Şimdi Ara

0 2013 l200 aldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
1.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 25
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 16
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 11
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • legend1982 (16 mesaj) WarsLife (3 mesaj) pro-black (3 mesaj) amadeus99 (2 mesaj) RX 480 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (13 mesaj) Tablet (9 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1960 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bu gün kredim onaylandı, arka camlı kabin, bagaj havuzu dahil 52 bin TL ye anlaştım.

    yarın kredi için imzaları atıp peşinatı ayarlayıp teslim alacam inşallah.



    |
    |
  • Binbaşı
    1946 Mesaj
    hayırlı olsun.

    succe ne oldu?
  • Yarbay
    2336 Mesaj
    hayırlı olsun.bildiğim kadarıyla en iyi pick up seçilmişti l200ler.taş gibi araba maşallah iyi günlerde kullanın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RX 480 -- 7 Ağustos 2014; 18:17:34 >
  • Yüzbaşı
    564 Mesaj
    Hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5620 Mesaj
    Biraz eski kaldı gibi L200 ler onun yerine ford , toyota veya ısuzu daha güzel değilmi.
  • Binbaşı
    1881 Mesaj
    Hayirli olsun. Saglam araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2336 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Biraz eski kaldı gibi L200 ler onun yerine ford , toyota veya ısuzu daha güzel değilmi.

    ford rangerlar 100000 tl den başlıyor.. 52bin lira bedavaya gelmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RX 480 -- 7 Ağustos 2014; 18:21:26 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1884 Mesaj
    Köy gibi bir yerde yaşıyorsanız tam isabet. Şehir içi kullanım için iyi bir araç değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Hayırlı olsun,taş gibi arabadır l200.Bende 2009 var,10.000 km bakımları haricinde tek değiştirdiğim parça 160.000 km de egr valfi idi.Araç şu anda 172.000 km de ve tık demiyor motor.2015 te yeni kasası çıkacak diyorlar merakla bekliyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    Taş gibi araba hocam hayırlı olsun ..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1960 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    teşekkür ederim

    succe duruyor 110 bine dayandı .
    |
    |
    volkann86 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1960 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    herkese teşekkür ederim

    2015 de yeni kasası gelecekmiş de 2014 modelini 55 bine bıraktılar bagajla beraber 57500 geliyo du. 2015 de 65 70 arası olur tahminimce
    |
    |
  • Binbaşı
    1960 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Biraz eski kaldı gibi L200 ler onun yerine ford , toyota veya ısuzu daha güzel değilmi.

    ford un 4x4 kalmış 4x2 leri bayilerde yok. zaten 70 bine yakın bi fiyattı 4x2 side

    toyata 62 bin liraydı

    ısuzuda hoşuma gitmedi, tavanı çok basık succeden sonra içerde sıkışmış gibi hisseddim.

    amarog ada gücüm yetmedi. bide hassas araba parçaları pahalı felan dediler.

    bunuda 2007 yılında almaya niyetlenmiştim. kredi çıkaramamışlardı, nasip bugüneymiş.


    yoksa yüzü eskidi ama içlerinde en sağlamı bu gibi yeni bi pikap çıktığında navara ve l200 le kıyaslıyorlar. bunun bi sebebi olmalı dedim
  • Yarbay
    2317 Mesaj
    2015 kasası bunun gibi bişi olacakmış 2.5 dizel 178 beygir olacakmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 41gokhan41 -- 7 Ağustos 2014; 20:15:07 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj

    Hocam kaç beygir ? Çok yakıyormuş hocam l200ler doğrumu ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    legend1982 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1960 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    2500 motor 136 bg en az yakanı pickuplar dan
    |
    |
    WarsLife kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1771 Mesaj
    Arkaya 1 çuval kum koymayı unutma.
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj

    2008 model varda dayımda çok yakıyor diyor ondan sordum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    legend1982 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8933 Mesaj
    hayırlı olsun merak ettim iş için mi aldınız ?

    özellikle antalya'da görüyorum jip alamayanlar bunları alıyor, oysa bu araçlar kesinlikle konforsuz hele şehir içinde kullanması işkence.
  • Yarbay
    12345 Mesaj
    Hayirli olsun hocam gule gule kullanin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
bankacılar
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,358
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.