Şimdi Ara

1.33 corolla yokus performansi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
0
Favori
15.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    4 kişi klima açık tek şerit gidiş tek şerit geliş yolda araç sollayabiliyorsun ama çok güven vermiyor, sağlam bir pozisyonda sollamaya çıkıyorsun ve düz yolda 4. viteste ancak sollayabiliyorsun.

    yokuşlu bir yerde yaşıyorsan ve çok uzun yol yapıyorsan(otobanda sıkıntı olmaz) 1.33 bakmayın derim.

    ama kullanım tarzın biraz hatalı gibi. 1.6 atmosferikler için bile düşük hızlarda sollamada 3. vites gerekirken 1.3'te 4. viteste sollama çok sıkıntılı olur.

    4. Vites ama hız 100 120 falan hocam 4000 5000 devir. Yani 3 e çekemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    4 kişi klima açık tek şerit gidiş tek şerit geliş yolda araç sollayabiliyorsun ama çok güven vermiyor, sağlam bir pozisyonda sollamaya çıkıyorsun ve düz yolda 4. viteste ancak sollayabiliyorsun.

    yokuşlu bir yerde yaşıyorsan ve çok uzun yol yapıyorsan(otobanda sıkıntı olmaz) 1.33 bakmayın derim.

    ama kullanım tarzın biraz hatalı gibi. 1.6 atmosferikler için bile düşük hızlarda sollamada 3. vites gerekirken 1.3'te 4. viteste sollama çok sıkıntılı olur.

    4. Vites ama hız 100 120 falan hocam 4000 5000 devir. Yani 3 e çekemem.

    ooo. 4. viteste 4-5bin devir çeviriyorsa zaten yapacak birşey yok. gerçekten o motor küçük geliyor o kasaya. uzun yolda fena kafa ütüler o araç. 1.2 turbo motoru getirmemeleri büyük saçmalık. hele ki o araç adapazarı'nda üretilip tüm avrupa'ya giderken.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLk


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    4 kişi klima açık tek şerit gidiş tek şerit geliş yolda araç sollayabiliyorsun ama çok güven vermiyor, sağlam bir pozisyonda sollamaya çıkıyorsun ve düz yolda 4. viteste ancak sollayabiliyorsun.

    yokuşlu bir yerde yaşıyorsan ve çok uzun yol yapıyorsan(otobanda sıkıntı olmaz) 1.33 bakmayın derim.

    ama kullanım tarzın biraz hatalı gibi. 1.6 atmosferikler için bile düşük hızlarda sollamada 3. vites gerekirken 1.3'te 4. viteste sollama çok sıkıntılı olur.

    4. Vites ama hız 100 120 falan hocam 4000 5000 devir. Yani 3 e çekemem.

    ooo. 4. viteste 4-5bin devir çeviriyorsa zaten yapacak birşey yok. gerçekten o motor küçük geliyor o kasaya. uzun yolda fena kafa ütüler o araç. 1.2 turbo motoru getirmemeleri büyük saçmalık. hele ki o araç adapazarı'nda üretilip tüm avrupa'ya giderken.

    Motor sesi rahatsız etmiyor hocam. Japonların genel sorunu yol sesi çok. Yol sesinden motor sesi duyulmaz zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLk


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    4 kişi klima açık tek şerit gidiş tek şerit geliş yolda araç sollayabiliyorsun ama çok güven vermiyor, sağlam bir pozisyonda sollamaya çıkıyorsun ve düz yolda 4. viteste ancak sollayabiliyorsun.

    yokuşlu bir yerde yaşıyorsan ve çok uzun yol yapıyorsan(otobanda sıkıntı olmaz) 1.33 bakmayın derim.

    ama kullanım tarzın biraz hatalı gibi. 1.6 atmosferikler için bile düşük hızlarda sollamada 3. vites gerekirken 1.3'te 4. viteste sollama çok sıkıntılı olur.

    4. Vites ama hız 100 120 falan hocam 4000 5000 devir. Yani 3 e çekemem.

    ooo. 4. viteste 4-5bin devir çeviriyorsa zaten yapacak birşey yok. gerçekten o motor küçük geliyor o kasaya. uzun yolda fena kafa ütüler o araç. 1.2 turbo motoru getirmemeleri büyük saçmalık. hele ki o araç adapazarı'nda üretilip tüm avrupa'ya giderken.

