Şimdi Ara

ZF8 Şanzuman Tamiri, Fiyat akıl danışma. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
3
Favori
10.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Senin Leon acin kadar değil.
    kimin acisi olduğu belli , Leon benim ne ilk ne de son arabam oldu. Vw'nin artıklarından yapılan çöp apaçi bir araba da hiç mi hiç umrumda değil.

    Leon denince yana yana koşup sacmalayanin kim olduğunu forum çok iyi biliyor merak etme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16 jantlı boş dizel arabayı alınca çöp çöp diye bagirirsin sağda solda. Ayni paraya full dolu TSI almak varken...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    16 jantlı boş dizel arabayı alınca çöp çöp diye bagirirsin sağda solda. Ayni paraya full dolu TSI almak varken...
    Anlaşıldı sen motor fanboyusun
    Herkes senin gibi 3 kuruşluk çöp tenekelerin fanboyu olamıyor kusura bakma.

    Şimdi arabamın fotosunu buraya atsam hangi paket hangi jant olduğunu görsen, özür dileyecek misin ?

    Hayır çok basit bir şey söylüyorum onu dahi anlayamiyorsun. Herkes senin gibi yokuş aşağı 5 km kullanıp 3 lt yakamiyor TSI ile hem çok km yapıyorum hem de çok yokuşlu ve trafikli bir yolda. Burda anlamayacak ne var okula gitmeyen çocuklar dahi anlar ama demek ki işte herkesi aynı seviyede görmemek lazım.

    Ayrıca motor TSI olunca daha iyi bir araba mı oluyor her koşulda artık, vasat oğlu vasat bir araba işte . Pist başında hızlanan uçakta daha az trim sesi var direksiyon çöp ve hissiz, yol tutuş şasi hepsi vasat işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yılan Serdar -- 27 Kasım 2019; 9:26:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allah'ıni seven şu rbcntehcnic denen herife cevap vermesin. Adam normal değil çünkü , belli bı hastalığı var. Konuda bir gram leon gecmemis ona cevap veren kişi de Leon hakkında cevap vermemiş ama nasıl bir apaçi fanboysa artık. Yolda senin gibi 1.0 arabasıyla yer uçağı diye gezen çok bari burda salin milleti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okurken içim şişti; Allah kolaylık versin; böyle büyük masraflarla hele şu günlerde kimseyi karşılaştırmasın...
    BMW dediğin araç Alman ekolünün önden gelen markası buna rağmen 4-5 yılda bu derece pahalı sorunlar çıkartması bence rezalet..

    zaman zaman bende 2012 - 2013 F 30 kasa BMW lere niyetleniyordum ama şu yazılanları okudukça muhtemelen premium marka süremeden ölüp gideceğim..

    japon forever demekten de kendimi alıkoyamıyorum
  • 2012 model DSG'li araç kavrama bitirince "oooovvvvv" dersiniz, 2015 model premium BMW 60.000 km'de 13.000 lira şanzıman masrafı açıyor, ne garanti var ne iyi niyet. Buna bir şey diyen yok.

    Konuda mesajlarını okuduğum, bu arızayı yaşayıp masraf etmiş tüm arkadaşlara çok geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.Avcı

    2012 model DSG'li araç kavrama bitirince "oooovvvvv" dersiniz, 2015 model premium BMW 60.000 km'de 13.000 lira şanzıman masrafı açıyor, ne garanti var ne iyi niyet. Buna bir şey diyen yok.

    Konuda mesajlarını okuduğum, bu arızayı yaşayıp masraf etmiş tüm arkadaşlara çok geçmiş olsun.
    Tamamda DSG şanzıman ile ilgili sorun yaşayan kişi sayısı ile zf ile ilgili yaşayan sayı arasında karşılaştırma yapılamayacak kadar çok fark var.İnsanların tepkileri tabiki öyle olacak.Önemli olan arıza oranıdır.Yoksa her ürünün arıza yapma ihtimali vardır.
  • 2013 / 2014 model bir 320i düşünüyordum ama şurada uğraşılan sorunları okuyunca vazgeçmeli miyim bilemedim... Bu arızayı tekrar tekrar yaşama riski nedir? Ya da almak istediğim araçta nelere dikkat etmeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Haklısınız ama araç sayısına da bakmak lazım.dsg'li araç sayısı zf şanzımanlı araca göre çok yüksektir diye düşünüyorum.100 arabadan 50 si vag grubu istanbul yollarında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Tamamda DSG şanzıman ile ilgili sorun yaşayan kişi sayısı ile zf ile ilgili yaşayan sayı arasında karşılaştırma yapılamayacak kadar çok fark var.İnsanların tepkileri tabiki öyle olacak.Önemli olan arıza oranıdır.Yoksa her ürünün arıza yapma ihtimali vardır.

