Şimdi Ara

Yılan hikayesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bundan 2 ay önce Ebrar Bilgisayar'dan Msı Apache Pro GE60 2PE-495XTR Notebook aldım. Cihazı 2 haftadan fazla kullandım. Cihazın tochpadinde bir gevşeklik vardı takır tukur ses geliyordu
    (Bu videodaki sorunun aynısı) yoğundum ama arada paketlyip servise yolladım. Uzun uzun test edip değişim kararı aldılar. Ben neredeyse her gün arıyordum arkadaşlar sizi arayacak diyorlardı arada bir arıyorlardı ancak şöyle birşey oldu değişim için mail atacaklarını ama belge geldiğinde de bana haber vereceklerini söylediler ben de maillerimi kontrol etmiyordum. Aradan 6 gün geçti canıma tak etti artık tam arayacaktım maillerime bir bakayım dedim 5 gün önce yollamışlar. Bu ara da doların tavan yaptığı zamanlar o 5 gün yüzünden birsürü zarara girdim aynı üründen yokmuş vs vs. Üst modeli olan MSI GE62 2QE-072XTR Apache GTX965M Notebook modelini aldım.

    Kargo baya bir geciktirdi onda da canıma tak etti gittim şubeden aldım. Getirdim açtım başta pek belli olmuyordu ama 1-2 gün sonra gözüme batmaya başladı. Bilgisayarda ışık sızması sorunu var.
     Yılan hikayesi
     Yılan hikayesi
     Yılan hikayesi

    Servisi aradım gönderin gönderin dediler. Böyle böyle bir sıkıntı var bilgisayarı daha yeni aldım sonra göndersem olur mu dedim . 1 ay içinde gönderirseniz değişimi yapılır sonra gönderirseniz tamir olur dediler. Yeni aldığım cihaz tamir edilmesin dedim gönderdim geçen gün aradılar aynı sorundan bi bilgisayar daha varmıs msi panel değişin demiş baktım bir sıkıntısı yok cihazın onun için sadece paneli değişeceğiz fln ona da olur dedim. Ama içime sinmeyecek yani bilgisayar aşırı ısınıyordu ve laptop tam kapalı şekildeyken ekran la kasanın birleştiği bölümdeki köşeleri bile havadaydı.Alttaki fotografta işaretlediğim yerler
     Yılan hikayesi

    2 ay oldu monster alsaydım bu kadar beklemezdim 4bin küsür para verdim bu msi hiç mi kontrol etmiyor bu bilgisayarları nasıl bir firma ? Bundan sonra ne MSİ marka birşey alırım ne de Ebrar bilgisayardan alışveriş yaparım. Benzer durum yaşayan arkadaşlar olmuştur onlar daha iyi anlar hayattan soğuttular adamı 3. taksidi ödeyeceğiz hala elimizde bilgisayar yok.
    Simdi ben Ebrar Bilgisayar'a mı yanayım Msi'a mı yanayım yoksa burdaki Servis Point'ine mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Assasinscr -- 26 Mart 2015; 16:31:18 >







  • Ebrar bilgisayarla alakalı bi durum değil nerden alırsanız alın msi servis point cihazından sorumludur aldığınız yer sorumlu değildir. Geçmiş olsun inşallah sorun çözülür içinize sinen bi cihazı uzun süre kullanırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Assasinscr

    Bundan 2 ay önce Ebrar Bilgisayar'dan Msı Apache Pro GE60 2PE-495XTR Notebook aldım. Cihazı 2 haftadan fazla kullandım. Cihazın tochpadinde bir gevşeklik vardı takır tukur ses geliyordu yoğundum ama arada paketlyip servise yolladım. Uzun uzun test edip değişim kararı aldılar. Ben neredeyse her gün arıyordum arkadaşlar sizi arayacak diyorlardı arada bir arıyorlardı ancak şöyle birşey oldu değişim için mail atacaklarını ama belge geldiğinde de bana haber vereceklerini söylediler ben de maillerimi kontrol etmiyordum. Aradan 6 gün geçti canıma tak etti artık tam arayacaktım maillerime bir bakayım dedim 5 gün önce yollamışlar. Bu ara da doların tavan yaptığı zamanlar o 5 gün yüzünden birsürü zarara girdim aynı üründen yokmuş vs vs. Üst modeli olan MSI GE62 2QE-072XTR Apache GTX965M Notebook modelini aldım.

