için önemliyse, daha güçlü bir motor seçeneğini düşünebilirsin. İhtiyaçlarınıza en uygun modeli belirlemek için bir test sürüşü yapılması önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mafya babası

    Bu mesaj silindi.
    kullanan varmı peki bu aracı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mafya babası

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim verdiğin bilgi çok değerliydi benim için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mafya babası

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    çok haklısın mafya babası bende kullanmıştım 8 supap
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @dministrator

    çok haklısın mafya babası bende kullanmıştım 8 supap

    Alıntıları Göster
    herkezde ufak motor az yakar düşüncesi var 1.3 ve 1.4 kullandım 70 80 le giderken devir çevirmezisen sorun yok tın tın az yakıyor biraz süratleneyim desen x2 oluyor 2000 tdi quatro kullandım aynı süratlerde daha az yaktı diyebilirim şimdi 3.0 tdi quatro var yakıyor ama gidiyorda basmazsan sorun yok küçük motor basınca aşırı yakıta veriyor o bu şu değil hepsi
  • 1.6 audi a4 derken hangi modelini kast ettin bende 2000 ila 2001 arası bişi almayı düşünüyorum ve 2. el km ler yaklaşık 100000 de alınırmı sizce?? 23 000 ytl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robolap

    1.6 audi a4 derken hangi modelini kast ettin bende 2000 ila 2001 arası bişi almayı düşünüyorum ve 2. el km ler yaklaşık 100000 de alınırmı sizce?? 23 000 ytl
    1.6 A4 102 hp alınıp alınmayacağı, araçtan beklentine bağlı.

    Aractan öncelikle konfor, güvenlik ve prestij bekliyorsan alınır. 94.000 km olduğu halde sadece rutin bakımdan başka masraf çıkarmadı. Yakıt tüketimi de emsal otomobiller ile aynı düzeyde. Vectra, Laguna, Passat, vs. gibi. Ancak Astra, 307 vs gibi araçlara göre de yüksek. (%10-15 civarı)

    Yok cayır cayır asfalt yakan, motor sesinin müzik sesini bastırdığı bir araç ve park kolaylığı, kıvraklık vs. bekliyorsan alınmaz.

    Benim Audi 2005 A4 1.6. Her marşa bastığımda aklıma alırken ne kadar doğru karar verdiğim geliyor. Çünkü ben ilk maddede yazılanları istiyorum. Tercihini beklentine göre yapmalısın.

    Saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @dministrator

    çok haklısın mafya babası bende kullanmıştım 8 supap

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: @dministrator

    çok haklısın mafya babası bende kullanmıştım 8 supap



    Seni bir yerden tanıyorum sanki ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataberk36ex

    herkezde ufak motor az yakar düşüncesi var 1.3 ve 1.4 kullandım 70 80 le giderken devir çevirmezisen sorun yok tın tın az yakıyor biraz süratleneyim desen x2 oluyor 2000 tdi quatro kullandım aynı süratlerde daha az yaktı diyebilirim şimdi 3.0 tdi quatro var yakıyor ama gidiyorda basmazsan sorun yok küçük motor basınca aşırı yakıta veriyor o bu şu değil hepsi

    Alıntıları Göster
    yaa bu konuda çok merak ettiğim bişey var bir tanıdığımın l200 mü ne mitsubishi pikapı var(1997)2500cc. motor var ama çok az yakıyo diyo nasıl oluyor bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @dministrator

    yaa bu konuda çok merak ettiğim bişey var bir tanıdığımın l200 mü ne mitsubishi pikapı var(1997)2500cc. motor var ama çok az yakıyo diyo nasıl oluyor bu

    Alıntıları Göster
    sanırım yukarıda bahsedilen devirden. Mesela bir araba 120km ile otobanda giderken 4 bin devirde döner ve motoru zorlarsın. Ötekisi ise aynı hızı 2 bin devirde yakalar.

    Acaba bisiklet gibi düşünürsek doğru ypamış olur muyuz? Mesela çok hızlı çevirip 30km hızı yakalayıp bacakları yormak var, veya önce az kuvvetle hız yakalayıp sonra bacakları az yorup ufak dişlide hızı koruyup arttırmak var. Bununla ilgili sanırım. Motorun gücü diye düşünüyorum bende.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayki

    sanırım yukarıda bahsedilen devirden. Mesela bir araba 120km ile otobanda giderken 4 bin devirde döner ve motoru zorlarsın. Ötekisi ise aynı hızı 2 bin devirde yakalar.

    Acaba bisiklet gibi düşünürsek doğru ypamış olur muyuz? Mesela çok hızlı çevirip 30km hızı yakalayıp bacakları yormak var, veya önce az kuvvetle hız yakalayıp sonra bacakları az yorup ufak dişlide hızı koruyup arttırmak var. Bununla ilgili sanırım. Motorun gücü diye düşünüyorum bende.

    Alıntıları Göster
    bizde 2001 audi a4 1.6 var performanstan fazla bir sorunumuz yok valla. ama tabii ki de 2.0 ın performansını vermez ve dostum araba filan sollarken hiçbir sorun çıkmıyor.biz 2001 model 1.6 benzinli 90 bin kmde 21.500 e almıştık araba o kadar temiz ki içinde sigara bile içilmemişti.(nereden anladın diye sorarsanız küllükte hiçbir kül izi yoktu tamamen pürüssüzdü. parlıyordu.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FB®h Pozitif

    bizde 2001 audi a4 1.6 var performanstan fazla bir sorunumuz yok valla. ama tabii ki de 2.0 ın performansını vermez ve dostum araba filan sollarken hiçbir sorun çıkmıyor.biz 2001 model 1.6 benzinli 90 bin kmde 21.500 e almıştık araba o kadar temiz ki içinde sigara bile içilmemişti.(nereden anladın diye sorarsanız küllükte hiçbir kül izi yoktu tamamen pürüssüzdü. parlıyordu.)

