bu nasıl bi şey ya. ses kötü ama video aydınlatıcı. araç masrafsız hesapta. ![]() Instagram: https://www.instagram.com/japonic_official/
Yurtdışı Araba alımları ile alakalı: office@japonictrade.com. Turkiye'ye maalesef gelmez... Ben istemez miyim sana da gondermek...
İşbirliği için: japonicjaponya@gmail.com
#japonic https://www.youtube.com/watch?v=SAkRH-tspMM |
1,5 senede 2. el tesla fiyatının nerdeyse yarı yarıya düşmesi




-
-
2-3 Yaşına gelmiş ya da geçmiş elektrikli araçların ortak kaderi/sonu bu olacak muhtemelen.
-
Belli ki cep telefonundan hallice bir muamele görecek elektrikli araçlar
alır ucuz ucuz bineriz.
-
Daha iyi ikinci el alırız.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
heppınız hollandada almanyada yaşıyorsunuz galiba!
Model Y 2021 olanlar 2100 liradan, 2023 olanlar 2245 liradan başlıyor. değer kaybı yüzde 10 bile değil.
Burası TR server alooo
-
Elektrikli araçlar km yaptıkca içten yanmalı araçlara göre daha fazla değer kaybedecek bence bu bir gerçek . Sonuçta bataryanın performansı km yaptıkça düşüyor . Zaten soğuk havalar da , klima açınca yada hız yapınca menzil çok ciddi düşüyor. Birde bataryanın performansı iyi değilse ancak bakkala gidersin bu elektrikli araçlarla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alanların elinde kalacak hepsi
-
Adamın Argümanı 72k km yapmış ve araç %30-35 değer kaybetmiş haklıda. Ancak kabaca hesap yapacak olursak
Türkiye de içten yanmalı sıfırı 2 milyon olan bir araç 3 yaşına gelip 72k km gelmişse 1,5 milyona 2. elde düşer ki buda %25 değer kaybı demek.
adamın bahsettiği %35 lik değer kaybı ile arasında %10 luk farkta zaten elektrikli aracın yakıtından ve masrafından çıkar.
Bence Türkiye de kimse elini ovuşturmasın işlemez....
-
10 yaşındaki Tesla araçların batarya performansı yüzde 95 ortalamalarda.
Bakkala yürüyerek gitmek en iyisi.
Abartı olur da bu kadar olmaz. Bu artık trollüğe girer.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yol sesinden video izlenmiyor ki
-
sonunda mikrofonu takmayı unuttuğunu söyemiş ama bi daha çekersem böyle olmaz diye çekmedim diyor. kulaklık ile anlaşılabilir oluyor. zorlamıyorsa izleyin güzel bilgiler veriyor.
-
porsche suva benzin koysam 5-6 bin euro max masrafım olurdu diyordu. TRde bilmem işler mi de orda bayaa zarar etmiş. hiç bi arabadan böyle zarar etmedim diyor.
-
engin isminde bi youtuber arkadaş var teslacı. o bi videosunda özellikle TRde mercedes elektriklilerin ikinci el piyasasının çok düşük olduğundan bahsetmişti. yani TL bazlı zarar etmezsin bu memlekette de dolar bazlı yine değerini korumamış mercedes elektrikliler diyordu.
-
elektrikli araçlar dacia spring gibi küçük ve şehir içi kullanım olanlar mantıklı. arabayı 800 bine alıyorsun zaten değerde %50 zarar etse zaten 100 depo yakıtla 4-5 senede bakım vergi maliyetleriyle amorti edersin. ama buyuk kallavi arabalarda 300-400 km menzille pek olacak iş değil. istanbuldan çıkıp tatil dahi yapmaya muğla akdeniz vs gidemeyeceğiz, giderken yolda 3 şarj aletinin başında 10. sıradan şarj sırasına gireceğin bir arabaya hiç gerek yok.
şimdilerde sehir içi için dacia spring, şehir dışı için de megane yi elimde tutmayı planlıyorum.
-
Fluence elektrikliyi hatırlayın. 10 yıl önce çıkmıştı 150km menzili vardı. Ve yavaş şarj oluyordu. şimdi onların hiçbir 2.el değeri yok satılmıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 5 Mart 2024; 13:25:28 >
En Beğenilen Yanıtlar

2-3 Yaşına gelmiş ya da geçmiş elektrikli araçların ortak kaderi/sonu bu olacak muhtemelen. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X