    Kargo baya bir geciktirdi onda da canıma tak etti gittim şubeden aldım. Getirdim açtım başta pek belli olmuyordu ama 1-2 gün sonra gözüme batmaya başladı. Bilgisayarda ışık sızması sorunu var.
     Yılan hikayesi
     Yılan hikayesi
     Yılan hikayesi

    Servisi aradım gönderin gönderin dediler. Böyle böyle bir sıkıntı var bilgisayarı daha yeni aldım sonra göndersem olur mu dedim . 1 ay içinde gönderirseniz değişimi yapılır sonra gönderirseniz tamir olur dediler. Yeni aldığım cihaz tamir edilmesin dedim gönderdim geçen gün aradılar aynı sorundan bi bilgisayar daha varmıs msi panel değişin demiş baktım bir sıkıntısı yok cihazın onun için sadece paneli değişeceğiz fln ona da olur dedim. Ama içime sinmeyecek yani bilgisayar aşırı ısınıyordu ve laptop tam kapalı şekildeyken ekran la kasanın birleştiği bölümdeki köşeleri bile havadaydı.Alttaki fotografta işaretlediğim yerler
     Yılan hikayesi

    2 ay oldu monster alsaydım bu kadar beklemezdim 4bin küsür para verdim bu msi hiç mi kontrol etmiyor bu bilgisayarları nasıl bir firma ? Bundan sonra ne MSİ marka birşey alırım ne de Ebrar bilgisayardan alışveriş yaparım. Benzer durum yaşayan arkadaşlar olmuştur onlar daha iyi anlar hayattan soğuttular adamı 3. taksidi ödeyeceğiz hala elimizde bilgisayar yok.
    Simdi ben Ebrar Bilgisayar'a mı yanayım Msi'a mı yanayım yoksa burdaki Servis Point'ine mi ?

    Hocam bende de msi var ve benden öneri msi ı sanalmarketim.com yani msi türkiye yetkili dağıtıcısı ve satıcısıdır. yada vatandan alıcaksın yoksa ebrarmış şuymuş buymuş bunların cihazlar yurtdışı olabiliyor veya serileri sorunlu seriler olabiliyor anlatığına göre tam da yılan hikayesiymiş




  • İnşallah hocam.

    Ben de huso60 arkadaşımız gibi düşünerekten aldım ama bakalım işimiz daha uzayacak gibi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Assasinscr

    Bundan 2 ay önce Ebrar Bilgisayar'dan Msı Apache Pro GE60 2PE-495XTR Notebook aldım. Cihazı 2 haftadan fazla kullandım. Cihazın tochpadinde bir gevşeklik vardı takır tukur ses geliyordu
    (Bu videodaki sorunun aynısı) yoğundum ama arada paketlyip servise yolladım. Uzun uzun test edip değişim kararı aldılar. Ben neredeyse her gün arıyordum arkadaşlar sizi arayacak diyorlardı arada bir arıyorlardı ancak şöyle birşey oldu değişim için mail atacaklarını ama belge geldiğinde de bana haber vereceklerini söylediler ben de maillerimi kontrol etmiyordum. Aradan 6 gün geçti canıma tak etti artık tam arayacaktım maillerime bir bakayım dedim 5 gün önce yollamışlar. Bu ara da doların tavan yaptığı zamanlar o 5 gün yüzünden birsürü zarara girdim aynı üründen yokmuş vs vs. Üst modeli olan MSI GE62 2QE-072XTR Apache GTX965M Notebook modelini aldım.

