Şimdi Ara

Yol tutuş hangisinin iyi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
3.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Segment Lideri olan Focus ,süspansiyon efsanesi olan Citroen,hataların giderildigi söylenen makyajlı 307,yol tutuşu iyi denilen megane2,satıs rekorları hep elind eolan Golf ün 5 serisi, motoru super olan japon Civic mi.



    _____________________________
  • yol tutuşda golfle focus haricindekileri ele golf en iyi yol tutuşa sahip olan araba kullandığım için biliyorum focusa yorum yok belki daha ii olabilir ama kullanmadığım için yorum yok.
    _____________________________
  • eyvallah JAPON DOSTU OLARAK HONDA bunların gerisinde diyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cem_hakan -- 22 Ocak 2006 10:14:10 >
    _____________________________
  • golfün yol tutuşu iyidir. megane II nin ayda bile gittiği reklamı nedeniyle yol tutuşunun iyi olduğu sanılır fakat bence iyi değil. citroen yazılmış fakat hangi modeli olduğu yazılmamış. c4 ün yol tutuşuda itidir. c5 in ise mükemmel ötesi bir yol tutuşu vardır. hızlanınca araç yere yaklaşır ve yolu en iyi kavrıyacak şekli alır.
    _____________________________
  • citroen c4 bence super bir yol tutuşuna sahip..
    _____________________________
    Yeni Boxster'ın gücü kalbinden gelir. Ortada konumlandırılmış altı silindirli boxer motor 2.7 litrelik silindir hacmi ile 6.400 dev/dak.'da 240 bg (176 kW) güç üretmektedir. 270 Nm olan azami torkunu 4.700 ile 6.000 dev/dak. arasında üretmektedir. 0'dan 100 km/s'ye sadece 6.2 saniyede ulaşmaktadır. Azami hızı 256 km/s'dir
  • Sıralama (yukarıdaki araçlar içerisinde): 1-focus 2-golf 3-c4 4-307 5-megane.
    _____________________________
  • 1- Focus 2- IDS-plus'lı Astra 3- Golf gerisini bilmiyorum
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • düzeltme: golf5 satış rekorları fln kırmıyor.. Hatta Golf 4. nesilden 5.nesile geçerken batı avrupada en çok satan araba unvanını megane a kaptırdı.. 2003-2004-2005 batı avrupada en fazla tercih edilen araç megane türkiye gibi

    ayrıca: megane 307den iyi yol tutan araç. golf ile megane ı sayısız kullandım megane ile golf ün yoltutuş birbirine çok yakın.. ben şu daha iyi tutuyor diyemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi killerONtheROAD -- 22 Ocak 2006 19:15:21 >
    _____________________________
  • @lagaluga
    Megane ın süspansiyon sorunlarına daha ayrıntılı biçimde değinir misin? Zira Renault un bunu kabul etmeside çok zor ihtimal çünkü bu durumda tüketicilere mahkeme yolu açılır renault sattığı o kadar Megane ı geri çağırmak zorunda kalır. İnandırıcılıktan uzak bir yorum gibi geldi bana
    _____________________________
  • dünyada yapılan tüm testlerde focusun bu konuda lider olduğunu sınıfında referans olduğunu bimeyen yok.tabiki focus
    _____________________________
    Yokluğa kanat germeden,
    İmkânsız yollar aşılmaz!
    Sen, senden kurtulmadan
    Dere tepe aşılmaz!
  • Megan II'nin yol tutuşunun iyi olmadığı kanaatine bende katılıyorum, megane II hb full test etmiştim, viraj içinde test amacı ile panik fren yaptım araba hiç beklemediğim şekilde kontrolden çıkma eğilimi gösterdi, ayrıca direksiyonu ani hareketlere geç tepki veriyor ve fren dozlaması iyi değil
    _____________________________
    -------------------------------

  • * Ford Focus HB Ghia test aracımız Güvenlik Paketi'ne sahip olduğu için, paket içerisinde ESP sistemi de bulunuyor. Ancak yazıdan da anlayabileceğiniz gibi ESP'nin otomobilin gösterdiği mükemmel yol tutuş özelliklerine katkısıyla ilgili bir yorum bulunmuyor. Çünkü otomobil ESP desteğine gerek bırakmayacak kadar iyi yol tutuyor. ESP zaten sürüşe her an aktif olarak değil, gerekli durumlarda müdahalelerde bulunan bir sistemdir. Citroen C4'ün testini yılbaşı sayımızda yayınlamıştık. İki otomobili yol tutuş açısından kıyasladığımızda Focus'un tutunma limitlerinin daha yüksek, süspansiyonunun daha sessiz, salınımlarının çok daha az ve genel olarak daha dengeli hissettirdiğini söyleyebiliriz. Ancak yine de iki otomobil arasında yol tutuş mukayesesi yapabilmek için aynı tarihte, aynı pistte karşılaştırmalı teste tabi tutulması lazım.

