Merhaba herkese, Golf 2015 1.4tsi kullanıcısıydım. Aracımı sattıktan sonra bir süredir araştırma yapıyorum. Elemeler yaparak Civic182 motor benzinli yine Civic fabrikasyon lpgli ve Cherry Tiggo 7 arasında kaldım. SUV veya sedan farketmez çünkü 3 kişiyiz. Sadece aldıktan sonra da problem yaşamak pek istemiyorum. Sizin yorumlarınızı varsa farklı önerilerinizi almak için böyle bir konu açmak istedim çünkü acilen de bir araç almam gerekiyor. Herkese iyi forumlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.5M Max Bütçe Civic? Tiggo7? Öneri?



-
-
Baktığınız araçlar nispeten performanslı araçlar öyle bir beklentiniz varsa ben 1.6 puretech 508 düşünürüm o fiyatlara. Başka içime sinen bi otomatik şanzıman yok bu bütçede şahsen. Aynı motor kombinasyonlu 3008 de olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
508 gerçekten civix yerine tercih edilir ama devir suv devri, chery tesvigi bekleyip tiggo 7 sıfır alın
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Golf her ne kadar 2015 model olsa da alternatifi en az bir Golf ayarında olmalıdır bence.
Nedir bunlar derseniz, en başta konforu diyebilirim ki buna yalıtım (özellikle de yol sesi), süspansiyon, koltuk rahatlığı, malzeme kalite hissi, multimedya, ses sistemi, tok ve stabil his gibi detayları örnek verebiliriz.
Civic mesela iç mekanı oldukça ferah, süspansiyonu başarılı, yol tutuşu ve performansı iyi, cvt ile konforlu bir araç ancak bariz bir eksiği var o da yol sesi yalıtımının hala segment rakiplerinden kötü olmasıdır. Bu öyle ki uzun yolda kaymak asfalt harici kafa ütüler ve bütün konforunuzu etkiler. Diğeri ise dinamik sürüşe uygun olmayan Cvt şanzımanıdır. 182 ps'in hakkı Zf'dir ama tercih edilmemiş. Bu da Japon'un gereksiz ısrarıdır herhalde.
Bence günlük araç seçiminde en önemli kritetlerden birisi yalıtımdır çünkü herşeyi geçin sizi rahatlatır, stresi azaltır ve lüks hissi verir. Zaten dikkat edilirse bu iyi ise o araç çoğunlukla başarılır zira mühendisliğin, malzeme ve işçiliğin iyi olduğu anlamına da gelir bir nevi ve bu da maliyet demektir.
Golf 7/7.5'den sonra aynı segmentte Golf 8/8.5 bu konuda premium hariç en iyisidir şuan ve hatta A3'ten de daha iyidir. Fakat onun da birçok noktasında kalite düşüşü, kırpmalar yapılmıştır.
Çin araçlarına gelirsek günün sonunda donanımı bol, yalıtımı Japon'lardan daha iyi, malzeme kalite hissi iyi , garantisi uzun ama mekanik ve sürüş mühendisliği hala eksik araçlardır tecrübelerime göre. Donanım boldur ama bazı bariz eksikleri, hataları da yok değil. Oralarda taklit ve tersine mühendisliği, özgün olmamayı anlarsınız zaten. Örneğin dikkat edin hemenhepsinde tekerler oranları ve tasarımı bir tuhaftır, araca göre ufak ve içerdedir. Bana göre ucuz olması dışında pek bir esprisi henüz yok ki çoğu kişi kişi de bundan alıyor zaten 🙂.
Daha yeni Changan Eado Plus modelini 1 hafta kadar kiralamıştım yurtdışında ve 1200 km'ye yakın yol yaptım her koşulda. 1.4t 150ps 7 ileri çift kavramalı bir araç. Kesinlikle Japon muadillerinden daha yalıtımlı, konforlu, performanslı, tüketimi az ve kalite hisli idi ancak bariz eksiği sürüşüdür. Yeterli güveni vermedi, oyuncak hisli, direksiyon fazla yumuşak, kopuk bir araç. Şanzıman da aynı şekilde, kesinlikle bir Alman araç dinamiği ve mekaniği yok, Japon kadar da.