    Kargo baya bir geciktirdi onda da canıma tak etti gittim şubeden aldım. Getirdim açtım başta pek belli olmuyordu ama 1-2 gün sonra gözüme batmaya başladı. Bilgisayarda ışık sızması sorunu var.
     Yılan hikayesi
     Yılan hikayesi
     Yılan hikayesi

    Servisi aradım gönderin gönderin dediler. Böyle böyle bir sıkıntı var bilgisayarı daha yeni aldım sonra göndersem olur mu dedim . 1 ay içinde gönderirseniz değişimi yapılır sonra gönderirseniz tamir olur dediler. Yeni aldığım cihaz tamir edilmesin dedim gönderdim geçen gün aradılar aynı sorundan bi bilgisayar daha varmıs msi panel değişin demiş baktım bir sıkıntısı yok cihazın onun için sadece paneli değişeceğiz fln ona da olur dedim. Ama içime sinmeyecek yani bilgisayar aşırı ısınıyordu ve laptop tam kapalı şekildeyken ekran la kasanın birleştiği bölümdeki köşeleri bile havadaydı.Alttaki fotografta işaretlediğim yerler
     Yılan hikayesi

    2 ay oldu monster alsaydım bu kadar beklemezdim 4bin küsür para verdim bu msi hiç mi kontrol etmiyor bu bilgisayarları nasıl bir firma ? Bundan sonra ne MSİ marka birşey alırım ne de Ebrar bilgisayardan alışveriş yaparım. Benzer durum yaşayan arkadaşlar olmuştur onlar daha iyi anlar hayattan soğuttular adamı 3. taksidi ödeyeceğiz hala elimizde bilgisayar yok.
    Simdi ben Ebrar Bilgisayar'a mı yanayım Msi'a mı yanayım yoksa burdaki Servis Point'ine mi ?

    Merhaba,

    * Firmamızdan satın aldığınız ürünlerle ilgili 14 gün içerisinde yaşanan sorunları bize bildirdiğinizde servisle uğraşmadan ürünleri biz, bire bir yeni ürün ile değiştiriyoruz. Zaten bu kısım sizin Tüketici hakkınız, değişim yada iade talep edebiliyorsunuz.

    * Bunun dışında her markada yer alan şöyle bir uygulama mevcut; 1 ay içerisinde üründe herhangi bir donanım yada parça arızası var ise ürün tamir edilmez, değişim raporu düzenlenir. Bu değişim raporunu bize gönderdiğinizde yeni ürün alabilirsiniz. Ve bu raporu aldıktan sonra bizden ürün almak zorunda da değilsiniz;

    1- Fatura ücret iadesi isteyebilirsiniz
    2-Aynı model ürünün yenisini alabilirsiniz
    3- Farklı bir model satın alabilir hatta farklı bir marka tercih edebilirsiniz
    4- Aynı model stoklarda yok ise Fatura tutarınız talep ettiğiniz gün hesabınıza geri gönderilir.

    Yaşadığınız sorunla ilgili bize sadece dün(26.03.2015) bilgi verilmiş, rapor alındığını söylemişsiniz ve satın aldığınız ürün stoklarda olmadığı için alternatif modelleri size sunmuşlar. Bunların dışında yaşadığınız farklı bir sorun yada farklı bir talep var ise Ebrar Bilgisayar Satış ekibiyle iletişime geçebilirsiniz (0216 532 35 62) , arkadaşlarımız bizim tarafımızda bir mağduriyet yaşamamanız adına gerekli işlemlerinizi gerçekleştireceklerdir.

    Her marka ve modelde bu şekilde çıkan fabrikasyon sorunlar olabiliyor, bu sorunlar satın aldığınız yer yada satın aldığınız marka ile ilgili değildir. Ürünlerimizin tamamı Türkiye garantili, Faturalı, Kapalı Orj. kutularda Distribitör garantili ürünlerdir. Paralel Ticaret şeklinde yurt dışından gelen ürün alımı firmamızda mevcut değildir.

    Her marka ile çözüm ortaklığında çalışan bir firmayız, MSI'da da yetkili satış firmasıyız, bu alandan kontrol edebilirsiniz;http://tr.msi.com/service/wheretobuy/shoplist/0/156/0/0/1

    Keyifli Forumlar..