    Motor sesi rahatsız etmiyor hocam. Japonların genel sorunu yol sesi çok. Yol sesinden motor sesi duyulmaz zaten

    yokuşta kalmadıktan sonra sıkıntı yok. 1.4 şahin almıştım sıfırdan zamanında. kendisi çok yakmayan tek şahin modelidir. ancak korkunç bir sıkıntısı vardı 7 sene çok çektim. dik bir yokuşta durunca kalkmıyordu. gır gır gır avans vuruntusu yapıyordu. yarım debriyaj güç bela kalkıyordu. eğer yokuş çok dikse kalkmıyordu, ya yan yan gidiyordum toparlayana kadar ya da daha kötüsü geri geri yokuş başına. çok sıkıntılıydı. tahminim 1.6 şahin ile 1.4'de aynı oranları kullanmışlar. çünkü daha zayıf motoru olan lada station da sahibi oldum ve onda hiç öyle bir sorun yaşamamıştım. sonuçta toyota o kadar da değildir heralde. yokuştak kalktıktan sonra sıkıntı yok. zaten bu motoru alan bunu bilerek almalı. fiyatı gerçekten çok uygun. ama yine de 50bine bu araç satılırken 57'ye golf 1.2 satılıyordu. paran varsa aradaki farka değer. bence makul olan 1.2 turbo auris satılması ve fiyatı da 52-53 filan olması. o zaman makul bir fark olur golf'le arasında.




  • Tüm yorumları okuyunca 1.33 gitmiyor çekmiyor. 1.6 atmosferikler kötü 1.2 1.4 tsi turbo motorlar mükemmel motor!!!

    Arkadaşlar 2 yıl 1.2 tsi jetta kullandım. 1 yıldırda 1.33 Corolla kullanıyorum. 1.2 jetta düşük devirde daha seri iyi gidiyor. Ama 1.33 corolla da gitmem demiyor. Çok kötü bi motor değil. Tercih meselesi turbolu motorda alırım turbosuzda. Yakıtı önemli benim için. Sağolsun Vw grubuda lpgye sorunlu motor yapıyor.


    Bi arada egeayı Corolladan üstün gösteren grup vardı. Buyrun sonucu Allah rahmet eylesin Afyonda 4 vatandaşımız öldü. fiat sağolsun kuş serisi yapmaya devam ediyor.


    https://youtu.be/X4g_u65KzE4

    Videoda 1.6 atmosferik Corollanın Golften aşağı kalır yanı yok..

    1.6 Corolla 130hp 160tork
    1.4 tsi golf 140 hp 200 tork


    Bu mesaja eklenen görseller:

     1.33 corolla yokus performansi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende 1,25 84 gp yeni i20 var eyüp, islambey, pazariçi ve pierre loti civarında genelde kullanıyorum.buradaki bazı yokuşların yanında bu yokuş düz sayılır.3 yetişkin 1 çocukla kalkıyor araba. tamam devirlenmiyor bağırıyor ama kalkıyor.oturduğum sokakda en az bunun kadar dik üstelik dönüşü var.yanı şekilde 1,4 77 hp 115nm torklu punto ilede sadece 1 kez sıkıntı yaşadım oda yağmur yağmış ve akan su ile yok sathı çevredeki inşaatlardan su ile sürüklenen kum ile kumlanmıştı.
     1.33 corolla yokus performansi
     1.33 corolla yokus performansi
     1.33 corolla yokus performansi




