Şimdi Ara

Yokuş çıkamama. (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
3
Favori
6.572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Coltu kaputun altinda ne oldugunu soylemeden surdursen bu turbo sevdalisi arkadaslarin tamami turbolu der zaten.



    Motor var motor var.

    Arkadaşlar bu kadar mütevazi olmayın , coltun motoru turbolu değil insanları kandırmayın lütfen , coltta supercharger besleme var.
    şaka biryana 1.2 1.3 fındık motor bunlar. hatta 1.4 arabayı kapının önüne koymam.
  • Cevap veren herkese teşekkür ederim. Asr olayını o an akıl edememek büyük cehaletti. Dediğim gibi benzer bir yerde tekrar deneyeceğim. Aracın hızlanırken nazlanmasına alıştım, gerekirse 2 vites düşüp devir çevirerek kurtarıyorum. O konu sıkıntı olmuyor artık. Geri kalan her yönden de memnunum araçtan.



    Konumu tekrar bulmam zor, yandex navigasyonun bizi soktuğu ara sokak gibi bir yer. Tek hatırladığım çevreyolu tabelası solu, navigasyon sağı gösterdi ben de hadi navigasyonun vardır bildiği dedim girdim. Yolun devamında karşınıza giriş yasağı tabelası çıkıyor, sanırım özel mülkiyet gibi bir yer, sizi sağa bir yola sokuyor. Biraz ilerleyince keskin sağ yapıp tepeye tırmanıyor. keskin bir virajdan sonra dediğim yere varılıyordu. Çok da anlatamadım.



    Görünen o ki öğreneceğimiz daha çok şey var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Coltu kaputun altinda ne oldugunu soylemeden surdursen bu turbo sevdalisi arkadaslarin tamami turbolu der zaten.



    Motor var motor var.

    Arkadaşlar bu kadar mütevazi olmayın , coltun motoru turbolu değil insanları kandırmayın lütfen , coltta supercharger besleme var.
    şaka biryana 1.2 1.3 fındık motor bunlar. hatta 1.4 arabayı kapının önüne koymam.

    Espri yapacaginiza bir ara surun sonra gelir ozur dilersiniz.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Etkisi varmıydı bilemiyorum tabi ne kadar patinaja düştü ama kendimde kullandığım için yazayım Turanza er300 hayatımda kullandığım en beş para etmez lastiklerdendir. Çok kısa sürede sertleşir tekerde tuğla varmış gibi olur yol tutmaz herkes diş diş diş diye yazarya forumda hikayedir o işte
  • Ayni arac bende de var. Vitesle inatlasirsaniz cikamazsiniz cekmiyorsa alin 1. Vitese. Yokuslarda performans kotu dogrudur ancak cikamayacak kadar degil. Henuz bir sikinti yasamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • colt'ta atmosferik, bu konuda haklısınız tabi ama şu var;

    1- birincisi boş ağırlığı 940 kilo. 940 kilo kasaya 95 beygir 125 nm'lik motor koyunca doğuracağı sonuçları az biraz kestirebilirsiniz. çekişi bu nedenle gayet iyi. yokuşlarda da neredeyse bir turbo beslemeli motor kadar iyi hızlanabiliyor. bonus olarak, bu kasanın 109 beygirlik 1.5 versiyonu da mevcut.
    2- lancer evolution gibi 2 litre motordan 400 beygir güç çıkartan bir firmadan bahsediyoruz. motorları doğal olarak başarılı olacak. e madem başarısız nasıl evo'yu ürettiler?

    ha şu var, eğer colt 1200 kilo olsaydı çekmeyebilirdi belki de, bilemem. ama mitsubishi mühendisleri bu aracı tasarlarken, üretirken her şeyi hesaplamışlar da üretmişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Drebin

    colt'ta atmosferik, bu konuda haklısınız tabi


    6ay önce ilk arabamı alacaktım , coltlara bakıyordum.17-18 liraya dizelini alacaktım , 3 tane colt ilanına almaya gittim.Ama temizi yoktu hepsi dökülmüştü , bende 27 liraya kia rio aldım.

    Neyse arkadaşın konusunu farklı modellerle doldurmayalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-92A2F8722 -- 1 Eylül 2017; 10:03:31 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.33 sürmedim de 2015 1.6 olanı ister 50 eğim isterse 5 eğim olsun devrini aldıktan sonra bir gidişi var turbo felan hikaye ipini kırmış boğa gibi koşuyor bayırı namıssız motor kontrolden çıkıyor yahu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Drebin

    colt'ta atmosferik, bu konuda haklısınız tabi


    6ay önce ilk arabamı alacaktım , coltlara bakıyordum.17-18 liraya dizelini alacaktım , 3 tane colt ilanına almaya gittim.Ama temizi yoktu hepsi dökülmüştü , bende 27 liraya kia rio aldım.

    Neyse arkadaşın konusunu farklı modellerle doldurmayalım.

    17-18 liraya anca hurda colt olur zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruling_S

    Anti patinaj gücü kesmiş.Yavaş da çıksa o yokuşu çıkardı.Baskı Balata ve motor sağlam olduğu sürece 1.viteste yokuş çıkamayacak araç yok.1.0 motor da olsa farketmez.