  • Ne MSI ne Ebrarbilgisayar ne de Servispoint'in suçu. Her markada böyle şeyler olabiliyor bundan daha normal ne olabilir ki? Tamam ben de bu tarz şeyler yaşadım da gereksiz yere markaları şirketleri zan altında bırakmaya gerek yok bence. Asus alsanız başınız daha çok yanardı orası kesin. Çizgi Elektronik kadar berbat bir firma yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünümün panel değişimi yapılmış. Özenle paketlediğim kutunun üstüne çantayı bantlayıp göndermişler. Ve aynı sorun halen devam etmekte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Ne MSI ne Ebrarbilgisayar ne de Servispoint'in suçu. Her markada böyle şeyler olabiliyor bundan daha normal ne olabilir ki? Tamam ben de bu tarz şeyler yaşadım da gereksiz yere markaları şirketleri zan altında bırakmaya gerek yok bence. Asus alsanız başınız daha çok yanardı orası kesin. Çizgi Elektronik kadar berbat bir firma yok.

    Ürünü tamir ediyorlar sonradan bakmıyorlar ya da görmüyorlar. Servis sonuçta tamirciye götürsek bundan daha iyi ne yapalım şimdi böyle servisi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Assasinscr

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Ne MSI ne Ebrarbilgisayar ne de Servispoint'in suçu. Her markada böyle şeyler olabiliyor bundan daha normal ne olabilir ki? Tamam ben de bu tarz şeyler yaşadım da gereksiz yere markaları şirketleri zan altında bırakmaya gerek yok bence. Asus alsanız başınız daha çok yanardı orası kesin. Çizgi Elektronik kadar berbat bir firma yok.

    Ürünü tamir ediyorlar sonradan bakmıyorlar ya da görmüyorlar. Servis sonuçta tamirciye götürsek bundan daha iyi ne yapalım şimdi böyle servisi :)

    Eğer aynı sorun hala devam ediyorsa o zaman sorun büyük. Şu an size hak veriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY


    quote:

    Orijinalden alıntı: Assasinscr

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Ne MSI ne Ebrarbilgisayar ne de Servispoint'in suçu. Her markada böyle şeyler olabiliyor bundan daha normal ne olabilir ki? Tamam ben de bu tarz şeyler yaşadım da gereksiz yere markaları şirketleri zan altında bırakmaya gerek yok bence. Asus alsanız başınız daha çok yanardı orası kesin. Çizgi Elektronik kadar berbat bir firma yok.

    Ürünü tamir ediyorlar sonradan bakmıyorlar ya da görmüyorlar. Servis sonuçta tamirciye götürsek bundan daha iyi ne yapalım şimdi böyle servisi :)

    Eğer aynı sorun hala devam ediyorsa o zaman sorun büyük. Şu an size hak veriyorum.

    Sabah erkenden gidip teslim aldım öğlen olmadan geri yolladım cihazda değişen tek şey ekranı değiştirirken bıraktıkları iz :) Yani anlayamıyorum servise gönderdim. Tamirciye de gönderebilirdik (garantiyi saymazsak) ama adamlar sözde profesyonel. Ben ünv yeni geçtim bilgisayarla aram iyimidir iyidir, hayatımda ilk defa laptop alıyorum telefonda da dedim ki ekran yamuk kontrol edin tamam ederiz dediler biliyorum etmediler. Koskoca servissin hadi ben bilmiyorum hiç mi test yapmadınız :) Işık sızması süzmesi fln da yok . Tamamen ekranın şekil bozukluğundan kaynaklanıyor :) Bir de ürünü aldıktan 4 ya da 5 gün sonra servise yollamıştım cihazı tamir etmişler :) İlk ürünü alalı 2 ay oldu ömrümden ömür gitti en az 15-20 gün daha da sürer :)

    (Saat 10 da hava aydınlıkken bile parıltılar görünebiliyor )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Assasinscr -- 28 Mart 2015; 14:28:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Assasinscr

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY


    quote:

    Orijinalden alıntı: Assasinscr

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Ne MSI ne Ebrarbilgisayar ne de Servispoint'in suçu. Her markada böyle şeyler olabiliyor bundan daha normal ne olabilir ki? Tamam ben de bu tarz şeyler yaşadım da gereksiz yere markaları şirketleri zan altında bırakmaya gerek yok bence. Asus alsanız başınız daha çok yanardı orası kesin. Çizgi Elektronik kadar berbat bir firma yok.

