Şimdi Ara

Yokuş çıkamama. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
3
Favori
6.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben konuyu açtığımda okuyanların yarısı bana inanmamıştı.

    https://forum.donanimhaber.com/dikkat-auris-1-33-motor-ve-bursa-akkoyunlu-bayi-rezaleti--79262014-8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 31 Ağustos 2017; 10:15:33 >
  • Hocamlar yakın gelecekte anneme skoda fabia 1.0 mpi almayı düşünüyoruz ama ondada aynı sorun olur mu? Büyük ihtimal evet

    Şuan ki arabada 1.2 16v oda aşırı dik yokuşlarda zorlanmıyor değil?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 31 Ağustos 2017; 10:15:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Fındık kadar motor ile çıkamamanıza çok şaşırmadım.Yerinizde olsam corollayı satar başka araç alırdım.

    Mesela ?..





























    Mesela Megane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana şimdi 2 gün önce yaşadığım olayı anlatayım.



    Araç 1,4 tsı dsg 150beygir kombinasyonlu bir araç. Otoparktan çıkarken çok dik bir yokuş var ve araç tekerinin temas ettiği yerde tırtıklı plastik var. Otoparktan çıkarken o bahsettiğim dik yokuşun önünde durup kapı açılıyor kapıdan sonra hemen dik yokuş hızlanmaya yer yok yani. Araç 5 kişi bagaj full dolu. Hemde eco modda idi. O dik yokuşa çıkarken araç durup patinaj çekmeye başladı. Bende durdum yokuşun ortasında tekrar kalkış yaptım ve yine lastik kokusunu alarak çıktım. Daha sonra arabadakilerden şu sesler geldi' bende hiç pati çekmezdi sen süremiyorsun vs.' İyi dedim siz kaşındınız. Geri girdim otoparka. Aldım normal moda, asr esp kapattım. Çatur çutur çıktım. Ses çıkaramadılar. Yani maksat antipatinaj özelliğini kapamak.



    Eğer araba yokuş çıkarken boğuluyor hızlanmıyor vs. eyvallah derdim ama her araç yokuşta kalkar ve minimum 10 km/s hızla bile gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Aynen ya arkaya yük atcan bide of of asr filan hikaye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    devir çevireceksin ver 6bin devri baksen noluyor puhahaha
  • Arabanizda bir sorun var. Baska aciklamasi yok. Turboculara gun dogmus o ayri mesele. O yokuslar yeni yapilmadi. Senelerdor orda. Bu turbolu findiklar yolkende o yokuslardan atmosferik sahinler cikip iniyordu gene cikip iner.



    Turbolu aracin gidenildigi jer egimden atmosferik aracta gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oviedo

    gerçekten istisnai bir ülkeyiz.avrupa düz, amerika düz, kore düz, japonya engebeli ama şehirleri hep deniz kenarı ovalarda. bizim koşulları düşünerek üretmiyorlar arabaları belli ki

    Amerika'da mesela San Francisco hiçte düz değil. Çoğu yerde yokuş var
  • Biz forumda çok yazdık 1.33 almayın ömür törpüsü olur diye ama millet dinlemiyor, sonra da konu açıyor, sahibinden de 1.33 corolla ilanı dolu düşük km.
  • çıkamamak'ın adı 'çıkamadı' olmuş.

    ben 1.0 yarisle ne dik yokuşlar çıktım, üstelik klima açık ve araçta 4 yetişkin varken. birinci viteste gayette keçi gibi çıkıyordu.

    amacım toyota'yı kötülemek deme de, 1.33 corolla yokuş çıkamıyor yeaa diyerek toyota'ya çamur atmak de.
  • toyota'nın 1.33 motor yerine 1.2 turbo getirmesi lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Drebin

    çıkamamak'ın adı 'çıkamadı' olmuş.

    ben 1.0 yarisle ne dik yokuşlar çıktım, üstelik klima açık ve araçta 4 yetişkin varken. birinci viteste gayette keçi gibi çıkıyordu.

    amacım toyota'yı kötülemek deme de, 1.33 corolla yokuş çıkamıyor yeaa diyerek toyota'ya çamur atmak de.