  • Öncelikle ölenlere Allah'tan rahmet ailesinden kalanlara sabır diliyorum.4 kişinin öldüğü bir kazanın burada polemik mevzusu olması ayrıca üzüntü verici.diğer yandan ben hiç bir marka fanı değilim.fakat elinizde bu kaza ile ilgili olan veriler nelerdir?Kaza raporu elinizde var mı?kaza nasıl olmuş?aracın sürati kaçmış?, yer ıslak mıymış? yok yok yok.Hiçbir veri yok. bir fotoğraf ve iddialı bir yargı var.Kısaca bu fotoğraf egea nın çürüklüğünü ispatlamak için bir veri olamaz.yüksek süratle spin atıp ve beton duvara yan arkadan girmiş.fren şansıda olmamış yada çok geç frene basmış.yeni yasalara göre araçlarda esp standart olmasına rağmen oda bir işe yaramamış.kısaca hiçbir şase&kaporta, güvenlik tedbiri fizik yasalarına meydan okuyamaz en azından etten kemikten bedenimizin kendi sınırları var.tank sağlamlığında bir araç yapı onunla yüksek süratle kaza yapsak oluşan kinetik enerji nedeni ile karın duvarımız yırtılır, akciğerlerimiz ezilir iç kanamadan ölürüz.




  • comanchee kullanıcısına yanıt
    Öncelikle insanların hayatını kaybettiği acı verici bir kazayı polemik konusu yapmıyorum. Sadece bir tespitte bulunuyorum. Toplumda bir araştırma yapsanız hangi aracın daha dayanıklı hangisinin dayanıksız olduğunu az buçuk tespit edersiniz.

    Yıl olmuş 2016 yeni model bir araç üretilmiş fiyatıda uygun? Ama güvenlik testlerinin hiçbirisi yok. Neden? Ben bu soruyu sorarım. Bilinçli bir tüketici olarak hangi marka olursa olsun sorarım. ve altında bit yeniği ararım. Sağlam bir araç olsa teste sokar. İnsan hayatı bu kadar ucuz olamaz. Hepimizin ailesi sevdikleri var. Bu konuda belli standartların olması lazım.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=116543158&p=7&f=200

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: majnetıum

    Öncelikle insanların hayatını kaybettiği acı verici bir kazayı polemik konusu yapmıyorum. Sadece bir tespitte bulunuyorum. Toplumda bir araştırma yapsanız hangi aracın daha dayanıklı hangisinin dayanıksız olduğunu az buçuk tespit edersiniz.

    Yıl olmuş 2016 yeni model bir araç üretilmiş fiyatıda uygun? Ama güvenlik testlerinin hiçbirisi yok. Neden? Ben bu soruyu sorarım. Bilinçli bir tüketici olarak hangi marka olursa olsun sorarım. ve altında bit yeniği ararım. Sağlam bir araç olsa teste sokar. İnsan hayatı bu kadar ucuz olamaz. Hepimizin ailesi sevdikleri var. Bu konuda belli standartların olması lazım.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=116543158&p=7&f=200

    hangi aracın daha sağlam olup olmadığının kriteri toplum mudur? İnternetden bulunan kaza fotoğrafları hiçbir aracın güvenliği hakkında fikir veremez.Adam bunu avrupada da satacak belli kriterleri tutturmadan zaten satamaz.bilginiz belgeniz var ise sunun bizde ikna olalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi comanchee -- 3 Mayıs 2016; 17:05:57 >




  • comanchee kullanıcısına yanıt
    Şöyle bir durum var. Resimdeki araç gibi Bmw Mercedesinde ortadan ayrılmış pert olmuş şeklinde kaza sonrası resimleri internette mevcut. Resimleri görünce ne diyoruz. Bu araçların bu hale gelmesi zor kesin aşırı süratlidir. Herkeste olan kesin kanı bu şekilde. Neden güvenlikli araçlar test sonuçları ortada.
    Bu egeanın kazasında aşırı hızdan olabilir bi ihtimal normal hızda da gidiyor olabilir mi olabilir. Fiat egeanın güvenlik test sonuçları var mı? Maalesef yok. Aracın farklı şekillerdeki kazalarındaki durumu belli mi? değil. O zaman ben kuşku duyarım. Sonuçta can taşıyor. Ailemizle sevdiklerimizle çocuklarımızla biniyoruz bu araçlara. Ülkemizde üretiliyor ne güzel emekçilerimiz ekmek yiyor. Ama güvenlik güvenlik güvenlik.