Benzer hisleri Mg4(elektrikli), Omoda 5'te de aldım. Donanım ayrı, oyomobil ayrıdır ve otomobil kullanma hissi Çin'liler için daha en azından bana göre oturmamıştır şimdiye kadar. Bunu otomobili sürerken, onu hisseden sürücüler ne demek istediğimi rahatlıkla anlayacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayerli -- 16 Şubat 2025; 11:10:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Piyasayı bilmediğimden soruyorum. Civic e yalıtım için ek bir masraf yapmak istesem bu tutar beni üzer mi? Ve bu düşünceyle civic almak mantıklı mıdır?
Peugeot 508 için hiç bir fikrim yok. Şanzıman sorunlu mu konforu ve yalıtımı iyi mi? Hiç bilemiyorum.
Ama yarım saattir 508 e bakıyorum videoları izleyip, yorumları okumaya çalışıyorum. Sanırım bazı modellerde kronik hatası sunroof açılırken var
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.3m Sıfır gibi MG ZS al (düşünürsen PM) :) yada sıfırı bayide 1.45. ya da MG HS öneririm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
182lik civicte fabrikasyon LPG yok yanlış olmasın
3 kişi için tiggo7 de Civic de bence büyük kalır biraz
C4 alınabilir,Corolla alinabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 kişi için SUV büyük gelmeyecekse aralarında Tiggo 7 daha performanslı ve dolu bir araç.
-
Civic boş paketin parası ile Tiggo 7 pro dolu paketinin fiyatı aynı gibi. Bugün tiggo 7 pro deneme fırsatım oldu. Sanırım seçimimi bu araçtan yana kullanacağım. Çünkü alacağım aracı uzun bir süre kullanmak istiyorum. Yaşadığım şehire de bayi/servis açılıyor birkaç ay sonra. Bu da kararımda etkili oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uzun sure kullanacaksaniz cin degil japon araci almaniz daha mantikli degil mi?
Oyuncaklara kanmayin arabanin asli motor ve teknik aksamdir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 16 Şubat 2025; 20:51:59 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
yorumlara baktım da güvenlikten bahseden olmamış gibi. sürekli her gün uzun yol yaparcasına yalıtımdan bahsedilmiş. yaw ben yılda 2 kere şehir dışına çıkan adamım. şehir icinde 90 100 den fazla hız yamam derseniz zaten alt yalıtımla işiniz yokki.
-
1.5 turbo eco diye satılıyor, lpg li civic 182 beygir olanı. 1.5 turbo benzinli de var ve lpg ile aynı fiyat.
1.6 atmosferik motoru komple kaldırmış honda. hepsi 1.5, lpg li de.
bu arada honda çeriden iyidir her zaman.
çok fazla uzun yol yapmıyorsanız Togg t10x v2 uzun menzil de öneririm. ufak tefek hataları azaldıkça yüksek konfor ve güç sunuyor araç.
-
Devir biraz SUV tarafına yöneliyor gibi.
Ben de çok uzun yola anca yılda bir kez çıkarım ama yine de elektrikli araca benim yaşadığım şehir pek hazır değil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
mg hs luxury
-
aceleniz yoksa vergi indirimini bekleyin chery de o zaman clio parasına suv almış olursunuz büyük ihtimalle
-
Golf'ü çok yüceltenlere takılmayın. 2012den beri vag araç sahibi oldum, golfler, pololar vs. Bol bol arkadaşlarımın jettalarını, passatlarını da kulandım. Almancıyız severiz, çok içli dışlıyım yani. Tamam golf çok derli toplu paket bir araba ama fazla da abartmaya gerek yok. Bunu neye göre söylüyorum iş yerimizde arkadaşlarımızın 2013 golf 7lerini yeniledik. Bütçelerine göre pek çok araca bakıp en son hibrit jazz aldık. Mükemmel ötesi bir araç. Sessiz, konforlu, az yakıyor, ferah, dolu ve teknolojik vs vs. Kalitesi de gayet yerinde, bir golf değil elbet ama Golfe 8/10 desek bu da 7/10 olur. İzolasyon durumları vs de öyle. :u an ortalaması 5.2 litre, yazın 5 altına düşecektir, çekişi performansı 1.2 tsi golf ayarında. Dolayısıyla civic beğendiyseniz aman almandan çok kötüdür bilmem ne diye düşünmeyin o da gayet güzel araç. Bir önceki jenerasyon civic rs arkadaşımda vardı, sürüşü vs gayet keyifli sportif bir araçtı. Direksiyon hissi çok net, kısa turlu, frenleri güçlü. O jenerasyonun malzemesi biraz daha düşüktü. Simdikiler daha güzel. Para bulsam beinm de aklımı kurcalamıyor değil güncel 182 civicler ya da accord. Zaten sorunsuzluk önemliyse malum doğru adres japonlar. Yalnız ben gidip lpg li diye civic almazdım, civic almanın olayı bana göre güçlü motor ve performanslı sportif sürüs. O yüzden 182lik almayacaksanız almayın bence o tadı alamazsınız.