    Alıntıları Göster
    şu anki a4'lerin süspansiyon durumu nedir bide yol sesi rüzgar sesi olayları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LİTEON

    şu anki a4'lerin süspansiyon durumu nedir bide yol sesi rüzgar sesi olayları

    Alıntıları Göster
    şu anki derken?2007 versiyonu mu demeye çalışıyorsun 2001 deki süspansiyon sanki yumuşak geldi bana arabanın kaputuna oturunca bile amortisörler oturuyor ve yolda arabanın içindeyken anca 5-6 bin devirde motor sesini duyabiliyorsun(arabanın içinden) yol hissedilmiyor bile sanki arabayı çalıştırmadan gidiyosun rüzgar sesi derken de anlamadım ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FB®h Pozitif

    şu anki derken?2007 versiyonu mu demeye çalışıyorsun 2001 deki süspansiyon sanki yumuşak geldi bana arabanın kaputuna oturunca bile amortisörler oturuyor ve yolda arabanın içindeyken anca 5-6 bin devirde motor sesini duyabiliyorsun(arabanın içinden) yol hissedilmiyor bile sanki arabayı çalıştırmadan gidiyosun rüzgar sesi derken de anlamadım ama

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: emreyildirim94

    şu anki derken?2007 versiyonu mu demeye çalışıyorsun 2001 deki süspansiyon sanki yumuşak geldi bana arabanın kaputuna oturunca bile amortisörler oturuyor ve yolda arabanın içindeyken anca 5-6 bin devirde motor sesini duyabiliyorsun(arabanın içinden) yol hissedilmiyor bile sanki arabayı çalıştırmadan gidiyosun rüzgar sesi derken de anlamadım ama

    yani mevcut sıfır satılmakta olan a4'lerin durumu rüzgar sesi diyince yolda giderken hızlı rüzgar sesi alıyorm diyecektim ama vw'lerde yoktu herhalde audi'dede yoktur başka bilen varmı arkadaşlar yumuşakmıdır nedir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LİTEON

    quote:

    Orjinalden alıntı: emreyildirim94

    şu anki derken?2007 versiyonu mu demeye çalışıyorsun 2001 deki süspansiyon sanki yumuşak geldi bana arabanın kaputuna oturunca bile amortisörler oturuyor ve yolda arabanın içindeyken anca 5-6 bin devirde motor sesini duyabiliyorsun(arabanın içinden) yol hissedilmiyor bile sanki arabayı çalıştırmadan gidiyosun rüzgar sesi derken de anlamadım ama

    yani mevcut sıfır satılmakta olan a4'lerin durumu rüzgar sesi diyince yolda giderken hızlı rüzgar sesi alıyorm diyecektim ama vw'lerde yoktu herhalde audi'dede yoktur başka bilen varmı arkadaşlar yumuşakmıdır nedir

    Alıntıları Göster
    bende 2003 - 2004 düşünüyorum. Daha önce C200 vardı. Çok keyifli bir araçtı. 2.0'dan sonra 1.6 açıkçası düşündürüyor. A4 1.6 veya volvo S60 2.0T arasında kaldım bir ara. ama volvonun 2.eli zayıf biraz o yüzden biraz çekiniyorum. yoksa fiyat bakımından kıyasladıkmı S60 açık ara önde. şu ara temiz bir tane A4 bakıyorum. ama dediğim gibi beni düşündüren tek yanı 1.6 olması. sollamalarda falan sorun olmasın. düşündüren nokta bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FB®h Pozitif

    şu anki derken?2007 versiyonu mu demeye çalışıyorsun 2001 deki süspansiyon sanki yumuşak geldi bana arabanın kaputuna oturunca bile amortisörler oturuyor ve yolda arabanın içindeyken anca 5-6 bin devirde motor sesini duyabiliyorsun(arabanın içinden) yol hissedilmiyor bile sanki arabayı çalıştırmadan gidiyosun rüzgar sesi derken de anlamadım ama

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: emreyildirim94

    şu anki derken?2007 versiyonu mu demeye çalışıyorsun 2001 deki süspansiyon sanki yumuşak geldi bana arabanın kaputuna oturunca bile amortisörler oturuyor ve yolda arabanın içindeyken anca 5-6 bin devirde motor sesini duyabiliyorsun(arabanın içinden) yol hissedilmiyor bile sanki arabayı çalıştırmadan gidiyosun rüzgar sesi derken de anlamadım ama

    ne arabaymış bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yy2

    quote:

    Orjinalden alıntı: emreyildirim94

    şu anki derken?2007 versiyonu mu demeye çalışıyorsun 2001 deki süspansiyon sanki yumuşak geldi bana arabanın kaputuna oturunca bile amortisörler oturuyor ve yolda arabanın içindeyken anca 5-6 bin devirde motor sesini duyabiliyorsun(arabanın içinden) yol hissedilmiyor bile sanki arabayı çalıştırmadan gidiyosun rüzgar sesi derken de anlamadım ama

    ne arabaymış bu

    Alıntıları Göster
    Bu araba iyi
    (6 yıllık hort)




  • 2008 model b7 kasa a4 u 1.6 yi model degisiminden dolayi gumrukteki son 8 aractan birini almistik. Full paketti ahsap dosemeler sunroof vb. 60 bin liraya almistik. Simdi yine boyle bir haber bekliyoruz hayirlisiyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyigitt7

    Bu araba iyi
    (6 yıllık hort)

    ciddi msj yazan var i
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trevor Reznik


    quote:

    Orijinalden alıntı: fyigitt7

    Bu araba iyi
    (6 yıllık hort)

    ciddi msj yazan var i

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.