Şimdi Ara

Yokuşta deviri düşen araçlar (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
273
Cevap
5
Favori
20.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arabayı bayıltmayı nasıl beceriyorsunuz anlamadım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 1.2 benzin polo. Çıkmaaaaaaaaaaaazzzzzz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 Megane II Dizel 90bg gayet iyi çıkıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dci motorlar gücü alt devirde verdiği için bayılmıyor.Aynı bizdeki araç berlingo gibi şahlanıyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracımla en çok yokuş çıkmayı seviyorum Accent Era 1,5 Team

    Yokuş çıkmayan ise accent admira 1,3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevenhill77 -- 29 Ekim 2014; 0:06:54 >
  • Kocaeliden istanbula gidenler bilir Dilovası rampasını. 170 ile girdiğim dilovası rampasına 90 km hıza kadar düşerek anca çıkıyordu 2003 model peugeot 307 1.4 dizel 70 hp araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceykıb

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    1.33 Corolla diyebilirim.

    Hocam üstüne alınma ama bigün 1.33 corollayı rampada kaldıramıyorum diyen birine fırın küreği ile girecem:) 1.5 yıldır 1.33 corolla kullanıyorum daha kaldıramadığım rampa hatırlamıyorum ben bu araba ile artvinin dağlarına tırmandım 3800 rakım bana mısın demedi.

    Arkadaş siz corolla fanatiklerinden bıktık yahu. Bu corollaların hiç mi kötü yönü yok? 0,5 cc 50 hp motor koysalar bile gayet iyi gidiyor diyeceksiniz. Herkesin malumu ki 1.33 corolla rampada yığılıyor, azıcık inandırıcı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hiç olmadı ehliyet adlığımdan beri 1.9 tdi caddy sürdüğümden dolayı yokuşları şahlanarak çıkıyor
  • 2009 dacia sandero var pederde.. 1.4 benzin-lpg li..
    reno clio motor.. rampada devir düşer..
    110 ile girer 80 le çıkarsın..
    dik virajlı rampalarda 2 ye hatta bire aldığımız olur..
    arabada yük varsa hele..
    otaban dışında duble karayolllarında sollamada zorlanır...

    (( geçen hyundai i20 kiraladık 1.4 dizel.. 4 aylık araba.. gazı kökleyince rampada vites arttırmak yükseltmek gerekiyor.. çok güzeldi..))
  • Genelde turbo charger kullanan dizel veya benzinli araçlar yokuş yukarı ya da uzun yolda eğimli inişli çıkışlı yollarda vites değişimi fazla istemezler, atmosferik motorlar turbolara göre torkları zayıf kaldığından vites değişimi gerekebilir. Demekki beygir gücü değil bu anlamda tork çekiş gücü önemliymiş, öğrenirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 2009 sedan benzin. Yokuşa alerjisi var resmen. Çokta yakar.
  • Toyota Yaris terra sporty 1.33 diye geçen yarı otomatik modeli tam bir fiyaskoydu yokuş gördüm mü lanet ediyodum, sattık kurtuldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apollonx

    Kocaeliden istanbula gidenler bilir Dilovası rampasını. 170 ile girdiğim dilovası rampasına 90 km hıza kadar düşerek anca çıkıyordu 2003 model peugeot 307 1.4 dizel 70 hp araç.

    Aynısını bende yaşadım sinirden girdim 140 la 90 la yokuşu tamamladı focus 2009.
  • Araba yokuşta bayılıyorsa doğru viteste olmayışınzda kaynaklanacağı gibi doğru devirde olmadığınızı da gösteriri, örneğin; yokuşa 2.000 devirde 3. viteste girerseniz araba yüksek ihtimal bayılacaktır. aynı viteste yokuşa 3.200 devirle girsen araba randımanlı bir şekilde çıkabilir yokuşu...

    Yani arabayı bayıltmamak= Doğru vites+Doğru devir

    1,3 Corsa kullanıyorum, sanırım 2,500 den sonra jet'e bağlıyor motor, jete bağladıktan sonra asla bayılmaz araba vites bile yükseltirim yüksek devirlerde :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedKidx

    Araba yokuşta bayılıyorsa doğru viteste olmayışınzda kaynaklanacağı gibi doğru devirde olmadığınızı da gösteriri, örneğin; yokuşa 2.000 devirde 3. viteste girerseniz araba yüksek ihtimal bayılacaktır. aynı viteste yokuşa 3.200 devirle girsen araba randımanlı bir şekilde çıkabilir yokuşu...

    Yani arabayı bayıltmamak= Doğru vites+Doğru devir

    1,3 Corsa kullanıyorum, sanırım 2,500 den sonra jet'e bağlıyor motor, jete bağladıktan sonra asla bayılmaz araba vites bile yükseltirim yüksek devirlerde :)

    10 yıldan fazladır turbo dizel araçlar kullanırım, ondan önce hep atmosferik benzinli kullandım, uzun yolda 10 yıldır 5.vitesten 4 e aldığım nadir zamanlar olmuştur, ancak size katılıyorum kullanım tarzı atmosferiklerde önemlidir, o araçları kullandığımda hep önümdeki yolu takip ederdim rampa varsa ilerde devri artırarak girerdim ki vites ddegiştirmeyeyim ve motor bayılmasın, ancak yine de rampa uzunsa kaçış olmazdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2008 1.4 TDCi Ford Fiesta ile yokuşlarda sıkıntı yaşamadım şükür. 3 ile çıkmayı denerim hep, ök@zün biri önüme atlar yada aniden yavaşlar, o zaman araç hemen boğuluyor ama 2 ye takınca sanki kedi görmüş köpek gibi şahlanıyor birden. 1 ile çıkamadığım yokuş yok şuana kadar. Çoğunlukla 2 ile 2000-3000 devir arası sakin çıkılan yokuşlarda birkez daha seviyorum arabamı.
  • 1 3 fiorino kalıyor ya ne saçma bi dizeldir ya tabi biraz yükde 300 400kg falan

    tofaş diyen gördüm bence çok çünkü adam gibi bi slx yada ters motor şahin çok rahat çıkar yokuşu ve dip gaz yapdımıda yanlar bile yani motor yapan usta önemli yarım yamalaksa işyapmaz hız bile yapmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MarjinaL_Kedi -- 29 Ekim 2014; 1:30:45 >
  • en güçsüz araba bile yokuşu çıkar ve stop etmez, vitesi ve debriyajı doğru ayarlayamayan 3500cc v6 arabayla da yokuşta kalır, böyle saçma konular açana kadar araba kullanmayı öğrenin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: seven_7343

    1.6 brava 4 kisi mudanya rampasini 4. vites 130 la cok rahat cikiyorum

    hm yani gaza tam basmıyorsunuz bassanız 150yapar?

    yok birader 4. vites son hizi 5 te yavas yavas bayiliyor hizini koruyamiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedKidx

    Araba yokuşta bayılıyorsa doğru viteste olmayışınzda kaynaklanacağı gibi doğru devirde olmadığınızı da gösteriri, örneğin; yokuşa 2.000 devirde 3. viteste girerseniz araba yüksek ihtimal bayılacaktır. aynı viteste yokuşa 3.200 devirle girsen araba randımanlı bir şekilde çıkabilir yokuşu...

    Yani arabayı bayıltmamak= Doğru vites+Doğru devir

    1,3 Corsa kullanıyorum, sanırım 2,500 den sonra jet'e bağlıyor motor, jete bağladıktan sonra asla bayılmaz araba vites bile yükseltirim yüksek devirlerde :)

    Einstein.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.