Şimdi Ara

Zidoo X9S , Zidoo X8 ve Zidoo X10 Media Player Kullanıcıları ( Realtek 1295 Chipsetli )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 2 Mobil Kullanıcı ( 2 Mobil Cihaz )
7.803
Cevap
73
Favori
269.134
Tıklama
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Medya Oynatıcılar >> Zidoo X9S , Zidoo X8 ve Zidoo X10 Media Player Kullanıcıları ( Realtek 1295 Chipsetli )
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    9644 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erdote





    quote:

    Orijinalden alıntı: eraycelik80





    quote:

    Orijinalden alıntı: erdote



    takip...



    Cihazı al abi takıl Yok :))



    seninle konuştum zaten tugrul,biliyorsun almya karar verdim.

    ama almadan önce yeni cihaz zevki varya onu yaşamaya çalışıyorum :))



    Ben bu zidoo gibi tuhaf bir marka gormedim cihaz çıkarıyor cop tenekesi 6 ay 1 sene geçiyor cihaz muazzam oluyor ulan yapsana düzgün yazılım baştan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2264 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eraycelik80





    quote:

    Orijinalden alıntı: erdote





    quote:

    Orijinalden alıntı: eraycelik80





    quote:

    Orijinalden alıntı: erdote



    takip...



    Cihazı al abi takıl Yok :))



    seninle konuştum zaten tugrul,biliyorsun almya karar verdim.

    ama almadan önce yeni cihaz zevki varya onu yaşamaya çalışıyorum :))



    Ben bu zidoo gibi tuhaf bir marka gormedim cihaz çıkarıyor cop tenekesi 6 ay 1 sene geçiyor cihaz muazzam oluyor ulan yapsana düzgün yazılım baştan



    Vericem siparişte,belki kara cumaya denk geliriz diye hemde heycan olsun diye uzatıyorum işi,nasılsa aciliyeti yok eldeki ile idare ediyoruz..
    |
    |
    _____________________________
    avr: Sony STR-DN1080+ front: paradigm monitor 11 v6 +center: paradigm cc390+ surround: paradigm surround 3+surround back: Wharfedale wh-20 +Sub: paradıgm sub12+sub:JBL L 8400 P + projeksiyon: Epson tw 9000w + Samsun 46 C 750+ media oynatıcı:Zidoo x9s ...




  • Teğmen
    133 Mesaj
    Rogue One A Star Wars Story 4K HDR10bit BT2020 Chroma 422 VISIONPLUS HDR1000



    Bu filimi bilgisayar dışın da oynatamadım. Zidoo-Himedia-nvidia-LG kendi playeri dahil.



    Zidoo da deneyip oynatabilen varmı ?
    _____________________________
  • Yarbay
    4748 Mesaj

    Daha önceden Zidoo X1 modeli için 2 adet farklı arayüz dosyası yayınlamıştı firma ve apk dosyası olarak yüklemiştik bu arayüzleri.

    Yükledikten sonra da hangisi ile açılmasını istersek onu işaretliyor ve cihazın sürekli onunla açılmasını sağlıyorduk.

    Ama Zidoo X9S'te nasıl olacak bilemiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Papirus -- 21 Kasım 2017; 10:18:19 >
    |
    |
    sasuta kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1761 Mesaj

    Oynatmaz o ripi hiç yormayın kendininizi hatta tekno3d ripi çekmeyin
    |
    |
    HakanSengoz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    9644 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HakanSengoz



    Rogue One A Star Wars Story 4K HDR10bit BT2020 Chroma 422 VISIONPLUS HDR1000



    Bu filimi bilgisayar dışın da oynatamadım. Zidoo-Himedia-nvidia-LG kendi playeri dahil.



    Zidoo da deneyip oynatabilen varmı ?



    Hakan abi fromestor yada kralimariko tarafından yapılmamış hic bir dosyayı referans alma





    Hata senin dosya adam gibi siteler de Yok bile





    Rip bu hatalı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eraycelik80





    quote:

    Orijinalden alıntı: HakanSengoz



    Rogue One A Star Wars Story 4K HDR10bit BT2020 Chroma 422 VISIONPLUS HDR1000



    Bu filimi bilgisayar dışın da oynatamadım. Zidoo-Himedia-nvidia-LG kendi playeri dahil.



    Zidoo da deneyip oynatabilen varmı ?



    Hakan abi fromestor yada kralimariko tarafından yapılmamış hic bir dosyayı referans alma





    Hata senin dosya adam gibi siteler de Yok bile





    Rip bu hatalı



    Eray Merhaba, (gerçek ismin ilemi takma isim ilemi hitap edeyim bilemedim )

    3D sini buldum ama 4K bir tek bunu bulabildim.

    Şimdi tekrar araştırıp indiricem.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1761 Mesaj

    MADVR GTX 1070-1080 ile açılıyor sorun yok,



    ama o filmin UHD blurayi çıkmadı daha.