    * Focus'un en önemli kozu olan güvenli yol tutuş ve hakimiyette standartlar çıta yükseltilerek korunmuş. Sürücü koltuğuna oturulup harekete geçildiğinde ilk hissedilen güven oluyor. Selefinin ışıltılı mirasıyla otomobil yere öyle güçlü bastığını hissettiriyor ki, bütün virajlar birer oyun parkı gibi görünüyor. Otomobil viraj ustası konumunu, ilk Focus'tan alınan ve sınıfında referans sayılan çok kollu arka süspansiyon sistemine borçlu. Üstelik Ford mühendisleri sistemi Focus RS'ten alınan çapraz denge çubuklarıyla daha da geliştirmiş. Sert virajları bile yüksek hızda salınımsız ve çizgi bozmadan geçen otomobil, direksiyonun gelişmiş sürüş hisleri ve net tepkileriyle "önden çekişti BMW" gibi hissettiriyor. Viraj içlerindeki gaz verme ya da kesmeler, ön aksların ya da direksiyonun huzurunu pek etkilemiyor. 205/55 R16 ebatlı lastiklerin gürültüsü pütürlü asfaltlarda biraz yükselse de, tutunma özellikleri kesinlikle çok başarılı

    * Focus'un sedan versiyonda da en önemli kozu yol tutuş. Gelişmiş arka süspansiyonuyla yola çok iyi tutunan otomobil, net ve keskin tepkiler veren direksiyonuyla da riskli durumlarda bile kolayca kontrol altında tutulabiliyor. Test aracımızdaki ESP yüksek torklu motorun dik yokuşlarda ya da kaygan veya tozlu yüzeylerdeki kalkışlarda gazın ayarı kaçırıldığında yaşanabilecek önden kaymaları kontrol altına alırken hızlı dönülen virajlarda da yaşanabilecek aksilikleri her bir tekerleğe bağımsız olarak ve farklı güçte fren uygulayarak önleyebiliyor. Focus'ta süspansiyon konforu başarılı yol tutuş özelliklerine karşın gölgede kalmamış

    * Rüya gibi sürüş keyfi...
    Yeni Ford Focus, Focus'a özgü benzersiz yol tutuşuyla sportif, aynı zamanda rahat bir sürüş sağlıyor. Hep hayal ettiğiniz gibi.

    * Yeni Ford Focus genişleyen aks mesafesi ile daha da dengeli; virajlarda ve en dar yollarda tam güven sağlıyor. Yeniden tasarlanan süspansiyon sistemindeki ön amortisörler ve yaylar daha büyük. Bu da genel sürüş konforunu iyileştiriyor ve gürültünün azalmasına yardımcı oluyor.
    _____________________________

    Ford Focus TDCi güncel ortalama yakıt tüketimim :





  • FOCUS şimdilik birinciliği elinde bulunduruyo
    _____________________________
    Şu Okul Bitsede Tatile Gitsek
  • focus en iyisidir renault iyi değildir bu konuda civic ortada biryerdedir.ama bana bir hayli iyi geliyor onu da anlamadım açıkcası
    _____________________________
  • Focusun limitlerini çok zorladım kesinlikle çizgisinden çıkmıyor üst sınıf arabaları bilmem ama yol tutuşda orta sınıfta daha iyisi yok sanırım.Hakkını vermek lazım
    _____________________________
    Kalabalıkta artistlik yapanın tenhada özrü kabul olmaz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan

    focus en iyisidir renault iyi değildir bu konuda civic ortada biryerdedir.ama bana bir hayli iyi geliyor onu da anlamadım açıkcası

    civic mi orta yerde .. hocam iyi misin.. Megane ın yol tutuşu kat ve kat civic ten iyi

    www.arabam.com testlerinde megane ın eski nesil kompak sınıf araçların focus1 hariç hepsinden iyi tuttuğu yazıyor ve dh hariç hiçbir yerde Megane Hb ın yol tutuşunun bu kadar eleştirildiğini görmedim

    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/renault_megane2_16_otm/renault_megane2_otm1.asp

    yol tutuş notuna en yüksek not olan 5yıldız verilmiş

    Kararlı yol tutuş
    Yeni Megane ilgi çekici tasarımı ve kaliteli iç mekanıyla kompakt segmentteki rekabeti ateşleyecek gibi görünüyor. Orta sertlikteki süspansiyonu ile yola çok iyi yapışan otomobil çok zorlandığında önden kayıyor. Uzun virajlarda başarılı şekilde yola tutunan otomobil kesinlikle yana yatmıyor. Megane'ın iç mekanındaki kullanışlı gözler işlevsel ve geniş. Klima tarafından soğutulabilen torpido gözünün 17 litrelik, kol dayanağının ise 6 litrelik hacmi bunun en büyük göstergesi. Megane'ın testimiz süresince tek eleştiri alan noktasıysa frenleri oldu. 100 km/s hızla giderken yapılan ani frende elde edilen 38 metrelik duruş mesafesi başarılı. Ancak otomobilin fren yaparken öne fazlaca yığılması rahatsızlık yaratıyor. Ayrıca fren pedalının dozlanması çok kolay değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi killerONtheROAD -- 22 Ocak 2006 23:20:03 >
    _____________________________




  • of of fof.bayagı yazan olmus. evet sanırım focus tartısılmaz lider bu arabalar arasında.Birde motoruda iyi olsaydı.heralde bu yazılanalr arasında en cok yakıt tuketen otomobil.(pratikte tabi fabrika verileirnde degil.)
    _____________________________
  • kesinlikle ama kesinlikle...

    OPEL ASTRA
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    yol tutuşda golfle focus haricindekileri ele golf en iyi yol tutuşa sahip olan araba kullandığım için biliyorum focusa yorum yok belki daha ii olabilir ama kullanmadığım için yorum yok.



    bende golf 5 kullandim ama emin ol focus kadar iyi deil yol tutusu..
    _____________________________
  • civic ortada bir yerdedir ve sedan megane hiç birşeydir hatta hb civic da bayaa iyiidir
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.