Şimdi Ara

Yokuşta vites?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hangi eğimde hangi vitesle çıkıyorsunuz ve eğimli yol çıkarken vites değiştirmek ne kadar doğru

    ŞU VİDEODAKİ ELEMANIN YAPTIĞI DOĞRU MUDUR?
    https://www.youtube.com/watch?v=w3F8nQY9Ylw



  • düz yol bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabasına göre değişir, her arabanın motoru verdiği torku ağırlığı vs farklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wormos W kullanıcısına yanıt
    çarpılcaksın hocam neresi düz.
  • Araçtan araca değişir. Crdi kullanıyorsan 7.vites çıkarsın yük eğim farketmez. Atmosferik benzinli kullanıyorsan , yüke meğile rampadaki trafiğe göre aracın istediği viteste çıkarsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 25 Temmuz 2017; 1:17:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gokhantiryaki1 kullanıcısına yanıt
    Araba 1000 devirde gidiyor, burada %33 eğimli yokuş var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Turbo'nun canini okumak istiyorsan tabi...



    Dusuk devirde zorlamak gaz vererek yük altindaki motorun uygun devrine ulasmasi icin beklemek turbonun bir numarali dusmanidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Turbo'nun canini okumak istiyorsan tabi...



    Dusuk devirde zorlamak gaz vererek yük altindaki motorun uygun devrine ulasmasi icin beklemek turbonun bir numarali dusmanidir.

    Evet manuellerde dediğiniz gibi olabilir ama otomatiklerde vitesi kendi seçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Vitesi kendi bile secse dusuk devirde yuklenilerek devrini buldurulmasi gibi bir durum varsa turbonun omrunden yedigi gercegini degistirmez. Bunun bir nedeni emisyon ve ekonomi nedeniyle vites araliklari uzun tutuluyor, DSG 50km/h de 5.6. Viteslerde gezebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Vitesi kendi bile secse dusuk devirde yuklenilerek devrini buldurulmasi gibi bir durum varsa turbonun omrunden yedigi gercegini degistirmez. Bunun bir nedeni emisyon ve ekonomi nedeniyle vites araliklari uzun tutuluyor, DSG 50km/h de 5.6. Viteslerde gezebiliyor.

    Dsg nin karakteristik yapısı nasıldı hatırlayamıyorum ama kendi kullandığım şanzuman için böyle bir durumun söz konusu bile olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. DCT şanzuman düzde ekonomi amaçlı dediğiniz gibi 60 -70 le 7.vites gidebildiği gibi rampada alt viteslere çekip devir ayarlamasını çok iyi yapıyor hatta araç cc de ise bahsinizin tam tersi devri daha yüksek tutarak bi alt viteste de seyehat ettiğini izlemledim. Ancak şu bir gerçekki 7 viteste zorlanmadığıda aşikar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 25 Temmuz 2017; 2:16:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun yokuşlarda bazen vites büyültmek gerekiyor ve yokuş yukarı vites büyütmekte zorlanıyorum. Araç birden bayılıp sonra bağırıyor gibi oluyor. Yokuş yukarı vites büyütmek zararlı mıdır ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakim bey

    Uzun yokuşlarda bazen vites büyültmek gerekiyor ve yokuş yukarı vites büyütmekte zorlanıyorum. Araç birden bayılıp sonra bağırıyor gibi oluyor. Yokuş yukarı vites büyütmek zararlı mıdır ?

    Aracınız nedir , motoru yazarmısımız ?..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanlış
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Araç transporter 2.0 tdi motor hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elduin

    yanlış

    neden hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakim bey

    Araç transporter 2.0 tdi motor hocam.

    Devirsiz vites atıyorsunuz büyük olasılıkla. Düzde vites attığınız aralıklarda değil daha yüksek devirlerde vites atarsanız sorun yaşamazsınız. Heleki aracınız 2.0 TDİ bu sorunu yaşamanız tamamen kullanıcı hatasıdır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 25 Temmuz 2017; 15:32:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatik dizel ve hiz sabitleyici sayesinde yokuslar inanilmaz zevkli hale geliyor. Atmosferikte ne cektik be..



    Kimse bana gelip manuel atmosferigi kullanmasini bilmiyorsun demesin 12 yasimdan beri kullandim ve makina mühendisiyim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    makine mühendisliği değil mi doğrusu hocam
  • Gokhantiryaki1 kullanıcısına yanıt
    Dogrusu evet o ama makina demek daha hardcore geliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.