-
Senin ilacın RENAULT Duster 1,6 HİBRİT .
Pazarlıkla çok rahat 2024 2. El 1550 gibi fiyata alırsın düşüncesindeyim.
Aracı sürmedim, binmedim ama gayet şık ve yenilikçi görülüyor yollarda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peugeot 508 gt line nasıldır peki bu araçların karşısında?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Golf her ne kadar 2015 model olsa da alternatifi en az bir Golf ayarında olmalıdır bence. Nedir bunlar derseniz, en başta konforu diyebilirim ki buna yalıtım (özellikle de yol sesi), süspansiyon, koltuk rahatlığı, malzeme kalite hissi, multimedya, ses sistemi, tok ve stabil his gibi detayları örnek verebiliriz. Civic mesela iç mekanı oldukça ferah, süspansiyonu başarılı, yol tutuşu ve performansı iyi, cvt ile konforlu bir araç ancak bariz bir eksiği var o da yol sesi yalıtımının hala segment rakiplerinden kötü olmasıdır. Bu öyle ki uzun yolda kaymak asfalt harici kafa ütüler ve bütün konforunuzu etkiler. Diğeri ise dinamik sürüşe uygun olmayan Cvt şanzımanıdır. 182 ps'in hakkı Zf'dir ama tercih edilmemiş. Bu da Japon'un gereksiz ısrarıdır herhalde. Bence günlük araç seçiminde en önemli kritetlerden birisi yalıtımdır çünkü herşeyi geçin sizi rahatlatır, stresi azaltır ve lüks hissi verir. Zaten dikkat edilirse bu iyi ise o araç çoğunlukla başarılır zira mühendisliğin, malzeme ve işçiliğin iyi olduğu anlamına da gelir bir nevi ve bu da maliyet demektir. Golf 7/7.5'den sonra aynı segmentte Golf 8/8.5 bu konuda premium hariç en iyisidir şuan ve hatta A3'ten de daha iyidir. Fakat onun da birçok noktasında kalite düşüşü, kırpmalar yapılmıştır. Çin araçlarına gelirsek günün sonunda donanımı bol, yalıtımı Japon'lardan daha iyi, malzeme kalite hissi iyi , garantisi uzun ama mekanik ve sürüş mühendisliği hala eksik araçlardır tecrübelerime göre. Donanım boldur ama bazı bariz eksikleri, hataları da yok değil. Oralarda taklit ve tersine mühendisliği, özgün olmamayı anlarsınız zaten. Örneğin dikkat edin hemenhepsinde tekerler oranları ve tasarımı bir tuhaftır, araca göre ufak ve içerdedir. Bana göre ucuz olması dışında pek bir esprisi henüz yok ki çoğu kişi kişi de bundan alıyor zaten 🙂. Daha yeni Changan Eado Plus modelini 1 hafta kadar kiralamıştım yurtdışında ve 1200 km'ye yakın yol yaptım her koşulda. 1.4t 150ps 7 ileri çift kavramalı bir araç. Kesinlikle Japon muadillerinden daha yalıtımlı, konforlu, performanslı, tüketimi az ve kalite hisli idi ancak bariz eksiği sürüşüdür. Yeterli güveni vermedi, oyuncak hisli, direksiyon fazla yumuşak, kopuk bir araç. Şanzıman da aynı şekilde, kesinlikle bir Alman araç dinamiği ve mekaniği yok, Japon kadar da. Benzer hisleri Mg4(elektrikli), Omoda 5'te de aldım. Donanım ayrı, oyomobil ayrıdır ve otomobil kullanma hissi Çin'liler için daha en azından bana göre oturmamıştır şimdiye kadar. Bunu otomobili sürerken, onu hisseden sürücüler ne demek istediğimi rahatlıkla anlayacaktır. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X