    Peki güvenlik testi olmadığından sağlam veya değil diyemiyorum belgede sunamıyorum. O zaman siz bana belge sunun sağlamdır güvenliklidir şurda teste girdi videosu burda izleyin diye bende izleyip bi kanıya varayım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: majnetıum

    Şöyle bir durum var. Resimdeki araç gibi Bmw Mercedesinde ortadan ayrılmış pert olmuş şeklinde kaza sonrası resimleri internette mevcut. Resimleri görünce ne diyoruz. Bu araçların bu hale gelmesi zor kesin aşırı süratlidir. Herkeste olan kesin kanı bu şekilde. Neden güvenlikli araçlar test sonuçları ortada.
    Bu egeanın kazasında aşırı hızdan olabilir bi ihtimal normal hızda da gidiyor olabilir mi olabilir. Fiat egeanın güvenlik test sonuçları var mı? Maalesef yok. Aracın farklı şekillerdeki kazalarındaki durumu belli mi? değil. O zaman ben kuşku duyarım. Sonuçta can taşıyor. Ailemizle sevdiklerimizle çocuklarımızla biniyoruz bu araçlara. Ülkemizde üretiliyor ne güzel emekçilerimiz ekmek yiyor. Ama güvenlik güvenlik güvenlik.

    Peki güvenlik testi olmadığından sağlam veya değil diyemiyorum belgede sunamıyorum. O zaman siz bana belge sunun sağlamdır güvenliklidir şurda teste girdi videosu burda izleyin diye bende izleyip bi kanıya varayım..

    Benim bir iddiam yok. İddia eden sizsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman

    1.2 Tsi kalkışta veya ani hızlanmalarda falan iyi olsa da çok fazla zorlamaya gelen bir motor değil. Biraz sıkıştırınca borazan gibi ötüyor. Uzun yolda rahatsız edici bir yolculuk yaşatıyor. Ancak ilginç bir şekilde Tsi'a karşı eksileri olan 1.33 motorun uzun vadede ciğeri daha sağlam. Yüksek hızlarda şaşırtıcı derecede iyi iş çıkarıyor. Atmosferik dual vvti yabana atılacak bir motor değildir.

    hangi yüksek hız? aracın son yızı 180 zaten:

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=18479

    max torku da 128. 1.2tsi'nin 175. tsi bu torku 1500 devirde verirken 1.33 corolla 3800 devirde veriyor. bu rakamların ışığında tsi hem daha iyi hızlanır hem de daha sessiz gider. corolla bağırır da bağırır.

    Otoban düz yolda 210 gördüm. Takibimde olan bir tanıdığın Tsi ise 202 görebildi. Zorlasa geçebilirdi belki orasını bilemem de söz konusu 1.33 olduğu için söylüyorum lütfen tecrübeye dayanmayan farazi yorumlar yapmayalım.
    Senin dediğin rakamlar iddia ettiğinin tam tersini söylüyor ama farkında değilsin. 1.2 maks Torkunu 1500'de verdiği için çok seri canlı bir motor eyvallah. 1.33 ise 3800'den itibaren verdiği için yüksek hızlarda beklenenin üstünde performans veriyor. Yüksek hızda kalmak isteyen için motor yeterli performansı sağlıyor. Aynı şeyi 1.2tsi ile de elde edersin ama o hızlarda maks tork evresinin dışında kaldığı için ne olacak? Olay bunun yanıtında gizli.

    yanıtta hiçbirşey gizli değil. 1500-4100 devir arasında max torku veriyor ve sonra düşmeye başlıyor. 1.33 ise 3800'de max torkunu verip düşmeye başlıyor. aracının son hızı belli. seninki biraz gösterge hatası biraz da yokuş desteği belli ki, rakamlar ortada, aracının son hızı 180...

    arkadaşına gelince, adam tırsmıştır yani. ben olsam ben de tırsardım, o kadar da kapışmazdım, 1.4tsi'yı da geçiyorum vay be derdin sen de...