    Ürünü tamir ediyorlar sonradan bakmıyorlar ya da görmüyorlar. Servis sonuçta tamirciye götürsek bundan daha iyi ne yapalım şimdi böyle servisi :)

    Eğer aynı sorun hala devam ediyorsa o zaman sorun büyük. Şu an size hak veriyorum.

    Sabah erkenden gidip teslim aldım öğlen olmadan geri yolladım cihazda değişen tek şey ekranı değiştirirken bıraktıkları iz :) Yani anlayamıyorum servise gönderdim. Tamirciye de gönderebilirdik (garantiyi saymazsak) ama adamlar sözde profesyonel. Ben ünv yeni geçtim bilgisayarla aram iyimidir iyidir, hayatımda ilk defa laptop alıyorum telefonda da dedim ki ekran yamuk kontrol edin tamam ederiz dediler biliyorum etmediler. Koskoca servissin hadi ben bilmiyorum hiç mi test yapmadınız :) Işık sızması süzmesi fln da yok . Tamamen ekranın şekil bozukluğundan kaynaklanıyor :) Bir de ürünü aldıktan 4 ya da 5 gün sonra servise yollamıştım cihazı tamir etmişler :) İlk ürünü alalı 2 ay oldu ömrümden ömür gitti en az 15-20 gün daha da sürer :)

    Vallahi servisten soğudum bir tane olumlu yorum yok etrafta.




  • Test edilip yollanmış cihaz :) Kaydırma yapmışlar heralde :)

    Belki yoğunluktan oldu bilmiyorum ama 1.sınıf bir servis değil. Cuma arıyorum ne oldu diye sizin ürünü çarşamba yolladık diyorlar :) Özenmiyorlar :) Bilmiyorum yani çok çektim :)
    Elektronik işi şans işi bunu anladım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Assasinscr

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY


    quote:

    Orijinalden alıntı: Assasinscr

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Ne MSI ne Ebrarbilgisayar ne de Servispoint'in suçu. Her markada böyle şeyler olabiliyor bundan daha normal ne olabilir ki? Tamam ben de bu tarz şeyler yaşadım da gereksiz yere markaları şirketleri zan altında bırakmaya gerek yok bence. Asus alsanız başınız daha çok yanardı orası kesin. Çizgi Elektronik kadar berbat bir firma yok.

    Ürünü tamir ediyorlar sonradan bakmıyorlar ya da görmüyorlar. Servis sonuçta tamirciye götürsek bundan daha iyi ne yapalım şimdi böyle servisi :)

    Eğer aynı sorun hala devam ediyorsa o zaman sorun büyük. Şu an size hak veriyorum.

    Sabah erkenden gidip teslim aldım öğlen olmadan geri yolladım cihazda değişen tek şey ekranı değiştirirken bıraktıkları iz :) Yani anlayamıyorum servise gönderdim. Tamirciye de gönderebilirdik (garantiyi saymazsak) ama adamlar sözde profesyonel. Ben ünv yeni geçtim bilgisayarla aram iyimidir iyidir, hayatımda ilk defa laptop alıyorum telefonda da dedim ki ekran yamuk kontrol edin tamam ederiz dediler biliyorum etmediler. Koskoca servissin hadi ben bilmiyorum hiç mi test yapmadınız :) Işık sızması süzmesi fln da yok . Tamamen ekranın şekil bozukluğundan kaynaklanıyor :) Bir de ürünü aldıktan 4 ya da 5 gün sonra servise yollamıştım cihazı tamir etmişler :) İlk ürünü alalı 2 ay oldu ömrümden ömür gitti en az 15-20 gün daha da sürer :)

    Vallahi servisten soğudum bir tane olumlu yorum yok etrafta.