    Alıntıları Göster
    Kısmen haklısınız ama arada şöyle bir fark var;

    Bugün 70.000 belki daha düşük fiyatlardan başlayarak DSG'li araç sahibi olabiliyorsunuz. Yani ZF'e göre DSG daha ulaşılabilir. Bu nedenle piyasada ZF'den fazla DSG'li araç var. DSG'de kavrama değişimi er ya da geç beklenen bir şey, bu nedenle tüm kavrama bitiren DSG'leri sorunlu olarak sayamayız. Belli bir km ömrü olmadığı için bir eşik belirlemek zor ama nisbeten erken bitirenler problemli sayılabilir.

    Bu konuda bahsedilen ZF arızalarının DSG'deki karşılığı mekatronik arızası olabilir. Piyasada bu kadar fazla DSG'li araç olunca servis ağı da genişliyor. Yanılmıyorsam mekatronik arızasını özel servislerde 2.500 lira gibi tamir ettirebiliyorsunuz. Ayrıca mekatronik arızası çoğu zaman bir belirti göstermeden bir anda yolda bırakıyor, mecburen yetkili servise çekilen arabaya servis de 7.000 - 9.000 lira arası masraf çıkarınca kullanıcısı haliyle olayı internette paylaşıp haber olmasını sağlıyor.

    Özet olarak;

    Belki de piyasadaki tüm ZF'lerden arıza çıkaranların oranı, tüm DSG'lerden arıza çıkaranların oranına göre daha düşük olabilir ama DSG'nin açacağı masraf ve servis ağına bakınca ben "DSG'deki riskin daha kabul edilebilir" olduğunu düşünüyorum. Bunu söylerken şunu da belirteyim; kendim de DSG kullanıyorum. Risklerin farkındayım, olası masrafları göze aldım. Neden DSG aldım? O dönem bütçeme ve ihtiyacıma uygun araçlar arasından en çok bunu beğendim, riskleri kabul ettim ve aldım. 6 aydır şükür ki bir problem yaşamadım ama bir saat sonra arabaya binip arıza yaşamayacağımın garantisi de yok malesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01

    2013 / 2014 model bir 320i düşünüyordum ama şurada uğraşılan sorunları okuyunca vazgeçmeli miyim bilemedim... Bu arızayı tekrar tekrar yaşama riski nedir? Ya da almak istediğim araçta nelere dikkat etmeliyim?
    320i deki arızaların hiçbiri 320d olanlarda yok. size tavsiyem temiz bir f30 320d'dir. kendim e90 320d kullandım, 260.000 km'de sattım. ne şanzıman yağ soğutucusu ne de zf şanzımanı arıza yaptı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konu önemli hem ama hem borusan hem doğuş zf şanzıman yağ soğutucu olayında değişimi zamanında yapmıyor. 90-100 bin km sonunda bu soğutucu güncellenmiş versiyonla değişmesi gerekir.

    sanayide yeni araç şanzımanı olarak en çok dsg ve zf8 ( belli km sonra) geldiği söyleniyor. özellikle aracı sport+ chip ile zorlayan kullanıcı araçlarında sık görülüyor.

    sağlıklı chip olayı motordan ziyade aktarma organlarını zorluyor.
  • Kendi adıma konuşmak gerekirse arabamdan son derece memnunum. 15.000 de masraf açmış olsa yaptırıp binmeye kararlıydım öyle de yaptım. Parayı kendim kazanıp kendi bütçemden ödeme yapıyorum. Ve sonuçta arabaların da günlük hayatta kullandığımız her şeyde olduğu gibi kul yapısı olduğunun farkındayım.

    Şöyle de bir tecrübemden bahsedeyim ;
    2015 yılında yeni Astra K çıkar çıkmaz gidip sıfır km araç aldım Ankara Reis oto dan. 1.4 150 bg benzinli olanından. Aracın garantisi bitmeden 2 ay önce henüz 15.000 km de iken piston arızası çıkarttı. Komple motor revizyon gördü. Aynı sorunu aynı araçta bir çok arkadaşımız yaşadı. Benim aracın garantisi olduğu için hemen yaptırıp sattım. Garantim bittikten sonra bu arıza çıksaydı belki 20.000 belki daha az belki daha fazla para cebimden çıkacaktı.

    Sonuç olarak ben arabamı yaptırdım mutluyum. Kimse ile bilmem ne yarıştıracak değilim. Benim arabam, benim param. Bence olay bu kadar basit. Allah sağlık sıhhat versin, gerisi bir şekilde halledilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: montaj34

    Haklısınız ama araç sayısına da bakmak lazım.dsg'li araç sayısı zf şanzımanlı araca göre çok yüksektir diye düşünüyorum.100 arabadan 50 si vag grubu istanbul yollarında.
    Zf şanzımanı kullanan model ve marka sayısını bilseniz:) ZF kullanan bayağı bir model var.Hatta VW de bile var.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.