    Var olan bluray üzerinden 4K upscale yapıldığı belli.
    |
    |
    eraycelik80 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj

    Bu yıl sonunda çıkacak deniyordu henüz çıkmamış, yakında çıkar umarım.
    |
    |
    newfel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    9644 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: newfel



    MADVR GTX 1070-1080 ile açılıyor sorun yok,



    ama o filmin UHD blurayi çıkmadı daha.



    Var olan bluray üzerinden 4K upscale yapıldığı belli.



    Madrv 1080 p yi 4k upscale ediyor bu görüntünden cok daha başarılı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1761 Mesaj

    Mutlaka çıkacak ondan şüphem yok.



    Yalnız çıkan UHD bluraylarin %75i fake



    çoğu upscale, iyi bir 1080p rip daha iyi sonuç veriyor.



    realorfake4k sitesinden kontrol edin çekmeden önce



    orada içerik hakkında bilgi veriyorlar (nearly) ve (real) yazmadıkça



    indirmiyorum artık.
    |
    |
    HakanSengoz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj

    Biliyorum o siteyi sürekli takip ediyorum
    |
    |
    newfel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4286 Mesaj
    Mesela rarbg ye Jason bourne çıkmış. Hemen indirdim. Real 4k



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Atmos / DTS X 11.1
  • Teğmen
    133 Mesaj
    Zidoo ya inşallah yakında Dolby Vision desteği gelir.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    82 Mesaj
    Zidoox9s deki görüntüyü çok beğeniyorsunuz bana cok iyi gibi gelmedi acaba o 0-255 ayarı varmış ya geçen arkadaş yazmıştı bendede ayni sorun olabilirmi. Cidden çok beğeniliyor bu cihazın görüntüsü ben remux ve bluray disk indiyorum yani ham görüntü.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    9644 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gaziantep75



    Zidoox9s deki görüntüyü çok beğeniyorsunuz bana cok iyi gibi gelmedi acaba o 0-255 ayarı varmış ya geçen arkadaş yazmıştı bendede ayni sorun olabilirmi. Cidden çok beğeniliyor bu cihazın görüntüsü ben remux ve bluray disk indiyorum yani ham görüntü.



    Oled mi tv niz







    Nedir tv



    Zidoo daki görüntü beğenmemek icin htpc lazim madvr kurulu en az gtx 1080 kartı gerekli ki üstüne çıkasınız



    Eğer bu elinizde Yok ve zidoo yu beğenmiyor sanız



    Ya bakacağınız yeri bilmiyor sunuz yada zevkleriniz göz zevkleriniz farklı her insan bir degil belki bize iyi gelen size hoş gelmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eraycelik80 -- 21 Kasım 2017; 15:49:14 >
    _____________________________
  • Yarbay
    4286 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gaziantep75



    Zidoox9s deki görüntüyü çok beğeniyorsunuz bana cok iyi gibi gelmedi acaba o 0-255 ayarı varmış ya geçen arkadaş yazmıştı bendede ayni sorun olabilirmi. Cidden çok beğeniliyor bu cihazın görüntüsü ben remux ve bluray disk indiyorum yani ham görüntü.



    Ben dün predators filmini izledim , hdmı range 0-255 seçili iken görüntü hiç güzel değil ve çok karanlıktı. Her filmde güzel olmuyor yani. Bende auto yaptım. Sadece deep color bende 10bit seçili , diğerleri auto.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Atmos / DTS X 11.1
  • Çavuş
    82 Mesaj

    Usta beğeniyorumda burda iddaalı cümleler kuruldu bende ondan dolayı sorma ihtiyacı hissettim. Bende o seçeneği auto yaptım hdm range seçeneğini. Tv fullhd ekranı biraz büyük belki ondandır. Oled değil yani :) tabi görüntü net bence benim tvden kaynaklı canlı gözükmüyor renkler soluk biraz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eraycelik80 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    9644 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gaziantep75



    Usta beğeniyorumda burda iddaalı cümleler kuruldu bende ondan dolayı sorma ihtiyacı hissettim. Bende o seçeneği auto yaptım hdm range seçeneğini. Tv fullhd ekranı biraz büyük belki ondandır. Oled değil yani :) tabi görüntü net bence benim tvden kaynaklı canlı gözükmüyor renkler soluk biraz



    Renk ayarları cok fazlasi ile var ordan attırsaniz sonuç değişmiyor mu film izlerken menü tuşuna basın orda ayarlarda renk Acma kısma contrast hepsi var bi deneyin bakalım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1769 Mesaj

    Sadece zidoo da ren ayarı yapmanın yanında tv nizin menusunden de görüntü ayarlarını yapmalısınız. Bugün bir çok tv de bu ayarlar mevcut.
    |
    |
    Gaziantep75 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
SEO
üniversite
Canlı Tv izle
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.