Şimdi Ara

Yokuşta deviri düşen araçlar (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
273
Cevap
5
Favori
20.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ceazr27 C kullanıcısına yanıt
    Nissan Qashqai 1.6 dCi ile şehir merkezinden yaklaşık 850-900 metre kadar yukarıda olan yerleşim yerine sıklıkla 2.viteste çıkıyorum, aracın motoru oldukça iyi biraz motor soğuk hava da olmasına rağmen fazla ısınıyor ama onuda klima olarak avantaja çeviriyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fds14

    Nissan Qashqai 1.6 dCi ile şehir merkezinden yaklaşık 850-900 metre kadar yukarıda olan yerleşim yerine sıklıkla 2.viteste çıkıyorum, aracın motoru oldukça iyi biraz motor soğuk hava da olmasına rağmen fazla ısınıyor ama onuda klima olarak avantaja çeviriyorum
    75 beygir fiorino yokuşta bayılmış . başka ne olacaktı ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnız Yolcu

    Torosları tırmanırken atmosferikler can çekişiyorlar.Kaptırıp gelince sorun yok ama önünüze birisi çıkıp yavaşlarsanız vay halinize bir daha hızlanamazsınız

    Ankarada toroslara benzer bir yokus var ama trafik oldugu icin fazla basamiyoruz
    Orda bir hizlanma yapmak istedim 1 ile kokledim 6000 de 2 ye attim araba cok iyi resmen ucuyor sonra araba cikti onume cekilmedide bende cok bagiriyor diye 3. Vitese aldim sonra onumdeki astra (1.3 oldugunu dusunuyorum) hizlandi ve bende gaza bastim ama 3. Vites 2500 devirde arac resmen öldü gaza basiyorum basiyorum yetisemiyorum 2 ye atmak da istemedim sonra isiklar vardi kalkista kokleyip gectim :))
    Atmosferik yokusta zor oluyor dediginiz gibi ama güçlü olursa sorun değil
    Arac benzinli broadway

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnız Yolcu

    Torosları tırmanırken atmosferikler can çekişiyorlar.Kaptırıp gelince sorun yok ama önünüze birisi çıkıp yavaşlarsanız vay halinize bir daha hızlanamazsınız

    Ankarada toroslara benzer bir yokus var ama trafik oldugu icin fazla basamiyoruz
    Orda bir hizlanma yapmak istedim 1 ile kokledim 6000 de 2 ye attim araba cok iyi resmen ucuyor sonra araba cikti onume cekilmedide bende cok bagiriyor diye 3. Vitese aldim sonra onumdeki astra (1.3 oldugunu dusunuyorum) hizlandi ve bende gaza bastim ama 3. Vites 2500 devirde arac resmen öldü gaza basiyorum basiyorum yetisemiyorum 2 ye atmak da istemedim sonra isiklar vardi kalkista kokleyip gectim :))
    Atmosferik yokusta zor oluyor dediginiz gibi ama güçlü olursa sorun değil
    Arac benzinli broadway

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnız Yolcu

    Torosları tırmanırken atmosferikler can çekişiyorlar.Kaptırıp gelince sorun yok ama önünüze birisi çıkıp yavaşlarsanız vay halinize bir daha hızlanamazsınız

    biz o yokuşu herzaman 5. vites 150 ile çıkarız ama bunda arabanın dizel 1.9 turbo olmasının faydası var araba caddy
    durunca kalkmakta pek sorun olmuyor 4 e kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Keiichi Tsuchiya -- 29 Ekim 2014; 7:57:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27

    İyi günler arkadaşlar.Kullandıgınız hangi araçlar yokuşta bayılıp devri düşüyordu.Önce ben başlayayım.Transporter aracımız yokuşta şahlanıyordu.1 devirde bile gaza bassanız gazı yiyordu.Sonraki arac ise fiorino.kesinlikle pişman etti bizi.dik yokuslar ölümdü.1 viteste bile devri düşüp istop etmişti.2 vites çıktığımız yokus yok gibiydi.Şimdi Berlingomuz var.1.6 92 hdi motor.aynı Ww gibi 1 devirde bile gaz yiyor.yokuslarda şahlanıyor.2 ile cıkıyor.Gaza bastıkca devri düsmüyor hemen yükseliyor.Sizler de tecrübelerinizi anlatırsanız sevinirim

    aynen hocam berlingo yokuşlarda çok başarılı bir araç. bizim büroda clio ve fiorino var. fiorino 1.3 otomatik. bizim eve giderken bir yokuş var baya dik ve uzun. ben berlingoyla 4. vitese attım fiorino 2'ye geçmek için uğraşıyordu araç 1.6 115 hp.