    Arkadaşla kapışmadık peşpeşe gittik. İnince de, sen kaç gördün muhabbeti oldu. Arabanın rakamlarıyla mutlu olacak tiplerden değilim, işim olmaz. Göstergesi hatalı Toyota ile zor zaten. Hatta belki de 50 basmıştır. Şöyle bi golfümüz olmadı ki turbomuzu gere gere konuşalım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Corolla 132hp sanırım hocam, turbo falan dinlememiş valla corolla, hatta en sonda geçecek gibiydi ama golf gaz kesti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman

    1.2 Tsi kalkışta veya ani hızlanmalarda falan iyi olsa da çok fazla zorlamaya gelen bir motor değil. Biraz sıkıştırınca borazan gibi ötüyor. Uzun yolda rahatsız edici bir yolculuk yaşatıyor. Ancak ilginç bir şekilde Tsi'a karşı eksileri olan 1.33 motorun uzun vadede ciğeri daha sağlam. Yüksek hızlarda şaşırtıcı derecede iyi iş çıkarıyor. Atmosferik dual vvti yabana atılacak bir motor değildir.

    hangi yüksek hız? aracın son yızı 180 zaten:

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=18479

    max torku da 128. 1.2tsi'nin 175. tsi bu torku 1500 devirde verirken 1.33 corolla 3800 devirde veriyor. bu rakamların ışığında tsi hem daha iyi hızlanır hem de daha sessiz gider. corolla bağırır da bağırır.

    Otoban düz yolda 210 gördüm. Takibimde olan bir tanıdığın Tsi ise 202 görebildi. Zorlasa geçebilirdi belki orasını bilemem de söz konusu 1.33 olduğu için söylüyorum lütfen tecrübeye dayanmayan farazi yorumlar yapmayalım.
    Senin dediğin rakamlar iddia ettiğinin tam tersini söylüyor ama farkında değilsin. 1.2 maks Torkunu 1500'de verdiği için çok seri canlı bir motor eyvallah. 1.33 ise 3800'den itibaren verdiği için yüksek hızlarda beklenenin üstünde performans veriyor. Yüksek hızda kalmak isteyen için motor yeterli performansı sağlıyor. Aynı şeyi 1.2tsi ile de elde edersin ama o hızlarda maks tork evresinin dışında kaldığı için ne olacak? Olay bunun yanıtında gizli.

    yanıtta hiçbirşey gizli değil. 1500-4100 devir arasında max torku veriyor ve sonra düşmeye başlıyor. 1.33 ise 3800'de max torkunu verip düşmeye başlıyor. aracının son hızı belli. seninki biraz gösterge hatası biraz da yokuş desteği belli ki, rakamlar ortada, aracının son hızı 180...

    arkadaşına gelince, adam tırsmıştır yani. ben olsam ben de tırsardım, o kadar da kapışmazdım, 1.4tsi'yı da geçiyorum vay be derdin sen de...

    Arkadaşla kapışmadık peşpeşe gittik. İnince de, sen kaç gördün muhabbeti oldu. Arabanın rakamlarıyla mutlu olacak tiplerden değilim, işim olmaz. Göstergesi hatalı Toyota ile zor zaten. Hatta belki de 50 basmıştır. Şöyle bi golfümüz olmadı ki turbomuzu gere gere konuşalım.

    bütün araçların göstergesi %10 civarı hatalıdır. sürücüyü tatmin etmek ve fazla hızlı gidip kaza yapmasını engellemek amaçlı yüksek gösterir hepsi. golf sahibi olmaya gerek yok bunu anlamak için. birinin son hızı 205, diğerinin 180. birinin torku 200 ve bunu 1500-3900 devir arasında veriyor, diğerinin torku 130. bu kadar düşük tork olduktan sonra zaten hangi devirde verdiğinin de pek bir önemi kalmıyor. tartışacak birşey yok ortada zaten. beygir gücü farkı da çok fazla.




  • ben bu olayı anlamadım.
    çıkmıyor diyenler var çıkıyor diyenler var.

    çıkmıyor diyenler video çekip koysalar konu kapanacak aslında.
    çıkıyor diyenlerin videoları var mesela. ama onlarda detaylı değil.

    1.33 kullanıcılarından rica ediyorum araçları doluyken yokuş çıkıp videolarını koysunlar.

    4 kişi yani yakşalık 250-300 kg ağırlıkla aracın yokuş performansı nasıl görelim.

    1.6 atmosferik motorlu aracım var turbolu araçlar sağımdan solumdan geçip gidiyorlar alıştım artık.
    bu araçla yürümenin zor olduğu yokuşlarda dur kalk da yaptım hemde desteksiz.
    zorluk nedir biliyorum yani. çıkmıyor diyenler neyi kastediyor anlamıyorum.