    Aslında bu gibi durumlarda müşteriyi zaten %100 memnun etmek(bir üst modeli verilmedikçe ) imkansız Mağdur da etmemek lazım. Yine de arayınca bilgi alabiliyorsunuz




  • Geçmiş olsun kardeşim ebrar bilgisayar gerekli açıklamayı yapmış yapmasına da problem çözülmüş mü ben ona bakarım.
  • Başlık süper
  • By_78 B kullanıcısına yanıt
    problemi servisle çözdük. Ebrar bilgisayar da aynı sorunu tekrar yaşamamam için yardımcı oldu şu an sıkıntısız bir cihaz aldım aylarr sonra :)
  • Sen ge serisininde sorun yasamisin benim arkadaşım gs70 gibi tepe modelde cekmedigi kalmadi adam 2 kere gs70 degisimi aldi bakti olcak gibi deil gs60 ile degisim aldida kurtuldu 0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah tan sorun çözülmüş yoksa o bilgisayarı her kullandığında firmayı saygıyla anacaktın...
  • Macera kaldığı yerden devam ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebrarbilgisayar

    Merhaba,

    * Firmamızdan satın aldığınız ürünlerle ilgili 14 gün içerisinde yaşanan sorunları bize bildirdiğinizde servisle uğraşmadan ürünleri biz, bire bir yeni ürün ile değiştiriyoruz. Zaten bu kısım sizin Tüketici hakkınız, değişim yada iade talep edebiliyorsunuz.

    * Bunun dışında her markada yer alan şöyle bir uygulama mevcut; 1 ay içerisinde üründe herhangi bir donanım yada parça arızası var ise ürün tamir edilmez, değişim raporu düzenlenir. Bu değişim raporunu bize gönderdiğinizde yeni ürün alabilirsiniz. Ve bu raporu aldıktan sonra bizden ürün almak zorunda da değilsiniz;



    Bende ebrar bilgisayar'dan MSI GE70 Apache model bir notebook almıştım aldığımın ertesi günü telefonla arayıp 5 tane ölü pixel olduğunu, ürünü iade etmek istediğimi söyledim.
    Bana verilen cevapta ise ürünü teknik servise yollamam gerektiğiydi.
    Eee dedim, internetten alınan ürünlerde 14 gün içinde koşulsuz iade hakkı ???
    Servise göndereceksiniz, onlar değişim raporu verirse alabiliyoruz, şeklindeydi.

    Yani daha 1 günlük cihazı koşulsuz iade ile geri almadınız.Servis Point'e aradım, onlarda "gönderin paneli değiştirelim dediler" bende dedim "5 tane ölü pixel var değişim raporu istiyorum" onlarda bir yurt dışına sorarız dediler.
    Daha sonra 1 haftalık süreçte yurt dışına sormuşlar, değişim raporu geldi.Bende size belgeleri ulaştırdığımda da para iadesini hemen aldım.Burda sıkıntı yok.
    LAKİN MSI yetkili servisi Servis Point yurt dışına sorup benim cihazımda 5 tane ölü pixel'e değişim vermeseydi.
    1 günlük cihazın paneli değişmiş olarak bana geri gelecekti veya 5 değilde 3 veya 4 ölü pixel olsaydı (Msi'da sınır 5 sanırım).

    Yani cihazı açtıktan sonra koşulsuz iade almıyorsunuz.Bu konuda anlaşalım.Kutusuna dokunulmadıysa geri alıyorsunuz. Ben zaten notebook'u kutusunu görmek için satın almıyorumki windows'u yüklemeden ölü pixel'i nasıl fark edeyim ?

    Amacım firmanızı kötülemek değil, zaten para iadesini de hızlı yaptığınız söyledim fakat sitenizde de ürünü açtıktan sonra iadeyi ancak servis raporu ile alabileceğiniz yazıyor.Bu zaten koşulsuz iade seçeneğiyle çelişiyor.
    Çünkü hiçbir akli selim insan bir ürünü kutusunu görmek için sipariş edip sonra tekrar iade etmek istemez.

    İyi Forumlar...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.