Şimdi Ara

Yıl 1983 Renault 11 Elektronik (Sesli Komut Sistemi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
6.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otomobil pazarında şöyle bir kural vardır.Ürettiğin sistemlerin reklamını iyi yapamazsan kullanıcılar sistemlerin farkındalığına varamaz.

    Renault firması 30 yıl önce üretmiş olduğu sistemlerini reklam bazında iyi tanıtamadı.Günümüzde Toyota gibi firmalar bu sistemlere öyle reklam filmleri çekiyor ki sanki bu sistemler şuanda yeni üretilmiş, ve bunları Toyota üretmiş izlenimi ister istemez kullanıcılarda bu tür algılara yol açıyor.

    1983 yılında Fransada çekilmiş Renault 11 Elektroniğe ait üretimden,kullanıma Tanıtım filmini buradan:http://www.otobil.net/blog/2011/05/09/renault-11electronic/



     Yıl 1983 Renault 11 Elektronik (Sesli Komut Sistemi)




     Yıl 1983 Renault 11 Elektronik (Sesli Komut Sistemi)




     Yıl 1983 Renault 11 Elektronik (Sesli Komut Sistemi)


     Yıl 1983 Renault 11 Elektronik (Sesli Komut Sistemi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasiryaman -- 9 Mayıs 2011; 21:17:23 >







  • ne reklam yaptin arkadas...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reklamdan ziyade konuya yönelik yorumlar yaparsanız Çünkü bunları buraya koymamdaki amaç bilinçli kişilerle bu konuları tartışmak.Yoksa orda durup durması bir önem arz etmiyor
  • iyimis herkes onem arz etmeden kendi sitesinin reklamini yapsin o zmn.. zamaninda bu sebepten dolayi banlandim haberin olsun..
  • Vay canına..

    Motor, far, silecek, radyo falan anladık ta "radar" deyince 83 model renonun tamponundan radar çıktı..
  • Adamlar yapmışlar ama reklam olayını becerememişler...
    Bir ürünün ortaya çıkarıldıktan sonra piyasaya ne şekilde sürüleceği çok önemlidir.
  • Megane II nin far ampülü değiştirmesi ile ilgili videolarda var.
    İzleyin anlayın teknolojisini Renault nun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Volvo 2004 1.8 motor genel bilgi
    4 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    Megane II nin far ampülü değiştirmesi ile ilgili videolarda var.
    İzleyin anlayın teknolojisini Renault nun.


    Teknoloji neymiş görsün cümle alem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    Megane II nin far ampülü değiştirmesi ile ilgili videolarda var.
    İzleyin anlayın teknolojisini Renault nun.

    Haha biliyorum onu buyrun.
  • paylaşım için çok teşekkürler.renaultun geçmişteki reklam anlamındaki hataları işte.gerçi şimdi de pek iç açıcı değilde neyse.ancak çok şaşırdım o dönemdeki renault ayarındaki çoğu markalarda bu teknoloji yoktur herhalde.özellikle mesafe kontrolü radarı inanılmaz...
    bir de anlam veremediğim bir olay var. neden hemen bir aşşağılama ve karalama olayına giriliyor.arkadaş video paylaşmış bunun üzerine yorum yapılsa daha anlamlı olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi endru -- 9 Mayıs 2011; 23:39:04 >
  • Zaten Renault'un en büyük handikapı reklam yapmaması veya bu anlamda çok geri kalması .
    Bu kadar büyük ve öncü bir marka neden süper spor üretmiyor anlamış değilim.Formüla 1 zaten araç teknolojilerin zirvesi.Orada da son 10 yıldır tartışmasız Renault'un ezici bir üstünlüğü var.Zaten Ferrari F2004 efsanesini de bitiren Renault oldu ama mesela bu deneyimlerini lamborghini ,ferrari vs tarzı bir süper spor yaıp bu araca aktarsalar bunu destekleyici bir reklam kampanyası vs. çok önemli bir atılım yapmış olurlar.Yani düşünsenize Formüla 1 de fırtınalar estireceksiniz ama bunu aktaracağınız bir modeliniz yok.Renault reklamdan kaybediyor hep.
  • genelde süper sport araçları alanların tercih ettikleri markalar aynıdır.renaultun amacı daha az maliyetle daha çok araç satmak.daha az maliyetten kastım kalitesiz değildir.bu nedenle renault bu tarz araçlara pek sıcak bakmaz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Shark45

    Zaten Renault'un en büyük handikapı reklam yapmaması veya bu anlamda çok geri kalması .
    Bu kadar büyük ve öncü bir marka neden süper spor üretmiyor anlamış değilim.Formüla 1 zaten araç teknolojilerin zirvesi.Orada da son 10 yıldır tartışmasız Renault'un ezici bir üstünlüğü var.Zaten Ferrari F2004 efsanesini de bitiren Renault oldu ama mesela bu deneyimlerini lamborghini ,ferrari vs tarzı bir süper spor yaıp bu araca aktarsalar bunu destekleyici bir reklam kampanyası vs. çok önemli bir atılım yapmış olurlar.Yani düşünsenize Formüla 1 de fırtınalar estireceksiniz ama bunu aktaracağınız bir modeliniz yok.Renault reklamdan kaybediyor hep.