    çıkmıyor araç stop ediyor anlamında mı söylüyorlar. yoksa hızlanamıyor anlamında mı.
    devri yükseltip 2. viteste çıkabiliyorsanız bence yeterli bir performanstır. daha üstü 1.33 motor için zaten lüks.

    he birde bu motorla yapamadığınız şeyleri 1.3 turbolu motorla yapınca o turbonun ömrü kaç yıl olur onuda deneyenler yazsınlar lütfen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orcnd

    ben bu olayı anlamadım.
    çıkmıyor diyenler var çıkıyor diyenler var.

    çıkmıyor diyenler video çekip koysalar konu kapanacak aslında.
    çıkıyor diyenlerin videoları var mesela. ama onlarda detaylı değil.

    1.33 kullanıcılarından rica ediyorum araçları doluyken yokuş çıkıp videolarını koysunlar.

    4 kişi yani yakşalık 250-300 kg ağırlıkla aracın yokuş performansı nasıl görelim.

    1.6 atmosferik motorlu aracım var turbolu araçlar sağımdan solumdan geçip gidiyorlar alıştım artık.
    bu araçla yürümenin zor olduğu yokuşlarda dur kalk da yaptım hemde desteksiz.
    zorluk nedir biliyorum yani. çıkmıyor diyenler neyi kastediyor anlamıyorum.

    çıkmıyor araç stop ediyor anlamında mı söylüyorlar. yoksa hızlanamıyor anlamında mı.
    devri yükseltip 2. viteste çıkabiliyorsanız bence yeterli bir performanstır. daha üstü 1.33 motor için zaten lüks.

    he birde bu motorla yapamadığınız şeyleri 1.3 turbolu motorla yapınca o turbonun ömrü kaç yıl olur onuda deneyenler yazsınlar lütfen

    Bu konumun üstünden 1.6 atmosferik benzinli astra sedan aldım ve 20000 kmde sattım. Sorumun cevabını fazlasıyla aldım atmosferik motorun yanında geçmem bir daha. Turbo benzinli motorlardan daha fazla yakıt tüketip daha az performans veren bir araç alınmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • orcnd kullanıcısına yanıt
    Bazı yokuşlarda vites küçültmezsen yürüyerek biri seni geçebilir. Küçültürsen araç deli gibi bağırır ama o biri seni koşarak geçebilir. Gölcüğün tepelerinde kasisler sayesinde yavaşlayıp sonra hızlanarak yokuş çıkmaya her kalkıştığımızda başımıza gelen durumdur.

    Ayrıca önünüzdeki yavaş gidiyor sollamak istediniz. İllaki vites düşürüp hızlanacaksınız ancak sollayacağınız adam inat eder yol vermezse fena. O vites düşürdüğünüzde anlık canavarlaşan cengaver 1.33 inatlaşmadan yenik ayrılacaktır.

    İlla aracı övmem istenirse düz yolda kalkışta yarış motorlarına ilk 5-10 metre kafa tutulabilir.

    benim gibi 1.5dci megane2 den geçerseniz çok söverseniz yokuşlarda.

    Amaaaa o fiyata daha güzel araç da yok. Sakin kullanan adam için güzel seçim. Şehir dışı klima açık 5lt ortalama yakalanabiliyor cc 90da sabitlenince. 6lt genel şehirler arası, 8-8.5 şehir içi ortalaması. Sakin kullanımla 7.5 şehir içi 7lt karışık ortalama mümkün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    5lt çok iyi bir rakam. kullandığım 1.6 atmosferik ile 7 nin altını hiç göremedim.
    kullandığım 1.6 motorlu araç zaten corolladan 100 kilo daha ağır.
    muhtemelen benim için benzer bir deneyim sunacak
  • Bugun yaklasik 40 derecelik rampada 600 metre kadar 2. Vites 4000 devirde rahatça ciktim. Vites düşünce cikiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaw arkadaş araba bu tabi çıkacak kamyon da çıkar yokuşu.
    Önemli olan rakipleriyle mücadele edebiliyor mu?

    Edemez, ne o tork ne o beygir ne de o hacim rakiplerin gerisinde..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trust06 -- 4 Aralık 2016; 15:50:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.