  • 2012 model evoque kullanicisi olarak rampayi cikmiyoruz bunun daha ilerisini yapiyoruz o rampayi ucarak cikiyoruz :D Ondeki arac korkuyor arkadan ne geliyo diye bakiyo :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-390090328

    Kesinlikle Tofaş Kartal ama hakkını yememek lazım kullanmasını bilirseniz sizi şaşırtabilir arabada 6 kişi varken 3. Vitesle yokuş çıktığımı bilirim.Düz yolda hızlanıp gelmesseniz max 65 km hız yapar yokuş yukarı.
    renault 12 toros araçta 4 kişi olunca bayılıyor
  • 1.viteste nasıl stop ettiriyosunuz? Hadi araba iyice boğuldu titremeye başladı debriyajı neden kullanmıyorsunuz anlamıyorum? Bi araba 1.viteste nasıl yokuş çıkmaz? Ben çıkarken çok yavaşladıysam devir düştüyse debriyajı yarıya kadar basıp deviri yükseltip çıkıyorum. Bi yanık kokusu gelebiliyo bazen ayrı mesele :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27

    İyi günler arkadaşlar.Kullandıgınız hangi araçlar yokuşta bayılıp devri düşüyordu.Önce ben başlayayım.Transporter aracımız yokuşta şahlanıyordu.1 devirde bile gaza bassanız gazı yiyordu.Sonraki arac ise fiorino.kesinlikle pişman etti bizi.dik yokuslar ölümdü.1 viteste bile devri düşüp istop etmişti.2 vites çıktığımız yokus yok gibiydi.Şimdi Berlingomuz var.1.6 92 hdi motor.aynı Ww gibi 1 devirde bile gaz yiyor.yokuslarda şahlanıyor.2 ile cıkıyor.Gaza bastıkca devri düsmüyor hemen yükseliyor.Sizler de tecrübelerinizi anlatırsanız sevinirim

    arabalarda hararet ölçer bir cihaz vardır (ismini unuttum)o cihaz bozuksa araba devirli giderken devrini düşürüp motor kendini korumaya alır fakat

    tamirciye göstermekte fayda var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    1.6 160 Honda civic VTI. 2000-3000 devir aralığında yokuşa vurduğunuzda araba 1.2 cliodan berbat durumda.

    Hocam VTI zaten o devirlerde çok cansızdır. Yüksek tork için vtec açıp çıkmayı deneyin :D 8bin devir falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkuyakar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    1.6alti olan araba yitik arabadir isterlerse 5turbo koysunlar baraj 1.6 ha 1.6nin ağır kaldığı kasalarda yok değil

    Ecotech 1.4 140 hp,
    Tsi 1.4 140 hp vb...

    Bunlar rampada sorun mu yaratiyor, dusuyor mu?

    Bu cevap genel bi cevap iğne ile çekip aradan 2 3 araba söylemek bitabi genel olarak bende ve herkeste 1.6 assasinda cekermi kaygisi var yalan mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27


    quote:

    Orijinalden alıntı: HayrullahKNY

    sen dizelleri örnek vermişsin bide 1.2 clio benzinliyle dene yokuşları arkada 3 kişi yokuşta farklı heyecanlar yaşadık 4 e atsak yok 3 e atsak yok sonunda 2 de yedi

    Bizde köyde fiorino ile yaylaya cıkarken (ne cesaretse) önde araç durdu.Bizde durmak zorunda kaldık.arac kalkmıyor.3 defa üst üste stop.yol toprak ve rampa.Babam baya sinirlendi.4 kişi araçtan indik.bende arkadan ittim.Zorla cıktı eşek beygiri.

