Şimdi Ara

Fiat Multipla Neydi ki ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar Dostlar ,

    Gectıgımız senelerde Fiat Multipla adında consept aracı andıran bir aracı vardı . İnternetten resimlerini fuarda kendisini gördükten sonra türkiyede ( İstanbulda Oturuyorum) 1~2 tane görmüşlüğüm var. Bu araç ne olarak çıktı yada çıktımı ? Türkiye piyasasına girdimi. Kısacası bu arac hakkında bılgı ıstıyorum. Alacagımdan değil ama merak ettim. Adım gibi eminimki bu aracın bir hikayesi var .

     Fiat Multipla Neydi ki ?



    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    Selamlar Dostlar ,

    Gectıgımız senelerde Fiat Multipla adında consept aracı andıran bir aracı vardı . İnternetten resimlerini fuarda kendisini gördükten sonra türkiyede ( İstanbulda Oturuyorum) 1~2 tane görmüşlüğüm var. Bu araç ne olarak çıktı yada çıktımı ? Türkiye piyasasına girdimi. Kısacası bu arac hakkında bılgı ıstıyorum. Alacagımdan değil ama merak ettim. Adım gibi eminimki bu aracın bir hikayesi var .

     Fiat Multipla Neydi ki ?



    Bir defa bundan Maslak sanayi sitesi civarında görmüştüm.
    Hayatımda dış görünüşü bu kadar çirkin, iğrenç bir araba görmedim...
    Üste para verseler binmem. Çoluk çocğun eğlencesi maskarası olursun valla...
    _____________________________
    Bazen yolculuk gidilecek yerden daha güzeldir




  • bende bu arabadan bakırköyde görmüştüm bi kez. farklı bir dizaynı var oldukça hoş bi araba
    _____________________________
  • Banada tipi çok garip gelmişti. Acaba zamanında satıldımı ve ne kadardı fiyatı çok merak ettim doğrusu ..
    _____________________________
  • Resmi olarak ithal edilmedi.

    gümrükten 2-3 tane girmiştir ki ben de istanbulda bir tane görmüştüm.

    özelliği 3+3 oturma düzeni.

    italyada taksi olarak kullanılıyor genelde.doğalgazla çalışan tipleri var.

     Fiat Multipla Neydi ki ?


     Fiat Multipla Neydi ki ?


     Fiat Multipla Neydi ki ?
    _____________________________




  • yeni kasası daha güzel gerçektende tam taksilik araç
    _____________________________


    2004 RENAULT MEGANE Dynamique 1.6 BVA+Pack executive+cam tavan
    2005 Kanuni Tigrina 100cc 4 vites
  • 3+3 Tam hayalımdeki oturma düzeni .

    Teşekkürler Bilgi için akıncl
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    FİAT BRAVO MU HONDA CİVİC Mİ?
    20 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • acaba kasıp daada tipsiz bi araç yapabilirlermiydii
    _____________________________

    DH HYUNDAİ ERA TAKIMI
    2008 HYUNDAI ERA 1.4 SELECT KUM BEJİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

     Fiat Multipla Neydi ki ?



    maşallah hangar gibi imiş bu yaw



    burdaki kasasını gördüm ben 1 kere ve şu ana kadar gördüğüm en kötü arabaydı dış görünüş olarak

    düşünüyosan aman diim panda manda bunlar daha hoş duran modelleri fiatın...
    _____________________________




  • sanıyorum bu multipla'dan tr'ye ithal edilmedi
    belki özel istek üzerine 2-3 tane gelmiştir
    eski kasası bence de kötü bir tasarıma sahip
    ama yeni kasası çok güzel olmuş...
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    3+3 Tam hayalımdeki oturma düzeni .

    Teşekkürler Bilgi için akıncl


    Birşey değil arkadaşım.

    honda da bu tip bir uygulama yaptı
    _____________________________
  • Hangi Modelinde ?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    Hangi Modelinde ?

    frv

     Fiat Multipla Neydi ki ?
    _____________________________
  • Orta Konsol Dikkat Çekici . Bu araç çıktımı ? Çıkmadi ise ülkemize gelmeyenler listesine eklenecek demektir.

     Fiat Multipla Neydi ki ?
    _____________________________
  • bizim okulda bir hocada vardı

    Tipi biraz kötü olsada sınıfının en iyi modellerinden biridir, 5thgear da corolla verso, honda frv, scenic ve daha başka adı aklıma gelmeyen sınıfındaki bir çok model arasından 1. seçilmişti.
    _____________________________
    ortada gerçekten bir tedarik sorunu olsaydı
    aralık 2022 son 5 yılın rekoru,
    ocak ve şubat 2023'de tüm zamanların satış rekoru kırılamazdı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fiesta1903

    acaba kasıp daada tipsiz bi araç yapabilirlermiydii



    Ancak bu kadarını yapabilmişler.

    3+3 düzeni saçma bir düzendir. Şoförün rahatta olması gereklidir bence. Yanındaki yolcuyla kucak kucağa nasıl araba kullanıcak bu adam.

    Yenisini yapmak için de Idea'yı photoshop'ta büyütmüşler sanırım.
    _____________________________


  • Doğru FRV de 3+3 düzenindedir
    _____________________________
  • Türkiye'de hiç bir zaman satılmamıştır. Ancak yollarda gördüğünüz Fiat Multipla gümrük girişli olanlarıdır. Yedek parçasını bulmak çok zordur. Motor aksamında bir sıkıntı yok ama kaporta aksamının çoğu parçasını bulamıyorsunuz.

    Ayrıntılı inceleme için:
    Otomobil Haber
    Fiat Multipla Nasıl Araba, Alınır mı, Kullanıcı Yorumu
    https://www.otohocasi.com/2019/09/fiat-multipla-nasl-araba-alnr-m-kullanc.html
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.