Şimdi Ara

Yüksek hızlarda az yakan arabalar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
6.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sorunun ülkemiz için herhangi bir değeri yok. 120 i geçmek ceza demek olan ülkede belki 10-15km yüksek hızlarda yolculuk yapabilirsiniz.



    Konuya gelirsek yüksek hacimli turbo dizeler. Tabi kasa hafifliği nispetinde yoksa 5.0 TDI motoru olan toureg değil mevzu bahis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cezdim34

    90 100km hızlarda az yaktığını biliyordum da yüksek hızlarda da baya iyiymiş

    Soruyu çok aramadım bazen tedbirsizlik edip hız limitlernin üzerinde gidebiliyorum ve tüketm çok artabiliyor

    Yarın akçay bursa yapacağım ama orada deneyemem

    İlk otoban denetiminde kesin bu topiği bilgilendiririm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mesuthaksoy kullanıcısına yanıt
    Peki bekliyoruz bilgilendirmenizi

    Not. Yüksek hızda gitmenizi teşvik etmiyoruzdur inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cezdim34

    Peki bekliyoruz bilgilendirmenizi

    Not. Yüksek hızda gitmenizi teşvik etmiyoruzdur inşallah

    O yüzden duble yolda denemicem anca otobanda olur herhalde :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150 ile benim connect esk-ank 8.7 yakıyor

    Şehir içi 7lt geziyorum Ankara'da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar çok vites varsa o kadar az yakar yüksek süratlerde çünkü devirde ona göre düşük olacaktır

    Ha bazı araçlar varki bu dediğim geçerli değil 5 vitesli bir araç aracın son vitesi 7 ve 8 vitesli bir arabanın son vitesine eş değer orandada olabilir. Böylece aynı yakarlar (motorların aynı olduğunu varsayıyorum). Fakat bazı dediğim bu araçlar iki elin parmağını geçmezler.

    Mesela lamborghini diablo sv 5 ileri manuel şanzımana sahip. Fakat oranları o kadar uzunki şuan piyasadaki bmwnin kullandığı 8 ileri zf şanzımanın son vitesinden bile uzun orana sahip


    Mercedes 7G tronic 7. Vites dişli oranı: 0.72

    Bmw 8ZF 8. Vites dişli oranı: 0.66

    Lamborghini Diablo Sv 5. Vites dişli oranı: 0.61


    Anlayacağınız arabanın 1. Vitesinin oranı bile şuan piyasada olan araçların 2. Ve 3. Viteslerinin oranına denk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 25 Haziran 2017; 4:27:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dymmt D kullanıcısına yanıt
    Yüksek hızlarda az yakan arabalar



    İlk 190 dan sonrası anlık 10.5 gösteriyor



    1.4 90lık

    7bin km 5 kişi iken 198kmde 8.5l falan diyordu anlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferfecir66

    Ister begenin ister begenmeyin 1.3 multijet albeamla sabit 140 150 arasi trafik harici (dur kalk) 120 tl yakitla 653 km yol yaptim

    Bir yanlışlık olmasın. Yaklaşık 4 litre ortalamanız var ve o hızlarda??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    onu bilmem ama, forumda tsı motor kullananlarınki tüketmeyi geçtik üretiyor bile



    az yakan araba istiyorsan dci motor olsun

    Dacyaciya bak sen , aferin gunluk laf sokma kotani doldurdun good boy

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dymmt

    yüksek süratte bir aracın az yakması için öncelikle olarak motor hacminin büyük olması gerekir
    aynı zamanda son vites şanzıman dişlisinin uzun olması gerekir örnek vermek gerekirse
    benzin2017 e300 mercedes 9. vites 2000 devirde 170 km/s yapıyor 2000 cc olmasına rağmen vites dişlisinin uzun olması sebebi ile
    3000 cc olan aynı aracın dizel versiyonu muhtemelen 9.vites 2000 devirde 200 km/s yapıyordur diye tahmin ediyorum

    hal böyle olunca yüksek suratte yakıt tüketimi kaçılınmaz oluyor

    1.4 ile 1.6 ile bu tarz tüketimleri yakalamak olanaksız
    gerçi iddia eden tsi ciler birazdan damlar