  • fevkalade bir video O yıllarda teknolojinin böylesi gerçekten enteresan ve renault firmasının teferruatçılığı gerçekten ilgi çekici
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz6





    Renault 30 yıl önce teknolojide iyiymiş anlaşılan.

    Ama 30 yıl önce...


    Süper paylaşım...
  • Bu Fransız tasarımlarını ve otomobillerini anlamıyorum....!!!! Ne yapmaya çalışıyorlar çözemedim.

    Symbol de cam açma düğmelerini el freninin arkalarına yerleştirirler, C5 'te bardak zamazingosu kol dayamanın içinde olur, Pug 207'de dikiz ayna ayar düğmesi kapı kolunun altında olur, Pug 508'de bir sürü düğme kutuya saklanır, Fluence'de silecekleri dik konuma getirmeniz için silecek kolunu bir konuma getirmeniz gerekir, şimdi de bu far lambalarını değiştirme olayı vs. vs.
  • O bahsettiklerinizde tasarımın bir parçası. O yüzden tasarımda italya şıklığı bence en önde.
  • Renault kesinlikle kotu bir araba degil ithal renaultlar gercekten cok kaliteli araclar ancak bizim ulkemizde bu araclara birseyler oluyor kalitesiz yapmak icin ellerinden geleni yapiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Renault kesinlikle kotu bir araba degil ithal renaultlar gercekten cok kaliteli araclar ancak bizim ulkemizde bu araclara birseyler oluyor kalitesiz yapmak icin ellerinden geleni yapiyorlar.



    renaultda almandan japon dan eksik değil aslında .ama gel görki türkiye ye ve doğu avrupaya sundukları araçlar bariz kalitesiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    Megane II nin far ampülü değiştirmesi ile ilgili videolarda var.
    İzleyin anlayın teknolojisini Renault nun.

    Megané II'nin far ampulü direksiyonu tam kırdıktan sonra tekerleğin önünde çamurluğun içindeki kapaktan kolayca değişiyor... bilene, becerebilene ve anlayana...

    Ayrıca Mitsibushi Colt'ta da bu şekildedir

    http://forum.donanimhaber.com/m_26320041/tm.htm

    9 Eylül 2008
    quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Daha yeni 10 gün önce Megane aracımın sol far ampülü patlamış farları açtığımda soldan ışık gelmedi..Ben de yine forumda okumuştum ön far değişimi için tampon iniyor diye ve tırstım bir an..Neyse bir oto elektrikçisi buldum ve adama sol far ampülünü değiştirmek istiyorum dedim,tabi abi hemen yaparız dedi ve şaşırdım:) Adam max 1 dk içinde baya kendi eliyle eskisini söküp yenisini taktı gözümün önünde..Şimdi bunu okuyorum da ne habere inanabiliyorum ne de gözümün önünde yapılan değişime


    7Kasım 2008
    quote:

    Orijinalden alıntı: der Rebell

    Video yalan. Daha doğrusu biraz şov amaçlı. Tekeri söküp takmak tamamen şova yönelik. Videoyu izledikten sonra merak ettim denedim 3-4 dakkada değiştirilebiliyor. Neyse iyi oldu en azından denemiş oldum. Fransızların eğlence anlayışı da böyle, sıkıcı golften iyidir


    10 Eylül 2008
    quote:

    Orijinalden alıntı: LENCER

    Atiyba ben megane mıza beyaz ampul aldım bir çift 10 dakikada taktım.Ne tamponu söktüm,ne lastigi,ne lastigin oradaki kapagı söktüm.El becerimle direk far arkasından ulaştım ampule.Video yu izleme geregi bile duymadım.45 Dakikada 15000 km bakımı yapılır.Gereksiz açılan bir konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 11 Mayıs 2011; 2:46:41 >




  • Ön kaputu daraltmak renault a mahsus degil bütün firmalar yolcu kısmını bagajı daha geniş yaparız diye ugraş veriyor. Ben ön taraftan akünün ordan park ampulu vs ne varsa degiştiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LENCER -- 11 Mayıs 2011; 14:17:07 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.