    Rakım kaçtı?
    2300metrede benim de tecrubelerim var..


    Rakım olarak bilmiyorum ama 90 derece eģimli ve toprak yoldu.Durmak zorunda kalmasak çok rahat çıkardık.

    Hocam 90 derece eğim bildiğimiz düz dimdik duvar oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-390090328

    Kesinlikle Tofaş Kartal ama hakkını yememek lazım kullanmasını bilirseniz sizi şaşırtabilir arabada 6 kişi varken 3. Vitesle yokuş çıktığımı bilirim.Düz yolda hızlanıp gelmesseniz max 65 km hız yapar yokuş yukarı.
    1.3 mjet doblo classic ile Elmadağ'a çıkarken ettiğim küfürleri hayatım boyunca etmemişimdir. Ne vites beğenir ne gaz yer.

    3'e düşsem hayatta hızlanamam tekrar.

    Saçma sapan bir araba işte.
  • astra 1.6 h da saolsun 1.3 dizeli aratmiyo yokusta

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fds14

    Nissan Qashqai 1.6 dCi ile şehir merkezinden yaklaşık 850-900 metre kadar yukarıda olan yerleşim yerine sıklıkla 2.viteste çıkıyorum, aracın motoru oldukça iyi biraz motor soğuk hava da olmasına rağmen fazla ısınıyor ama onuda klima olarak avantaja çeviriyorum

    Hocam 1.6 dci yokuşta süperdir.Dci alt devirde güçlü.Bayılma felan imkansız.Bizim berlingo 92 hp olmasına rağmen yokuşları 2 yle alıyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaptan Ross


    quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27


    quote:

    Orijinalden alıntı: HayrullahKNY

    sen dizelleri örnek vermişsin bide 1.2 clio benzinliyle dene yokuşları arkada 3 kişi yokuşta farklı heyecanlar yaşadık 4 e atsak yok 3 e atsak yok sonunda 2 de yedi

    Bizde köyde fiorino ile yaylaya cıkarken (ne cesaretse) önde araç durdu.Bizde durmak zorunda kaldık.arac kalkmıyor.3 defa üst üste stop.yol toprak ve rampa.Babam baya sinirlendi.4 kişi araçtan indik.bende arkadan ittim.Zorla cıktı eşek beygiri.

    Rakım kaçtı?
    2300metrede benim de tecrubelerim var..


    Rakım olarak bilmiyorum ama 90 derece eģimli ve toprak yoldu.Durmak zorunda kalmasak çok rahat çıkardık.

    Hocam 90 derece eğim bildiğimiz düz dimdik duvar oluyor?

    Hocam açılarla aram iyi degil.45 derece toprak taşlı yol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YnsTz Y kullanıcısına yanıt
    Aynı motora biz de sahibiz ne hikmetse yokuşta kolay bayıldığını görmedim gaza yüklenince çıkıyor.Araba 960 kg biraz da onun etkisi vardır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vites düşürün mümkün olduğuna yokuş çıkarken. Ama fiorinonun böyle olması şaşırtıcı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedKidx

    Araba yokuşta bayılıyorsa doğru viteste olmayışınzda kaynaklanacağı gibi doğru devirde olmadığınızı da gösteriri, örneğin; yokuşa 2.000 devirde 3. viteste girerseniz araba yüksek ihtimal bayılacaktır. aynı viteste yokuşa 3.200 devirle girsen araba randımanlı bir şekilde çıkabilir yokuşu...

    Yani arabayı bayıltmamak= Doğru vites+Doğru devir

    1,3 Corsa kullanıyorum, sanırım 2,500 den sonra jet'e bağlıyor motor, jete bağladıktan sonra asla bayılmaz araba vites bile yükseltirim yüksek devirlerde :)

    Tamam güzel söylüyorsun da dediklerin fındık motorlu araçlar için.Fiorino 2bin devirde dediginiz gibi bayılıyor.gaz yemiyor.yavas yavaş 1.5 düşüyor.mecbur vites düşüyorum.Ama berlingo 1.5 la giriyor.Gaza bastınmı 2-3 bine kadar çıķıyor.Dediginiz şey her araba için geçerli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.