    Ya sorma gitsin bu anasinin karnindan turboyla dogan nesil atmosferiklere nasil giydirecegini bilemiyor. Hic japon atmosferigi kullanmasak harbi inanacagiz.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    Şurada bu motoru kötüleyenlerin 10-15 sene önce ilah gözüyle baktıkları motorlardı. Turbo geldi motor kötü oldu.



    Karlı hava ve bu şekildeki dik yokuşlarda asr kapatmanızı öneririm. Arkadan itişi hiçbirşeye değişmem.

    16 senedir imzamdaki 1.6 16v'lik atmosferik benzinli doblo'yu kullanıyorum. 15 sene öncesi değil, 16 senedir aktif olarak kullanıyorum. 16 senedir çıkamadığım yokuş olmadı. Sadece motor biraz hızlı tırmanmayı seviyor

    3 harfli 5 harfli yok, bam bam bam her yere tırmanıyoruz





    quote:

    1.33 life aracımla 3 kişi 2 çocuk


    Sorun burada. Arabadakileri indirip yokuşu öyle tırmanacaktınız. Geçenlerdeki 1.33 konusunda 1.6 altı atmosferik olmaz derken tam da bunu kastediyordum. Benzinde ya hacim olacak ya kompresör/turbo gibi bir sistem olacak. Küçük hacim atmosferik benzin olmaz.



    Neden bu araba değil sorusunun yanıtı bu konu. Aynı fiyata turbo beslemeli benzin veya dizel alabilirdiniz. İllede korolla olsun diyince böle oluyor.



    Üst sınıf baz paket yerine alt sınıf full paketin farkı bu, donanımla birlikte motor da değişiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Drebin

    çıkamamak'ın adı 'çıkamadı' olmuş.

    ben 1.0 yarisle ne dik yokuşlar çıktım, üstelik klima açık ve araçta 4 yetişkin varken. birinci viteste gayette keçi gibi çıkıyordu.

    amacım toyota'yı kötülemek deme de, 1.33 corolla yokuş çıkamıyor yeaa diyerek toyota'ya çamur atmak de.



    Ya sorma gitsin bu anasinin karnindan turboyla dogan nesil atmosferiklere nasil giydirecegini bilemiyor. Hic japon atmosferigi kullanmasak harbi inanacagiz.



    Hayirli gunler.

    Atmosferik kullanıcısı olarak geldim hocam. Hatırlamışsındır 1.33 life konusunu. Atmosferik çıkamıyor olsa benim arabada çıkamaz. Olay benzinde hacim meselesi. Ya hacim ya aşırı besleme.



    Hala diyorum ki 1.33 benzinli araba alınmaz. Heleki C sınıfı bir kasada hiç alınmaz. A ve b de bir nebze yeterli olabilir ama corolla gibi c sınıfında olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben 2006 1.4 lpg'li fiestamla daga bayira(patika yoldan)4 bazen sofor dahil 5 kisiyle tirmaniyorum banamisin demiyo. 1.33 o kadar kotu olamaz arabada bi sıkıntı vardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 palio multijet ile 4 kişi ve full bagaj dolu halde ankara-cevizlidere yokuşunu çıkmıştık. ankara'daki en dik yokuşlardandır, yaşayan bilir. Araba kaç kere kavşaklarda durmuştu ona rağmen hiç sorun etmeden kalkmıştı. Siizn hikaye biraz garip olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 rezalettir pişmanlıktır atmosferik olsun turbolu olsun ne olursa olsun 1.6 nın altına düşmiceksin
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    hocam siz de eski colt kullanıcısısınız. ben de şimdi colt kullanıyorum. araçlarımız biliyorsunuz ki 1.3 değil aslında, ruhsatta 1332 cc olarak geçiyor. valla colt'la tokatlayamadığım araba yok. hani atmosferik çekmiyordu
  • 1.2 htp ile cikamadigim yokuş yok...

    Belki 5. Vitesle 140 da çıkmıyorum ama en kötü 3 e alıp full yolcu bagajla 80 kmh ile yoluma devam ediyorum.

    Yokuş cikmayan araç yoktur! Belirtilen durumda belki bi ariza hali olabilir ya da yanlış yapılan yöntemler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Coltu kaputun altinda ne oldugunu soylemeden surdursen bu turbo sevdalisi arkadaslarin tamami turbolu der zaten.



    Motor var motor var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.