    Burada sıkıntı aracın yokuşu çıkamaması değil, yokuşta kalkış yapılamaması. Yoksa yokuşun başında 5km saat ilk hızla girsen 1. Viteste illa hızlanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kizilsultan kullanıcısına yanıt
    Söylemek istediğim kalkış yapabilirdi.Patinajla kalkış yapıp yavaş bir şekilde çıkardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ruling_S -- 1 Eylül 2017; 13:7:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizilsultan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruling_S

    Anti patinaj gücü kesmiş.Yavaş da çıksa o yokuşu çıkardı.Baskı Balata ve motor sağlam olduğu sürece 1.viteste yokuş çıkamayacak araç yok.1.0 motor da olsa farketmez.

    Burada sıkıntı aracın yokuşu çıkamaması değil, yokuşta kalkış yapılamaması. Yoksa yokuşun başında 5km saat ilk hızla girsen 1. Viteste illa hızlanır.

    Nasi arabalar bu yokusta kalkamayan arabalar merak ediyorum.



    Bildiginiz marka model yazarmisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    klima acikmiydi ? kasa agirligi bosken ne kadar toyotanin ? bizim symbol 900 kg bos agirlik motor lpg li 1.2 rahatca her yokusu cikiyoruz kaldi ki mekanik problemi olmayan her araba 1.viteste rahatca yokus cikar.



    sadece lpg de klima acikken yokus yukari arac yuklu stop ediyor o da normal :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Amcaoğlunun corsa 1.2 atmosferik ile 5 kişi dik bi yokuşu çıkamamıştık, 4 kişi indi de çıktı 😀

    Araba değil de sahibi bozulmuştu.

    sorun kesinlikle surucude. bende 4 kisiyle cikamamistim zamaninda. simdi 6 kisi varken daha dik yokuslari cikiyorum. hemde kis ayinda kar varken . surucunun arabayi bilmesi cok onemli. yarim debriyajdayken gaza basinca devir yuksekken kalkarsa cikamiycagi yokus yok simdi aracin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    En kötü 3 pedalı aynı anda kullanıp gene kalkarsın ama arkadaş acemi olmadığını bahsetmiş, bende ona inanmak istiyorum, demek ki 1.33 corollanın rampada kalkışları sıkıntılıymış diyebiliriz. Benim ilk aklıma gelen vw crafter ambulansın rampada kolay kalkmadığını. Acemi adam işi değil 2 ton üzeri aracı rampada kaldirabilmek, ecel terleri döktürür akan trafikte. Muhtemelen mühendisler bile bunun bilincinde olmalı ki 1. Viteste belli hıza gelene kadar geri vites ışığı ve ikaz sesi veriyor makine. Işıklarda kalkarken dit dit ötme sesi ve geri vites lambasını görünce epey panikleyen oluyor aracın kıçına giren elemanlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esp nedeniyle kalkamamıştır.

    Antipatinaj devreye girdiği için gazı kesiyor sistem.

    Kapatıp deneyin. Çıkacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş imkansız çünkü 1.2 tdi 75 hp poloyla 5 kişi 1.viteste sabit devirle çıkıyorum,eğer araban otomatikse düşük hacimli motorlarda ağır yük olunca devir almazsa vites ayarı yapamadığından zorlanıyo motor hatta kalıyo,hele benzinliyse motorun işler iyice sakat.Yanlışım varsa düzeltin doğruysa doğru diyin.Kaldıki 1160 kg araba ağır yani,turbo 2000-2500 devir arası aniden devreye girince şahlanıyo zaten isterse 6 kişi olsun.Dediğim gibi otomatik olmasındandır bence.Yanlışsa yanlış diyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 21olcaybaba21 -- 2 Eylül 2017; 1:49:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostum seni benden iyi anlayan olamaz bursada yaşıyorum bol bayırlı bi yerdir bilmeyenler için söleyim

    1.6 132 lik corollam var düz yolda güzel laf yok ama işin içinde bayırda kalkma girdigi zaman berbattanda ötedir 1.6 sı dahil(manuel)

    bunun derdi motorun küçük olması degil emisyon dolayısı ile elektronik aheste açılan bogaz kelebegidir...

    birde araba inanılmaz geri kaymaya meyilli oldugundan el freni yada yokuş kalkış kullanmak kaçınılmazdır

    debriaj inanılmaz yukarda kavrar ve servis bir işlem yapamaz..


    bu arabanın derdi gerçekten berbat olan ecu yönetimidir....

    saglam bir update istiyor gaz yemesi iyileşşe en azından kalkışlar rahatlayacak


    pedal commender tarzı ürünleri denedim kalkışta faydası yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanlevent -- 2 Eylül 2017; 15:58:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    demek ki ''life'' derken yeterince gerçekçi değilmiş üretici.

    lan varya ne güldüm
  • hakanlevent kullanıcısına yanıt
    toyota bu arabalarda denso eprom kullanıyor, eeprom olmadığı için silme şansı yok ancak bosch vs. birşey alıp tekrar programlayarak ya da box takarak olabilir fakat yine de çok verim alınamaz, haliyle sprint booster ya da pedal commander gibi şeyler ancak 2000cc ve üzeri motorlarda biraz iş görüyor o kadar

    asıl verim alınabilecek yöntem şu, performans hava filtresi ve cat back egzoz yaptıracaksınız, düşük devirlerde basınç kaybı olacağı için tork azalır ama orta ve üst devirlerde güç eğrisi yükselerek daha verimli bir hale gelir, rampa bayır vs. daha temiz bir şekilde çıkar
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.