    Hersey sanzimanda bitiyor 2000 motorla 1600 motor arasinda o kadar buyuk bir fark yok , yani dogru sanzimanla tsi de yapabilir veya baska bi benzinli motorda .. Dolayisi ile senin gibilere ayar vermek icin tsi ci olmaya gerek yok ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: ferfecir66

    Ister begenin ister begenmeyin 1.3 multijet albeamla sabit 140 150 arasi trafik harici (dur kalk) 120 tl yakitla 653 km yol yaptim

    Bir yanlışlık olmasın. Yaklaşık 4 litre ortalamanız var ve o hızlarda??

    Dogrudur hocam bende sasirdim ilk defa uzun yol yaptm albea ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüksek hızlarda az yakan arabalar



    Bu hizdan sonra ne yaparsam yapayim 7.4 lt uzerine cikmiyor. Istanbul otobaninda neredeyse surekli dip gaz ile 3 kere denemede hepsinde 7.4 yakti anlasmis gibi.140 km hiza kadar 6 lt yakiyor. 90 - 100 km hiz ile hic ara hizlanma yapmadan yumurta teknigi ile 3.7 yakiyor. Yani tam gaz ile sakin surus arasinda yari yariya fark ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferfecir66


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: ferfecir66

    Ister begenin ister begenmeyin 1.3 multijet albeamla sabit 140 150 arasi trafik harici (dur kalk) 120 tl yakitla 653 km yol yaptim

    Bir yanlışlık olmasın. Yaklaşık 4 litre ortalamanız var ve o hızlarda??

    Dogrudur hocam bende sasirdim ilk defa uzun yol yaptm albea ile

    Hesap şeklinizde yanlışlık olabilir. Çünkü o hızlarda 4 litre imkansız gibi birşey. O hızlarda 4 litre yakan araç 80-90 gibi hızlarda 2-2.5 litre yakarki buda imkânsız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mesajının ilk bölümünde bir fark olduğunu açıkça kabullenmiş sin hacim farkının son sürat e etkisi olduğunu
    devamında belirttiğin şanzıman sorunsuzluğu ve mukavemet ile nam salmış 7 ileri kuru kavramalı dsg sanırım
    olayın sonunda bahsettiğin ayar verme konusuna nasıl geldiğin hakkında hiç bir fikrim yok (yaşının 12-16 arasında olduğunu düşündüğüm için sallamıyorum)

    vag grubundan bir kaç araç kullandım 2014 skoda rapid dsg ,2007 passat dsg ,2005 caddy,2013 cc dsg
    4 tekerli araçlara hint öküzü muamelesi yapan topluluk yoğun olarak vag grubunda mevcut
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    bu konuya ilişkin internette bir video vardı linkini bulamadım
    4.000 cc bmw m3 ile 1.6 toyota corolla peş peşe gidiyordu pistte

    corolla basarak gidiyor m3 ise sadece onu takip ediyor test sonunda corolla daha fazla yakıt tüketiyordu
  • dymmt D kullanıcısına yanıt
    m3 corollanın rüzgarına kapılmış
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Merhaba



    Geçtiğimiz 4 günde 1700 km yaptım 2011 Rio ile. O da CRDI motor idi. Sabit 150-180 bandında 8 litreye yakın yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pi10 kullanıcısına yanıt
    O hızlarda 1.6 crdi daha az yakar. 150 sabit ile 6.4 gibi olması lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf8 dizeller az yakar herhalde 160-170 civarı

    Bursa-yalova-bursa yaptım geçen(200 ün altına düşmeden)gişeler hariç 150 liralık mazot yaktım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hızlar da tarih oluyor yeni otoban cezaları ile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.